WTF?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:32 schreef PieterCK het volgende:
Huh sinds wanneer hebben we het in deze slowchat over sexuele zaken
zozo leef jij ook nogquote:
ja!quote:
en dan gaan we neuken en trouwen ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:04 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja!
ach ja vakantie he... dan doe ik niet veel fokken enzo!
overmorgen weer 2 weekjes weg en daarna ben ik er weer fulltime
hihi fucktard... ga ergens anders topics verneuken ofzo *ziet geilheidstopic even in*quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:39 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jah als vrouwen (of mannen) nou eens naar purechocoladepepernoten zouden smaken...
*denkt na*
... had ik waarschijnlijk een serieuze verslavingsproblematiek
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:42 schreef coz het volgende:
[..]
dat heb ik er nu al mee![]()
.... zwaar ontwenningsverschijnselen trouwens![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:44 schreef dafjedaf het volgende:
Mag je hier wel SC topics openen?
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:45 schreef dafjedaf het volgende:
Ik dacht namelijk dat SC alleen mocht in het geilheidstopic, maar ik ben iets van een half jaar niet op fok geweest voor vandaag dus misschien is het veranderd ofzo.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:47 schreef coz het volgende:
ik dacht dat het geilheidstopic serieus is .. of iig was
maar we waren ergens bij het vrouwelijke orgasmeen speculaas
doe mij maar de puur natuur versie ...is er een barvrouw in tha house , klinkt als een bestelling
![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
Er is al een SC topic: Centraal Slowchattopic #22
Of idd anders het geilheidstopic.
Heeft een ex bij mij gedaan, heb de helft weer bij moeten kopen, ik wou ze ook al helemaal niet meer aan toen ik er achter kwam (was toen dus al ex)quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:18 schreef coz het volgende:
uit de wasmand halen en stiekem meenemen
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:19 schreef dafjedaf het volgende:
Maar stel je maakt een product met prik er in en/of alcohol.. En je gebruikt niet heel veel vrouwensap maar je doet er wel het marketing-ding mee...
quote:Lijkt me best een leuke manier om elke dag een uurtje bij te klussen, mits zwaar geld tekort. Ik bedoel, beter dat dan je studie betalen door plat te gaan....
vochtigquote:Hm, ik bedenk me net... Hoe zouden de sollicitaties verlopen als ze dit briljante marketing idee uitvoeren... Hm.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:21 schreef dafjedaf het volgende:
Heeft een ex bij mij gedaan,
way too much info ...quote:heb de helft weer bij moeten kopen
is offlinequote:laatste voyeur: J.J.
Oh, ik mag wel over speculaas praten, maar niet over mn ondergoed? *makes mental note*quote:
nee tuurlijk mag je wel over je ondergoed praten, je speculaas , of zelfs waar het allemaal uit komt , zolang je mij maar niet te geil maaktquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:31 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Oh, ik mag wel over speculaas praten, maar niet over mn ondergoed? *makes mental note*
En een zaak opzetten... Te beginnen met productontwikkeling?![]()
nou okay , 1tje die ik me daarna bedachtquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:31 schreef dafjedaf het volgende:
En een zaak opzetten... Te beginnen met productontwikkeling?![]()
Op roombasis?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:40 schreef coz het volgende:
nou okay , 1tje die ik me daarna bedacht
vleugje aardbij erbij .. en rond de 5% alcohol
shaken , not stirred
een produktlijk op soda basisquote:
... zonder dat we een keer wat gaan drinken ergensquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:33 schreef coz het volgende:
nee tuurlijk mag je wel over je ondergoed praten, je speculaas , of zelfs waar het allemaal uit komt , zolang je mij maar niet te geil maakt
quote:
wow das lang geleequote:Op zaterdag 10 september 2005 21:02 schreef dafjedaf het volgende:
Jah sorry dr zat hier zo'n zwarte teef te hijgen en toen leidde het een tot het ander...
heeej aanstaandequote:
Haaaiquote:
met mij goed, met jou dan? zag je nooit meer op MSN... ik heb een nieuw adres staat in profiel voeg me maar toe als je wil. zo niet even goede vrienden...quote:Op zondag 11 september 2005 00:31 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Haaaiheej ik ben beter geworden!
hoe gaat het met jou?
ik denk dat ik hier helemaal geen uitleg bij wilquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:02 schreef dafjedaf het volgende:
Jah sorry dr zat hier zo'n zwarte teef te hijgen en toen leidde het een tot het ander...
ze bedoeld dr hondjequote:Op zondag 11 september 2005 22:56 schreef coz het volgende:
[..]
ik denk dat ik hier helemaal geen uitleg bij wil![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |