is daar niet het: Het grote geilheidstopic deel 42 voor?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Als het niet over sex gaat niet nee
Ik ga nu naar het station..dus over een kwartiertje of 3 ben ik ook weer thuis...quote:
quote:
OOOOOOOOOOOW wat altijd te laat isquote:
je vergeet een paar kleinigheden:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOW wat altijd te laat is
nee ALLE prijzen verhogen maar in de randstad HOGERE verhoging. tja krijg je he als je het privitariseerd. zelfde met de energie markt, we geven het vrij dan is er concurentie en BAM meteen 8% verhoging in onze mik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:59 schreef Sjowhan het volgende:
En ze willen de prijzen in de randstad alweer gaan verhogen he![]()
En dan ervan raar opkijken dat er zoveel geklaagd wordtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee ALLE prijzen verhogen maar in de randstad HOGERE verhoging. tja krijg je he als je het privitariseerd. zelfde met de energie markt, we geven het vrij dan is er concurentie en BAM meteen 8% verhoging in onze mik.![]()
Wat is dat??? fps en rpg??quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:51 schreef Sjowhan het volgende:
Blockout is vet oud al
Ik speel ook fps, rpg en strategy
Ooow okayquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
First Person Shooter
Role Playing Games
was hik ofzo, nu gaat het weer lekker rapquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:22 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ooow okay
Traag als in weinig postings of alsin langzaam met laden e.d.
Hhm druk??quote:
Jup maar way too old now...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:31 schreef Sjowhan het volgende:
Al bundy, toffe serie (MWC eigenlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |