Ik wil eigenlijk graag iets totaal anders doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:35 schreef Plastic_Power het volgende:
Amerikanistiek kun je goed met een studie Engels combineren, is niet al te veeleisend en je kunt er nog een mooi uitwisselingsjaar aan overhouden. Is ook een leuke, kleine vakgroep met weinig/geen massale colleges.
Letterenstudie dus..quote:
Mwah gaatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:30 schreef Roellio het volgende:
[..]![]()
Sociologie dan maar? Das toch voornamelijk een vrouwenstudie?
MBA is bedrijfskunde/bedrijfseconomie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:38 schreef BMW_Master het volgende:
Bestuurksunde makkelijk? kan iemand me dat uitleggen
ik heb mba aan erasmus gedaan, geloof me, HET WAS NIET MAKKELIJK. nu heb ik mijn mba al 1 jaar
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:12 schreef thabit het volgende:
Informatica is ook heel makkelijk.
Ik zie een uitwisselingsjaar ook niet primair als een regel op het CV, maar meer als een gelegenheid om een andere cultuur te ervaren, nieuwe mensen te ontmoeten en -vooral- veel bier te drinken. Maar goed, je wil dus iets meer beta-achtigs of sociaal wetenschappelijks gaan doen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:36 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk graag iets totaal anders doen.
Ik doe het ook niet zozeer omdat ik m'n C.V. op wil leuken o.i.d.
Als ik m'n P niet eens haal zal 't me een rotzorg wezen, 't is meer omdat het me leuk en interessant lijkt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:14 schreef thabit het volgende:
Bij filosofie wordt logica als het moeilijkste vak gezien, dus dat moet dan ook wel een hele makkelijke studie zijn.
Ik ga 2006/2007 al een jaar in 't buitenland studeren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:43 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik zie een uitwisselingsjaar ook niet primair als een regel op het CV, maar meer als een gelegenheid om een andere cultuur te ervaren.
Doe je goed!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:45 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ga 2006/2007 al een jaar in 't buitenland studeren.
Dat is een lotingstudie en dan laat ik die plek liever vrij voor iemand die 't écht wil doen. Ik ga m'n 2e studie hoogstwaarschijnlijk toch niet afmaken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond psychologie heel erg simpel, heb ik er ook naast gedaan.
probeer op zijn minst dan de BA of BSc te halenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat is een lotingstudie en dan laat ik die plek liever vrij voor iemand die 't écht wil doen. Ik ga m'n 2e studie hoogstwaarschijnlijk toch niet afmaken.
Iemand die écht wil wordt toch wel toegelaten, omdat iemand die écht wil wel zorgt dat-ie een 8 of hoger gemiddeld voor z'n eindexamen haalt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat is een lotingstudie en dan laat ik die plek liever vrij voor iemand die 't écht wil doen. Ik ga m'n 2e studie hoogstwaarschijnlijk toch niet afmaken.
engels is al 1 van de makkelijkste studies, zoek je echt uitdaging doen dan bv kunstacademie, ff andere richting zoeken is altijd wel aardigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:29 schreef Roellio het volgende:
[..]
Omdat ik veel te veel tijd aan Fok! en spelletjes spendeer die ik ook iets nuttiger zou kunnen indelen. Hoofdzakelijke reden voor een makkelijke studie is dat ik het niet voor spek en bonen wil doen, maar me wel hoofdzakelijk op mijn primaire studie wil concentreren.
6 jaar tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:53 schreef World_Traveler het volgende:
Ik zou er ook nog wel een studie bij willen doen.
Theologie lijkt me erg interessant alleen lijkt me dat dan weer een best pittige studie die je niet zomaar even doet...
Ik ben na de zomer ook al 3e-jaars hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:54 schreef McCarthy het volgende:
Achteraf gezien had ik dat ook moeten doen, helaas kwam die wijsheid iets t elaat![]()
Theologie lijkt me ook erg boeiend. Jammer dat je voor de variant die mij interesseert grieks en latijn moet kennen en dat nou niet echt mijn beste vakken zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:53 schreef World_Traveler het volgende:
Ik zou er ook nog wel een studie bij willen doen.
Theologie lijkt me erg interessant alleen lijkt me dat dan weer een best pittige studie die je niet zomaar even doet...
Volgens mij is dat niet noodzakelijk en kun je dat ook tijdens de studie leren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Theologie lijkt me ook erg boeiend. Jammer dat je voor de variant die mij interesseert grieks en latijn moet kennen en dat nou niet echt mijn beste vakken zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |