Indeedquote:Op maandag 25 juli 2005 13:16 schreef Sjowhan het volgende:
De verlangens naar een vrouw wordt daardoor groter
ik zie het soms wel langskomen op een banner ' feels like a real vagina'quote:Op maandag 25 juli 2005 14:47 schreef PieterCK het volgende:
Voor de vent bedoel je? => Jep
Dat is nooit echter dan iets warms, levends, nats=> dat niet hahaha
Zag er wel stoer uit toen
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik zie het soms wel langskomen op een banner ' feels like a real vagina'
right
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
Nee was dit niet..
dit was iets anders en op de pc aan te sluiten dus iemand anders kan dat ding (pijpen aftrekken en zo) ook besturen![]()
Keequote:Op maandag 25 juli 2005 15:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is dan weer heel wat anders ja, nog niet tegengekomen...
Dat wel maar wel een afgeleide ervan.....quote:Op maandag 25 juli 2005 15:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
waarom zou je offtopic gaan? Het heeft toch met het gebied 'sex' te maken?
er zijn tal van films te vinden waarop vrouwen voor de webcam zich laten gaan, dus waarom de man ook niet?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dat wel maar wel een afgeleide ervan.....
Of als iemand anders het doet soort van sex..
lijkt me wel apart als iemand het doet via de pc en ze kan meekijken hoe je aan het genieten bent
geen filmpje hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 15:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
er zijn tal van films te vinden waarop vrouwen voor de webcam zich laten gaan, dus waarom de man ook niet?
nee dat begrijp ik, maar dat filmpje is toch ook opgenomen toen zij bezig was; dus zou het toch ook wel zo zijn dat vrouwen soms achter hun pc zich lekker lopen te maken?quote:
Vrouwen visualiseren veel minder dan mannen..quote:Op maandag 25 juli 2005 16:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nee dat begrijp ik, maar dat filmpje is toch ook opgenomen toen zij bezig was; dus zou het toch ook wel zo zijn dat vrouwen soms achter hun pc zich lekker lopen te maken?
18 jaar of ouder is mijn persoonlijke grens. Soort van ethiek denk ik, dat en anders ben ik tien jaar ouder.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:41 schreef PieterCK het volgende:
FF off topic..
heb er geen ervaring mee, gewoon gokje......
maar ja je moet wel met 17-18 jarige in je bedje willen
als er 2 zijn van 16 en zien er goed uit, mag het ook welquote:Op maandag 25 juli 2005 17:45 schreef Averon het volgende:
[..]
18 jaar of ouder is mijn persoonlijke grens. Soort van ethiek denk ik, dat en anders ben ik tien jaar ouder.
geen idee... neuken ?quote:
quote:
Mogguhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |