Dat moet je nog maar afwachten dan hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
Kom je ook es op IRC?
Zal wel gezellig zijn
ohjawel, kort weekend, maar wel gezellig bij me oudersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dat moet je nog maar afwachten dan he
Maar alles goed weer aan de andere kant van het beeldscherm?
ach altijd fijn he....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ohjawel, kort weekend, maar wel gezellig bij me ouders
neuh, er was geen plaats in de bungalow voor d'rquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
ach altijd fijn he....
En was dinnetje nog mee of dat niet
Of nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:02 schreef PieterCK het volgende:
Kijk kijk:)
Dus nu heeft ze nog wel ff d'r "vriendje" moeten gebruiken
Ik stond ook nog ff te zoenen zaterdag:P
Hhaha neuh zoenen had al niet gekunt eigenlijk, ietjes jong hahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of niet
Niets verder dan gezoen gekomen?
Jong als in?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhaha neuh zoenen had al niet gekunt eigenlijk, ietjes jong haha
13 jaar jonger dan moi.....quote:
Lul zequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm mja, da's wel heel jong
* Sjowhan is weer ff weg; werkoverleg
T???quote:
Hoiquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
*meldt
Con ta bei?quote:
weet ik hetquote:
Dat is: Hoe is het ermee (in papiamento)...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
weet ik het
Wel dat het lekker rustig is, pctjes installeren, telefoon aannemen en dat is het wel zo
Ahquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dat is: Hoe is het ermee (in papiamento)...
maar lekker rustig dus... Ik zag mijn mailbox weer vol ziten na het overleg...
quote:
Eerst een cup-a-soup danquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:12 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
Boze (service) managers achter mij aan dan
Stokje met eiersalade, wat sla en worteltjes erop en daarna nog een appelflap...quote:
ik service zoveel ik kanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:16 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Stokje met eiersalade, wat sla en worteltjes erop en daarna nog een appelflap...
En 't is hier geen service desk![]()
aaaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut heeft het gewoon druk...
Wat mag niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaah![]()
@ Sjo dat mag niet he![]()
Hoesjes printen in de baas zijn/haar tijd en op zijn/ haar printer dus zijn/ haar budget....quote:
ik zorg ook voor media wat op schijfjes gebrand kan wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:39 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hoesjes printen in de baas zijn/haar tijd en op zijn/ haar printer dus zijn/ haar budget....
Al met al, druk dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik zorg ook voor media wat op schijfjes gebrand kan worden
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:47 schreef Godshand het volgende:
is er geen onderwerp in de slowchat?
anders is het wel erg blaaaaat
Geloof van wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:38 schreef PieterCK het volgende:
[pc nerd mode]
DDR ram geheugen heeft toch 2 inkepingen en SDRam 1 inkeping??
[/pc nerd mode]
En 't is toch bijna een Sjo/ PieterCK chatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Slowchat kan overal over gaan, zowel voor vragen, als ingevingen, als ideeen etc..
ach, voorheen was het alleen maar Sjoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:56 schreef PieterCK het volgende:
[..]
En 't is toch bijna een Sjo/ PieterCK chat
maar thnx, dacht het idd al
Maar die komen er ook niet meer dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ach, voorheen was het alleen maar Sjo(en heel soms GM/Ero)
Als het niet over sex gaat niet neequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:34 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar die komen er ook niet meer dus??
is daar niet het: Het grote geilheidstopic deel 42 voor?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Als het niet over sex gaat niet nee
Ik ga nu naar het station..dus over een kwartiertje of 3 ben ik ook weer thuis...quote:
quote:
OOOOOOOOOOOW wat altijd te laat isquote:
je vergeet een paar kleinigheden:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOW wat altijd te laat is
nee ALLE prijzen verhogen maar in de randstad HOGERE verhoging. tja krijg je he als je het privitariseerd. zelfde met de energie markt, we geven het vrij dan is er concurentie en BAM meteen 8% verhoging in onze mik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:59 schreef Sjowhan het volgende:
En ze willen de prijzen in de randstad alweer gaan verhogen he![]()
En dan ervan raar opkijken dat er zoveel geklaagd wordtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee ALLE prijzen verhogen maar in de randstad HOGERE verhoging. tja krijg je he als je het privitariseerd. zelfde met de energie markt, we geven het vrij dan is er concurentie en BAM meteen 8% verhoging in onze mik.![]()
Wat is dat??? fps en rpg??quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:51 schreef Sjowhan het volgende:
Blockout is vet oud al
Ik speel ook fps, rpg en strategy
Ooow okayquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
First Person Shooter
Role Playing Games
was hik ofzo, nu gaat het weer lekker rapquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:22 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ooow okay
Traag als in weinig postings of alsin langzaam met laden e.d.
Hhm druk??quote:
Jup maar way too old now...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:31 schreef Sjowhan het volgende:
Al bundy, toffe serie (MWC eigenlijk)
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jup maar way too old now...
http://www.foksuk.nl/ geldt ook voor het weer in NL
Heyquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:01 schreef Talietje het volgende:
best triest als er maar 2 de hele tijd aan het posten zijn over niks.
hoi
ik ben dr ook weer![]()
Ja inderdaad!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Heywe posten over heel veel.
Alleen de andere kunnen ons niveau niet aan en blijven daarom stil![]()
![]()
Maar moggu![]()
![]()
Inte watquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Wij zijn heel intellectueel (ofzo)
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:38 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Inte wat![]()
lag er om1 uur in hoor, ff rustig stond nog in de kroeg tot half 1![]()
Maar jij ook weer op kantoor
quote:in·tel·lec·tu·eel1 (de ~ (m.), -elen)
1 iem. met een verstandelijke, wetenschappelijke instelling => egghead
in·tel·lec·tu·eel2 (bn.)
1 betr. hebbend op het verstand => verstandelijk
hhm nope en mijn collega is nog altijd op vakantie...quote:
K woon er niet zelf hoor...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:34 schreef Sjowhan het volgende:
Ow
Kan best wel, Hoorn is best wel groot
ik rij ook langs alkmaar, en familie woont er ookquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:42 schreef PieterCK het volgende:
[..]
K woon er niet zelf hoor...
maar wel vaak over gestapt voor de trein naar alkmaar en motorrijles gehad ook daaro
Kee, ik zat er op schoolquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik rij ook langs alkmaar, en familie woont er ook
Motorrijles?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:42 schreef PieterCK het volgende:
[..]
K woon er niet zelf hoor...
maar wel vaak over gestapt voor de trein naar alkmaar en motorrijles gehad ook daaro
Rijschool in purmerend die wilde toen (vroegah) ook rijlessen in hoorn gaan geven..quote:
Ok, ken ik nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Rijschool in purmerend die wilde toen (vroegah) ook rijlessen in hoorn gaan geven..
Dus beetje daar toeren wel leuk..
Krijg je zo, PieterCKKKKK hierrrrrr naar linkssss..
Had ie zelf de afslag nog niet door, voor hem ook onbekend terrein. wel lachen
Bon diasquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:21 schreef Sjowhan het volgende:
Mwah nieuw, 1.5maand oud. Overgekocht van een particulier die een Fujiti-s3pro heeft gekocht
Dit is me camera:
http://www.dpreview.com/reviews/canoneos350d/
[afbeelding]
Voor mij ook die kit en dan moet ik iets van 40 euries meer betalen..quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:07 schreef Sjowhan het volgende:
Mij kostte het 725 euro met kit dan (18-55 lens).
Moet alleen nog een (goedkope) grote (>256) Compactflash II hebben, kan hij ook snel wegschrijven
Zeker wetenquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:09 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Voor mij ook die kit en dan moet ik iets van 40 euries meer betalen..
Maar hij is wel mooi hoor
inderdaad. Kan iig er een aantal jaren (vermoed ik) mee vooruitquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:28 schreef PieterCK het volgende:
Jup zal ik ook moeten doen dan
Ben nooit zo'n held met lezen haha
maar als de foto's erna mooi worden scheelt het wel weer
ik heb geen oude lenzenquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:45 schreef PieterCK het volgende:
En de oude lenzen kun je er op zetten als de voet gewoon goed werkt..
Dus dat scheelt, allleen die heb ik niet...
dat had ik ook gelezen jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:06 schreef PieterCK het volgende:
Hhhm kee anders was je meteen klaar geweest..
maar waarschijnlijk wist je zelf ook al wel dat die oude EOS lenzen erop kunnen.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:55 schreef PieterCK het volgende:
![]()
Maar goed bij een EOS kun je er al vanuit gaan dat ie goed is natuurlijk..
De 1e foto's (waarschijnlijk van dinnetje) zijn wel mooi??
ik hou meer van het natuurlijke, niet dat als je klaargekomen bent als vent dattie nog steeds stijf vooruit piert met de gedachte: "ik wil meer, ik wil meerquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:59 schreef ymme het volgende:
Mijn vriend en ik hebben het ook niet nodig. Maar willen eens kijken wat het me je doet![]()
Liep maar te geinen hoorquote:
hmmm...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:06 schreef PieterCK het volgende:
GM????
Bij mij was het paar keer opstarten en toen zag de bios de schijven weer
quote:
Nope, de kast niet eens open gehad..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hmmm...
kabels zitten allemaal goed? want dat is wel vreemd en meestal niet veel goeds (tenzij kabels niet 100% zitten) heb ik zelf eens gehad namelijk. soms geen HDD en soms wel. kabel (sata) zat niet helemaal goed en daarna kabel verlegt en![]()
geef ze een pak kaarten, een typemachine en wat postzegels met enveloppenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:23 schreef PieterCK het volgende:
Internetten
Mailen,
Typen
Bridge spelen
Kun je wel het meeste nieuwe neerzetten maar goed dat heeft weinig nut dan.
En het draait naar volle tevredenheid en ze missen niks.
Als ik ze op XP moet gaan overzetten dan ben ik maanden weer alles aan het leren voordat ze het snappen
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
geef ze een pak kaarten, een typemachine en wat postzegels met enveloppen![]()
WTF?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:32 schreef PieterCK het volgende:
Huh sinds wanneer hebben we het in deze slowchat over sexuele zaken
zozo leef jij ook nogquote:
ja!quote:
en dan gaan we neuken en trouwen ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:04 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja!
ach ja vakantie he... dan doe ik niet veel fokken enzo!
overmorgen weer 2 weekjes weg en daarna ben ik er weer fulltime
hihi fucktard... ga ergens anders topics verneuken ofzo *ziet geilheidstopic even in*quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:39 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jah als vrouwen (of mannen) nou eens naar purechocoladepepernoten zouden smaken...
*denkt na*
... had ik waarschijnlijk een serieuze verslavingsproblematiek
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:42 schreef coz het volgende:
[..]
dat heb ik er nu al mee![]()
.... zwaar ontwenningsverschijnselen trouwens![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:44 schreef dafjedaf het volgende:
Mag je hier wel SC topics openen?
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:45 schreef dafjedaf het volgende:
Ik dacht namelijk dat SC alleen mocht in het geilheidstopic, maar ik ben iets van een half jaar niet op fok geweest voor vandaag dus misschien is het veranderd ofzo.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:47 schreef coz het volgende:
ik dacht dat het geilheidstopic serieus is .. of iig was
maar we waren ergens bij het vrouwelijke orgasmeen speculaas
doe mij maar de puur natuur versie ...is er een barvrouw in tha house , klinkt als een bestelling
![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
Er is al een SC topic: Centraal Slowchattopic #22
Of idd anders het geilheidstopic.
Heeft een ex bij mij gedaan, heb de helft weer bij moeten kopen, ik wou ze ook al helemaal niet meer aan toen ik er achter kwam (was toen dus al ex)quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:18 schreef coz het volgende:
uit de wasmand halen en stiekem meenemen
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:19 schreef dafjedaf het volgende:
Maar stel je maakt een product met prik er in en/of alcohol.. En je gebruikt niet heel veel vrouwensap maar je doet er wel het marketing-ding mee...
quote:Lijkt me best een leuke manier om elke dag een uurtje bij te klussen, mits zwaar geld tekort. Ik bedoel, beter dat dan je studie betalen door plat te gaan....
vochtigquote:Hm, ik bedenk me net... Hoe zouden de sollicitaties verlopen als ze dit briljante marketing idee uitvoeren... Hm.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:21 schreef dafjedaf het volgende:
Heeft een ex bij mij gedaan,
way too much info ...quote:heb de helft weer bij moeten kopen
is offlinequote:laatste voyeur: J.J.
Oh, ik mag wel over speculaas praten, maar niet over mn ondergoed? *makes mental note*quote:
nee tuurlijk mag je wel over je ondergoed praten, je speculaas , of zelfs waar het allemaal uit komt , zolang je mij maar niet te geil maaktquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:31 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Oh, ik mag wel over speculaas praten, maar niet over mn ondergoed? *makes mental note*
En een zaak opzetten... Te beginnen met productontwikkeling?![]()
nou okay , 1tje die ik me daarna bedachtquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:31 schreef dafjedaf het volgende:
En een zaak opzetten... Te beginnen met productontwikkeling?![]()
Op roombasis?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:40 schreef coz het volgende:
nou okay , 1tje die ik me daarna bedacht
vleugje aardbij erbij .. en rond de 5% alcohol
shaken , not stirred
een produktlijk op soda basisquote:
... zonder dat we een keer wat gaan drinken ergensquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:33 schreef coz het volgende:
nee tuurlijk mag je wel over je ondergoed praten, je speculaas , of zelfs waar het allemaal uit komt , zolang je mij maar niet te geil maakt
quote:
wow das lang geleequote:Op zaterdag 10 september 2005 21:02 schreef dafjedaf het volgende:
Jah sorry dr zat hier zo'n zwarte teef te hijgen en toen leidde het een tot het ander...
heeej aanstaandequote:
Haaaiquote:
met mij goed, met jou dan? zag je nooit meer op MSN... ik heb een nieuw adres staat in profiel voeg me maar toe als je wil. zo niet even goede vrienden...quote:Op zondag 11 september 2005 00:31 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Haaaiheej ik ben beter geworden!
hoe gaat het met jou?
ik denk dat ik hier helemaal geen uitleg bij wilquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:02 schreef dafjedaf het volgende:
Jah sorry dr zat hier zo'n zwarte teef te hijgen en toen leidde het een tot het ander...
ze bedoeld dr hondjequote:Op zondag 11 september 2005 22:56 schreef coz het volgende:
[..]
ik denk dat ik hier helemaal geen uitleg bij wil![]()
heb ik het toch goed gedacht dat ik er geen uitleg bij wildequote:
als jij daar rare gedachtes bij krijgt dan zegt dat meer over jou dan over dafjequote:Op zondag 11 september 2005 23:42 schreef coz het volgende:
[..]
heb ik het toch goed gedacht dat ik er geen uitleg bij wilde![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 00:22 schreef dafjedaf het volgende:
Zo gek altijd, zeg je dat je een zwarte teef een corrigerende tik hebt gegeven, kijken mensen je raar aan.... Terwijl ik zo lief&onschuldig ben![]()
quote:
niet alles wel veel?quote:Op maandag 12 september 2005 01:03 schreef dafjedaf het volgende:
Jah een beetje kleffen maakt niet alles goed he...
De helft, omdat jij het bent.quote:Op maandag 12 september 2005 01:05 schreef GewoneMan het volgende:
niet alles wel veel?![]()
en nu ga ik slapen morgen weer vroeg op werken enzo![]()
dat weet ik niet , maar het IS wel goedquote:Op maandag 12 september 2005 01:03 schreef dafjedaf het volgende:
Jah een beetje kleffen maakt niet alles goed he...
Welk soort? De kleffe?quote:Op maandag 12 september 2005 01:18 schreef coz het volgende:
in jouw geval ligt dat er inderdaad aan![]()
waar vind jij dat soort kerels eigenlijk ....
ff kijken danmaarquote:Op maandag 12 september 2005 01:17 schreef dafjedaf het volgende:
Ligt er aan.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:09 schreef Sentinel het volgende:
Goedenacht, ben vrij nieuw hier. Waar gaat dit topic over?
Bezetquote:Op woensdag 14 september 2005 00:25 schreef GewoneMan het volgende:
zeg dafje waar was jij eigenlijk al die tijd![]()
tekort antwoordquote:
Eerste keer dat iemand me daarvan beschuldigdquote:
een jaloers type is geen type voor jou. was dat ook de reden dat het over ging?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:34 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Eerste keer dat iemand me daarvan beschuldigd![]()
Ach, ik had het destijds wel een beetje gehad hier, was niet mn bedoeling zo lang weg te blijven, maar toen kreeg ik een relatie met iemand die nogal jaloersig was, en ik deed nogal mn best hem niet te kwetsen. En ik weet hoe mensen hier af en toe reageren op een oprechte reactie van mij - dus vandaar. Nou ben ik weer allenigjes![]()
sue M$quote:Op woensdag 14 september 2005 00:38 schreef coz het volgende:
stomme outlook wilde net bijna me mailtje niet versturen .. vaagheid
Ligt er aan hoe jaloers. Ik kan prima van andere mensen af blijven, nooit moeite mee gehad. Maar als ie er problemen mee heeft dat ik gewoon een beetje praat met anderen, of als anderen naar me kijken ofzo, dan heb je aan mij een lastige idd.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:55 schreef GewoneMan het volgende:
een jaloers type is geen type voor jou. was dat ook de reden dat het over ging?
tis inderdaad slow hierquote:Op maandag 19 september 2005 14:07 schreef GewoneMan het volgende:
understatementquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |