Ja, dat hoorde ik in mijn omgeving ook voornamelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:07 schreef Steijn het volgende:
Communicatiewetenschap
Vrijetijdsmanagement kan ook nog.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:08 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik in mijn omgeving ook voornamelijk.
Jij mag wel eens op de mogelijkheden van dit forum gaan studeren. Er is zoiets als een profiel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:11 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat voor makkelijke studie doe je nu eigenlijk btw?
Serieuze reacties AUB.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:13 schreef P8 het volgende:
ga natuurkunde doen dan, en dan masteren in atoomfysica of quantummechanica
Hetzelfde geldt voor psychologie, waar statistiek het moeilijkste vak is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:14 schreef thabit het volgende:
Bij filosofie wordt logica als het moeilijkste vak gezien, dus dat moet dan ook wel een hele makkelijke studie zijn.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:16 schreef P8 het volgende:
jammer alleen dat psychologie een lotingsstudie is geworden
Welke studie stel eigenlijk wel wat voor bij de VU?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:20 schreef Steijn het volgende:
Bestuurskunde stelt trouwens ook niet veel voor, vooral bij de VU niet.
Ja daar zeg je wat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:21 schreef thabit het volgende:
[..]
Welke studie stel eigenlijk wel wat voor bij de VU?
Ik heb de pleuris aan statistiek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:26 schreef thomasss het volgende:
Sociologie..
Omdat ik veel te veel tijd aan Fok! en spelletjes spendeer die ik ook iets nuttiger zou kunnen indelen. Hoofdzakelijke reden voor een makkelijke studie is dat ik het niet voor spek en bonen wil doen, maar me wel hoofdzakelijk op mijn primaire studie wil concentreren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:27 schreef P8 het volgende:
maar waarom wil de TS dat nou dan?
Dan ben je niet de enigequote:
Hij zoekt gewoon een vriendin.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:27 schreef P8 het volgende:
maar waarom wil de TS dat nou dan?
Ik wil eigenlijk graag iets totaal anders doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:35 schreef Plastic_Power het volgende:
Amerikanistiek kun je goed met een studie Engels combineren, is niet al te veeleisend en je kunt er nog een mooi uitwisselingsjaar aan overhouden. Is ook een leuke, kleine vakgroep met weinig/geen massale colleges.
Letterenstudie dus..quote:
Mwah gaatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:30 schreef Roellio het volgende:
[..]![]()
Sociologie dan maar? Das toch voornamelijk een vrouwenstudie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |