Nou ik vind dr leuk..en Toni is ook mn heldinquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:17 schreef Varr het volgende:
Die amy is een domme snol, en die gast van haar is ook een dikke lul.
Twee arrogante, imbiciele en gewelddadige relnichten. Leuk stelletje.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:17 schreef Varr het volgende:
Die amy is een domme snol, en die gast van haar is ook een dikke lul.
Idd, wat een ongelooflijk gênante vertoning van Amy d'r "legertje".quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Twee arrogante, imbiciele en gewelddadige relnichten. Leuk stelletje.
Juist omdat ze schijnheilig weredn voorgelogen door het Charla groepje en nu door de TV uitzendingen zien hoe erg ze belazerd zijn.quote:
Een beetje liegen tegen Dave dat Charla zoveel over 'm roddelt terwijl dat bullshit is, dat noem ik backstabben. En dan nog geen reden om zo kinderachtig te gaan stoken en bitchen, er kan geeneens een normale conversatie gevoerd worden zonder dat ze gaan gillen en schreeuwen. Stelletje huilies, en vooral Amy. "ik ga naar huis hoor, want nu ben ik helemaal in me eentje" en nu weer de grote bitch uithangen. Zum kotzenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Juist omdat ze schijnheilig weredn voorgelogen door het Charla groepje en nu door de TV uitzendingen zien hoe erg ze belazerd zijn.
Charla liep wel degelijk achter Dave's rug om over hem te praten. PUNTquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Een beetje liegen tegen Dave dat Charla zoveel over 'm roddelt terwijl dat bullshit is, dat noem ik backstabben. En dan nog geen reden om zo kinderachtig te gaan stoken en bitchen, er kan geeneens een normale conversatie gevoerd worden zonder dat ze gaan gillen en schreeuwen. Stelletje huilies, en vooral Amy. "ik ga naar huis hoor, want nu ben ik helemaal in me eentje" en nu weer de grote bitch uithangen. Zum kotzen
Ik welquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Niet eens is met de TT ..
Ik vermoed ook dat de Nederlandse versie het bij lange na niet gaat halen bij de Amerikaanse versie. Wij zijn toch iets beschaafder dan die Amerikanen, die hebben overal schijt aanquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mag ik ook even zeggen dat Amanda echt geweldige koppen trekt als ze weer een verrassing heeft.. dat kan Tanja Jess nooit zo leuk
Je middelste twee plaatjes staan omgekeertquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
In dit hotel is niets wat het lijkt
[afbeelding]
Relaties worden opgebouwd, vriendschappen verbroken en vuile spelletjes gespeeld.
Je hebt de leuke eerlijke mensen:
[afbeelding]
en De minder leuke:
[afbeelding]
en elke week zullen er mensen afvallen en bijkomen.
[afbeelding]
Afscheid nemen is nooit leuk in PH:
[afbeelding]
Elke werkdag om 18.35 op Yorin!
Vervolg op: [topic]http://forum.fok.nl/topic/543322[/url]
Zeg ik vond die jankende Toni al grappig genoeg..jouw opmerking was al overbodigquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je middelste twee plaatjes staan omgekeert![]()
Ik vind het grappig dat iedereen Dave als leider ziet. Ik zie duidelijk Charla als leider. Die echt heel goed (daarvoor moet k dr een compliment geven) iedereen bespeelt, zonder dat ze doorhadden wat er gebeurde totdat de bom barstte.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef Christine het volgende:
Ik vind het wel typisch dat er twee kampen zijn.... één kamp met Amy als aanvoerder, en één kamp met Dave als aanvoerder. En ze staan lijnrecht tegenover elkaar, terwijl Dave en Amy best goed met elkaar overweg kunnen.
je dreigment is duidelijk. zeg niks meer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:52 schreef Duiveltja het volgende:
De vorige 2 die dat deden mochten wieberen
Wie zegt dat dat negatief was?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Charla liep wel degelijk achter Dave's rug om over hem te praten. PUNT
En Amy besloot te blijven om de bitch uit te hangen en er voor te zorgen dat er nog iemand tegen die Botox-bitch en pruillip inging
Natuurlijk zijn er genoeg mogelijkheden voor de makers om nieuwe verrassingen te bedenken, of de regels net iets aan te passen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:29 schreef Staps.nl het volgende:
Ongelooflijk dat er mensen zijn die dat domme trailer-trash "leuke, eerlijke mensen" noemt. Maar ieder zijn of haar mening
Ik denk dat de Nederlandse versie ook minder wordt omdat het nieuwe er af is. Iedereen die mee doet weet een beetje wat er gebeurt en wat de beste tactiek is. Namelijk zoek zo snel mogelijk een maatje, al heeft ie zweetvoeten, en stick to him 'til the end.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er genoeg mogelijkheden voor de makers om nieuwe verrassingen te bedenken, of de regels net iets aan te passen.
Wat ik me afvraag: gaat deze versie ook meerdere maanden duren? En wordt alles ook semi-live uitgezonden? (Zodat nieuwe gasten de serie al hebben kunnen volgen en oude gasten kunnen zien wat er verder met hun vrienden gebeurt)
Dan hebben ze gewoon pech.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:31 schreef Staps.nl het volgende:
Misschien een regel dat je een maximum aantal keren dezelfde partner mag hebben. Maar wat dan in het geval van echte liefde?
ja dat vraag ik me ook af. Gisteren dreigde het bijna te escaleren tussen Zack en Keithquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:48 schreef drdolittle het volgende:
Nog een paar uurtjes..
Wat ik me afvraag. zullen ze een securiy team achter de hand hebben, voor het geval het wel uit de hand zou lopen?
Wat een onzin; Charla en Dave hebben gewoon geluk gehad! In de Amerikaanse versie was het lang niet altijd de partnerkeuze waardoor werd bepaald wie er naar huis ging, maar waren het ook vaak de nieuwkomers, of de ‘uitdagingen’. Als Alex en Amy king & queen waren geworden, dan was Charla er onmiddellijk uitgevlogen, zonder dat Dave daar iets aan had kunnen doen. Ze hebben gewoon geboft!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:31 schreef Staps.nl het volgende:
In de Amerikaanse versie is ook genoeg aan de regels gesleuteld om het een beetje spannend te houden. Dat is waar. Maar als je net als Charla altijd Dave kiest moet het niet mis kunnen gaan of?
Niet zozeer door kieth maar wel van Zack z'n kant afquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook af. Gisteren dreigde het bijna te escaleren tussen Zack en Keith
Dat escaleert vanavond dan ook flink...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:56 schreef drdolittle het volgende:
Niet zozeer door kieth maar wel van Zack z'n kant af![]()
Heb er zin in!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat escaleert vanavond dan ook flink...
dat wordt morgen bekend gemaaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:31 schreef mitt het volgende:
Wie mag er nou terug komen?
in spoiler graag
En zijn: Er schuilt een advocaat in mij. Of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef H4ze het volgende:
En zack is een lachertjeMet z'n 50 man in arizona.
Oh oh oh, wat is-ie intelligent... Ik vind die zack echt een kneus hoor... zo'n backstreet boy loser. En Toni ook... vies wijf is dat en ze voelt zich zo stoer...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef Heleen17 het volgende:
[..]
En zijn: Er schuilt een advocaat in mij. Of iets dergelijks.![]()
Hoe sneu kun je zijn......
Iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:25 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Oh en die gast met die tatoeages... eerst Dave helemaal afzeiken, vervolgens horen dat de huigige bewoners mogen bepalen wie er blijft en dan ineens naar Dave toe met zo'n verhaal van "Nee, hebt het verkeerd begrepen"...![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar hij maakte wel een "fysieke bedreiging" en mag dus niet meer gekozen worden om te blijvenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:47 schreef drdolittle het volgende:
WHaa.. Ik heb het vanavond gemist![]()
Was er echt security nodig voor za(c)k?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: SVP spoilertags gebruiken bij dit soort mededelingen
[ Bericht 66% gewijzigd door Copycat op 02-08-2005 23:45:34 (Tags toegevoegd) ]Sappig !!
Ik ook sinds vanmiddagquote:
Dat had ik laatst ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:37 schreef H4ze het volgende:
Ik keek laatst trouwens ff of er over deze serie nog iets op internet te vinden was. Was ff vergeten dat paradise hotel al fckn oud is. De frontpage van de eerste site waar ik naar toeging stond gelijk een megaspoiler... Stupid me![]()
![]()
"Ik ben echt niet jaloers hoor!" Vandaar die vuile blikkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Zack en Amy passen goed bij elkaarik had t liefst Matt terug gezien, maar Beau is ook goed
Ik vond het wel merkwaardig dat Holly Melanie koos
Ik denk dat Holly ook wel in dr achterhoofd had dat wanneer ze die andere zou kiezen...scott dit niet echt tof zou vinden. En scott is voor holly de belangrijkste persoon in 't hotelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Zack en Amy passen goed bij elkaarik had t liefst Matt terug gezien, maar Beau is ook goed
Ik vond het wel merkwaardig dat Holly Melanie koos
Precies wat ik dacht....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:17 schreef Heleen17 het volgende:
Zack: 'Jullie zijn bang voor mij, omdaqt ik het spel beter speel.'
Yeah right! Waarom ligt hij er dan uit en waarom mag hij niet eens opnieuw verkozen worden? Ik vind niet dat je het spel dan goed speelt eigenlijk.....
Je vergeet Melanie.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht....
Ik moest trouwens ontzettend lachen om al die frusti's: "Dave, Tara, Charla en Keith gaan eruit" om vervolgens zelf geen enkele stem te krijgen.
Mja ik denk niet dat ze dat "barbie groepje" haat. Tenminste, zo komt ze niet op mij over. Ze wil gewoon winnen met Scott, maar ze gaat geen keiharde naaistreken tegen Charla enzo uithalen. Durft ze niet en heeft ze 't karakter niet voor. Denk ik dan dus mensen die de serie al es gezien hebben..niet spoilen ajbquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:47 schreef Loontjah het volgende:
Ja en holly is tegen dave-charla groepje... die doet gewoon mee... Maar ze lokt het nu wel zelf uit mocht er iets gebeuren !
Ja idd toch wel. Vond 't eerst best meevallen, maar in de aflevering van vandaag...kwam ze heel dom over. Ik was ook weggelopen van dat gesprek wat je als laatste zag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:10 schreef Christine het volgende:
Wat een dom mokkel is die Holly toch
"ik vind het jammer dat je niet vraagt hoe ik me voel nu Melani weg is."quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:57 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ja idd toch wel. Vond 't eerst best meevallen, maar in de aflevering van vandaag...kwam ze heel dom over. Ik was ook weggelopen van dat gesprek wat je als laatste zag.
Precies. Ik zat toen bestwel vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:59 schreef Christine het volgende:
[..]
"ik vind het jammer dat je niet vraagt hoe ik me voel nu Melani weg is."
"oh, dus je zou toch voor haar gekozen hebben?"
Ja die valt in twee uitzendingen volledig door de mand. T'is eigenlijk maar een jaloers kreng...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:10 schreef Christine het volgende:
Wat een dom mokkel is die Holly toch
Ben wel benieuwd hoe het nu af gaat lopen eigenlijk. De mannen hebben ook hun alleys en rivals opgeschreven, daar is nog niks mee gedaan...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die valt in twee uitzendingen volledig door de mand. T'is eigenlijk maar een jaloers kreng...
als ik even snel tel zijn er nu nog negen over. Als er nu weer twee weggaan blijft het aantal telkens oneven terwijl ze uiteindelijk toch stelletjes moeten creeren voor de finale.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het nu af gaat lopen eigenlijk. De mannen hebben ook hun alleys en rivals opgeschreven, daar is nog niks mee gedaan...
Ik zat te denken dat de volgende keer natuurlijk iedereen weer dezelfde partner kiest, en dat Tom dan alleen overblijft. Als hij dan ook een van zijn alleys mee moet nemen.... kan me alleen niet meer herinneren wie hij had opgeschreven eigenlijk. Scott en Beau toch? Nouja, dan gaat dus één van hun ook nog es weg. Ofzo.
Hoeveel afleveringen zouden het nog zijn?
Daar zat ik ook al aan te denken ja, maar in dat geval zou Dave naar huis moeten. Als Tom overblijft iig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:46 schreef TheVulture het volgende:
als ik even snel tel zijn er nu nog negen over. Als er nu weer twee weggaan blijft het aantal telkens oneven terwijl ze uiteindelijk toch stelletjes moeten creeren voor de finale.
Ik denk dat de man die volgende week overblijft zelf niet hoeft te vertrekken maar juist degene die hij als rivaal heeft opgeschrevenHeti s nl nooit tweemaal hetzelfde in PH
Ik denk dat Dave of Keith overblijft... en dan kan Beau of Scott vertrekkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken ja, maar in dat geval zou Dave naar huis moeten. Als Tom overblijft iig.
Overigens denk ik dat het aantal oneven blijft totaan de finale...
De keus was ook niet gemakkelijk voor hem!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Dave gaat me zo langzamerhand toch wel een beetje irriteren. Hij wil zo graag door iedereen aardig gevonden worden dat ie tegenover iedereen doet alsof het zijn beste vriend is. Door het spel wordt ie echter gedwongen om afspraken te schenden en dat maakt hem de zwarte piet.
Het is gewoon niet handig om de avond voor de stemming tegen Beau te zeggen dat ie hem niet nog een keer zou weg stemmen. Met Keith en Scott had ie zo ongeveer dezelfde afspraken.
Dan ben je wel onwijs naïef bezig hoor want je weet dat je een afspraak moet schenden...
YESSSSSSSSSSSquote:
duh!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:07 schreef TheVulture het volgende:
Nou Dave is dus officieel een huichelaar. Gewoon toegeven dat je je beste maatje Keith in het hotel zou wegstemmen als hij moest kiezen tussen hem en Scott.
Dat vind ik toch wel een huichelachtige actie, het spel gaat bij hem dus duidelijk voor vriendschap...
Dat is idd zo, Keith, Dave Tara en Charla zullen op een gegeven moment tegen elkaar moeten stemmen maar de afspraak was dat pas te doen als ze nog met zijn vieren over zijn. Dave gaf echter aan serieus te overwegen Keith nu al weg te sturen ten faveure van Holly en Scott en dan ben je dus niet oprecht bezig.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
duh!. Je kunt moeilijk vriendjes blijven met iedereen en uiteindelijk is het toch ieder koppel voor zich. Je kunt in het begin nog wel een beetje samenzweren, maar nu is het moment gekomen dat ze het tegen elkaar moeten opnemen. Dus of Keith/Tara en Dave/Charla nu eerst Scott/Holly wegsturen of niet... uiteindelijk zullen ze tegen elkaar moeten stemmen. Maar ja, dat doen ze pas als het echt niet anders kan
. Hypocriet gedoe
Degene die de vraag voorleest is toch niet perse degene die die vraag ook daadwerkelijk in Pandora's Box heeft gestopt? Volgens mij had Dave daar geen invloed op.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:23 schreef TheVulture het volgende:
Tara had het ook prima door dat Dave bij Pandora's box bewust een vraag over Amy aan haar stelde (een vrij nutteloze vraag want iedereen weet hoe zij en Amy over elkaar denken) om zo nog maar eens het vuurtje op te stoken tussen die twee zodat als Amy de macht zou hebben gehad zij Tara zou wegstemmen en Charla buiten schot zou blijven, want dan waren zijn kansen ook gelijk verkeken.
Tara had achterhaald dat Dave de vraag zelf in de box had gestopt....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Degene die de vraag voorleest is toch niet perse degene die die vraag ook daadwerkelijk in Pandora's Box heeft gestopt? Volgens mij had Dave daar geen invloed op.
Ah okay, dat heb ik dan gemist... tot twee keer toe, zelfsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Tara had achterhaald dat Dave de vraag zelf in de box had gestopt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.owww ik ben zo benieuwd hoe het nu uiteindelijk in elkaar zit met die finale!!!
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:30 schreef dayslover het volgende:
Ik weet al hoe het in elkaar zit, omdat dit een herhaling is haha.
Echt? dat wist ik nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:30 schreef dayslover het volgende:
Ik weet al hoe het in elkaar zit, omdat dit een herhaling is haha.
zal wel weer om half 7 zijn ongeveerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:49 schreef ReMSie het volgende:
Kan nergens vinden wanneer de laatste aflevering wordt uitgezonden, weet iemand dat mischien? ga morgen op vakantie, dus moet ff opgenomen worden![]()
Morgen (12 augustus) rond half 7!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:49 schreef ReMSie het volgende:
Kan nergens vinden wanneer de laatste aflevering wordt uitgezonden, weet iemand dat mischien? ga morgen op vakantie, dus moet ff opgenomen worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Что было, то прошло..
En is dat dan gewoon het oude RTL5? Want ik zag vanmorgen tijdens het inprogrammeren van de video (ben niet thuis vanavond maar wil het natuurlijk wél zienquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:52 schreef Andoire het volgende:
Het komt dus om half 7 op RTL 5
Niks respect, gewoon slim.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:23 schreef TheVulture het volgende:
Respect voor Keith dat hij zich bij zijn keuze toch aan zijn woord t.o.v. met name Charla heeft gehouden want ik denk dat ik die Dave gewoon weg had gestuurd...
Ik wil niet langer over 'de groep van Dave' spreken. Dave is de enige die het spel echt smerig heeft gespeeld en heeft zelfs zijn bondgenoten Keith en Tara willen bedriegen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:54 schreef Skoetje het volgende:
Weten jullie wat nog het allerergste is...
Dat ze gaan zeggen dat heel Amerika de groep van Dave enzo haat...
Yathzee, Game Onquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:04 schreef H4ze het volgende:
Gvd. Ik erger me nogsteeds aan die manhoer Tony![]()
quote:Dave says that he would have split the money; no trip to Vegas
Posted by david on 2003-10-08
In a TV Guide interview, Dave says that he would have split the money with TONI, "if she was my final partner, if she had, in any way, helped me get to the end." With respect to Charla, Dave says that had he won, "The only question would have been, would I give her half or would I give her the whole thing." Meanwhile, there has been no trip to Las Vegas for the Paradise Hotel contestants, despite Keith & Tara's offer to take everyone.
Bronquote:Post show interviews: Keith grills Charla
Posted by david on 2003-10-14
In post show audio interviews on a Canadian, morning radio show, Keith, Tara, Charla and Dave talk about their experiences. Keith and Tara said that they changed their mind about taking everyone to Los Vegas--they decided that it was a bad idea. Dave said that "it was never about the money" and that he would have given the money away. Dave tried to make Charla look bad for taking the $250,000 and not splitting it. Then, Keith grilled Charla and asked, "Are you going to give Dave some money and if so, how much?" She said that she could not discuss this publically, but she planned to give Dave some money. When Keith was asked how much that he would suggest, Keith said, "$125,000." Moreover, Keith said that he was certain that if Dave had won, Dave would have split the money with Charla. Keith was angry that Charla cut Dave out.
Euh. Was laatste afleveringquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:35 schreef Lolalala het volgende:
Wie is er vanavond uit gegaan?
Ja ik weet ook wel dat 't oud is. Maar ik dacht, ik deel dit toch ff met julliequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:39 schreef Andoire het volgende:
Ja, maar dit is allemaal oud
Hoe zou het NU, dus in 2005, met ze gaan. Met Tara en Keith dan, want ik geloof niet dat Dave en CHarla nog vrienden zijn
en zouden Amy en Zack nog samen zijn?![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Damn wat een leuk stel die Keith en Tara....
enquote:He is currently working on a book that may be published in 2006.
Bron: http://www.daveboston.comquote:He lives with his beautiful girlfriend Carrie and her amazing daughter Charlotte.
quote:From: (Rory) (Sat 15 Jan 2005 02:58:46 PM EST)
Read some of Daves comments on the current status of the players... Keith and Tara broke up a LONG time ago.
mja ze kunnen best een nieuwe zooi Toni's ergens vandaan plukken toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:43 schreef jpg97 het volgende:
betekent dit dat het gewoon dezelfde serie is ( dus PH1 met de originele cast ) en dan met nog meer interviews van de cast?... over uitmelken gesproken...
Ik las net ergens dat ze gaan trouwenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:39 schreef Andoire het volgende:
en zouden Amy en Zack nog samen zijn?![]()
Oh... Zack and about 50 guys hebben die Amy dus geneukt en nu is ze zwanger...quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat ze gaan trouwen![]()
Ja:quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:17 schreef Marseille het volgende:
komt er nou een Nederlandse versie van paradise Hotel??
Ja en een nieuwe amerikaanse versie .quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:17 schreef Marseille het volgende:
komt er nou een Nederlandse versie van paradise Hotel??
Dat zijn toch alleen geruchten?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja en een nieuwe amerikaanse versie .
Zo iets is er nu ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil een Hoe Is het met: Special!
quote:"I am thrilled to announce my engagement to Carrie Fisher, my girlfriend of the last 20 months. She is an amazing friend, lover, and partner, and I am really looking forward to spending the rest of my life with her. We will be married at a huge wedding in New York City in June of 2006, more details to come for those who care. Paradise Hotel friends on the invitation list include Beau, Tara, Scott, Holly, and Amanda."
(aldus Dave op z'n site)quote:"Zack has matured the most. He came across really well- with new perspective on his experience, and with the utmost respect for his castmates. Beau and Tara were very funny- both pursuing the entertainment industry- and Tara appeared with her pet monkey. Toni was the same old Toni and Keith was as cocky as ever. Charla was completely without regrets about the money."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |