Woont ze ver weg bij jou vandaan...quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
geen idee, aangezien we dus in leiden nog even gaan shoppen, zou ze bellen als ze wegging, maar nog niets gehoord..
Tss ov, gewoon hup die lease-auto en rijden maarquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
Anderhalfuur met het OV (ongeveer)
ooow okay hoe jong oud is zij danquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:19 schreef Sjowhan het volgende:
4 dagen werken, 1 dag naar school geloof ik
Dus werken/leren.
da's het beste denk je?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:25 schreef PieterCK het volgende:
De Gamma had of heeft nog kasten in de aanbieding..
TV kabel wel Hirschmann kopen he....
ah ok. Ik ga er zo heen, dus kijken of ze die ook hebben.quote:
echt wel geldt ook voor de connectorsquote:
is het coax 12 met dubbele afscherming?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:40 schreef Sjowhan het volgende:
'zware' kwaliteit Coax-kabel.
Kostte 70 ect/meter
dat weet ik echt niet hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
is het coax 12 met dubbele afscherming?
hoe dik is het ? en zit er een folie om de kern ?quote:
nee los van de draadjes... zit er dan nog een folie omheen? zo ja dan is het dubbel afgeschermd zo nee dan is het enkel. en dan is het vatbaarder voor instraling (wordt steeds groter probleem door meer spullen die uitzenden) digitenne is daar een mooi voorbeeld voor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
Yup, van die prillige draadjes geloof ik..
totaal (dus wit>kern>wit) is het 50mm
na een wit omhulsel en dat priegelige spul, zit er nog een dikke laag om de coax heen. Dat bedoel je?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee los van de draadjes... zit er dan nog een folie omheen? zo ja dan is het dubbel afgeschermd zo nee dan is het enkel. en dan is het vatbaarder voor instraling (wordt steeds groter probleem door meer spullen die uitzenden) digitenne is daar een mooi voorbeeld voor.
blablablablablablablablablablablaquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee los van de draadjes... zit er dan nog een folie omheen? zo ja dan is het dubbel afgeschermd zo nee dan is het enkel. en dan is het vatbaarder voor instraling (wordt steeds groter probleem door meer spullen die uitzenden) digitenne is daar een mooi voorbeeld voor.
dubbel afgeschermde coaxquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
na een wit omhulsel en dat priegelige spul, zit er nog een dikke laag om de coax heen. Dat bedoel je?
geeft niets je bent blonTquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar ik snap r helemaal nix van !!!!
geloof idd dat het met folie is. Goede koop dan toch he?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dubbel afgeschermde coax
kern
plastic huls (doorzichtig)
metalen folie
gevlochten draadjes
plastic laag
enkel afgeschermd idem maar dan zonder het metalen folie
kon ook niet anders voor 70 cent per meter... het is ook te dun om dubbel afgeschermd te zijn. als je kan zou ik het ruilen en andere kopen. maar goed dat moet je zelf weten. hoeveel meter heb je nodig?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
geloof idd dat het met folie is. Goede koop dan toch he?
Ik heb 15 meter gekocht, maar weet niet hoeveel ik precies nodig heb..quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kon ook niet anders voor 70 cent per meter... het is ook te dun om dubbel afgeschermd te zijn. als je kan zou ik het ruilen en andere kopen. maar goed dat moet je zelf weten. hoeveel meter heb je nodig?
Vrouwenquote:
Vrouwen.. soms best wel lastigquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Sjo, mogguh
De rest mouggh
Is het nog gelukt met je kabel?quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vrouwen.. soms best wel lastig
Morge Pieter
buurman is er niet, dus dat wacht ik afquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met je kabel?
En vandaag komt dinnetje toch
Kom voor een kabeltje heb je toch geen buurman nodig???quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
buurman is er niet, dus dat wacht ik af
En jup, din komt vandaag
ze heeft weer wat brieven geschreven jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:19 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kom voor een kabeltje heb je toch geen buurman nodig???
En was din nog verders gekomen met solliciteren dat je weet
Tsss illegaal bezigquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ze heeft weer wat brieven geschreven ja.
De kabel loopt vanaf de buurman naar mij toe
Ook soort van vakantie hequote:Op donderdag 28 juli 2005 09:37 schreef Sjowhan het volgende:
Mwah.. lekker 2 daagjes vrij en van elkaar genieten ja
ja. BOodschappen doen, nog even verder opruimen enzo..quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:41 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ook soort van vakantie he
Maar je bent er al vroeg bij vanochtend![]()
moet natuurlijk wel netjes zijn idd als dinnetje komtquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ja. BOodschappen doen, nog even verder opruimen enzo..
inderdaadquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:47 schreef PieterCK het volgende:
[..]
moet natuurlijk wel netjes zijn idd als dinnetje komt
Ik ben weer op kantoor wanhopig aan de![]()
Je maakt er wel meteen een feest van hequote:Op donderdag 28 juli 2005 10:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
inderdaad.
Ook even na het boodschappe doen over de markt struinen, misschien lekkere broodjes halen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Je maakt er wel meteen een feest van he![]()
Ik net weer een meeting gehad....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |