Deden we zowiezo al in het voorgaande topic.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:34 schreef Timo20 het volgende:
Als er een speciaal spoiltertopic is, is t wellicht handig om in dit topic spoilertags te gebruiken??
vooral bij posts over seizoen 5, die volgens mij veel lui nog niet gezien hebben
ok, doorgaan. Vooral doorgaan (om Barry Hughes maar eens te quotenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
Deden we zowiezo al in het voorgaande topic.
Zeker gaaf, maar dat zou dan maar een paar afleveringen krijgen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wel super dat er ook nog een 7e seizoen komt![]()
![]()
moet je niet tegen Johnny Sack zeggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:48 schreef fratsman het volgende:
Als je het maar uit je hoofd laat om plaatjes van Ginny Sack te plaatsen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
moet je niet tegen Johnny Sack zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
http://devshop.dvdvalley.nl/home.tpl?cart=1123018823677330&sku=11702&genre=Boxenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:32 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
is er nog een tip waar de collectie voor een mooie prijs te krijgen is?
OH!quote:
FRS: ¤ 59.99 (met Free ID / PrijsjeRijk nog goedkoper)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:50 schreef Smots het volgende:
Is er iemand die mij een tip kan geven waar ik seizoen 5 (regio maakt me niet uit) voor een beetje een fijne prijs kan vinden?
Cool!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
FRS: ¤ 59.99 (met Free ID / PrijsjeRijk nog goedkoper)
Inderdaad, ik kocht hem donderdags (voor men broer weliswaar) voor ¤79.99 - Free ID = ¤72 euriiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:03 schreef Smots het volgende:
[..]
Cool!
Da's dan pas sinds kort die afprijzing, want ik zag 'm kort geleden nog bij de frs voor 80
Ik vond hem zo goed dat ik dacht "die moet in de OP!"quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:46 schreef Smots het volgende:
Zeg, waar heb ik die topictitel toch eerder gelezen?
Deeltje 5 wordt dan; Sopranos #5 ''Focking Inta-net!!''quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik vond hem zo goed dat ik dacht "die moet in de OP!"
zodoende...
Viel me net pas op, maar die blik van Silvio »»quote:
Men pa zat vandaag Seizoen 5 te bekijken en toen zat ik me weer te verbazen over bepaalde personages. Zo'n Philly Leotardo, Silvio of een Paulie, die zijn toch gewoon perfect gecast, echt top.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef fratsman het volgende:
Die foto is toch genomen bij dat gevecht met die Columbus-tegenstanders? Ik vind die kop van Silvio geweldig!En dan te bedenken dat hij voorheen alleen maar op een gitaar stond te pingelen...
Ooooooww zouden ze zeggenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:18 schreef fratsman het volgende:
M'n moeder begon laatst te zaniken dat er zoveel gevloekt werd in die serie.
Idd heel goed gedaan ja, Paulie blijft gewoon het grappigstquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Men pa zat vandaag Seizoen 5 te bekijken en toen zat ik me weer te verbazen over bepaalde personages. Zo'n Philly Leotardo, Silvio of een Paulie, die zijn toch gewoon perfect gecast, echt top.
Inclusief dat handje erbij natuurlijkquote:
Daar heb ik eerlijk gezegd weinig van gemerkt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:52 schreef Dr_Evil het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn de eerste afleveringen van praktisch elk seizoen ook gelijk de zwaksten?
Ben er alweer doorheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in seizoen 6
Victory is mine!!
Bobby is de meest zachtaardige kerel in dat circuit volgens mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:46 schreef fratsman het volgende:
Mijn held Bobby Baccala had maar weinig speelminuten. En hij moet z'n vrouw eens aanpakken!Ja, ik heb een gruwelijke hekel aan Janice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Victory is mine!!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:17 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Bobby is de meest zachtaardige kerel in dat circuit volgens mij![]()
En Janice, mjaDat was inderdaad erg lullig toen hij overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. begon. Best wel lomp...
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:30 schreef fratsman het volgende:
Dat was inderdaad erg lullig toen hij overJa, nee, jullie hebben helemaal gelijk hoor. Dat hij moordt, mensen inelkaar slaat en afperst is geen probleem maar dat hij zijn zus pestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. begon. Best wel lomp...dat kan niet
![]()
Van mij mag Tony de slechte mens in al zijn kleuren laten zien. Ik geniet er alleen maar van![]()
Lullig doen![]()
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Waar heb je het over, hij zit in de afvalverwerking..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat hij moordt, mensen inelkaar slaat en afperst is geen probleem maar dat hij zijn zus pestdat kan niet
![]()
Same here.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:46 schreef fratsman het volgende:
Mijn held Bobby Baccala had maar weinig speelminuten. En hij moet z'n vrouw eens aanpakken!Ja, ik heb een gruwelijke hekel aan Janice.
http://devshop.dvdvalley.nl/home.tpl?cart=11233506241873041&sku=10870&genre=Boxenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:40 schreef Smots het volgende:
Godgloeiende godverrende godverdegodverDOMME!
Wil ik net een bestelling plaatsen bij Frs.nl voor seizoen vijf, hebben ze 'm weer teruggeprijsd naar 79.99.
No fuckin' way dat ik dat ervoor ga betalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |