Deden we zowiezo al in het voorgaande topic.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:34 schreef Timo20 het volgende:
Als er een speciaal spoiltertopic is, is t wellicht handig om in dit topic spoilertags te gebruiken??
vooral bij posts over seizoen 5, die volgens mij veel lui nog niet gezien hebben
ok, doorgaan. Vooral doorgaan (om Barry Hughes maar eens te quotenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
Deden we zowiezo al in het voorgaande topic.
Zeker gaaf, maar dat zou dan maar een paar afleveringen krijgen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wel super dat er ook nog een 7e seizoen komt![]()
![]()
moet je niet tegen Johnny Sack zeggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:48 schreef fratsman het volgende:
Als je het maar uit je hoofd laat om plaatjes van Ginny Sack te plaatsen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
moet je niet tegen Johnny Sack zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
http://devshop.dvdvalley.nl/home.tpl?cart=1123018823677330&sku=11702&genre=Boxenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:32 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
is er nog een tip waar de collectie voor een mooie prijs te krijgen is?
OH!quote:
FRS: ¤ 59.99 (met Free ID / PrijsjeRijk nog goedkoper)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:50 schreef Smots het volgende:
Is er iemand die mij een tip kan geven waar ik seizoen 5 (regio maakt me niet uit) voor een beetje een fijne prijs kan vinden?
Cool!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
FRS: ¤ 59.99 (met Free ID / PrijsjeRijk nog goedkoper)
Inderdaad, ik kocht hem donderdags (voor men broer weliswaar) voor ¤79.99 - Free ID = ¤72 euriiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:03 schreef Smots het volgende:
[..]
Cool!
Da's dan pas sinds kort die afprijzing, want ik zag 'm kort geleden nog bij de frs voor 80
Ik vond hem zo goed dat ik dacht "die moet in de OP!"quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:46 schreef Smots het volgende:
Zeg, waar heb ik die topictitel toch eerder gelezen?
Deeltje 5 wordt dan; Sopranos #5 ''Focking Inta-net!!''quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik vond hem zo goed dat ik dacht "die moet in de OP!"
zodoende...
Viel me net pas op, maar die blik van Silvio »»quote:
Men pa zat vandaag Seizoen 5 te bekijken en toen zat ik me weer te verbazen over bepaalde personages. Zo'n Philly Leotardo, Silvio of een Paulie, die zijn toch gewoon perfect gecast, echt top.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef fratsman het volgende:
Die foto is toch genomen bij dat gevecht met die Columbus-tegenstanders? Ik vind die kop van Silvio geweldig!En dan te bedenken dat hij voorheen alleen maar op een gitaar stond te pingelen...
Ooooooww zouden ze zeggenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:18 schreef fratsman het volgende:
M'n moeder begon laatst te zaniken dat er zoveel gevloekt werd in die serie.
Idd heel goed gedaan ja, Paulie blijft gewoon het grappigstquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Men pa zat vandaag Seizoen 5 te bekijken en toen zat ik me weer te verbazen over bepaalde personages. Zo'n Philly Leotardo, Silvio of een Paulie, die zijn toch gewoon perfect gecast, echt top.
Inclusief dat handje erbij natuurlijkquote:
Daar heb ik eerlijk gezegd weinig van gemerkt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:52 schreef Dr_Evil het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn de eerste afleveringen van praktisch elk seizoen ook gelijk de zwaksten?
Ben er alweer doorheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in seizoen 6
Victory is mine!!
Bobby is de meest zachtaardige kerel in dat circuit volgens mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:46 schreef fratsman het volgende:
Mijn held Bobby Baccala had maar weinig speelminuten. En hij moet z'n vrouw eens aanpakken!Ja, ik heb een gruwelijke hekel aan Janice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Victory is mine!!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:17 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Bobby is de meest zachtaardige kerel in dat circuit volgens mij![]()
En Janice, mjaDat was inderdaad erg lullig toen hij overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. begon. Best wel lomp...
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:30 schreef fratsman het volgende:
Dat was inderdaad erg lullig toen hij overJa, nee, jullie hebben helemaal gelijk hoor. Dat hij moordt, mensen inelkaar slaat en afperst is geen probleem maar dat hij zijn zus pestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. begon. Best wel lomp...dat kan niet
![]()
Van mij mag Tony de slechte mens in al zijn kleuren laten zien. Ik geniet er alleen maar van![]()
Lullig doen![]()
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Waar heb je het over, hij zit in de afvalverwerking..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat hij moordt, mensen inelkaar slaat en afperst is geen probleem maar dat hij zijn zus pestdat kan niet
![]()
Same here.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:46 schreef fratsman het volgende:
Mijn held Bobby Baccala had maar weinig speelminuten. En hij moet z'n vrouw eens aanpakken!Ja, ik heb een gruwelijke hekel aan Janice.
http://devshop.dvdvalley.nl/home.tpl?cart=11233506241873041&sku=10870&genre=Boxenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:40 schreef Smots het volgende:
Godgloeiende godverrende godverdegodverDOMME!
Wil ik net een bestelling plaatsen bij Frs.nl voor seizoen vijf, hebben ze 'm weer teruggeprijsd naar 79.99.
No fuckin' way dat ik dat ervoor ga betalen!
Thanx voor de link, zeker niet onaardig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:45 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
http://devshop.dvdvalley.nl/home.tpl?cart=11233506241873041&sku=10870&genre=Boxen
Niet zo goedkoop als FRS met PJR, maar toch ook niet onaardig..
Thats some great fucking newsquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:41 schreef dvdfreak het volgende:
HBO Pushes End of 'The Sopranos' to 2007
In a deal that will extend the run of the most successful series in the history of cable television for another year, HBO announced today that "The Sopranos" will not end with its next season starting in March, but will continue with an additional eight episodes starting in January 2007.
Ik neem niet aan dat je meteen een abonnement hebt afgesloten?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:22 schreef Steeven het volgende:
Ik heb seizoen 5 besteld bij dat DVDValley gedoe, veel goedkoper...Bij Bol.com durven ze zelfs 90 euro te vragen voor seizoen 1 t/m 4, en 80 euro voor seizoen 5. Gore, smerige kloteafzetters, mogen ze allemaal sterven.
Nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat je meteen een abonnement hebt afgesloten?![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:21 schreef Miller.Time het volgende:
Vanaf 26 september seizoen 4 bij de Vara![]()
quote:
was al gepostquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef fratsman het volgende:
Ik vond dit op de officiele site van HBO. Exclusief kijkje op de set voor seizoen 6!
Torrenten... en dan wachten op een prijsdaling...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:22 schreef Steeven het volgende:
Ik heb seizoen 5 besteld bij dat DVDValley gedoe, veel goedkoper...Bij Bol.com durven ze zelfs 90 euro te vragen voor seizoen 1 t/m 4, en 80 euro voor seizoen 5. Gore, smerige kloteafzetters, mogen ze allemaal sterven.
Juistem, ik snap heel goed dat sommige mensen het leuker / voordeliger vinden om de serie op tv te volgen. Maar als je ziet dat ze nú pas aan Seizoen 4 beginnen, dan heb ik zoiets van ''rennen naar de winkel en kopen die hap''.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:49 schreef fratsman het volgende:
[..]omdat ze pas bij seizoen 4 zijn, of andere oorzaken?
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Juistem, ik snap heel goed dat sommige mensen het leuker / voordeliger vinden om de serie op tv te volgen. Maar als je ziet dat ze nú pas aan Seizoen 4 beginnen, dan heb ik zoiets van ''rennen naar de winkel en kopen die hap''.
Beter de VARA dan Talpaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:38 schreef Dada het volgende:
[..]
Helemaal mee eensHet is treurig om te zien hoe ze met deze TV serie omgaan. Het achterlijk late tijdstip en zoals al is gezegd; nu wordt seizoen 4 pas uitgezonden
Dan koop je de serie toch gewoon? Tenzij je er geen geld voor hebt natuurlijk. Dan ben je veroordeeld tot de VARA
![]()
vond ik ook ja, had furio liever in wat hardere aktie gezien zoals toen ie in het begin erbij kwam en bijv die 2 wannabee's doet afpersenquote:[b]Op donderdag 18 augustus 2005 20:33 Maar goed nog twee derde te gaan en weet nog dat ik me rot ergerde aan de Furio/Carmela verhaallijn.
Helaas gebeurd dit zeer regelmatig met series die in de VS heel erg goed lopen (Scrubs, The Shield, The O.C.) Allemaal series die of midden in de nacht worden uitgezonden of de ene week wel en dan opeens de andere week weer niet (The O.C. Net 5 anyone?)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:38 schreef Dada het volgende:
[..]
Helemaal mee eensHet is treurig om te zien hoe ze met deze TV serie omgaan. Het achterlijk late tijdstip en zoals al is gezegd; nu wordt seizoen 4 pas uitgezonden
Dan koop je de serie toch gewoon? Tenzij je er geen geld voor hebt natuurlijk. Dan ben je veroordeeld tot de VARA
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, melfi heeft het moeilijk om het tony niet te vertellen maar ze besluit om er toch niks mee te doen, helaasquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:33 schreef Erasmusch het volgende:
Wordt die verkrachter van de shrink nog gewhackt? Volgens mij zijn er stiekem afleveringen zonder mij gekeken...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar die zit in een andere verpakking - 4 Amaray cases inserted into a cardboard outer box - en past dus niet bij de andere seizoenen die in Nederland zijn uitgebracht. Dan betaal ik liever 5 pond meer voor de 'goede' versie, die via deze link overigens maar 36 pond kost (kijk in je shopping cart).quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:34 schreef Smots het volgende:
Seizoen 5 kost nu bij CD-wow "nog maar" 40 pond.
Dat gaat de goede kant op.
Ach, die verpakking maakt me echt geen zak uit, daar maak ik me echt niet druk om.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:51 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Ja, maar die zit in een andere verpakking - 4 Amaray cases inserted into a cardboard outer box - en past dus niet bij de andere seizoenen die in Nederland zijn uitgebracht. Dan betaal ik liever 5 pond meer voor de 'goede' versie, die via deze link overigens maar 36 pond kost (kijk in je shopping cart).
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:46 schreef dapluiz het volgende:
iddAlleen heb ik seizoen 5 nu ook al gezien, dus ik zit weer zonder
Hoop dat seizoen 6 snel uit komt, ben wel benieuwd wat er nou gaat gebeuren metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke conspiracy theorie, iemand daar misschien een mening over?![]()
[ Bericht 43% gewijzigd door dvdfreak op 12-09-2005 21:52:27 ]
quote:Op maandag 12 september 2005 20:32 schreef fratsman het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke conspiracy theorie, iemand daar misschien een mening over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:01 schreef planethugo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 09:53 schreef dady het volgende:
Hoe zit het nu, ik keek heel lang geleden nog weleens Sopranos (VARA). Toen werd de psychiater van de grote baas verkracht, en zij zat in dubio het te vertellen ofniet. Heeft ze het nog verteld en is die gast goed aangepakt?
[ Bericht 6% gewijzigd door Slayage op 19-09-2005 13:12:41 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Niet dat Paulie die woorden enkel en alleen in die aflevering gebruiktquote:Op maandag 19 september 2005 09:54 schreef Smots het volgende:
![]()
Ik heb de aflevering "Pine Barrens" nog een keer bekeken en Paulie roept niet: You kacksacking mothafocka! maar: Mothafocking Kacksackah!
![]()
Het is een detail, maar toch....
Tja, mochten er nog mensen zijn die de derde dvd-box hebben aangeschaft en die nog niet hebben gekeken.quote:Op maandag 19 september 2005 13:12 schreef Slayage het volgende:
Hmmm Moet dat ook als het hier gewoon op tv is uitgezonden? Vooruit dan maar.
Nee, OK. Maar in die aflevering gebruikt 'ie ze wel erg mooi.quote:Op maandag 19 september 2005 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet dat Paulie die woorden enkel en alleen in die aflevering gebruikt
Dan zou de post waar ik op reageerde ook een spoiler zijn en daar hoor ik niemand over klagen. Hoe dan ook, zouden we als een aflevering hier op TV is geweest gewoon zonder spoilers moeten kunnen posten.quote:Op maandag 19 september 2005 15:02 schreef Smots het volgende:
[..]
Tja, mochten er nog mensen zijn die de derde dvd-box hebben aangeschaft en die nog niet hebben gekeken.
bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:01 schreef planethugo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens TOP serie heb alle dvd's gekocht"Veni, vidi, vici."
quote:Op maandag 19 september 2005 19:56 schreef CrookedEye het volgende:
[..]Ze blijven geniaal, die droom-afleveringen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens TOP serie heb alle dvd's gekocht![]()
Volgens mij was het geen droom aflevering maar gewoon dat ik het even zag en huh was dat nou pussy?? en ja terug spoelen en daar was die ik zal in het weekend even kijken denk haast dat het in seizoen 4 geweest moet zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 20:07 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ze blijven geniaal, die droom-afleveringen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Veni, vidi, vici."
quote:Op maandag 19 september 2005 20:23 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Volgens mij was het geen droom aflevering maar gewoon dat ik het even zag en huh was dat nou pussy?? en ja terug spoelen en daar was die ik zal in het weekend even kijken denk haast dat het in seizoen 4 geweest moet zijn.
OverigensCarmella is een huichelwijf, aan de ene kant wil ze niet het leven leiden dat ze nu heeft, maar ze is gewoon zo fucking materialistisch ingesteld, dat ze er geen afscheid van kan nemen. Net als dat gehuil in seizoen 1 bij die Father Phil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 20:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Carmella is een huichelwijf, aan de ene kant wil ze niet het leven leiden dat ze nu heeft, maar ze is gewoon zo fucking materialistisch ingesteld, dat ze er geen afscheid van kan nemen. Net als dat gehuil in seizoen 1 bij die Father Phil.
[ Bericht 4% gewijzigd door CrookedEye op 19-09-2005 20:35:29 ]"Veni, vidi, vici."
ok zal der aan denkenquote:Op maandag 19 september 2005 20:31 schreef fratsman het volgende:
Wat jij doet wel. Ik duik een beetje verder in het verleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ik ook niet snap waar ligt newark nou precies bij ny boven of onder ??
[ Bericht 1% gewijzigd door CrookedEye op 19-09-2005 20:48:40 ]"Veni, vidi, vici."
ah mijn dank is groot, tevens waneer werd jij een fan van de serie ik heb het een keer gezien op tv geloof ik een van de eerst afleveringen waar ze in zo'n achter kamertje zitten bij de bada bing, en zaken zitten te regelen. toen ik dacht van dit moet ik vaker zienquote:Op maandag 19 september 2005 20:50 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
Misschien heb je hier iets aan? De route die Tony aflegt in de leader.
silvioquote:Op maandag 19 september 2005 21:39 schreef fratsman het volgende:
"Just when i thought i was out.... They pull me back in!"Blijft leuk!
![]()
OK.quote:Op maandag 19 september 2005 15:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dan zou de post waar ik op reageerde ook een spoiler zijn en daar hoor ik niemand over klagen. Hoe dan ook, zouden we als een aflevering hier op TV is geweest gewoon zonder spoilers moeten kunnen posten.
Dat eerste nummer is ook gespeeld door 1 of andere derderangs formatie genaamd de "BB Band"quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:43 schreef fratsman het volgende:
Het intro op die cd is in ieder geval NIET OM AAN TE HOREN!!!
ik vind hem altijd geweldig vooral op de manier dat die naar mensen wijst met zijn wijsvinger en zijn pinkquote:Op woensdag 21 september 2005 22:11 schreef Timo20 het volgende:
Paulie is echt geweldig in die derde aflevering van seizoen 5![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:26 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ik vind hem altijd geweldig vooral op de manier dat die naar mensen wijst met zijn wijsvinger en zijn pink![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Veni, vidi, vici."
Ik weet niet of het hier goed wordt bekeken maar in Amerika is het een van de parade paardjes van HBO en wordt het zeer goed bekeken, al hoop ik wel dat ze het weer in een keer uitzenden netzoals ze seizoen 3 deden op de varaquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:29 schreef dvdfreak het volgende:
‘The Sopranos’, serie 4, 13 afleveringen, van 28 september tot en met 21 december 2005, iedere woensdagavond om 23.00 uur bij de VARA op Nederland 3.Dat word weer kijken ook al heb ik het op dvd.
Vertel het desnoods door aan familie,vrienden hoge kijkcijfers zijn nodig voor dit geweldige show
Ik weet nu eigenlijk pas wat je bedoeld, ik betrap mezelf daar de laatste tijd ook steeds vaker op ..quote:
''You answer me like I'm Jesus Christ himself and if you fucking lie to me may your mother die at cancer on the eyes..''quote:
WHAAAAAAAHAHAHAHAHAHAA!!!quote:
quote:’The Sopranos’ geïnfiltreerd
NED. 3, 23.00 UUR
Tony Soprano (James Gandolfini) doet wederom zijn uiterste best om een goede pater familias te zijn in de vierde reeks afleveringen van The Sopranos.
Tony Soprano doorstaat harde tijden in Jersey. De neergaande economie heeft de familiezaak geen deugd gedaan, maar eist ook zijn tol voor maffiabaas Tony zelf. Zelfs zijn trouwste luitenanten zetten hun vraagtekens bij zijn beslissingen. Het hoofd van een rivaliserende bende eist een groter stuk van de misdaadtaart op. Voor het eerst sinds mensenheugenis moet een Soprano daadwerkelijk voor de rechtbank verschijnen. Ook in zijn privé-leven komt hij voortdurend voor problemen te staan. Zijn vrouw Carmela begint te klagen en minstens één van zijn kinderen lijkt niet langer geïnteresseerd te zijn om door te studeren. Alles bij elkaar is dit genoeg voor een bezoek aan de psychiater en wanneer de druk echt gevaarlijk hoog wordt, roept Tony dan ook met tegenzin de hulp in van dr. Jennifer Melfi.
In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen begint echtgenote Carmela (Edie Falco) zich zorgen te maken over haar eigen toekomst. Ze eist van Tony meer financiële zekerheid. Ondertussen krijgt de familie te maken met een gevaarlijke infiltrant van de FBI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:11 schreef Jor_Dii het volgende:vond ik een van de mindere afleveringen, trouwens zeer coole ondertitelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Veni, vidi, vici."
Dat was idd lachequote:Op donderdag 29 september 2005 00:17 schreef milagro het volgende:
Ik moest zo lachen om dat Nostradamus- Notre Dame- Quasimodo- hunchback- quarterback gedoe
quote:Zeg lieverds![]()
Die Sopranos Box 1 t/m 4 is op 4:3 formaat zie ik, terwijl de losse seizoenen 16:9 zijn...
Wrom
Ik wil die box maar niet met dat formaat![]()
Gewoon op dvd halen 3x kijken en als het op tv komt weer kijkenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:47 schreef Bounty het volgende:
Heb gister weer de eerste aflevering op ned 3 gekeken. Het is en blijft een vette serie. Had deel 4 al gezien, maar kan het wel tig keer kijken. Wil deel 5 ook graag zien, maar dat duurt nog wel effe voor die word uitgezonden.
Ze waren natuurlijk allemaal sex and the city aan t kijkenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:57 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Gewoon op dvd halen 3x kijken en als het op tv komt weer kijken.
Kijkcijfers: volgens http://www.kijkonderzoek.nl/ 188.000 een kijkdichtheid van 1.2.
Dat is wel erg weinig![]()
Volgens mij is dat een foutje.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:55 schreef milagro het volgende:
effe een Xpost uit het Filmvalley topicje
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, helemaal zeker weten doe ik het natuurlijk nog niet.
*zucht*The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:12 schreef Smots het volgende:
Ach bitch BITCH BITCH!!
Ik heb met mijn stomme kop op imdb.com gekeken en:
Alleen kijken als je seizoen 5 al hebt gezien!!!!Jezus smots, heb je seizoen 5 nou nog niet gezien?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, helemaal zeker weten doe ik het natuurlijk nog niet.
*zucht*
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
aha, thanksquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:06 schreef Smots het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een foutje.
De dvd's in de box zijn volgens mij ook gewoon in 16 bij 9 formaat.
Ik ook maar als echte fan kijk je ook op tv voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:17 schreef fratsman het volgende:
Ach ik heb de box toch hier staan....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens mij was Silvio meer een beetje jaloers...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:09 schreef planethugo het volgende:
grappiger vond ik hoe silvio keek bij dat grapje over paulie, die kon dat totaal niet waarderen, beetje generatiekloof
Gisteravond EINDELIJK de laatste aflevering van seizoen 5 gezien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jezus smots, heb je seizoen 5 nou nog niet gezien?!
Seizoen 6 bevat inderdaad 20 afleveringen waarvan er 13 vanaf maart 2006 uitgezonden gaan worden, de overige 7 (Seizoen 6.2 zeg maar) worden pas in 2007 uitgezonden waarschijnlijk ..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:04 schreef fratsman het volgende:
Ik las ergens dat seizoen 6 20 afleveringen gaat tellen.... volgens mij op http://www.dutchsopranos.net
Dat zou zeker vet zijn!
En een vet dure DVD-box, maar een kniesoor die daar op let....
Dat word dus een DVD-uitgave in 2008 ofzo....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Seizoen 6 bevat inderdaad 20 afleveringen waarvan er 13 vanaf maart 2006 uitgezonden gaan worden, de overige 7 (Seizoen 6.2 zeg maar) worden pas in 2007 uitgezonden waarschijnlijk ..
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat word dus een DVD-uitgave in 2008 ofzo....Ik denk dat ik maar ga downloaden....
Gewoon braaf wachten !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:40 schreef fratsman het volgende:
[..]
En daarna m'n zuurverdiende geld uitgeven aan de DVD-box.... Wees maar niet bang hoor.
Oh yeah!quote:
En dan komt er na die 20 afleveringen nog een seizoen 7, of zijn dat die 7 afleveringen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Seizoen 6 bevat inderdaad 20 afleveringen waarvan er 13 vanaf maart 2006 uitgezonden gaan worden, de overige 7 (Seizoen 6.2 zeg maar) worden pas in 2007 uitgezonden waarschijnlijk ..
Dat zijn inderdaad die 7 afleveringen, wie weet wat er daarna nog komt..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:45 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
En dan komt er na die 20 afleveringen nog een seizoen 7, of zijn dat die 7 afleveringen?
dacht `t niet hequote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
3 jaar! wachten??!?! asjeblieft zeg!
Had je me die box maar niet moeten verkopen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef Aventura het volgende:
Ik zie nu pas dat serie 4 op TV is. Ik ga het weer volgen, is al een poos geleden dat ik seizoen 4 heb gezien
Ja, dat was echt lachenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:16 schreef wlsandman het volgende:
[..]
dat was echt lache![]()
en dat die vent in de file stond doordat zijn vrouw daar was verongelukt![]()
CE gaat halen voor dat interview zegt ze trouwens nog iets intersant?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:47 schreef Timo20 het volgende:
Staat in de nieuwe Vara gids een lang interview met Edie Falco (Carmela)![]()
heb m nog niet helemaal gelezenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:24 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
CE gaat halen voor dat interview zegt ze trouwens nog iets intersant?
Hey!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:16 schreef wlsandman het volgende:
[..]
dat was echt lache![]()
en dat die vent in de file stond doordat zijn vrouw daar was verongelukt![]()
inderdaad kut wijf die haar vervangtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hey!Graag een beetje respect voor mijn held Bobby Bacala!
![]()
Wacht maar tot jullie zien wie er voor terugkomt....
Dan pasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
Season 6 is scheduled to start March 2006
Weet niet of het gepost is maar kan niet wachten![]()
Denk je eens in hoe lang het nog duurt voordat er een fatsoenlijke DVD-box hier in NL verschijnt....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:37 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dan pas, iig vroeger dan verwacht though
.
Ja dat is helemaal verschrikkelijk, alleen kijk ik zo af en toe de oude seizoenen nog. Ze blijven ook gewoon leukquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Denk je eens in hoe lang het nog duurt voordat er een fatsoenlijke DVD-box hier in NL verschijnt....
Uncle June kijkt Weekend Millionairs!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:44 schreef Posdnous het volgende:
Look at this poor prick, the sixth question and he lost all his lifelines..
Hij kijkt ook naar The Bold and the beautifullquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
Uncle June kijkt Weekend Millionairs!![]()
was dat trouwens tijdens het verhaal over die lou dimaggio? mooi verhaal is dat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:49 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Hij kijkt ook naar The Bold and the beautifull
Het is lachen als hij naar Curb your Enthusiasm aan het kijken isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:49 schreef TjetMaster het volgende:
Hij kijkt ook naar The Bold and the beautifull
Hij lijkt ook echt op die die dude van Curb you enthousiasmquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Het is lachen als hij naar Curb your Enthusiasm aan het kijken is
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:44 schreef Posdnous het volgende:
Look at this poor prick, the sixth question and he lost all his lifelines..
fuck, dacht altijd dat het januari wasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
Season 6 is scheduled to start March 2006
Weet niet of het gepost is maar kan niet wachten![]()
De achterkant van mijn Sopranos t-shirtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef m021 het volgende:
Is er ergens een "hierarchie-boom" te vinden van hoe de 'commandostructuur' nou eigenlijk zit in de serie?
Ik heb de eerste 2 seizoenen (nog) niet gezien, dus ik snap niet helemaal wie nou wiens baas is...
Je hebt wel gemist hoe het verhaal vab Pie-O-My begon. Zeker niet de minst belangrijke verhaallijn van dit seizoen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:14 schreef FoXje het volgende:
De video heeft hem niet opgenomenGoed dat ie saai was
klopt, best belangrijk onderdeel wordt datquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
Je hebt wel gemist hoe het verhaal vab Pie-O-My begon. Zeker niet de minst belangrijke verhaallijn van dit seizoen.
wat ik niet snap is wie er nou de underboss is bij de sopranos is dat nou paulie of niemand want johnny "sack" is dat bij new yorkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:33 schreef milagro het volgende:
[..]
De achterkant van mijn Sopranos t-shirt
[afbeelding]
Waar te koop / te bestellen ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:33 schreef milagro het volgende:
[..]
De achterkant van mijn Sopranos t-shirt
Dank je, Milagro!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:08 schreef milagro het volgende:
http://www.hbo.com/sopranos/episode/season4/episode44.shtml
Wat een kwal is die Tony ook inderdaad. Later hoe die Janice onderuithaalt aan tafel over die Franstalige dudequote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:54 schreef wlsandman het volgende:
lache, tony die zijn hand maar bleef openhouden![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:41 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
wat ik niet snap is wie er nou de underboss is bij de sopranos is dat nou paulie of niemand want johnny "sack" is dat bij new york
Tony is de underboss. De echte boss is namelijk Junior. Zie t-shirt hierboven.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:41 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
wat ik niet snap is wie er nou de underboss is bij de sopranos is dat nou paulie of niemand want johnny "sack" is dat bij new york
uncle jun was toch een bliksem afleider voor de fbi hij was in naam de baas maar tony runde alles en krijgt al het geld, zo kreeg tony toch minder last van de fbi en kreeg uncle junior dat hele proces over zich heen.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
Je hebt wel gemist hoe het verhaal vab Pie-O-My begon. Zeker niet de minst belangrijke verhaallijn van dit seizoen.
Zoals het hoortquote:
Jah het spijt me, ben nu even helemaal into Basin Cityquote:
Gloria was leuk, ja, ze had een lief lekker lijfjequote:Op donderdag 3 november 2005 00:27 schreef Slayage het volgende:
Gloria TrilloVond haar echt een leuke personage. Wat ervoor in de plaats komt als vriendin van Tony vind ik 10 keer niets.
Dat was die "Goomar" vanquote:Op donderdag 3 november 2005 16:27 schreef dapluiz het volgende:
wie was de volgende ook alweer ?
Tijdje geleden dat ik het gezien heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Die is inderdaad erg goed te doen ja.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:07 schreef fratsman het volgende:
Ik vond Gloria geschift! De volgende "Goomar" is veel lekkerder.
dat wordt een vlammende relatiequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:11 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Die is inderdaad erg goed te doen ja.
en ook een vlammendquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:16 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
dat wordt een vlammende relatie![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:20 schreef Posdnous het volgende:
Hehe,
And d'you know, why this church is still standing?
A.j.: The bricks?.
En A.J. helemaal genieten dat z'n vader zulke vuige taal uitslaat.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:45 schreef CrookedEye het volgende:
toch vond ik deze beter
you suck your daddy with that mouth
ja was trouwens wel ook een vieze crack hoerquote:Op donderdag 10 november 2005 17:05 schreef m021 het volgende:
[..]
En A.J. helemaal genieten dat z'n vader zulke vuige taal uitslaat.
Essambley? Bedoel je niet assembly?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:23 schreef CrookedEye het volgende:
wat ik trouwens ook vreemd vind is dat die essambley man (wat voor soort functie is dat eigenlijk?)
zo open door de bing loopt. terwijl dat toch ik dacht een gekozen iemand was.
haha idd, en dat haar broer later door z'n ballen wordt geschotenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:45 schreef CrookedEye het volgende:
toch vond ik deze beter
you suck your daddy with that big mouth
ook goed wat voor soort functie moet ik hier in nederland dan denken als ik aan die man denk?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:07 schreef m021 het volgende:
[..]
Essambley? Bedoel je niet assembly?
Ze heeft wel wat weg van Drea de Matteo.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[afbeelding]
Eerder de nieuwe vriendin van Christopher
In seizoen vijf zit een ergggg lange gastrol van steve buscemi, geen probleem mee hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:11 schreef planethugo het volgende:
dat ze dan maar wel topless gaat. Vond die gastrol van Jon Favre als zichzelf wel geinig maar verder hoef ik niet zoveel gastrollen in deze serie, is ie veel te goed voor
Fergie als danseres in de Bing? Daar zijn d'r tieten toch veel te klein voor?quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[afbeelding]
Eerder de nieuwe vriendin van Christopher
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
Fergie als danseres in de Bing? Daar zijn d'r tieten toch veel te klein voor?![]()
dat noem ik geen gastrol maar een volwaardige aanvulling van de cast...quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:41 schreef kamagurka het volgende:
[..]
In seizoen vijf zit een ergggg lange gastrol van steve buscemi, geen probleem mee hoor
Mensen die een aflevering eenmalig komen opleuken is idd wel een beetje irritant ja, maar ik vind dat bij de sopranos wel meevallen eigenlijk..quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat noem ik geen gastrol maar een volwaardige aanvulling van de cast...
En ik heb ook helemaal geen probleem met steve buscemi, klasse acteur.
Waar besteld?quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:08 schreef nbhardstyle het volgende:
net seizoen 5 ontvangen inclusief verzendkosten � 31,99 geen geld dacht ik zo
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:02 schreef planethugo het volgende:
erg vet! Had die foto wel aleens gezien maar niet gerealiseerd waar het op gebasseerd is
die kwam uit zijn zak, toen hij zijn zak leegde met dat kleingeld enzo zag hij ineens dat er een nagel tussenzatquote:Op donderdag 17 november 2005 12:58 schreef -Angel- het volgende:
Hoe komt die nagel op die tafel terrecht? Of ik heb weer eens niet op zitten letten.
volgens mij had zijn vrouw die daar neergelegd, zij vond die nagel namelijk toen ze zijn kleren opruimde, eerder al dus.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:05 schreef wlsandman het volgende:
[..]
die kwam uit zijn zak, toen hij zijn zak leegde met dat kleingeld enzo zag hij ineens dat er een nagel tussenzat![]()
ja idd, hoe die bij zijn kleren kwam is mij een raadsel maar het kwam iig uit de wasmand vandaan o.i.d.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:39 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij had zijn vrouw die daar neergelegd, zij vond die nagel namelijk toen ze zijn kleren opruimde, eerder al dus.
Hij werkt in seizoen 6 ook nog meer achter de schermen. Hij regisseert nog een aantal afleveringen volgens mij.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat noem ik geen gastrol maar een volwaardige aanvulling van de cast...
En ik heb ook helemaal geen probleem met steve buscemi, klasse acteur.
quote:Op maandag 14 november 2005 23:08 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
GE-NI-AAL!!!![]()
ff het origineel erbij zetten.
[afbeelding]
Hey Paulie,how about you and me going up to massachusetts and getting married?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:21 schreef Dr_Evil het volgende:
http://www.cbs.com/lateni(...)v_comedy_clips.shtml
Ergens aan het begin staat ""Top Ten Things Never Before Said on The Sopranos" waar tien Sopranos acteurs allemaal een nummer doen.. Zit wel een spoiler in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |