en ik maar wachtenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:17 schreef GewoneMan het volgende:
ik wist wel dat als ik geduld had een ander een nieuw topic zou openen
sorry ben lui vandaag![]()
eej hoe was het met de meiden op kamp?quote:
gezellig hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 23:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
eej hoe was het met de meiden op kamp?
leuk hoor... waar verbleven jullie eigenlijk?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:59 schreef Talietje het volgende:
[..]
gezellig hoor! het grootste deel was canadees of schots... dus ik heb bijna alleen maar engels gepraat.
Wordt homoquote:Op maandag 25 juli 2005 10:17 schreef Averon het volgende:
Geek and proud http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=20000604&mode=classic
Maar ook niet collega's die ik tijdens het werk tegenkom zijn 90% mannen. En bovendien, hoe wil je dingen zoals kantooraffaires (sex) doen als er geen dames zijn?
Huh hoe bedoel je???quote:Op maandag 25 juli 2005 13:09 schreef Averon het volgende:
Ach, gebrek aan vrouwen doet verlangs oplaaien nietwaar.
je bedoelt dat er na verloop van tijd 'normvervaging' gaat optreden ?quote:Op maandag 25 juli 2005 13:09 schreef Averon het volgende:
Ach, gebrek aan vrouwen doet verlangs oplaaien nietwaar.
Indeedquote:Op maandag 25 juli 2005 13:16 schreef Sjowhan het volgende:
De verlangens naar een vrouw wordt daardoor groter
ik zie het soms wel langskomen op een banner ' feels like a real vagina'quote:Op maandag 25 juli 2005 14:47 schreef PieterCK het volgende:
Voor de vent bedoel je? => Jep
Dat is nooit echter dan iets warms, levends, nats=> dat niet hahaha
Zag er wel stoer uit toen
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik zie het soms wel langskomen op een banner ' feels like a real vagina'
right
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
Nee was dit niet..
dit was iets anders en op de pc aan te sluiten dus iemand anders kan dat ding (pijpen aftrekken en zo) ook besturen![]()
Keequote:Op maandag 25 juli 2005 15:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is dan weer heel wat anders ja, nog niet tegengekomen...
Dat wel maar wel een afgeleide ervan.....quote:Op maandag 25 juli 2005 15:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
waarom zou je offtopic gaan? Het heeft toch met het gebied 'sex' te maken?
er zijn tal van films te vinden waarop vrouwen voor de webcam zich laten gaan, dus waarom de man ook niet?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dat wel maar wel een afgeleide ervan.....
Of als iemand anders het doet soort van sex..
lijkt me wel apart als iemand het doet via de pc en ze kan meekijken hoe je aan het genieten bent
geen filmpje hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 15:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
er zijn tal van films te vinden waarop vrouwen voor de webcam zich laten gaan, dus waarom de man ook niet?
nee dat begrijp ik, maar dat filmpje is toch ook opgenomen toen zij bezig was; dus zou het toch ook wel zo zijn dat vrouwen soms achter hun pc zich lekker lopen te maken?quote:
Vrouwen visualiseren veel minder dan mannen..quote:Op maandag 25 juli 2005 16:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nee dat begrijp ik, maar dat filmpje is toch ook opgenomen toen zij bezig was; dus zou het toch ook wel zo zijn dat vrouwen soms achter hun pc zich lekker lopen te maken?
18 jaar of ouder is mijn persoonlijke grens. Soort van ethiek denk ik, dat en anders ben ik tien jaar ouder.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:41 schreef PieterCK het volgende:
FF off topic..
heb er geen ervaring mee, gewoon gokje......
maar ja je moet wel met 17-18 jarige in je bedje willen
als er 2 zijn van 16 en zien er goed uit, mag het ook welquote:Op maandag 25 juli 2005 17:45 schreef Averon het volgende:
[..]
18 jaar of ouder is mijn persoonlijke grens. Soort van ethiek denk ik, dat en anders ben ik tien jaar ouder.
geen idee... neuken ?quote:
quote:
Mogguhquote:
Ik ga er vandoor sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:56 schreef Sjowhan het volgende:
Jazeker.
Alleen nog wat klusjes die liggen, dus ben er nu af en toe weer
Me me me me mequote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nu ben ik r.... Maar zijn jullie er waarschijnlijk weer niet.
Goed, in plaats van 1 uur bijna 2 uur gepraat....quote:
HOe kom je daar achter danquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:46 schreef Mokster het volgende:
Hard gewerkt...
En heel interessant gemaild met een collega. Erachter gekomen dat er op het werk veel meer sex plaatsvindt dan ik dacht. EN DAT ZONDER DAT IK ERIN WORD BETROKKEN!!! Beetje jammer...
vertelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:46 schreef Mokster het volgende:
Hard gewerkt...
En heel interessant gemaild met een collega. Erachter gekomen dat er op het werk veel meer sex plaatsvindt dan ik dacht. EN DAT ZONDER DAT IK ERIN WORD BETROKKEN!!! Beetje jammer...
BENGGGGGGGG daar ging het ego van moksterquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef Mokster het volgende:
Tsja.... hij stuurde me een mailtje met bijlage waar ik op reageerde. Voordat ik het wist vroeg ik m of ie nog geneukt had de laatste tijd (kweet ook niet waarom) en toen vertelde ie me dat ie druk bezig was geweest met een aantal collega's de laatste tijd...
Tsssss...
Dacht dat ik r aardig wat van kon, maar hij kan het duidelijk beter!!!
Nou inderdaad...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:18 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
BENGGGGGGGG daar ging het ego van mokster
idd meeLEZEN is zo NOT DONEquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:32 schreef Mokster het volgende:
MeeLEZEN is meeDOEN JENNIFER!!!
Me baasquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:32 schreef PieterCK het volgende:
Tssssss![]()
![]()
Welke idioot heeft jou nou weer vrij gegeven.......
Als het goed is vanmiddag/vanavond/vannacht tot vrijdag/zaterdagmorgenquote:En je dinnetje al gezien??
Hhm toch maar eens met je baas gaan praten he...quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Me baas. En die zei ook: je hebt het verdiend
[..]
Als het goed is vanmiddag/vanavond/vannacht tot vrijdag/zaterdagmorgen
quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhm toch maar eens met je baas gaan praten he...
Dus dat groene/ blauw/ andere kleurig 'vriendje' hoeft ze niet meer te gebruiken nu
Wel hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoezo.
Jij gunt mij geen korte vakantie?
Inderdaad. Al zal het wel kort zijn, dit weekend zit ik in Limburg..quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Wel hoorLekker met z'n tweeen eruit..
Ik heb pas in september vrij......
Kom je bent er even uit, dinnetje mee en lekker genieten hequote:Op woensdag 27 juli 2005 09:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad. Al zal het wel kort zijn, dit weekend zit ik in Limburg..
Dat ook inderdaad. Ik zal inderdaad wel genietenquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kom je bent er even uit, dinnetje mee en lekker genieten he
Ik zit al aan dequote:Op woensdag 27 juli 2005 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Ik zal inderdaad wel genieten
Nu eventjes wat puinzooi ruimen op me kamer + koffie zetten/drinken. De motor voor mij moet nog wat op gang komen
quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:53 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik zit al aan de![]()
Hopelijk is ze niet ongesteld nu he
Dus jullie kunnen gaan 'knallen'...quote:
Jup hier randje amsterdam richting Leiden regent het nog altijd...quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:22 schreef Sjowhan het volgende:
Ze wil vanmiddag nog even leiden in, iig; toen ik vertelde dat ik nog een cadeau voor me pap moest kopen.. dus zal nog wel gezellig worden, al moet de regen wat minder worden vinnik
paps wil cdr's hebben, dus zal wel een spindeltje ofzo kopen, met wat lege doossies..quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:23 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jup hier randje amsterdam richting Leiden regent het nog altijd...
Zal ook niet droog worden is de voorspelling
Weet je al wel wat je gaat kopen
tsja ach.. ik mag dinsdag weer het werk doen, dan zijn de meeste collega's richting 3com cursusquote:
Maar dan heb je wel ontspannen en gezellig weekeinde weg gehad gok ik zomaar.....quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
tsja ach.. ik mag dinsdag weer het werk doen, dan zijn de meeste collega's richting 3com cursus
geen idee, aangezien we dus in leiden nog even gaan shoppen, zou ze bellen als ze wegging, maar nog niets gehoord..quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:30 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel ontspannen en gezellig weekeinde weg gehad gok ik zomaar.....
Hoelaat komt dinnetje bij je langs?
Woont ze ver weg bij jou vandaan...quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
geen idee, aangezien we dus in leiden nog even gaan shoppen, zou ze bellen als ze wegging, maar nog niets gehoord..
Tss ov, gewoon hup die lease-auto en rijden maarquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
Anderhalfuur met het OV (ongeveer)
ooow okay hoe jong oud is zij danquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:19 schreef Sjowhan het volgende:
4 dagen werken, 1 dag naar school geloof ik
Dus werken/leren.
da's het beste denk je?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:25 schreef PieterCK het volgende:
De Gamma had of heeft nog kasten in de aanbieding..
TV kabel wel Hirschmann kopen he....
ah ok. Ik ga er zo heen, dus kijken of ze die ook hebben.quote:
echt wel geldt ook voor de connectorsquote:
is het coax 12 met dubbele afscherming?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:40 schreef Sjowhan het volgende:
'zware' kwaliteit Coax-kabel.
Kostte 70 ect/meter
dat weet ik echt niet hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
is het coax 12 met dubbele afscherming?
hoe dik is het ? en zit er een folie om de kern ?quote:
nee los van de draadjes... zit er dan nog een folie omheen? zo ja dan is het dubbel afgeschermd zo nee dan is het enkel. en dan is het vatbaarder voor instraling (wordt steeds groter probleem door meer spullen die uitzenden) digitenne is daar een mooi voorbeeld voor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
Yup, van die prillige draadjes geloof ik..
totaal (dus wit>kern>wit) is het 50mm
na een wit omhulsel en dat priegelige spul, zit er nog een dikke laag om de coax heen. Dat bedoel je?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee los van de draadjes... zit er dan nog een folie omheen? zo ja dan is het dubbel afgeschermd zo nee dan is het enkel. en dan is het vatbaarder voor instraling (wordt steeds groter probleem door meer spullen die uitzenden) digitenne is daar een mooi voorbeeld voor.
blablablablablablablablablablablaquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee los van de draadjes... zit er dan nog een folie omheen? zo ja dan is het dubbel afgeschermd zo nee dan is het enkel. en dan is het vatbaarder voor instraling (wordt steeds groter probleem door meer spullen die uitzenden) digitenne is daar een mooi voorbeeld voor.
dubbel afgeschermde coaxquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
na een wit omhulsel en dat priegelige spul, zit er nog een dikke laag om de coax heen. Dat bedoel je?
geeft niets je bent blonTquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar ik snap r helemaal nix van !!!!
geloof idd dat het met folie is. Goede koop dan toch he?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dubbel afgeschermde coax
kern
plastic huls (doorzichtig)
metalen folie
gevlochten draadjes
plastic laag
enkel afgeschermd idem maar dan zonder het metalen folie
kon ook niet anders voor 70 cent per meter... het is ook te dun om dubbel afgeschermd te zijn. als je kan zou ik het ruilen en andere kopen. maar goed dat moet je zelf weten. hoeveel meter heb je nodig?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
geloof idd dat het met folie is. Goede koop dan toch he?
Ik heb 15 meter gekocht, maar weet niet hoeveel ik precies nodig heb..quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kon ook niet anders voor 70 cent per meter... het is ook te dun om dubbel afgeschermd te zijn. als je kan zou ik het ruilen en andere kopen. maar goed dat moet je zelf weten. hoeveel meter heb je nodig?
Vrouwenquote:
Vrouwen.. soms best wel lastigquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Sjo, mogguh
De rest mouggh
Is het nog gelukt met je kabel?quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vrouwen.. soms best wel lastig
Morge Pieter
buurman is er niet, dus dat wacht ik afquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met je kabel?
En vandaag komt dinnetje toch
Kom voor een kabeltje heb je toch geen buurman nodig???quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
buurman is er niet, dus dat wacht ik af
En jup, din komt vandaag
ze heeft weer wat brieven geschreven jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:19 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kom voor een kabeltje heb je toch geen buurman nodig???
En was din nog verders gekomen met solliciteren dat je weet
Tsss illegaal bezigquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ze heeft weer wat brieven geschreven ja.
De kabel loopt vanaf de buurman naar mij toe
Ook soort van vakantie hequote:Op donderdag 28 juli 2005 09:37 schreef Sjowhan het volgende:
Mwah.. lekker 2 daagjes vrij en van elkaar genieten ja
ja. BOodschappen doen, nog even verder opruimen enzo..quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:41 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ook soort van vakantie he
Maar je bent er al vroeg bij vanochtend![]()
moet natuurlijk wel netjes zijn idd als dinnetje komtquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ja. BOodschappen doen, nog even verder opruimen enzo..
inderdaadquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
moet natuurlijk wel netjes zijn idd als dinnetje komt
Ik ben weer op kantoor wanhopig aan de![]()
Je maakt er wel meteen een feest van hequote:Op donderdag 28 juli 2005 10:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
inderdaad.
Ook even na het boodschappe doen over de markt struinen, misschien lekkere broodjes halen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Je maakt er wel meteen een feest van he![]()
Ik net weer een meeting gehad....
Gewoon lekker -toe-de-point- dusquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:31 schreef PieterCK het volgende:
Tsja weet niet wat voor feesten er dan losbreken..
Dit keer wel, nu was er ten minste een voorzitter van weinig lullen en beetje doorwerken...
Heerlijkgeen slap gelul maar doorgaan
Jup alleen lullig als die collega terug komt en na de 1e meeting vragen ze aan mij of ik het weer wil overnemen (duurde 2,5 uur toen)..quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:59 schreef Sjowhan het volgende:
Wel lekker, blijft de concentratie ook goed
geen idee, ze moet eerst boeken halen.. Dan hoor ik het wel van d'r hoelaat ze ongeveer komt, ga ik dan ook naar Leiden om nog ff kadootje te kopen voor paps, en daarna samen naar huus.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jup alleen lullig als die collega terug komt en na de 1e meeting vragen ze aan mij of ik het weer wil overnemen (duurde 2,5 uur toen)..
maar hoelaat komt dinnetje
En daarna ff achterstand 'wegwerken'quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
geen idee, ze moet eerst boeken halen.. Dan hoor ik het wel van d'r hoelaat ze ongeveer komt, ga ik dan ook naar Leiden om nog ff kadootje te kopen voor paps, en daarna samen naar huus.
Shop ze....quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:18 schreef Sjowhan het volgende:
Misschien
* Sjowhan is boodschappe doen
Zo zo weer een feest danquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
En terug
Roombotercroissants voor de lunch
Morgenochtend ook zoets, maar dan wat anders
Ff kijken naar eetkamer stoelen en verdres gewoon ff kijken wat ze nog hebben, ideeen opdoenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:27 schreef Sjowhan het volgende:
Wat ga je kopen bij de ikea dan?
zag dat ze deze week kortings-weken hebben, muv. Groningen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ff kijken naar eetkamer stoelen en verdres gewoon ff kijken wat ze nog hebben, ideeen opdoen
Have fun. Erg benieuwd hoe is is... Morgen verslag?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:30 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat douchen en daarna Mr. & Mrs. Smith kijken. Tot morge
* Meldtquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:18 schreef Mokster het volgende:
Ow.... P.CK: collega doet daar niet aan zegt ieDusseh....
En hoe was ie en hoe was die??quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:30 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat douchen en daarna Mr. & Mrs. Smith kijken. Tot morge
warme vanwege het weer of de 'bezigheden' in bedquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:11 schreef Sjowhan het volgende:
Blade 3 dus
Dinnetje is er ja. Warme nacht gehad
![]()
allebeiquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
warme vanwege het weer of de 'bezigheden' in bed
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:28 schreef Sjowhan het volgende:
Zij gaat rond half 8 naar huis, ik ga morgenmiddag pas
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:25 schreef Sjowhan het volgende:
Als je bedoelt met vakantie; dat gaan we niet
quote:
eh.. momenteel heb ik vakantiequote:
Vrouwenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
eh.. momenteel heb ik vakantie
Aangezien T veel moet regelen voor d'r opleiding, is ze pas gisteren gekomen
dat wel ja... kleding shoppen zijn ze heel goed in..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mwah. Ze kunnen je helpen bij het kopen van (veel) kleren enzo
Hey voor jou had ik mij gemeld hoorquote:
Da's waar...quote:
Ja doe maarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Da's waar...
Was ik n b-tje vergeten na je nare opmerking...
Ik zal het dan maar lezen als "vrouwen (behalve Mokster)"
![]()
![]()
Liefquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja doe maar![]()
maar alles goed, ben je nog op kantoor of alweer thuis?
Hhhm minders.....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Lief![]()
Kben thuis... Op vrijdag werk ik halve dagen.
Op mn werk kan ik helaas niet op het net (vandaar dat ik hier voornamelijk 's avonds te vinden ben).
Ja... maar hij kende het verschijnsel niet zei hij... Jammer hoor!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:32 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm minders.....
Ik voornamelijk overdag... WIl ook thuis zijn..
maar die collega nog gemaild?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |