Dat was idd lachequote:Op donderdag 29 september 2005 00:17 schreef milagro het volgende:
Ik moest zo lachen om dat Nostradamus- Notre Dame- Quasimodo- hunchback- quarterback gedoe
quote:Zeg lieverds![]()
Die Sopranos Box 1 t/m 4 is op 4:3 formaat zie ik, terwijl de losse seizoenen 16:9 zijn...
Wrom
Ik wil die box maar niet met dat formaat![]()
Gewoon op dvd halen 3x kijken en als het op tv komt weer kijkenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:47 schreef Bounty het volgende:
Heb gister weer de eerste aflevering op ned 3 gekeken. Het is en blijft een vette serie. Had deel 4 al gezien, maar kan het wel tig keer kijken. Wil deel 5 ook graag zien, maar dat duurt nog wel effe voor die word uitgezonden.
Ze waren natuurlijk allemaal sex and the city aan t kijkenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:57 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Gewoon op dvd halen 3x kijken en als het op tv komt weer kijken.
Kijkcijfers: volgens http://www.kijkonderzoek.nl/ 188.000 een kijkdichtheid van 1.2.
Dat is wel erg weinig![]()
Volgens mij is dat een foutje.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:55 schreef milagro het volgende:
effe een Xpost uit het Filmvalley topicje
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, helemaal zeker weten doe ik het natuurlijk nog niet.
*zucht*The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:12 schreef Smots het volgende:
Ach bitch BITCH BITCH!!
Ik heb met mijn stomme kop op imdb.com gekeken en:
Alleen kijken als je seizoen 5 al hebt gezien!!!!Jezus smots, heb je seizoen 5 nou nog niet gezien?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, helemaal zeker weten doe ik het natuurlijk nog niet.
*zucht*
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
aha, thanksquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:06 schreef Smots het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een foutje.
De dvd's in de box zijn volgens mij ook gewoon in 16 bij 9 formaat.
Ik ook maar als echte fan kijk je ook op tv voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:17 schreef fratsman het volgende:
Ach ik heb de box toch hier staan....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens mij was Silvio meer een beetje jaloers...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:09 schreef planethugo het volgende:
grappiger vond ik hoe silvio keek bij dat grapje over paulie, die kon dat totaal niet waarderen, beetje generatiekloof
Gisteravond EINDELIJK de laatste aflevering van seizoen 5 gezien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jezus smots, heb je seizoen 5 nou nog niet gezien?!
Seizoen 6 bevat inderdaad 20 afleveringen waarvan er 13 vanaf maart 2006 uitgezonden gaan worden, de overige 7 (Seizoen 6.2 zeg maar) worden pas in 2007 uitgezonden waarschijnlijk ..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:04 schreef fratsman het volgende:
Ik las ergens dat seizoen 6 20 afleveringen gaat tellen.... volgens mij op http://www.dutchsopranos.net
Dat zou zeker vet zijn!
En een vet dure DVD-box, maar een kniesoor die daar op let....
Dat word dus een DVD-uitgave in 2008 ofzo....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Seizoen 6 bevat inderdaad 20 afleveringen waarvan er 13 vanaf maart 2006 uitgezonden gaan worden, de overige 7 (Seizoen 6.2 zeg maar) worden pas in 2007 uitgezonden waarschijnlijk ..
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat word dus een DVD-uitgave in 2008 ofzo....Ik denk dat ik maar ga downloaden....
Gewoon braaf wachten !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:40 schreef fratsman het volgende:
[..]
En daarna m'n zuurverdiende geld uitgeven aan de DVD-box.... Wees maar niet bang hoor.
Oh yeah!quote:
En dan komt er na die 20 afleveringen nog een seizoen 7, of zijn dat die 7 afleveringen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Seizoen 6 bevat inderdaad 20 afleveringen waarvan er 13 vanaf maart 2006 uitgezonden gaan worden, de overige 7 (Seizoen 6.2 zeg maar) worden pas in 2007 uitgezonden waarschijnlijk ..
Dat zijn inderdaad die 7 afleveringen, wie weet wat er daarna nog komt..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:45 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
En dan komt er na die 20 afleveringen nog een seizoen 7, of zijn dat die 7 afleveringen?
dacht `t niet hequote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
3 jaar! wachten??!?! asjeblieft zeg!
Had je me die box maar niet moeten verkopen...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef Aventura het volgende:
Ik zie nu pas dat serie 4 op TV is. Ik ga het weer volgen, is al een poos geleden dat ik seizoen 4 heb gezien
Ja, dat was echt lachenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:16 schreef wlsandman het volgende:
[..]
dat was echt lache![]()
en dat die vent in de file stond doordat zijn vrouw daar was verongelukt![]()
CE gaat halen voor dat interview zegt ze trouwens nog iets intersant?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:47 schreef Timo20 het volgende:
Staat in de nieuwe Vara gids een lang interview met Edie Falco (Carmela)![]()
heb m nog niet helemaal gelezenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:24 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
CE gaat halen voor dat interview zegt ze trouwens nog iets intersant?
Hey!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:16 schreef wlsandman het volgende:
[..]
dat was echt lache![]()
en dat die vent in de file stond doordat zijn vrouw daar was verongelukt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |