quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:07 schreef Steijn het volgende:
Communicatiewetenschap Ja, dat hoorde ik in mijn omgeving ook voornamelijk.![]()
communistenjagergeschiedenisHet nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:08 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik in mijn omgeving ook voornamelijk.Vrijetijdsmanagement kan ook nog.
![]()
WTF ben jij voor idioot? Waarom ga je dan een 2e studie volgen? Doe je dat nou om erover op te kunnen scheppen, of omdat je het een leuke studie lijkt? Wat voor makkelijke studie doe je nu eigenlijk btw? Dennis is lekkerToegepaste WiskundeU kent mij waarschijnlijk van de romans..
Informatica is ook heel makkelijk. quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:11 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat voor makkelijke studie doe je nu eigenlijk btw? Jij mag wel eens op de mogelijkheden van dit forum gaan studeren. Er is zoiets als een profiel.![]()
ga natuurkunde doen dan, en dan masteren in atoomfysica of quantummechanicaExtremistisch gematigd.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:13 schreef P8 het volgende:
ga natuurkunde doen dan, en dan masteren in atoomfysica of quantummechanica Serieuze reacties AUB.![]()
Bij filosofie wordt logica als het moeilijkste vak gezien, dus dat moet dan ook wel een hele makkelijke studie zijn. quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:14 schreef thabit het volgende:
Bij filosofie wordt logica als het moeilijkste vak gezien, dus dat moet dan ook wel een hele makkelijke studie zijn. Hetzelfde geldt voor psychologie, waar statistiek het moeilijkste vak is. jammer alleen dat psychologie een lotingsstudie is gewordenExtremistisch gematigd.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:16 schreef P8 het volgende:
jammer alleen dat psychologie een lotingsstudie is gewordenDat meen je niet. Het is imo juist de bedoeling dat er minder lotingsstudies komen.
Bestuurskunde stelt trouwens ook niet veel voor, vooral bij de VU niet. quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:20 schreef Steijn het volgende:
Bestuurskunde stelt trouwens ook niet veel voor, vooral bij de VU niet. Welke studie stel eigenlijk wel wat voor bij de VU? quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:21 schreef thabit het volgende:
[..]
Welke studie stel eigenlijk wel wat voor bij de VU? Ja daar zeg je wat.![]()
JULIOOOSociologie.."If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher maar waarom wil de TS dat nou dan?Extremistisch gematigd.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:26 schreef thomasss het volgende:
Sociologie.. Ik heb de pleuris aan statistiek.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:27 schreef P8 het volgende:
maar waarom wil de TS dat nou dan? Omdat ik veel te veel tijd aan Fok! en spelletjes spendeer die ik ook iets nuttiger zou kunnen indelen. Hoofdzakelijke reden voor een makkelijke studie is dat ik het niet voor spek en bonen wil doen, maar me wel hoofdzakelijk op mijn primaire studie wil concentreren. JULIOOOquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:27 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb de pleuris aan statistiek.![]()
Dan ben je niet de enige
![]()
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:27 schreef P8 het volgende:
maar waarom wil de TS dat nou dan? Hij zoekt gewoon een vriendin.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hij zoekt gewoon een vriendin.![]()
![]()
Sociologie dan maar? Das toch voornamelijk een vrouwenstudie? Vegetable rights & peaceAmerikanistiek kun je goed met een studie Engels combineren, is niet al te veeleisend en je kunt er nog een mooi uitwisselingsjaar aan overhouden. Is ook een leuke, kleine vakgroep met weinig/geen massale colleges.Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:35 schreef Plastic_Power het volgende:
Amerikanistiek kun je goed met een studie Engels combineren, is niet al te veeleisend en je kunt er nog een mooi uitwisselingsjaar aan overhouden. Is ook een leuke, kleine vakgroep met weinig/geen massale colleges. Ik wil eigenlijk graag iets totaal anders doen.
Ik doe het ook niet zozeer omdat ik m'n C.V. op wil leuken o.i.d.
Als ik m'n P niet eens haal zal 't me een rotzorg wezen, 't is meer omdat het me leuk en interessant lijkt.![]()
Fuck you, got minequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:27 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb de pleuris aan statistiek.![]()
Letterenstudie dus..
![]()
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property. JULIOOOquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:30 schreef Roellio het volgende:
[..]![]()
Sociologie dan maar? Das toch voornamelijk een vrouwenstudie? Mwah gaat![]()
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher Bestuurksunde makkelijk? kan iemand me dat uitleggen
ik heb mba aan erasmus gedaan, geloof me, HET WAS NIET MAKKELIJK. nu heb ik mijn mba al 1 jaar quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:38 schreef BMW_Master het volgende:
Bestuurksunde makkelijk? kan iemand me dat uitleggen
ik heb mba aan erasmus gedaan, geloof me, HET WAS NIET MAKKELIJK. nu heb ik mijn mba al 1 jaar MBA is bedrijfskunde/bedrijfseconomie.Bestuurskunde is toch even wat anders.
communistenjagerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:12 schreef thabit het volgende:
Informatica is ook heel makkelijk.![]()
ik wilde niet pimpen maar jij zei het gelukkig al
Ik heb dat altijd als vluchtroute gezien. Mocht geen enkele beta studie lukken dan ga ik informatica doenHet nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
Misschien maar eens bij bestuurskunde gaan loeren, lijkt me wel tof!![]()
Vegetable rights & peacequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:36 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk graag iets totaal anders doen.
Ik doe het ook niet zozeer omdat ik m'n C.V. op wil leuken o.i.d.
Als ik m'n P niet eens haal zal 't me een rotzorg wezen, 't is meer omdat het me leuk en interessant lijkt.Ik zie een uitwisselingsjaar ook niet primair als een regel op het CV, maar meer als een gelegenheid om een andere cultuur te ervaren, nieuwe mensen te ontmoeten en -vooral- veel bier te drinken. Maar goed, je wil dus iets meer beta-achtigs of sociaal wetenschappelijks gaan doen?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
communistenjagerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:14 schreef thabit het volgende:
Bij filosofie wordt logica als het moeilijkste vak gezien, dus dat moet dan ook wel een hele makkelijke studie zijn.![]()
![]()
je bent in een komische bui
de studiegewoonte bij filo is echter totaal anders dan bij een beta studie
bij beta veel sommen maken (dat ligt mij wel), bij filo veel lezen, samenvattingen maken, college aantelkeningen uitwerken![]()
![]()
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:43 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik zie een uitwisselingsjaar ook niet primair als een regel op het CV, maar meer als een gelegenheid om een andere cultuur te ervaren.Ik ga 2006/2007 al een jaar in 't buitenland studeren.
![]()
communistenjagereconomie is ook niet zo moeilijk.
Beetje rijtjes uit je hoofd kennen
eenvoudige economische redeneringen begrijpen
eenvoudige identiteiten bij de modelen uitwerken.
verder wat geneuzel als programeren en wiskunde (pittig hoor)
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
ISFPIk vond psychologie heel erg simpel, heb ik er ook naast gedaan."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Vegetable rights & peacequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:45 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ga 2006/2007 al een jaar in 't buitenland studeren.Doe je goed!
![]()
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond psychologie heel erg simpel, heb ik er ook naast gedaan. Dat is een lotingstudie en dan laat ik die plek liever vrij voor iemand die 't écht wil doen. Ik ga m'n 2e studie hoogstwaarschijnlijk toch niet afmaken. communistenjagerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat is een lotingstudie en dan laat ik die plek liever vrij voor iemand die 't écht wil doen. Ik ga m'n 2e studie hoogstwaarschijnlijk toch niet afmaken. probeer op zijn minst dan de BA of BSc te halenHet nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat is een lotingstudie en dan laat ik die plek liever vrij voor iemand die 't écht wil doen. Ik ga m'n 2e studie hoogstwaarschijnlijk toch niet afmaken. Iemand die écht wil wordt toch wel toegelaten, omdat iemand die écht wil wel zorgt dat-ie een 8 of hoger gemiddeld voor z'n eindexamen haalt. quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:29 schreef Roellio het volgende:
[..]
Omdat ik veel te veel tijd aan Fok! en spelletjes spendeer die ik ook iets nuttiger zou kunnen indelen. Hoofdzakelijke reden voor een makkelijke studie is dat ik het niet voor spek en bonen wil doen, maar me wel hoofdzakelijk op mijn primaire studie wil concentreren. engels is al 1 van de makkelijkste studies, zoek je echt uitdaging doen dan bv kunstacademie, ff andere richting zoeken is altijd wel aardigWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
Exploring the worldIk zou er ook nog wel een studie bij willen doen.
Theologie lijkt me erg interessant alleen lijkt me dat dan weer een best pittige studie die je niet zomaar even doet... communistenjagereignelijk zou je altijd 2 studies moeten doen. Er is nl altijd wel een andere studie met veel overlap met je eigen studie
Ik kan me voortsellen dat natuurkunde en sterrenkunde prima te combineren valt of biologie en scheikunde.
Achteraf gezien had ik dat ook moeten doen, helaas kwam die wijsheid iets t elaat![]()
communistenjagerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:53 schreef World_Traveler het volgende:
Ik zou er ook nog wel een studie bij willen doen.
Theologie lijkt me erg interessant alleen lijkt me dat dan weer een best pittige studie die je niet zomaar even doet... 6 jaar toch![]()
ach ik ken wel studies waar je niets naast kan doen
maar ik weet iets simpels voor je, rechten, dat stelt nu eens echt geen bal voorWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:54 schreef McCarthy het volgende:
Achteraf gezien had ik dat ook moeten doen, helaas kwam die wijsheid iets t elaatIk ben na de zomer ook al 3e-jaars hoor.
![]()
Fuck you, got minequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:53 schreef World_Traveler het volgende:
Ik zou er ook nog wel een studie bij willen doen.
Theologie lijkt me erg interessant alleen lijkt me dat dan weer een best pittige studie die je niet zomaar even doet... Theologie lijkt me ook erg boeiend. Jammer dat je voor de variant die mij interesseert grieks en latijn moet kennen en dat nou niet echt mijn beste vakken zijn.![]()
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property. Exploring the worldquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Theologie lijkt me ook erg boeiend. Jammer dat je voor de variant die mij interesseert grieks en latijn moet kennen en dat nou niet echt mijn beste vakken zijn.Volgens mij is dat niet noodzakelijk en kun je dat ook tijdens de studie leren.
Ik zou trouwens alleen de bachelor gaan doen, 3 jaar is wel genoeg en dominee worden hoeft nu ook weer niet![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:54 schreef McCarthy het volgende:
eignelijk zou je altijd 2 studies moeten doen. Er is nl altijd wel een andere studie met veel overlap met je eigen studie
Ik kan me voortsellen dat natuurkunde en sterrenkunde prima te combineren valt of biologie en scheikunde.
Achteraf gezien had ik dat ook moeten doen, helaas kwam die wijsheid iets t elaatTwéé studies???? Leg uit!!!
communistenjagerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:13 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Twéé studies???? Leg uit!!! jij niet want jij kan niet lezen.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:19 schreef McCarthy het volgende:
[..]
jij niet want jij kan niet lezen.![]()
![]()
ISFPquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:48 schreef Roellio het volgende:
Dat is een lotingstudie en dan laat ik die plek liever vrij voor iemand die 't écht wil doen. Ik ga m'n 2e studie hoogstwaarschijnlijk toch niet afmaken. Is dat tegenwoordig een lotingstudiePaar jaar geleden dus nog niet
![]()
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig een lotingstudiePaar jaar geleden dus nog niet
Dit jaar volgens mij het eerste jaar.
![]()
Fuck you, got minequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig een lotingstudiePaar jaar geleden dus nog niet
Wat moeten we met 10.000 nieuwe psychologen per jaar? Elk meisje dat niet weet wat ze wil maar wel 'iets met mensen' wilt doen gaat pyschologie studeren.
![]()
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property. quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:19 schreef McCarthy het volgende:
[..]
jij niet want jij kan niet lezen.FU
, ik bedoel: dat kan toch nooit? Één studie neemt toch al een hele week in? Of wou je ook nog 'savonds naar school na een zware dag van 8 tot 5 op school gezeten te hebben, Sjaak?
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wat moeten we met 10.000 nieuwe psychologen per jaar? Elk meisje dat niet weet wat ze wil maar wel 'iets met mensen' wilt doen gaat pyschologie studeren.Psychologie is wat dat betreft een soort rechten.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:07 schreef Steijn het volgende:
Communicatiewetenschap Kan je daar veel poen mee verdienen?
die heb ik in overweging namelijk![]()
Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2005 21:44:13 Fuck you, got minequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:42 schreef The_Viper het volgende:
[..]
FU, ik bedoel: dat kan toch nooit? Één studie neemt toch al een hele week in? Of wou je ook nog 'savonds naar school na een zware dag van 8 tot 5 op school gezeten te hebben, Sjaak?
Gemiddelde studie kost 20-25 uur per week.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:42 schreef thabit het volgende:
[..]
Psychologie is wat dat betreft een soort rechten. Jep, de jongens die niet weten wat te doen gaan naar rechten, de meisjes naar psychologie.![]()
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property. quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:44 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gemiddelde studie kost 20-25 uur per week.Nóóit geweten!!! Dus eigenlijk is een universitaire opleiding een eitje?
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:43 schreef Roellio het volgende:
Misschien maar eens bij bestuurskunde gaan loeren, lijkt me wel tof!Daarbij moet je juist statistiek doen. Bij sociologie niet.
ISFPquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:44 schreef ethiraseth het volgende:
Gemiddelde studie kost 20-25 uur per week.
Jep, de jongens die niet weten wat te doen gaan naar rechten, de meisjes naar psychologie.Ik had per week al meer 'contacturen'
![]()
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Daarbij moet je juist statistiek doen. Bij sociologie niet. Het ligt heel erg aan de Universiteit. Bij bepaalde uni's ligt de nadruk bij Sociologie juist heel erg op statistiek.
Zowieso ga ik iets aan de UvA doen, want de VU is me te ver.![]()
Fuck you, got minequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had per week al meer 'contacturen'Er zijn uitzonderingen natuurlijk. Studies met veel practica vereisen ook veel meer uren. Maar wat ik zo om me heen zie is dat de meeste studies mensen niet beletten om veel in de kroeg te hangen, feestjes te bezoeken en lang uit te slapen.
![]()
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property. quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het ligt heel erg aan de Universiteit. Bij bepaalde uni's ligt de nadruk bij Sociologie juist heel erg op statistiek.
Zowieso ga ik iets aan de UvA doen, want de VU is me te ver.Op de VU hoef je iig bij sociologie geen statistiek te doen en bij Bestuurskunde wel.
Bestuurskunde is opzich niet heel moeilijk denk ik, heb t zelfde eerste jaar gedaan, tis alleen wel veel werk, papers schrijven en veel lezen. Maar echt moeilijk niet.
Van de UvA weet ik t sowieso niet. quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het ligt heel erg aan de Universiteit. Bij bepaalde uni's ligt de nadruk bij Sociologie juist heel erg op statistiek.
Zowieso ga ik iets aan de UvA doen, want de VU is me te ver.Luilak
![]()
ISFPquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:47 schreef ethiraseth het volgende:
Er zijn uitzonderingen natuurlijk. Studies met veel practica vereisen ook veel meer uren. Maar wat ik zo om me heen zie is dat de meeste studies mensen niet beletten om veel in de kroeg te hangen, feestjes te bezoeken en lang uit te slapen.Nee, dat klopt
(ik ben nu exclusief reizen en zelfstudie gemiddeld 55 uur per week bezig
)
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef Roellio het volgende:
[..]
Zowieso ga ik iets aan de UvA doen, want de VU is me te ver.Sociologie Utrecht is heel erg kwantitatief.
Uva minder.Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
Fuck you, got minequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:46 schreef Roellio het volgende:
[..]
Zowieso ga ik iets aan de UvA doen, want de VU is me te ver.Ik vond de UvA juist niks, stomme heen en weer gereis naar al die gebouwen. :p
Ik zit wel prima aan de rand van amsterdam, op 5 minuten van mijn kamer en alles in 1 gebouw.![]()
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property. quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik vond de UvA juist niks, stomme heen en weer gereis naar al die gebouwen. :p
Ik zit wel prima aan de rand van amsterdam, op 5 minuten van mijn kamer en alles in 1 gebouw.Ik vind de VU maar niks. Wil er altijd zo snel mogelijk weg zijn. Je hebt niet eens fatsoenlijke stiltezalen, alle computers zijn standaard bezet en het eten is ranzig en duur. Voor de rest vind ik het echt een sfeerloos gebouw.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik vond de UvA juist niks, stomme heen en weer gereis naar al die gebouwen. :p
Ik zit wel prima aan de rand van amsterdam, op 5 minuten van mijn kamer en alles in 1 gebouw.Ja, ik studeer nu in Oost, dan ga ik niet vanaf daar helemaal weer naar de VU.
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:45 schreef The_Viper het volgende:
Nóóit geweten!!! Dus eigenlijk is een universitaire opleiding een eitje?Succes met werktuigbouwkunde dan. 40 tot 50 uur in de week.
![]()
Moderatorterminaal verdwaaldmoleculaire biologie of gewoon biologieje hoeft alleen maar logisch na te denken
![]()
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna Fuck you, got minequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:50 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik vind de VU maar niks. Wil er altijd zo snel mogelijk weg zijn. Je hebt niet eens fatsoenlijke stiltezalen, alle computers zijn standaard bezet en het eten is ranzig en duur. Voor de rest vind ik het echt een sfeerloos gebouw. De mensen maken het sfeervol, niet het gebouw.Hoewel het inderdaad wel wat weg heeft van een communistich bouwwerk, gebouwd om een atoomoorlog te overleven.
En als de computers op de uva niet standaard bezet zijn zegt dat wat over de instelling van de studenten daar.![]()
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property. quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:
moleculaire biologie of gewoon biologieje hoeft alleen maar logisch na te denken
Ja, als er iets makkelijk is.
Biologie.
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De mensen maken het sfeervol, niet het gebouw.Hoewel het inderdaad wel wat weg heeft van een communistich bouwwerk, gebouwd om een atoomoorlog te overleven.
En als de computers op de uva niet standaard bezet zijn zegt dat wat over de instelling van de studenten daar.Oh, en ik vind de mensen ook kut. Op de hele sociale faculteit, van alle studies, van alle derdejaars zijn er ong 5 leuke mensen. De rest heeft alleen als doelstelling, studeren, studeren en studeren. Bleh
.
Moderatorterminaal verdwaaldquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja, als er iets makkelijk is.Biologie.
idd blumchens en bijtjes snapt roellio wel
![]()
Water: ijskoud de hardste - Gehenna quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd blumchens en bijtjes snapt roellio wel![]()
![]()
.
Fuck you, got minequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:53 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh, en ik vind de mensen ook kut. Op de hele sociale faculteit, van alle studies, van alle derdejaars zijn er ong 5 leuke mensen. De rest heeft alleen als doelstelling, studeren, studeren en studeren. Bleh. Zit je dus op de verkeerde studie. Tijd om te switchen
![]()
![]()
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property. quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:56 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zit je dus op de verkeerde studie. Tijd om te switchen![]()
Wat doe jij?
Ik wou dat ik een ijsbeer was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:14 schreef thabit het volgende:
Bij filosofie wordt logica als het moeilijkste vak gezien, dus dat moet dan ook wel een hele makkelijke studie zijn. Durf te wedden dat jij niet in staat bent je prop filosofie in één keer te halen. Logica zal jij makkelijk vinden, maar aan Metaphysiek of klassieke filosofie ga jij echt nat.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Dexter.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd blumchens en bijtjes snapt roellio wel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Durf te wedden dat jij niet in staat bent je prop filosofie in één keer te halen. Logica zal jij makkelijk vinden, maar aan Metaphysiek of klassieke filosofie ga jij echt nat. Heeft dat veel alfa tintjes? quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:42 schreef thabit het volgende:
[..]
Psychologie is wat dat betreft een soort rechten. Met rechten verdien je veel geld![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Met rechten verdien je veel geld![]()
Volgens mij valt dat nog wel mee. Meesters in het recht zijn voor 90% mierenneukende huillies. Van die 20 in een dozijn lui. Nee, dan kun je beter voor iets economisch, technisch (vooral elektrotechniek en technische wiskunde) of medisch gaan.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:05 schreef Steijn het volgende:
[..]Volgens mij valt dat nog wel mee. Meesters in het recht zijn voor 90% mierenneukende huillies. Van die 20 in een dozijn lui. Nee, dan kun je beter voor iets economisch, technisch (vooral elektrotechniek en technische wiskunde) of medisch gaan. Weet jij wat het uurloon van Spong is?
![]()
O ja en je hebt een goed excuus om altijd mooie pakken te dragen![]()
Bericht 11% gewijzigd door Diederik_Duck op 02-08-2005 22:07:53 (Toevoeging) Ik denk niet dat Spong een goed voorbeeld is van de gemiddelde advocaat. Fuck you, got minequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:57 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wat doe jij? Geschiedenis.Prima mensen, buiten de actieve leden van de studievereniging om dan. Die zijn me beetje te fanatiek.
![]()
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property. quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:09 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Geschiedenis.Prima mensen, buiten de actieve leden van de studievereniging om dan. Die zijn me beetje te fanatiek.
Dat wilde ik eigenlijk ook gaan studeren. Dat lijkt me echt helemaal geweldig! Maar ja, het punt is, wat kan je er later mee?
Fuck you, got minequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:10 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk ook gaan studeren. Dat lijkt me echt helemaal geweldig! Maar ja, het punt is, wat kan je er later mee? Staatssecretaris worden.![]()
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property. quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Durf te wedden dat jij niet in staat bent je prop filosofie in één keer te halen. Logica zal jij makkelijk vinden, maar aan Metaphysiek of klassieke filosofie ga jij echt nat. Filosofie zou inderdaad niet echt een studie voor mij zijn. Het is me toch iets te veel louter hersenspinsels. quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:11 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Staatssecretaris worden.Ja, en als je nou niet de politiek in wil, geen historicus wil worden en niet in een archief wil werken. Oh en als je niet voor de klas wil.
Moderatorterminaal verdwaaldquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:10 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk ook gaan studeren. Dat lijkt me echt helemaal geweldig! Maar ja, het punt is, wat kan je er later mee? je eigen stamboom uitpluizen !En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Water: ijskoud de hardste - Gehenna quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:10 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk ook gaan studeren. Dat lijkt me echt helemaal geweldig! Maar ja, het punt is, wat kan je er later mee? Tegen je vriendin kunnen patsen dat je weet wie Toetansalomonikus De Grote versloeg in de grote slag om Verweggieladijakistan tegen de almachtige Masjokolipitius De 51ste!!! quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je eigen stamboom uitpluizen ! Dat wilde ik wel al een keer gaan doen. Maar dat lijkt me geen fulltime goedbetaalde baan.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:13 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Tegen je vriendin kunnen patsen dat je weet wie Toetansalomonikus De Grote versloeg in de grote slag om Verweggieladijakistan tegen de almachtige Masjokolipitius De 51ste!!! Nou dit lijkt het me al genoeg om de studie te gaan doen ja.
Moderatorterminaal verdwaaldquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:13 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Tegen je vriendin kunnen patsen dat je weet wie Toetansalomonikus De Grote versloeg in de grote slag om Verweggieladijakistan tegen de almachtige Masjokolipitius De 51ste!!! handig voor triviant .. ik kan de gele vragen nooit![]()
Water: ijskoud de hardste - Gehenna quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
handig voor triviant .. ik kan de gele vragen nooitNou, Zwans en ik winnen dan helemaal zeker weten
.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
handig voor triviant .. ik kan de gele vragen nooitHmm, ik kan de roze en de oranje nooit. Wat moet je daarvoor studeren?
Going, going, gonequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:37 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Letterenstudie dus..Algemene Taalwetenschap is een letterenstudie waarvoor je statistiek moet volgen
![]()
Niet meer actief op Fok!
Fuck you, got minequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:12 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja, en als je nou niet de politiek in wil, geen historicus wil worden en niet in een archief wil werken. Oh en als je niet voor de klas wil. Overheid via traineeships, schrijven voor kranten/tijdschriften, musea, van die vage managementfuncties bij bedrijven waar ze alleen Wo-nivo voor vragen.Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property. quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:15 schreef thabit het volgende:
[..]
Hmm, ik kan de roze en de oranje nooit. Wat moet je daarvoor studeren? Hm dats toch gewoon algemene kennis. quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hm dats toch gewoon algemene kennis. Is dat niet media en film?