abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29391730
Er is in een korte tijd gigantisch veel gebeurd.. Mijn leven staat op zijn kop. Sinds eergisteren heb ik te horen gekregen, dat mijn vader kanker heeft. Over tweeenhalve week horen we hoe ver de kanker is uitgezaaid. Ik heb er erg veel moeite mee. Gelukkig heb ik steun van mijn familie en vrienden.

Ik heb dit aan mijn ex vertelt, met wie ik nog goed contact heb. Helaas wil hij mij niet steunen. Is hem ook een goed recht. Het is nu 1.5 maand uit tussen ons. Ik heb er vreselijk veel moeite mee. Nu des te meer hij mij niet wil steunen. Ik moet dit helaas alleen doen met mijn familie. Ik mis mijn ex gigantisch. Hij is kil en zakelijk tegen mij. Toen ik mijn verhaal deed, begon hij ineens over zaken (ik verzorg publiciteit zaken in zijn bedrijf). De wereld draait door.. Dat klopt, maar hij houdt geeneens rekening mee met mijn gevoelens. Hij is een egoïst en dat zei hij zelf ook.
Ik weet dat ik hem met rust moet laten en we zien wel over een lange tijd hoe het verder ontwikkelt. Maar ik begin ondanks ik nog verliefd ben en nog veel van hem houdt, grip te verliezen op het alles. Alles gaat voor de wind, werk, studie, sport, vriendschappen behalve met m'n ex en mijn vader. Ik begin mijn ex te haten.. Ik wil dat niet, maar toch gebeurd het. Ik krijg een slechte herinnering van hem ipv van een leuke dierbare herinnering. Het zegt idd veel over hem hoe hij nu doet.

Ik mag volgens hem niet meer hopen.. Ik mag mijn mening niet weergeven en hoef niet alles te verantwoorden. Nee, zijn wil is wet en daarmee basta. Hoe hij dingen ziet, is het vervolgens zo voor hem. Hij praat met niemand over zijn gevoelens, hij is een workalcoholic, hij vindt dat ik continu verander van mening etc. Ik ben onlangs weer van opleiding veranderd na goede gesprekken waarvan ik inzag dat het toch niets voor mij is. Liever nu dan een jaar later Hij vindt mij nog steeds wispelturig en dat doet vreselijk veel pijn. Ik wil het hem vertellen maar dat mag niet van hem. Waarom voel ik mij zo vreselijk verdrietig over dit alles? Ik ga over een jaar verhuizen richting het mooie zeeuws vlaanderen om daar op kamers te wonen. Hij weet inmiddels mijn plannen.. Hij woont ook in zeeuws vlaanderen (we hebben samengewoond) en hij schrok ervan.
Logisch, want dan ben ik ineens dichtbij ipv 300 km verderop. Ik doe het niet alleen voor hem, maar omdat ik zeeland een hele mooie provincie vind. Zeeuws Vlaanderen heeft mijn hart gestolen.

Ik wil hem zo graag terug ondanks hoe hij nu doet. Ik vind het alleen niet eerlijk dat hij gemeen doet over het veranderen, ik maak bewuste keuzes. Ik weet van mezelf dat ik een lieve meid ben en soms wel te lief. Ik geef mij graag ergens aan over. Ik vraag mij alleen af hoe het goed komt.. Ik neem afstand en eventjes geen contact, omdat ik er vreselijk veel moeite en verdriet heb (om hem en om mijn vader). Ik hoop dat er hij gaat nadenken als de hectische zomermaanden voorbij zijn.

Ik weet het niet meer... Ik wil hem niet kwijt.. Hij weet dat ik ontzettend gek op hem ben, alles voor hem doe.. Maar wederzijds is het blijkbaar niet meer doordat ie mij niet wilt steunen. Ik vraag mij echt hard af of zijn liefde voor mij wel oprecht is geweest. Ben ik ineens als een stuk prularia in de prullenbak geworpen? Als ik over hem praat is dat nog steeds met veel liefde.. :'(

*zucht... Ik vind het zo moeilijk. Ik wil hem zo graag zien, knuffelen, tegen hem aanliggen en een aai over mijn bolletje.. En horen dat het goed komt... Met mijn vader komt het hopelijk goed. Ik bid en steek elke avond een kaarsje aan.

Ik mag helaas niet hopen op een goede afloop met mijn ex
pi_29391795
volgens mij mag je eerder blij zijn dat je van je ex af bent, als ik dat zo lees.
Sterkte met je vader!
pi_29391818
Jezus zeg, ff down to earth:

JE VADER HEEFT KANKER EN GAAT DOOD EN JIJ LOOPT TE MEKKEREN OVER JE EX!!!!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_29391831
Die post was ff niet zo heel erg subtiel, maar wel goed bedoeld
Sterkte met je vader.
vosss is de naam,
pi_29391850
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:35 schreef vosss het volgende:
Jezus zeg, ff down to earth:

JE VADER HEEFT KANKER EN GAAT DOOD EN JIJ LOOPT TE MEKKEREN OVER JE EX!!!!!!!
niet iedereen die kanker heeft gaat dood hoor.
pi_29391872
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:36 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel.
Ik wilde alleen even aangeven dat op zo een moment het laatste waar ik aan zou denken mn ex zou zijn.

vosss is de naam,
pi_29391874
Wow waar zit je meer mee? dat je vader kanker heeft of dat je ex je heeft gedumpt
pi_29391915
ik zou als ik jou was mezelf idd eerst maar eens op mijn vader gaan focussen.. nu het nog kan

sterkte
pi_29391917
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:37 schreef mitchell88 het volgende:
Wow waar zit je meer mee? dat je vader kanker heeft of dat je ex je heeft gedumpt
Kennelijk het tweede.
Rare mensen hier in R&P
vosss is de naam,
pi_29391928
Je ex klinkt inderdaad niet erg sympathiek, probeer hem te vergeten en richt je op je vader.
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_29391939
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:36 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Dan nog heeft 'ie gelijk.

Wees blij dat je je ex kwijt bent want het lijkt me een regelrechte klootzak (waarom had hij het uitgemaakt trouwens?) en probeer je vader de steun te geven die hij nu nodig heeft
pi_29391942
Met mijn vader heb ik er goed over gepraat.. Ja ik zit erover in met mijn ex. Zeker nu in deze moeilijke periode..
Hij heeft kanker en het is kwaadaardig.. Maar het is afwachten hoe ver de uitzaaingen zijn.
pi_29392029
Ik ben bij hem weggegaan en heb er spijt van. Met mijn vader heb ik veel goede gesprekken. Ik kan het gelukkig goed relativeren en het naast mij neerleggen. Mijn vader en ik zijn maatjes, dat zijn we altijd al geweest. Ik maak mij daarover niet zoveel zorgen. Hij is in goede handen.
pi_29392059
eigenlijk wou je de ziekte van je vader gebruiken om je ex terug te winnen ...

sorry, maar ik had dus net zo gereageerd als je ex ...

sterkte met je vader in ieder geval ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_29392093
laat je ex je ex.
En focus je op je vader.
Die gast is het niet waard om achter aan te lopen als hij zo doet.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op woensdag 3 augustus 2005 14:43 schreef espina het volgende:
Ik ben bij hem weggegaan en heb er spijt van. Met mijn vader heb ik veel goede gesprekken. Ik kan het gelukkig goed relativeren en het naast mij neerleggen. Mijn vader en ik zijn maatjes, dat zijn we altijd al geweest. Ik maak mij daarover niet zoveel zorgen. Hij is in goede handen.
Nu proberen terug te gaan naar je ex is geen optie. Hij zal eerst zelf weer terug op aarde moeten komen.

Waarom twijfel je eigenlijk nu? In je vorige topic leek je uiteindelijk zeker, en stond je achter je beslissing om hem te verlaten.. Of had je misschien gehoopt dat hij zou veranderen daardoor?
pi_29392151
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:43 schreef petitlapin het volgende:

pi_29392166
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:43 schreef petitlapin het volgende:

Ik ben daar het niet mee eens en ik het doet mij pijn dat je het zo durft te zeggen. Je bent wel direct maar daarvoor had ik dat niet gedaan. Hij had ook een goede band met mijn vader. Hij heeft ook recht om te weten hoe het met mijn vader is.
pi_29392221
Maar het is niet zijn plicht dat te weten als hij er niet mee bezig wil zijn!

Heb je je ex soms heel plots en hard laten vallen dat hij zo reageert?
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_29392259
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nu proberen terug te gaan naar je ex is geen optie. Hij zal eerst zelf weer terug op aarde moeten komen.

Waarom twijfel je eigenlijk nu? In je vorige topic leek je uiteindelijk zeker, en stond je achter je beslissing om hem te verlaten.. Of had je misschien gehoopt dat hij zou veranderen daardoor?
Ik hoopte niet dat hij mij zou terug nemen omdat wat met mijn vader aan de hand is. Ik heb het erg moeilijk. Ik merk gewoon dat veel dingen niet meer belangrijk zijn door gesprekken met mijn vader. Het enige wat belangrijk is gelukkig zijn, vertrouwen, liefde en hoop. Meer niet..
pi_29392274
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:46 schreef espina het volgende:

Ik ben daar het niet mee eens en ik het doet mij pijn dat je het zo durft te zeggen. Je bent wel direct maar daarvoor had ik dat niet gedaan. Hij had ook een goede band met mijn vader. Hij heeft ook recht om te weten hoe het met mijn vader is.
voilà, en je hebt het hem gezegd. Daarom moet hij nu toch niet opeens de grote trooster gaan uithangen toch
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  woensdag 3 augustus 2005 @ 14:50:01 #22
56819 Kimske
Juf in wording
pi_29392275
Je verhaal van je ex komt me te bekend voor... Je moet leren niet afhankelijk te zijn van hem, echt waar, er is meer op de wereld dan hem.... veel beter.
ik dacht ook dat ik na mijn ex nooit meer gelukkig kon worden, nu 4 jaar later besef ik dat dat geen liefde was.... je komt er vast wel achter, geef t de tijd. Zoek afleiding bij je vader, maar ook vriendinnen enzo.. pak je leven op.....
Wat wil je terug? hem of het vertrouwde???
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_29392288
Het is je ex, die heeft met het verbreken van jou relatie ook de plicht om rekening met jou te houden opgeheven. Hij heeft groot gelijk en jij moet niet zeuren.
Laat je ex je ex en richt je op je pa. Misschien valt het allemaal wel mee, maar in ieder geval veel sterkte.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_29392299
Het is je ex en jij wilt dat hij je steunt en al je verhalen aanhoort? Klinkt gemeen, maar ik begrijp hem wel, ik zou daar ook geen behoefte aan hebben, aangezien ik je toch verlaten heb en vrij ben.

Maar omdat het je vader is, toch lullig van hem. Succes!
pi_29392343
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:49 schreef espina het volgende:

[..]

Ik hoopte niet dat hij mij zou terug nemen omdat wat met mijn vader aan de hand is. Ik heb het erg moeilijk. Ik merk gewoon dat veel dingen niet meer belangrijk zijn door gesprekken met mijn vader. Het enige wat belangrijk is gelukkig zijn, vertrouwen, liefde en hoop. Meer niet..
Ik bedoelde eerder of je had gehoopt door bij hem weg te gaan, hem te veranderen? Waarom denk je bij hem geluk, vertrouwen, hoop en liefde te vinden, terwijl je juist door gebrek daar aan hem verlaten hebt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')