Gewoon lekker -toe-de-point- dusquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:31 schreef PieterCK het volgende:
Tsja weet niet wat voor feesten er dan losbreken..
Dit keer wel, nu was er ten minste een voorzitter van weinig lullen en beetje doorwerken...
Heerlijkgeen slap gelul maar doorgaan
Jup alleen lullig als die collega terug komt en na de 1e meeting vragen ze aan mij of ik het weer wil overnemen (duurde 2,5 uur toen)..quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:59 schreef Sjowhan het volgende:
Wel lekker, blijft de concentratie ook goed
geen idee, ze moet eerst boeken halen.. Dan hoor ik het wel van d'r hoelaat ze ongeveer komt, ga ik dan ook naar Leiden om nog ff kadootje te kopen voor paps, en daarna samen naar huus.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jup alleen lullig als die collega terug komt en na de 1e meeting vragen ze aan mij of ik het weer wil overnemen (duurde 2,5 uur toen)..
maar hoelaat komt dinnetje
En daarna ff achterstand 'wegwerken'quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
geen idee, ze moet eerst boeken halen.. Dan hoor ik het wel van d'r hoelaat ze ongeveer komt, ga ik dan ook naar Leiden om nog ff kadootje te kopen voor paps, en daarna samen naar huus.
Shop ze....quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:18 schreef Sjowhan het volgende:
Misschien
* Sjowhan is boodschappe doen
Zo zo weer een feest danquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
En terug
Roombotercroissants voor de lunch
Morgenochtend ook zoets, maar dan wat anders
Ff kijken naar eetkamer stoelen en verdres gewoon ff kijken wat ze nog hebben, ideeen opdoenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:27 schreef Sjowhan het volgende:
Wat ga je kopen bij de ikea dan?
zag dat ze deze week kortings-weken hebben, muv. Groningen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ff kijken naar eetkamer stoelen en verdres gewoon ff kijken wat ze nog hebben, ideeen opdoen
Have fun. Erg benieuwd hoe is is... Morgen verslag?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:30 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat douchen en daarna Mr. & Mrs. Smith kijken. Tot morge
* Meldtquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:18 schreef Mokster het volgende:
Ow.... P.CK: collega doet daar niet aan zegt ieDusseh....
En hoe was ie en hoe was die??quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:30 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat douchen en daarna Mr. & Mrs. Smith kijken. Tot morge
warme vanwege het weer of de 'bezigheden' in bedquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:11 schreef Sjowhan het volgende:
Blade 3 dus
Dinnetje is er ja. Warme nacht gehad
![]()
allebeiquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
warme vanwege het weer of de 'bezigheden' in bed
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:28 schreef Sjowhan het volgende:
Zij gaat rond half 8 naar huis, ik ga morgenmiddag pas
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:25 schreef Sjowhan het volgende:
Als je bedoelt met vakantie; dat gaan we niet
quote:
eh.. momenteel heb ik vakantiequote:
Vrouwenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
eh.. momenteel heb ik vakantie
Aangezien T veel moet regelen voor d'r opleiding, is ze pas gisteren gekomen
dat wel ja... kleding shoppen zijn ze heel goed in..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mwah. Ze kunnen je helpen bij het kopen van (veel) kleren enzo
Hey voor jou had ik mij gemeld hoorquote:
Da's waar...quote:
Ja doe maarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Da's waar...
Was ik n b-tje vergeten na je nare opmerking...
Ik zal het dan maar lezen als "vrouwen (behalve Mokster)"
![]()
![]()
Liefquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja doe maar![]()
maar alles goed, ben je nog op kantoor of alweer thuis?
Hhhm minders.....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Lief![]()
Kben thuis... Op vrijdag werk ik halve dagen.
Op mn werk kan ik helaas niet op het net (vandaar dat ik hier voornamelijk 's avonds te vinden ben).
Ja... maar hij kende het verschijnsel niet zei hij... Jammer hoor!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:32 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm minders.....
Ik voornamelijk overdag... WIl ook thuis zijn..
maar die collega nog gemaild?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |