heb ik het toch goed gedacht dat ik er geen uitleg bij wildequote:
als jij daar rare gedachtes bij krijgt dan zegt dat meer over jou dan over dafjequote:Op zondag 11 september 2005 23:42 schreef coz het volgende:
[..]
heb ik het toch goed gedacht dat ik er geen uitleg bij wilde![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 00:22 schreef dafjedaf het volgende:
Zo gek altijd, zeg je dat je een zwarte teef een corrigerende tik hebt gegeven, kijken mensen je raar aan.... Terwijl ik zo lief&onschuldig ben![]()
quote:
niet alles wel veel?quote:Op maandag 12 september 2005 01:03 schreef dafjedaf het volgende:
Jah een beetje kleffen maakt niet alles goed he...
De helft, omdat jij het bent.quote:Op maandag 12 september 2005 01:05 schreef GewoneMan het volgende:
niet alles wel veel?![]()
en nu ga ik slapen morgen weer vroeg op werken enzo![]()
dat weet ik niet , maar het IS wel goedquote:Op maandag 12 september 2005 01:03 schreef dafjedaf het volgende:
Jah een beetje kleffen maakt niet alles goed he...
Welk soort? De kleffe?quote:Op maandag 12 september 2005 01:18 schreef coz het volgende:
in jouw geval ligt dat er inderdaad aan![]()
waar vind jij dat soort kerels eigenlijk ....
ff kijken danmaarquote:Op maandag 12 september 2005 01:17 schreef dafjedaf het volgende:
Ligt er aan.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:09 schreef Sentinel het volgende:
Goedenacht, ben vrij nieuw hier. Waar gaat dit topic over?
Bezetquote:Op woensdag 14 september 2005 00:25 schreef GewoneMan het volgende:
zeg dafje waar was jij eigenlijk al die tijd![]()
tekort antwoordquote:
Eerste keer dat iemand me daarvan beschuldigdquote:
een jaloers type is geen type voor jou. was dat ook de reden dat het over ging?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:34 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Eerste keer dat iemand me daarvan beschuldigd![]()
Ach, ik had het destijds wel een beetje gehad hier, was niet mn bedoeling zo lang weg te blijven, maar toen kreeg ik een relatie met iemand die nogal jaloersig was, en ik deed nogal mn best hem niet te kwetsen. En ik weet hoe mensen hier af en toe reageren op een oprechte reactie van mij - dus vandaar. Nou ben ik weer allenigjes![]()
sue M$quote:Op woensdag 14 september 2005 00:38 schreef coz het volgende:
stomme outlook wilde net bijna me mailtje niet versturen .. vaagheid
Ligt er aan hoe jaloers. Ik kan prima van andere mensen af blijven, nooit moeite mee gehad. Maar als ie er problemen mee heeft dat ik gewoon een beetje praat met anderen, of als anderen naar me kijken ofzo, dan heb je aan mij een lastige idd.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:55 schreef GewoneMan het volgende:
een jaloers type is geen type voor jou. was dat ook de reden dat het over ging?
tis inderdaad slow hierquote:Op maandag 19 september 2005 14:07 schreef GewoneMan het volgende:
understatementquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |