Ik ga er vandoor sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:56 schreef Sjowhan het volgende:
Jazeker.
Alleen nog wat klusjes die liggen, dus ben er nu af en toe weer
Me me me me mequote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nu ben ik r.... Maar zijn jullie er waarschijnlijk weer niet.
Goed, in plaats van 1 uur bijna 2 uur gepraat....quote:
HOe kom je daar achter danquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:46 schreef Mokster het volgende:
Hard gewerkt...
En heel interessant gemaild met een collega. Erachter gekomen dat er op het werk veel meer sex plaatsvindt dan ik dacht. EN DAT ZONDER DAT IK ERIN WORD BETROKKEN!!! Beetje jammer...
vertelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:46 schreef Mokster het volgende:
Hard gewerkt...
En heel interessant gemaild met een collega. Erachter gekomen dat er op het werk veel meer sex plaatsvindt dan ik dacht. EN DAT ZONDER DAT IK ERIN WORD BETROKKEN!!! Beetje jammer...
BENGGGGGGGG daar ging het ego van moksterquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef Mokster het volgende:
Tsja.... hij stuurde me een mailtje met bijlage waar ik op reageerde. Voordat ik het wist vroeg ik m of ie nog geneukt had de laatste tijd (kweet ook niet waarom) en toen vertelde ie me dat ie druk bezig was geweest met een aantal collega's de laatste tijd...
Tsssss...
Dacht dat ik r aardig wat van kon, maar hij kan het duidelijk beter!!!
Nou inderdaad...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:18 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
BENGGGGGGGG daar ging het ego van mokster
idd meeLEZEN is zo NOT DONEquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:32 schreef Mokster het volgende:
MeeLEZEN is meeDOEN JENNIFER!!!
Me baasquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:32 schreef PieterCK het volgende:
Tssssss![]()
![]()
Welke idioot heeft jou nou weer vrij gegeven.......
Als het goed is vanmiddag/vanavond/vannacht tot vrijdag/zaterdagmorgenquote:En je dinnetje al gezien??
Hhm toch maar eens met je baas gaan praten he...quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Me baas. En die zei ook: je hebt het verdiend
[..]
Als het goed is vanmiddag/vanavond/vannacht tot vrijdag/zaterdagmorgen
quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhm toch maar eens met je baas gaan praten he...
Dus dat groene/ blauw/ andere kleurig 'vriendje' hoeft ze niet meer te gebruiken nu
Wel hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoezo.
Jij gunt mij geen korte vakantie?
Inderdaad. Al zal het wel kort zijn, dit weekend zit ik in Limburg..quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Wel hoorLekker met z'n tweeen eruit..
Ik heb pas in september vrij......
Kom je bent er even uit, dinnetje mee en lekker genieten hequote:Op woensdag 27 juli 2005 09:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad. Al zal het wel kort zijn, dit weekend zit ik in Limburg..
Dat ook inderdaad. Ik zal inderdaad wel genietenquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kom je bent er even uit, dinnetje mee en lekker genieten he
Ik zit al aan dequote:Op woensdag 27 juli 2005 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Ik zal inderdaad wel genieten
Nu eventjes wat puinzooi ruimen op me kamer + koffie zetten/drinken. De motor voor mij moet nog wat op gang komen
quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:53 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik zit al aan de![]()
Hopelijk is ze niet ongesteld nu he
Dus jullie kunnen gaan 'knallen'...quote:
Jup hier randje amsterdam richting Leiden regent het nog altijd...quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:22 schreef Sjowhan het volgende:
Ze wil vanmiddag nog even leiden in, iig; toen ik vertelde dat ik nog een cadeau voor me pap moest kopen.. dus zal nog wel gezellig worden, al moet de regen wat minder worden vinnik
paps wil cdr's hebben, dus zal wel een spindeltje ofzo kopen, met wat lege doossies..quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:23 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jup hier randje amsterdam richting Leiden regent het nog altijd...
Zal ook niet droog worden is de voorspelling
Weet je al wel wat je gaat kopen
tsja ach.. ik mag dinsdag weer het werk doen, dan zijn de meeste collega's richting 3com cursusquote:
Maar dan heb je wel ontspannen en gezellig weekeinde weg gehad gok ik zomaar.....quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
tsja ach.. ik mag dinsdag weer het werk doen, dan zijn de meeste collega's richting 3com cursus
geen idee, aangezien we dus in leiden nog even gaan shoppen, zou ze bellen als ze wegging, maar nog niets gehoord..quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:30 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel ontspannen en gezellig weekeinde weg gehad gok ik zomaar.....
Hoelaat komt dinnetje bij je langs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |