abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:52:24 #1
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29333914
In dit hotel is niets wat het lijkt

Relaties worden opgebouwd, vriendschappen verbroken en vuile spelletjes gespeeld.

Je hebt de leuke eerlijke mensen:

en De minder leuke:

en elke week zullen er mensen afvallen en bijkomen.

Afscheid nemen is nooit leuk in PH:

Elke werkdag om 18.35 op Yorin!
Vervolg op: [topic]http://forum.fok.nl/topic/543322[/url]

[ Bericht 51% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 01-08-2005 20:02:15 ]
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:53:44 #2
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29333954
Aub met spoilertags werken, ik heb het nog niet gezien.
pi_29333982
Een nieuw topic en kunnen we er ook gelijk even rekening mee houden dat er ook mensen voor het eerst kijken
pi_29334156
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:04:16 #5
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29334417
Nog maar 7 afleveringen
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:17:48 #6
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_29334930
Die amy is een domme snol, en die gast van haar is ook een dikke lul.
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:18:37 #7
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29334966
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:17 schreef Varr het volgende:
Nou ik vind dr leuk..en Toni is ook mn heldin
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:24:04 #8
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29335165
Voor de duidelijkheid... wie heeft het nou met wie gedaan tot nu toe?
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:24:38 #9
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29335187
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:17 schreef Varr het volgende:
Twee arrogante, imbiciele en gewelddadige relnichten. Leuk stelletje.
pi_29340649
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:24 schreef Christine het volgende:

[..]

Twee arrogante, imbiciele en gewelddadige relnichten. Leuk stelletje.
Idd, wat een ongelooflijk gênante vertoning van Amy d'r "legertje". Echt belachelijk en kinderachtig hoe zij met Charla, Dave, Keith en Tara omgaan. IMO zijn dat de enigen die tenminste nog een beetje normaal kunnen doen. Wat een schijnheilig stel zeg, toen ze nog in het spel zaten allemaal lief en aardig doen, en nu ze eruit gekickt zijn trekken ze hun grote bek open. Wie is er dan schijnheilig?
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:35:01 #11
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29340728
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:33 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Wie is er dan schijnheilig?
Juist omdat ze schijnheilig weredn voorgelogen door het Charla groepje en nu door de TV uitzendingen zien hoe erg ze belazerd zijn.
pi_29340821
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Juist omdat ze schijnheilig weredn voorgelogen door het Charla groepje en nu door de TV uitzendingen zien hoe erg ze belazerd zijn.
Een beetje liegen tegen Dave dat Charla zoveel over 'm roddelt terwijl dat bullshit is, dat noem ik backstabben. En dan nog geen reden om zo kinderachtig te gaan stoken en bitchen, er kan geeneens een normale conversatie gevoerd worden zonder dat ze gaan gillen en schreeuwen. Stelletje huilies, en vooral Amy. "ik ga naar huis hoor, want nu ben ik helemaal in me eentje" en nu weer de grote bitch uithangen. Zum kotzen
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:40:28 #13
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29340956
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:37 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Een beetje liegen tegen Dave dat Charla zoveel over 'm roddelt terwijl dat bullshit is, dat noem ik backstabben. En dan nog geen reden om zo kinderachtig te gaan stoken en bitchen, er kan geeneens een normale conversatie gevoerd worden zonder dat ze gaan gillen en schreeuwen. Stelletje huilies, en vooral Amy. "ik ga naar huis hoor, want nu ben ik helemaal in me eentje" en nu weer de grote bitch uithangen. Zum kotzen
Charla liep wel degelijk achter Dave's rug om over hem te praten. PUNT
En Amy besloot te blijven om de bitch uit te hangen en er voor te zorgen dat er nog iemand tegen die Botox-bitch en pruillip inging
pi_29341098
Niet eens is met de TT ..
Do it again now
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:44:32 #15
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29341123
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Niet eens is met de TT ..
Ik wel
Ben de enige hier, en daarom koos ik juist voor deze TT
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:54:59 #16
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29341615
Ben wel blij dat het herhaald word. Want heb maar gezien t.m de aflevering van morgen en de rest maar half half vanwege andere verplichitngen etc..
pi_29342202
Echt een fantastisch programma dit, ik zit me echt geweldig te ergeren aan dat clubje rondom Amy en Zack, wat hebben die mensen een ongelofelijke plaat voor hun kop door die Keith Tara Charla en Dave van een samenzwering te beschuldigen terwijl ze er zelf mee zijn begonnen. Die arrogantie, echt om te kotsen. En Amy mag van een cliff donderen, misselijkmakend kut kind.

Charla is wel een dramaqueen, maar toch iets oprechter dan het gepeupel rondom Amy.

Mijn favorieten zijn Keith en met name Tara, wat een ongelofelijk lekker, stoere chick is dat...

Vanavond echt genoten van de terugkeer van de oude scheinheilige garde, heerlijke irritatie-tv. Morgen wordt nog leuker denk ik met de comeback van Toni de vleesgeworden schijnheiligheid....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:10:56 #18
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29342310
Mag ik ook even zeggen dat Amanda echt geweldige koppen trekt als ze weer een verrassing heeft.. dat kan Tanja Jess nooit zo leuk
pi_29342475
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mag ik ook even zeggen dat Amanda echt geweldige koppen trekt als ze weer een verrassing heeft.. dat kan Tanja Jess nooit zo leuk
Ik vermoed ook dat de Nederlandse versie het bij lange na niet gaat halen bij de Amerikaanse versie. Wij zijn toch iets beschaafder dan die Amerikanen, die hebben overal schijt aan
pi_29342611
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
In dit hotel is niets wat het lijkt
[afbeelding]

Relaties worden opgebouwd, vriendschappen verbroken en vuile spelletjes gespeeld.

Je hebt de leuke eerlijke mensen:
[afbeelding]

en De minder leuke:
[afbeelding]
en elke week zullen er mensen afvallen en bijkomen.
[afbeelding]

Afscheid nemen is nooit leuk in PH:
[afbeelding]

Elke werkdag om 18.35 op Yorin!
Vervolg op: [topic]http://forum.fok.nl/topic/543322[/url]
Je middelste twee plaatjes staan omgekeert
Do it again now
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:19:37 #21
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29342668
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Je middelste twee plaatjes staan omgekeert
Zeg ik vond die jankende Toni al grappig genoeg..jouw opmerking was al overbodig
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:20:12 #22
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29342692
Ik vind het wel typisch dat er twee kampen zijn.... één kamp met Amy als aanvoerder, en één kamp met Dave als aanvoerder. En ze staan lijnrecht tegenover elkaar, terwijl Dave en Amy best goed met elkaar overweg kunnen.
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:23:08 #23
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29342834
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef Christine het volgende:
Ik vind het wel typisch dat er twee kampen zijn.... één kamp met Amy als aanvoerder, en één kamp met Dave als aanvoerder. En ze staan lijnrecht tegenover elkaar, terwijl Dave en Amy best goed met elkaar overweg kunnen.
Ik vind het grappig dat iedereen Dave als leider ziet. Ik zie duidelijk Charla als leider. Die echt heel goed (daarvoor moet k dr een compliment geven) iedereen bespeelt, zonder dat ze doorhadden wat er gebeurde totdat de bom barstte.
pi_29343702
ik weet wie er wint.
zal ik vertellen wie?

en de winnaar was .......................................................
pi_29344014
De vorige 2 die dat deden mochten wieberen
pi_29344487
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:52 schreef Duiveltja het volgende:
De vorige 2 die dat deden mochten wieberen
je dreigment is duidelijk. zeg niks meer.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:39:43 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29345742
En tjoh, was Zack even stoer "Er wachten 50 man op je in Arizona" . Ik erger me rot aan die lui, eerlijk waar, ik werd er gewoon misselijk van hoe ze deden. Dit kan alleen maar escaleren en ik vind het ook onverantwoordelijk van de productie. Beau is me ontzettend tegengevallen
Niet meer actief op Fok!
pi_29349726
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Charla liep wel degelijk achter Dave's rug om over hem te praten. PUNT
En Amy besloot te blijven om de bitch uit te hangen en er voor te zorgen dat er nog iemand tegen die Botox-bitch en pruillip inging
Wie zegt dat dat negatief was? Ik heb d'r iig nooit horen zeggen dat Dave een sukkel is of iets in die zin. Of dat zal wel weer aan mij liggen
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 09:14:18 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29350527
In het begin heeft Charla eens gezegd dat ze niet naast Dave wilde slapen met zijn stinkvoeten oid.
Maar dat is zowat het enige.
Iedereen heeft wel eens wat over een ander gezegd in het begin. Ze moeten eens ophouden te zeiken. Er is een verschil tussen *iets* over een ander zeggen en dan maar één keer en moedwillig een ander zwart proberen te maken. Ik vind Dave wel een vuile leugenaar iig, want hij zegt altijd van alles en achteraf doet hij alsof hij er niets van weet.
Toch sta ik achter het Dave-kamp, omdat ik het kamp van Amy en Zack verschrikkelijk onvolwassen en irritant vind. Hun dreigementen slaan drie keer nergens op. Ze zijn zielig en ze stellen zich ongelooflijk aan
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:25:41 #30
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_29352968
Ik geniet echt van deze serie! Heb het tijdens de eerste ‘run’ gedeeltelijk gezien, maar het is pas echt mooi als je alles vanaf het begin hebt meegemaakt. Prachtig hoe verschrikkelijk wispelturig veel van de kandidaten zijn! (Al wekt dat tegelijkertijd haatgevoelens bij mij op) Echt genieten nu al die oude kandidaten terugkomen; hun hele schaapachtige, sneue mentaliteit komt nu naar boven: “Wij zijn de originals; dood aan alle newbies!” Bizar hoe Beau vrolijk met ze meedoet, terwijl hij een paar weken geleden nog zo blij was van iedereen en al het backstabben af te zijn! En o.a. Kristin, die zo beledigd was door Beau’s afscheid, waarom laat zij dáár niets van horen?! Nog best dapper van Amanda dat zij aansluiting zoekt bij de CharlaClan (hoe wordt Charla trouwens genoemd, wat ze de hele tijd wegbliepen? “Whorela” ofzo?). Anywayyy… ik wacht nog op meer oldbies die de CharlaClan steunen. Ik hoop stiekem dat Toni inziet hoe hypocriet haar oude groepje eigenlijk is en compleet 180 graden omdraait; dat zou wel iets voor haar zijn. Alex sluit zich zonder denken aan bij de bullies. Oh en wat is die Andon een lul zeg. Een beetje Dave dissen, terwijl hij hem amper kent! Ts!

Heerlijk, zo’n show waar je de mensen echt grondig kunt haten. Ik hoop dat de Nederlandse versie ook zo tof wordt, al is het grotendeels de Amerikaanse mentaliteit die dit zo mooi maakt…
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_29353048
Ongelooflijk dat er mensen zijn die dat domme trailer-trash "leuke, eerlijke mensen" noemt. Maar ieder zijn of haar mening

Ik denk dat de Nederlandse versie ook minder wordt omdat het nieuwe er af is. Iedereen die mee doet weet een beetje wat er gebeurt en wat de beste tactiek is. Namelijk zoek zo snel mogelijk een maatje, al heeft ie zweetvoeten, en stick to him 'til the end.
'Boy, it's like a sauna in here'
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:35:47 #32
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_29353196
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:29 schreef Staps.nl het volgende:
Ongelooflijk dat er mensen zijn die dat domme trailer-trash "leuke, eerlijke mensen" noemt. Maar ieder zijn of haar mening

Ik denk dat de Nederlandse versie ook minder wordt omdat het nieuwe er af is. Iedereen die mee doet weet een beetje wat er gebeurt en wat de beste tactiek is. Namelijk zoek zo snel mogelijk een maatje, al heeft ie zweetvoeten, en stick to him 'til the end.
Natuurlijk zijn er genoeg mogelijkheden voor de makers om nieuwe verrassingen te bedenken, of de regels net iets aan te passen.

Wat ik me afvraag: gaat deze versie ook meerdere maanden duren? En wordt alles ook semi-live uitgezonden? (Zodat nieuwe gasten de serie al hebben kunnen volgen en oude gasten kunnen zien wat er verder met hun vrienden gebeurt)
pi_29354659
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:35 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er genoeg mogelijkheden voor de makers om nieuwe verrassingen te bedenken, of de regels net iets aan te passen.

Wat ik me afvraag: gaat deze versie ook meerdere maanden duren? En wordt alles ook semi-live uitgezonden? (Zodat nieuwe gasten de serie al hebben kunnen volgen en oude gasten kunnen zien wat er verder met hun vrienden gebeurt)
Volgens mij wel.
Anders haal je het hele effect weg lijkt mij
Do it again now
pi_29354873
In de Amerikaanse versie is ook genoeg aan de regels gesleuteld om het een beetje spannend te houden. Dat is waar. Maar als je net als Charla altijd Dave kiest moet het niet mis kunnen gaan of?

Misschien een regel dat je een maximum aantal keren dezelfde partner mag hebben. Maar wat dan in het geval van echte liefde?
'Boy, it's like a sauna in here'
pi_29354916
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:31 schreef Staps.nl het volgende:

Misschien een regel dat je een maximum aantal keren dezelfde partner mag hebben. Maar wat dan in het geval van echte liefde?
Dan hebben ze gewoon pech.
Het schijnt dat er ook belgen bij ons gaan mee doen dus het zou wel weer twee kampen worden van Belgen tegen de Nederlanders
Do it again now
pi_29355415
Nog een paar uurtjes..

Wat ik me afvraag. zullen ze een securiy team achter de hand hebben, voor het geval het wel uit de hand zou lopen?
Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:25:09 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29356541
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:48 schreef drdolittle het volgende:
Nog een paar uurtjes..

Wat ik me afvraag. zullen ze een securiy team achter de hand hebben, voor het geval het wel uit de hand zou lopen?
ja dat vraag ik me ook af. Gisteren dreigde het bijna te escaleren tussen Zack en Keith
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:49:36 #38
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_29357299
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:31 schreef Staps.nl het volgende:
In de Amerikaanse versie is ook genoeg aan de regels gesleuteld om het een beetje spannend te houden. Dat is waar. Maar als je net als Charla altijd Dave kiest moet het niet mis kunnen gaan of?
Wat een onzin; Charla en Dave hebben gewoon geluk gehad! In de Amerikaanse versie was het lang niet altijd de partnerkeuze waardoor werd bepaald wie er naar huis ging, maar waren het ook vaak de nieuwkomers, of de ‘uitdagingen’. Als Alex en Amy king & queen waren geworden, dan was Charla er onmiddellijk uitgevlogen, zonder dat Dave daar iets aan had kunnen doen. Ze hebben gewoon geboft!
pi_29359571
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja dat vraag ik me ook af. Gisteren dreigde het bijna te escaleren tussen Zack en Keith
Niet zozeer door kieth maar wel van Zack z'n kant af
pi_29360460
Kom op he, er zitten helemaal geen 100% eerlijke mensen in PH. iedereen spant wel samen.
Nou ja, behalve Scott en Holly misschien. Die vind ik toch wel redelijk neutraal blijven. je ziet ze eigenlijk ook niet vaak.

Maar wat hypocriet om the zeggen dat je dat nooit zou doen. En prachtig dat daarop dan elke keer meteen die beelden volgen waarop ze aan het samenspannen zijn. Ziet meteen iedereen hoe hypocriet ze zijn.
Vraag me af wat ze daar zelf over zeggen als ze zoiets terug zien.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:39:08 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29362868
Ja, het is wel lekker makkelijk om thuis achter de buis iedereen af te zeiken. Een opmerking over een ander is zo snel gemaakt... . Ik vind het echt asociaal dat ze zo komen zieken. Ik was echt een beetje van slag van het gedrag van Beau. Ik vind het heel stoer van Amanda dat ze niet met de oude kliek meegaat; ze is in mijn achting gestegen. En inderdaad, Scott en Holly doen niet mee met het geouwehoer
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:12:26 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29363833
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:56 schreef drdolittle het volgende:
Niet zozeer door kieth maar wel van Zack z'n kant af
Dat escaleert vanavond dan ook flink...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:12:45 #43
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29363841
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat escaleert vanavond dan ook flink...
Heb er zin in!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:31:29 #44
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29367362
Wie mag er nou terug komen?

in spoiler graag
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:32:19 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29367398
Zack. Finally justice!! Jammer dat ze niet op het moment supreme de security lieten komen om Zack eruit te smijten ik hoop dat Amanda en Matt worden gekozen om terug te komen
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:32:46 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29367416
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:31 schreef mitt het volgende:
Wie mag er nou terug komen?

in spoiler graag
dat wordt morgen bekend gemaakt
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:38:18 #47
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29367612
Wat is die Zack een watje zeg. Mensen bedreigen, geweldig stoer. Leuk ook van Amy, dat ze erom moet lachen, en die snol van een Kristin moet ook altijd maar lolletjes hebben over de ruggen van anderen.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:40:53 #48
51748 H4ze
wait...what?
pi_29367708
Gvd, wat een heerlijke serie is dit

Charla en heel 't groepje waar ze bij zit Juist de manier waarop charla (en de rest van dat groepje) dit spel speelt, maakt mij een fan van haar (en hun). Hoewel ze 't nu zelf ook duidelijk niet cool meer vinden zo te zien. Maar ach, 't zijn ook maar mensen he.

En zack is een lachertje Met z'n 50 man in arizona.
*BURP*
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:44:47 #49
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29367860
Ik hoop dat ze Amanda en die gitarist terugstemmen.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:55:35 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29368234
In ieder geval had Dave gelijk dat het groepje van Zack voor schut staat. Vooral Toni... ben je 30 en gedraag je je nog zo Lof voor Charla! Ik zou t niet kunnen!
Niet meer actief op Fok!
pi_29369269
Het blijft zo heerlijk irriteren aan die kleuters van een Amy Zack, Beau, Alex, Kristen en last but not least Toni. Wat een stel ongelofelijk zielig zootje mensen zijn dat...

Ik hoop echt dat Tara en Keith winnen en anders Charla. Holly vind ik ook wel lief...

Maar Tara en Keith

Die woede van het gepeupel tegen de Barbie-clan is vooral het feit dat ze zijn verslagen in hun eigen spel. Tough luck...
pi_29371177
Dave was echt ge-wel-dig bezig. Hoe hij heel kalm verzocht om hem even met rust te laten (tegen Andon) en dat Toni niet met d'r handen in z'n gezicht moest wapperen _0_ Zó kan je natuurlijk ook converseren
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:39:25 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29371908
Dave moet winnen
Niet meer actief op Fok!
pi_29373242
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef H4ze het volgende:
En zack is een lachertje Met z'n 50 man in arizona.
En zijn: Er schuilt een advocaat in mij. Of iets dergelijks.
Hoe sneu kun je zijn......
pi_29373308

Ehm...tsja.....
pi_29373583
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef Heleen17 het volgende:

[..]

En zijn: Er schuilt een advocaat in mij. Of iets dergelijks.
Hoe sneu kun je zijn......
Oh oh oh, wat is-ie intelligent... Ik vind die zack echt een kneus hoor... zo'n backstreet boy loser. En Toni ook... vies wijf is dat en ze voelt zich zo stoer...

Oh en die gast met die tatoeages... eerst Dave helemaal afzeiken, vervolgens horen dat de huigige bewoners mogen bepalen wie er blijft en dan ineens naar Dave toe met zo'n verhaal van "Nee, hebt het verkeerd begrepen"...
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:30:11 #57
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29373807
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:18 schreef Heleen17 het volgende:
[afbeelding]
Ehm...tsja.....
pi_29374011
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:25 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]

Oh en die gast met die tatoeages... eerst Dave helemaal afzeiken, vervolgens horen dat de huigige bewoners mogen bepalen wie er blijft en dan ineens naar Dave toe met zo'n verhaal van "Nee, hebt het verkeerd begrepen"...
Idd
volgens mij bedoelde andon dat dave geen aansluiting bij charla moest zoeken.

namelijk dat Charla 4x negatief over dave praatte (psychopaat, vieze voeten, en nog 2 keer iets van in die trant, 3 waren verborgen voor dave), juist DAT wou andon dave erop attenderen.. (dat ze geen vriendin is)
pi_29374367
Die Andon had niet meer bij mij in de buurt moeten komen als hij zo onbeschoft was. Maar Dave blijft wel steeds "cool" ondanks alle persoonlijke aanvallen. Bovendien zijn die aanvallen gewoon dingen die iedereen in dat huis doet... De pot verwijt de ketel...
pi_29374472
WHaa.. Ik heb het vanavond gemist

Was er echt security nodig voor za(c)k?
pi_29374610
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:47 schreef drdolittle het volgende:
WHaa.. Ik heb het vanavond gemist

Was er echt security nodig voor za(c)k?
Nee, maar hij maakte wel een "fysieke bedreiging" en mag dus niet meer gekozen worden om te blijven
pi_29375785
I love Tara....
I love Tara....
I love Tara....

pi_29376093
Charla is lekker..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: SVP spoilertags gebruiken bij dit soort mededelingen

[ Bericht 66% gewijzigd door Copycat op 02-08-2005 23:45:34 (Tags toegevoegd) ]
Sappig !!
pi_29383272
Ik ben wel heel benieuwd wie er mogen blijven vanavond! Ik heb de hele serie al een keer gezien maar ik weet het echt niet meer. Van de mannen komt alleen Matt in aanmerking, imo. En van de vrouwen... Amanda?

PS Als ik Holly was, dan had Scott nu echt ruzie met me
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:05:06 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29385608
Ja, ik vind ook dat Scott zich onbeschoft gedraagt tegenover Holly. Voor haar is het absoluut niet leuk dat Melanie is teruggekomen. En Scott doet net alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Zagen jullie gisteren hoe Toni aan kwam rennen? Dat zag er echt debiel uit. Met die hotsende tieten van haar
Ik vind Holly het mooiste meisje in Paradise
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:35:32 #66
51748 H4ze
wait...what?
pi_29396081
Holly is cute ja
*BURP*
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:37:38 #67
51748 H4ze
wait...what?
pi_29396158
Ik keek laatst trouwens ff of er over deze serie nog iets op internet te vinden was. Was ff vergeten dat paradise hotel al fckn oud is. De frontpage van de eerste site waar ik naar toeging stond gelijk een megaspoiler... Stupid me
*BURP*
pi_29396246
ik weet wie er gaat winnen
pi_29397433
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef Epsilux het volgende:
dus?

hork dan op uit dit topic
pi_29398916
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef Epsilux het volgende:
Ik ook sinds vanmiddag

Een collega die de originele serie heeft gezien kon haar mond niet houden....

Maar toch blijft het leuk om te kijken.... zometeen zit ik weer voor de buis
  woensdag 3 augustus 2005 @ 18:04:38 #71
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29398987
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:37 schreef H4ze het volgende:
Ik keek laatst trouwens ff of er over deze serie nog iets op internet te vinden was. Was ff vergeten dat paradise hotel al fckn oud is. De frontpage van de eerste site waar ik naar toeging stond gelijk een megaspoiler... Stupid me
Dat had ik laatst ook.
Ik heb 'm gelukkig snel genoeg weggeklikt, en de spoiler uit m'n geheugen verbannen. (Soort van). Normaal lees ik altijd de spoilers, maar ik vind het eigenlijk een stuk leuker zonder.
pi_29400907
Zack: 'Jullie zijn bang voor mij, omdat ik het spel beter speel.'

Yeah right! Waarom ligt hij er dan uit en waarom mag hij niet eens opnieuw verkozen worden? Ik vind niet dat je het spel dan goed speelt eigenlijk.....

[ Bericht 0% gewijzigd door Heleen17 op 03-08-2005 20:25:24 ]
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:38:48 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29401492
Zack en Amy passen goed bij elkaar ik had t liefst Matt terug gezien, maar Beau is ook goed Ik vond het wel merkwaardig dat Holly Melanie koos
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:41:27 #74
51748 H4ze
wait...what?
pi_29401579
Haha zack Goeie entertainment weer. En Holly wordt imho echt steeds sweet'er/cute'er imho
*BURP*
pi_29401618
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Zack en Amy passen goed bij elkaar ik had t liefst Matt terug gezien, maar Beau is ook goed Ik vond het wel merkwaardig dat Holly Melanie koos
"Ik ben echt niet jaloers hoor!" Vandaar die vuile blikken

Zack ineens poeslief doen met z'n speech, eikel En Andon mag al helemaal oppleuren, wat een galbak is dat zeg.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:42:58 #76
51748 H4ze
wait...what?
pi_29401623
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat Holly ook wel in dr achterhoofd had dat wanneer ze die andere zou kiezen...scott dit niet echt tof zou vinden. En scott is voor holly de belangrijkste persoon in 't hotel Een eventuele ruzie met hem zou ze denk ik niet trekken.
*BURP*
pi_29401773
Ja en holly is tegen dave-charla groepje... die doet gewoon mee... Maar ze lokt het nu wel zelf uit mocht er iets gebeuren !
Sappig !!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:04:17 #78
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29402372
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:17 schreef Heleen17 het volgende:
Zack: 'Jullie zijn bang voor mij, omdaqt ik het spel beter speel.'

Yeah right! Waarom ligt hij er dan uit en waarom mag hij niet eens opnieuw verkozen worden? Ik vind niet dat je het spel dan goed speelt eigenlijk.....
Precies wat ik dacht....

Ik moest trouwens ontzettend lachen om al die frusti's: "Dave, Tara, Charla en Keith gaan eruit" om vervolgens zelf geen enkele stem te krijgen.
pi_29402951
Ik sla in principe geen vrouwen maar voor Toni maak ik graag een uitzondering, t'is tenslotte een halve vent.

En ik erger me ook kapot aan die Desiree, was de eerst week helemaal voor Charla en draait als een blad aan een boom om en vlucht in de klauwen van Amy Cs. wat een kuthoer....
pi_29403035
Oh ja en die Zack is gewoon een grote kleuter:

Over Charla, Keith, Tara en Dave:

"Ik zal bij het diner vragen om geen contact meer met me te zoeken na dit programma."

Punt 1 willen ze niet eens contact met die kneus en Punt 2 maakte hij er op het moment supreme een hele andere speech van. Erg typisch.
pi_29403352
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:04 schreef Christine het volgende:
[..]

Precies wat ik dacht....

Ik moest trouwens ontzettend lachen om al die frusti's: "Dave, Tara, Charla en Keith gaan eruit" om vervolgens zelf geen enkele stem te krijgen.
Je vergeet Melanie.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:50:49 #82
51748 H4ze
wait...what?
pi_29404098
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:47 schreef Loontjah het volgende:
Ja en holly is tegen dave-charla groepje... die doet gewoon mee... Maar ze lokt het nu wel zelf uit mocht er iets gebeuren !
Mja ik denk niet dat ze dat "barbie groepje" haat. Tenminste, zo komt ze niet op mij over. Ze wil gewoon winnen met Scott, maar ze gaat geen keiharde naaistreken tegen Charla enzo uithalen. Durft ze niet en heeft ze 't karakter niet voor. Denk ik dan dus mensen die de serie al es gezien hebben..niet spoilen ajb Wat dat zelf uitlokken betreft...ik denk dat 't risico op een ruzie met Scott groter was geweest als ze die Melanie niet had gekozen.

Verder vind ik Dave en Keith ook coole gasten. Spelen 't gewoon goed, en blijven rustig (hoewel 't ze laatst ook bijna teveel werd..maar dat kan ik me wel voorstellen). Respect dat keith zo rustig bleef in dat voorval met zack. Profi Als ik daar had gezeten had ik 'm op z'n bek geslagen Hetzelfde geldt natuurlijk voor Dave.

Verder moet ik nou m'n bek houden, want zo opgaan in een eigenlijk domme reality-soap is niets voor mij Maar mensen en situaties analyseren is wel leuk.
*BURP*
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 16:12:50 #83
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29446000
man wat heb jij een vertekent beeld van PH ( @ TS )

Die domme desiree en tom hebben dus ook de kant van amy gekozen
En die Beau snap ik helemaal niet... Dave heeft Beau eruit gezet met het geld dat ALEX en KRISTIN hebben gejat.. en dat heeft Dave gedaan om de groep tevreden te stellen. Want zelf wilde hij Beau eigenlijk niet wegstemmen... komt Beau terug en dan jankt ie Dave af... sukkeltje
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_29447561
Hulde aan: Charla, Tara, Keith, Dave

Amy is een vette zeug samen met Toni. Ik zou Zack z'n hoofd graag willen molestreren met een knuppel, dat geldt overigens ook voor Andon en Holly. Desiree is een kutmeeloper en Tom een gestoorde transeksueel, die zijn aap in zijn reet mag stoppen.

Zó dat moest er ff uit
4
pi_29448765
Nou Dave valt toch een beetje door de mand nu met zijn actie tegenover Scott...

Matt opdragen wat hij moest antwoorden bij Pandora's box om zo bij Scott in het gevlei te komen en door MAtt in het spel te houden zijn eigen positie te verbeteren ten koste van Scott.

Ik kan Charla Dave Keith en Tara heel goed begrijpen tot nu toe. Hun samenzwering is een reactie op de Amy-clan met hun achterlijke gedoe. Maar Scott heb ik daar altijd een beetje buiten zien staan en dan snap ik Dave niet dat ie iemand met wie ie nog een redelijk goeie band heeft zo probeert te naaien.

Zo'n afspraak met vrienden om elkaar niet weg te stemmen is helemaal te begrijpen, zeker in het licht van het spel maar ik zou diezelfde vrienden niet gaan naaien want dat is wel een tikkie achterbaks...
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:10:11 #86
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29450001
Wat een dom mokkel is die Holly toch
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:57:00 #87
51748 H4ze
wait...what?
pi_29452081
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 20:10 schreef Christine het volgende:
Ja idd toch wel. Vond 't eerst best meevallen, maar in de aflevering van vandaag...kwam ze heel dom over. Ik was ook weggelopen van dat gesprek wat je als laatste zag.
*BURP*
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:59:55 #88
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29452140
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 21:57 schreef H4ze het volgende:

[..]

Ja idd toch wel. Vond 't eerst best meevallen, maar in de aflevering van vandaag...kwam ze heel dom over. Ik was ook weggelopen van dat gesprek wat je als laatste zag.
"ik vind het jammer dat je niet vraagt hoe ik me voel nu Melani weg is."
"oh, dus je zou toch voor haar gekozen hebben?"

vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:06:14 #89
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_29452302
Wat een heerlijke serie is dit toch. Wel een 13 in een dozijn concept, maar met hele goede casting! De programmamakers manipuleren wel heel erg: het is nogal opvallend dat zo ongeveer alle 'twists & turns' in het voordeel van de Barbie Group uitvallen. Maar zonder hen zou het ook niet leuk zijn. Dave, Charla, Tara en Keith hebben een lekker verfrissende kijk op de zaken in PH.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:16:31 #90
51748 H4ze
wait...what?
pi_29452586
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 21:59 schreef Christine het volgende:

[..]

"ik vind het jammer dat je niet vraagt hoe ik me voel nu Melani weg is."
"oh, dus je zou toch voor haar gekozen hebben?"

Precies. Ik zat toen bestwel van
*BURP*
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:55:43 #91
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_29453587
Ik zit me ook elke keer weer vreselijk te irriteren aan die lui, maar leuk is het wel!

Ik irriteer me vooral aan Amy en die smerige Toni met dat achterlijke gedrag. Nou ja, aan het hele Amy groepje en dan die Desiree hoe ze vandaag huilend zei: You stay, tegen queen Amy, gatver!
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_29463243
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 20:10 schreef Christine het volgende:
Ja die valt in twee uitzendingen volledig door de mand. T'is eigenlijk maar een jaloers kreng...
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:20:17 #93
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29463622
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja die valt in twee uitzendingen volledig door de mand. T'is eigenlijk maar een jaloers kreng...
Ben wel benieuwd hoe het nu af gaat lopen eigenlijk. De mannen hebben ook hun alleys en rivals opgeschreven, daar is nog niks mee gedaan...

Ik zat te denken dat de volgende keer natuurlijk iedereen weer dezelfde partner kiest, en dat Tom dan alleen overblijft. Als hij dan ook een van zijn alleys mee moet nemen.... kan me alleen niet meer herinneren wie hij had opgeschreven eigenlijk. Scott en Beau toch? Nouja, dan gaat dus één van hun ook nog es weg. Ofzo.

Hoeveel afleveringen zouden het nog zijn?
pi_29463776
Ik vind die Amy echt een beetje gestoord
Hoe ze tekeer ging tegen Keith toen hij hem eruit stemde, well duh, dat is het spel.
Man wat een jankerd is dat kind, die denkt dat het echt is...
Ik vind ze allemaal erg gemeen doen tegen de barbieclan.
pi_29464099
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:20 schreef Christine het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoe het nu af gaat lopen eigenlijk. De mannen hebben ook hun alleys en rivals opgeschreven, daar is nog niks mee gedaan...

Ik zat te denken dat de volgende keer natuurlijk iedereen weer dezelfde partner kiest, en dat Tom dan alleen overblijft. Als hij dan ook een van zijn alleys mee moet nemen.... kan me alleen niet meer herinneren wie hij had opgeschreven eigenlijk. Scott en Beau toch? Nouja, dan gaat dus één van hun ook nog es weg. Ofzo.

Hoeveel afleveringen zouden het nog zijn?
als ik even snel tel zijn er nu nog negen over. Als er nu weer twee weggaan blijft het aantal telkens oneven terwijl ze uiteindelijk toch stelletjes moeten creeren voor de finale.

Ik denk dat de man die volgende week overblijft zelf niet hoeft te vertrekken maar juist degene die hij als rivaal heeft opgeschreven Heti s nl nooit tweemaal hetzelfde in PH

't is wel lastig om na te gaan in hoeverre dit allemaal geregiseerd is door de redactie. Ik bedoel, het was natuurlijk logischer geweest om de vrouw die moest vertrekken haar rivale mee te laten nemen. Als je als redactie Charla en Tara erin wilt houden kun je hier erg mee manipuleren.... die rivaliteit is natuurlijk goed voor de kijkcijfers en als Charla of Tara moest vertrekken was die rivaliteit zo goed als weggeweest...
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:48:09 #96
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29464134
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:46 schreef TheVulture het volgende:
als ik even snel tel zijn er nu nog negen over. Als er nu weer twee weggaan blijft het aantal telkens oneven terwijl ze uiteindelijk toch stelletjes moeten creeren voor de finale.

Ik denk dat de man die volgende week overblijft zelf niet hoeft te vertrekken maar juist degene die hij als rivaal heeft opgeschreven Heti s nl nooit tweemaal hetzelfde in PH
Daar zat ik ook al aan te denken ja, maar in dat geval zou Dave naar huis moeten. Als Tom overblijft iig.

Overigens denk ik dat het aantal oneven blijft totaan de finale...
pi_29464283
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:48 schreef Christine het volgende:

[..]

Daar zat ik ook al aan te denken ja, maar in dat geval zou Dave naar huis moeten. Als Tom overblijft iig.

Overigens denk ik dat het aantal oneven blijft totaan de finale...
Ik denk dat Dave of Keith overblijft... en dan kan Beau of Scott vertrekken
pi_29464462
Hilarisch programma, ik ga er iedere dag weer voor zitten...

Amy:
toch wel de meest trieste figuur in de serie. Heeft al 100 keer gedaan alsof ze weg wil, en alsof haar paradise hotel "vrienden" belangrijker zijn dan winnen .... en die zogenaamde "vrienden" trappen er nog in ook... toch knap dat ze er nog steeds in zit...
Jammer dat ze zo sneu is, en Zack leuk vindt... hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar??? Zeker na zijn uitspraken in de eerste aflevering over haar. Is iedereen vergeten dat hij toen boos was dat hij met haar de kamer moest delen, en hij haar niet goed genoeg vond? Hij heeft er iig wel overheen gemogen. Ook grappig dat niemand die domme doos even verteld dat hij alle andere vrouwen in PH ook al heeft lopen aflebberen...

Scott:
Beetje jammer dat hij maar niet duidelijk een kant kan kiezen. Hij hoort toch bij het Amy-groepje, maar probeert ondertussen CHarla's groepje te vriend te houden. Dat gaat hem nog opbreken natuurlijk. Ook jammer dat hij die domme doos van een Holly nog niet gedumpt heeft

Holly:
Wat een sneu nietszeggend persoon. Volgens mij is zeuren haar grootste hobby...

Beau:
Ach ja, beetje kort van geheugen zullen we maar zeggen. Raar dat hij Amy ook nog steeds om zich heen kan hebben...

Tom:
Dat is een beetje een valsspeler. Hij denk het slim aan te pakken door te doen alsof hij bij het Charla groepje hoort. Of hun iig steunt. Ondertussen is hij allang door de mand gevallen natuurlijk... Samen met Desiree, die van het "constant in my ear" van Charla naar het "constant in my ear" van Amy is gegaan... alleen heeft ze het laatste niet door. Erg dom om van groep te switchen, dat is wel DE manier om er snel uit te liggen natuurlijk...

Dave:
Ik vind hem ook sneaky, al hoort dat bij het spel. Het handige is dat hij wel erg stabiel is als het om Charla gaat. Dat maakt alles weer makkelijker voor het Charla groepje. Liefde maakt blind, dat is wel duidelijk...

Tara:
Vind ik wel okee. Wel jammer dat ze het met tegenstanders aanpapt, dat staat niet zo netjes. Maar ach... tijdens oorlog is alles geoorloofd.

Charla:
Die heeft gewoon de beste allianties gesloten. Ze moet wel iets minder zielig gaan doen, want dat ben ik nou wel beu onderhand...

Keith:
Als je het mij vraagt de meest slimme gast in het hotel. Heeft de juiste beslissingen genomen. Iedere keer. Best respect voor die gozer hoe hij zich door Zack niet gek liet maken...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_29470782
Voor degenen die dit nog niet gezien hebben:)

Eigenlijk moet de topictitel gewijzigd worden, volgens mij is Amy de meest gehate persoon op Paradise Hotel

Go Charla
pi_29472202
Damn wat is die Tara toch een gruwelijk lekkere chick... daar zou ik echt zo verliefd op kunnen worden, helemaal mijn type...
pi_29521047
Holly is echt een dom meisje, totaal geen inhoud! Ik vond Beau best wel een lekkerding!
pi_29521172
Ik hoop dat Dave en Tara winnen
Die Amy vind ik maar een stomme bitch
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29522630
Dave gaat me zo langzamerhand toch wel een beetje irriteren. Hij wil zo graag door iedereen aardig gevonden worden dat ie tegenover iedereen doet alsof het zijn beste vriend is. Door het spel wordt ie echter gedwongen om afspraken te schenden en dat maakt hem de zwarte piet.

Het is gewoon niet handig om de avond voor de stemming tegen Beau te zeggen dat ie hem niet nog een keer zou weg stemmen. Met Keith en Scott had ie zo ongeveer dezelfde afspraken.
Dan ben je wel onwijs naïef bezig hoor want je weet dat je een afspraak moet schenden...
pi_29522930
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Dave gaat me zo langzamerhand toch wel een beetje irriteren. Hij wil zo graag door iedereen aardig gevonden worden dat ie tegenover iedereen doet alsof het zijn beste vriend is. Door het spel wordt ie echter gedwongen om afspraken te schenden en dat maakt hem de zwarte piet.

Het is gewoon niet handig om de avond voor de stemming tegen Beau te zeggen dat ie hem niet nog een keer zou weg stemmen. Met Keith en Scott had ie zo ongeveer dezelfde afspraken.
Dan ben je wel onwijs naïef bezig hoor want je weet dat je een afspraak moet schenden...
De keus was ook niet gemakkelijk voor hem!
Zowel Scott als Keith kon hij niet wegsturen!

Het zal nu erg spannend gaan worden allemaal!
Ik volg dit programma nu vanaf de helft ongeveer en ik vind het heel apart!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29523557
Nou Dave is dus officieel een huichelaar. Gewoon toegeven dat je je beste maatje Keith in het hotel zou wegstemmen als hij moest kiezen tussen hem en Scott.

Dat vind ik toch wel een huichelachtige actie, het spel gaat bij hem dus duidelijk voor vriendschap...

pi_29523717
Doen Scott en Holly ook wel eens iets anders dan ruzieen om niks, wat een vermoeiend stel zeg...
pi_29524710
Keith is bang voor slangen maar hij had de hele tijd een slang in ze nek.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:25:40 #108
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29525852
Amybitch eruit
pi_29527514
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:25 schreef Christine het volgende:
Amybitch eruit
YESSSSSSSSSSS
gelukkig maar, ik vind dave en keith echt erg aardig en leuk en best wel oprecht, Dave heeft wat leiderscapaciteiten, hij is niet knap maar ik vind dat hij het goed doet onder de popi's die er rond hebben gelopen.
het lijkt me zenuwbrekend om elke keer op tv te komen en uit te moeten kijken met wat je zegt.
Het lijkt me ook verschrikkelijk moeilijk om zonder bekenden echt uit de verf te komen, wie kun je vertrouwen en wie niet.
Was blij dat dat ene aso grietje eruit ging, tony ofzo?
Wat een wijf was dat zeg?
Maar goed nu gaat het moeilijk worden. Wie gaat er winnen?
Is het Dave die in mijn ogen enorm zijn best doet om eerlijk te blijven en zodoende met moeite soms gelooft wordt? Is het keith? leuke gozer maar toch een beetje veel hoop om te winnen?
Is het scot , die wel aardig is maar niet erg interessant overkomt?
De dames? Charla is apart en anders, ze is een soort Britney Spears, maar omdat ze anders is en niet erg meedoet in de groep gun ik het haar niet echt.
Tara is een erg mooie meid en doet ook leuk mee in de groep en is ook niet erg gemeen geweest, die gun ik het dus wel!En die andere griet is wel leuk maar ook beetje saai en echt een beetje bitchy...
Ik hou het op Tara en Keith of Dave
pi_29527917
Ik vond Amy een stomme snol. .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:22:12 #111
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29527962
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 23:20 schreef Svensational het volgende:
Ik vond Amy een stomme snol. .
Ik vind d'r nog steeds een stomme snol.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:09:33 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29529344
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:07 schreef TheVulture het volgende:
Nou Dave is dus officieel een huichelaar. Gewoon toegeven dat je je beste maatje Keith in het hotel zou wegstemmen als hij moest kiezen tussen hem en Scott.

Dat vind ik toch wel een huichelachtige actie, het spel gaat bij hem dus duidelijk voor vriendschap...

duh! . Je kunt moeilijk vriendjes blijven met iedereen en uiteindelijk is het toch ieder koppel voor zich. Je kunt in het begin nog wel een beetje samenzweren, maar nu is het moment gekomen dat ze het tegen elkaar moeten opnemen. Dus of Keith/Tara en Dave/Charla nu eerst Scott/Holly wegsturen of niet... uiteindelijk zullen ze tegen elkaar moeten stemmen. Maar ja, dat doen ze pas als het echt niet anders kan . Hypocriet gedoe
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 09:09:38 #113
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29534956
Ik zie dubbel

Wat zijn Holly en Tara toch lekker
PieAir
pi_29542222
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

duh! . Je kunt moeilijk vriendjes blijven met iedereen en uiteindelijk is het toch ieder koppel voor zich. Je kunt in het begin nog wel een beetje samenzweren, maar nu is het moment gekomen dat ze het tegen elkaar moeten opnemen. Dus of Keith/Tara en Dave/Charla nu eerst Scott/Holly wegsturen of niet... uiteindelijk zullen ze tegen elkaar moeten stemmen. Maar ja, dat doen ze pas als het echt niet anders kan . Hypocriet gedoe
Dat is idd zo, Keith, Dave Tara en Charla zullen op een gegeven moment tegen elkaar moeten stemmen maar de afspraak was dat pas te doen als ze nog met zijn vieren over zijn. Dave gaf echter aan serieus te overwegen Keith nu al weg te sturen ten faveure van Holly en Scott en dan ben je dus niet oprecht bezig.

Keith probeert verder alleen te voorkomen dat hij het slachtoffer wordt als Scott onverhoopt de macht krijgt...als hij zelf iemand weg mag stemmen zal hij nooit Dave wegstemmen.

Dave is niet oprecht bezig. Tara had het ook prima door dat Dave bij Pandora's box bewust een vraag over Amy aan haar stelde (een vrij nutteloze vraag want iedereen weet hoe zij en Amy over elkaar denken) om zo nog maar eens het vuurtje op te stoken tussen die twee zodat als Amy de macht zou hebben gehad zij Tara zou wegstemmen en Charla buiten schot zou blijven, want dan waren zijn kansen ook gelijk verkeken.

Kortom, Dave probeert ondanks dat het nu nog niet nodig is zijn bondgenoten al uit het spel te werken en dan ben je gewoon een lul...
pi_29542633
Jezus Dave waar ben je in godsnaam mee bezig

Wat een achterbakse lul. Wat heeft Keith hem misdaan om hem nu ineens zo zwart te maken ten faveure van Scott en Holly...
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:13:29 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29543318
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 18:23 schreef TheVulture het volgende:
Tara had het ook prima door dat Dave bij Pandora's box bewust een vraag over Amy aan haar stelde (een vrij nutteloze vraag want iedereen weet hoe zij en Amy over elkaar denken) om zo nog maar eens het vuurtje op te stoken tussen die twee zodat als Amy de macht zou hebben gehad zij Tara zou wegstemmen en Charla buiten schot zou blijven, want dan waren zijn kansen ook gelijk verkeken.
Degene die de vraag voorleest is toch niet perse degene die die vraag ook daadwerkelijk in Pandora's Box heeft gestopt? Volgens mij had Dave daar geen invloed op.

Ik verdacht juist Amy er van deze vraag te hebben genoteerd.
Omdat ze zo nep Interesting this comes up zei en de kans aangreep om nogmaals te verkondigen dat ze al zoveel bereikt had en dat Tara niets bezat om jaloers op te zijn.

Haar ogen spraken ondertussen een heel ander verhaal .

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 10-08-2005 19:30:27 ]
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:15:41 #117
122549 dayslover
"So Are The Days Of My Li
pi_29543385
Ik vind juist Charla 1 van de leuke mensen met Holly, en Ami maar 1 van de minder leuke mensen.
pi_29543749
Nou mensen als iemand nu nog twijfelt aan Dave's integriteit. Het is officieel een lul, wat een achterbaksheid zeg, zo glashard alle leugens aan elkaar rijgen en er dan op aan gesproken worden en nog steeds blijven ontkennen

Dave
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:35:58 #119
122549 dayslover
pi_29543955
Ik vind dat Dave wegmoet maar Charla , Holly en Tara moeten blijven haha
pi_29544116
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Degene die de vraag voorleest is toch niet perse degene die die vraag ook daadwerkelijk in Pandora's Box heeft gestopt? Volgens mij had Dave daar geen invloed op.
Tara had achterhaald dat Dave de vraag zelf in de box had gestopt....
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:45:25 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29544177
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:43 schreef TheVulture het volgende:

Tara had achterhaald dat Dave de vraag zelf in de box had gestopt....
Ah okay, dat heb ik dan gemist... tot twee keer toe, zelfs .
Ik was ws te gefocust op Amy .
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:49:59 #122
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29544288
Kut, nu wil ik weten hoe het verder gaat.
pi_29544888
Ik vermoed dat Keith toch voor Charla gaat en Dave er op de koop toe bij neemt. Hij heeft Charla nu eenmaal zijn woord gegeven en hij is wel iemand die zijn woord houdt, ook al heeft Dave hem besodemieterd
  woensdag 10 augustus 2005 @ 20:20:24 #124
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29544963
Ik vind het toch vreemd dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owww ik ben zo benieuwd hoe het nu uiteindelijk in elkaar zit met die finale!!!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 20:30:59 #125
122549 dayslover
pi_29545194
Ik weet al hoe het in elkaar zit, omdat dit een herhaling is haha.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:48:55 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29547059
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:30 schreef dayslover het volgende:
hahaha!2132192!!!!!#)($#)!!

Niet meer actief op Fok!
pi_29547454
Okay... eerst tijdens de uitzending geheimzinnig gaan doen van "wie zal er blijven, en dan tijdens de aftiteling en die voice over van "next time on Paradise Hotel" zie Charla nog eens langskomen...

(Dit is geen spoiler, aangezien het gewoon tijdens de uitzending was...)
pi_29548922
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:30 schreef dayslover het volgende:
Echt? dat wist ik niet
Sappig !!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:51:46 #129
122549 dayslover
pi_29563752
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:08 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Echt? dat wist ik niet
O ik wist niet dat jij dat wist, sorry hoor.

Maar ik vind het nog steeds leuk haha
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:54:34 #130
51748 H4ze
wait...what?
pi_29563822
Hihi.
*BURP*
pi_29565696
Nou nog één uitzending te gaan.

Ik hoop maar een ding, dat Dave uiteindelijk naast de pot pist. Wat een ongelofelijk misbaksel is dat in drie afleveringen tijd geworden zeg. Al die anderen hadden wat hem betreft dus gewoon gelijk...

wat een walgelijk stuk vreten om zo mensen tegen elkaar uit te spelen, zelfs mensen met wie je een verbond hebt gesloten en waarvan je zegt dat het je vrienden zijn.

Respect voor Keith dat hij zich bij zijn keuze toch aan zijn woord t.o.v. met name Charla heeft gehouden want ik denk dat ik die Dave gewoon weg had gestuurd...
pi_29566252
Kan nergens vinden wanneer de laatste aflevering wordt uitgezonden, weet iemand dat mischien? ga morgen op vakantie, dus moet ff opgenomen worden
pi_29566403
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:49 schreef ReMSie het volgende:
Kan nergens vinden wanneer de laatste aflevering wordt uitgezonden, weet iemand dat mischien? ga morgen op vakantie, dus moet ff opgenomen worden
zal wel weer om half 7 zijn ongeveer
pi_29566534
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:49 schreef ReMSie het volgende:
Morgen (12 augustus) rond half 7!
pi_29566946
ah ok, tnkx ! zie alleen dat de zenders veranderd zijn en dat het nu op rtl5 komt ipv. yorin, of zijn ze gewoon alles door elkaar aan het gooien?
  donderdag 11 augustus 2005 @ 23:10:08 #136
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_29570088
Ik baal!! Ik moet morgen to 21:00 werken en kan de finale niet zien.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_29571141
Morgen is er geen yorin meer, maar rtl 7. En als je op tvgids.nl kijkt bij yorin-morgen-avond, dan staat er helemaal geen paradise Hotel

Het komt dus om half 7 op RTL 5

ach ja, ik schrok even dat het helemaal niet kwam , vorig jaar had ik de finale ook al (half) gemist, en nu wil ik toch zien hoe
SPOILER
Что было, то прошло..
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:23:13 #138
16976 Fling
Fan o' man
pi_29576839
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:52 schreef Andoire het volgende:
Het komt dus om half 7 op RTL 5
En is dat dan gewoon het oude RTL5? Want ik zag vanmorgen tijdens het inprogrammeren van de video (ben niet thuis vanavond maar wil het natuurlijk wél zien ) met m'n duffe hoofd wel dat er ineens geen Yorin meer was maar RTL5 blijft gewoon staan op dezelfde frequentie? Want anders staat er morgen dus niks op m'n videoband
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:54:11 #139
127419 Skoetje
Von Brabant
pi_29581498
Weten jullie wat nog het allerergste is...
Dat ze gaan zeggen dat heel Amerika de groep van Dave enzo haat...

WAHAHAHAHAHAHAHA Zijn hun Amerika zelf ofzo??
1 ding is zeker... ze kunnen niet tegen hun verlies... ook al speelt de groep van Dave het een beetje gemeen door af en toe te liegen.. maar je kan niet zeggen dat het dom is.. wat dom is is om er zo hard op te reageren als de groep van Amy, Zack, Toni etc...
pi_29582077
gevolgd
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:23 schreef TheVulture het volgende:
Respect voor Keith dat hij zich bij zijn keuze toch aan zijn woord t.o.v. met name Charla heeft gehouden want ik denk dat ik die Dave gewoon weg had gestuurd...
Niks respect, gewoon slim.
Keith weet ook wel dat hij hoe dan ook meer kans maakt tegenover Dave dan tegenover Scott. Misschien had hij al in zijn achterhoofd dat de bende nog wel eens terug zou kunnen komen? In dat geval had hij het flink afgelegd tegen Scott.
Keith is gewoon slimmer [zwartmaken van Dave, want zo kwaad was hij volgens mij echt niet, het kwam hem gewoon goed uit ]

wanneer werd dit eerder uitgezonden door Yorin?
ik heb het toen ook gevolgd maar het valt me op dat ik erg veel gewoon helemaal niet meer wist.
Heel Holly & Scott kon ik me niet meer herinneren
pi_29582752
Eens met Wup, waarmee ik ook meteen hoop dat Keith iig wint. Die heeft het het meest elim gespeeld, niet te veel gelogen, maar steeds duidelijk geweest over zijn allianties. Hetzelfde kan trouwens (tot op zekere hoogte) gezegd worden over Charla. Al kon die soms iets te veel bitchen over anderen. Van mij mogen die twee dus wel winnen.

Met volledig eerlijk spelen kun je dit spel nooit winnen. Daarom denk ik dat die twee het het meest verdiend hebben. Goed evenwicht tussen slim spelen, en toch nog enige integriteit weten te bewaren....
pi_29585143
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:54 schreef Skoetje het volgende:
Weten jullie wat nog het allerergste is...
Dat ze gaan zeggen dat heel Amerika de groep van Dave enzo haat...
Ik wil niet langer over 'de groep van Dave' spreken. Dave is de enige die het spel echt smerig heeft gespeeld en heeft zelfs zijn bondgenoten Keith en Tara willen bedriegen.

Tara Keith en Charla hebben het spel redelijk fair gespeeld. Hun verbond was een reactie op het verbond van de Amy-clan.

Dave is een gruwelijk misbaksel, ik kan het niet genoeg benadrukken..
pi_29585151
wat een vreselijke lui die ex-gasten, zo Dave en Keith onder vuur te nemen.
als ze zelf allemaal zulke heilige boontjes zijn

ze zijn allemaal wel eens een keer niet helemaal eerlijk geweest
pi_29585311
Waarom heeft iedereen eigenlijk zo'n hekel aan Tara, die heeft redelijk netjes gedragen in mijn ogen....
pi_29585397
Gaat toni ook nog ff zeggen dat er eigenlijk anderen in de finale zouden moeten staan..

Je ligt eruit meid.. Duh... en de rest ook
pi_29585451
Nou dit winnen Keith en Charla op hun sloffen denk ik...
pi_29585459
ja .we hoeven nu niet meer op de uitslag te wachten..

de spanning is er meteen af na de partnerswitch
pi_29585526
Ze blijven bezig met de verrassingen, op de valreep nog ..
pi_29585543
Hebben Keith en Charla nu ieder apart een half miljoen dollar gewonnen of 250.000 dollar?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:04:07 #150
51748 H4ze
wait...what?
pi_29585546
Gvd. Ik erger me nogsteeds aan die manhoer Tony
*BURP*
pi_29585565
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:04 schreef H4ze het volgende:
Gvd. Ik erger me nogsteeds aan die manhoer Tony
Yathzee, Game On

het enige grappige wat er uit die strot is gekomen tijdens haar verblijf...
pi_29585656
Wel een wanhopig figuur die Toni, dit was namelijk niet de eerste reality-serie waaraan ze meedeed, in 2001 ook al. En daarna heeft ze via een reality-serie een miniscuul bijrolletje in een film gewonnen

Bron Imdb.com

Hoe wanhopig ben je dan om met je anabolenhoofd op tv te komen
pi_29585744
Volgens mij heeft Toni Charla juist overgehaald om het geld niet aan Dave te geven.

Da's dan het eerste goeie wat Toni doet deze serie. Ik vind ook dat ze niet verplicht zijn om het geld aan de ander te geven. Ik denk wel dat Keith Tara de helft geeft want hij houdt volgens mij echt van haar....
pi_29585826
Damn wat een leuk stel die Keith en Tara....
pi_29585880
Dave gaat niks krijgen
pi_29585900
charla maakt dave zo helemaal gek...
pi_29585921
Wat een slet is die Charla.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_29585949
Mooi en een terecht einde, al hadden we toverkol Tony nodig om de boel te redden

[ Bericht 3% gewijzigd door TheVulture op 12-08-2005 19:34:09 ]
pi_29586005
Ik vraag me af hoe het nu, 2 jaar later, met ze gaat.
Vorig jaar had ik ergens gelezen dat Keith en Tara na 1 jaar nog steeds een stel waren , maar over Dave en/of Charla is er niets te vinden.

Tara en Charla hadden toen een fotoshoot gedaan voor de FHM (geloof ik) en verder is er volgens mij weinig van Charla's modellencariere terechtgekomen .
Что было, то прошло..
pi_29586068
Wie is er vanavond uit gegaan?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:36:24 #161
51748 H4ze
wait...what?
pi_29586080
Tara

Wat betreft life after paradise....
quote:
Dave says that he would have split the money; no trip to Vegas
Posted by david on 2003-10-08

In a TV Guide interview, Dave says that he would have split the money with TONI, "if she was my final partner, if she had, in any way, helped me get to the end." With respect to Charla, Dave says that had he won, "The only question would have been, would I give her half or would I give her the whole thing." Meanwhile, there has been no trip to Las Vegas for the Paradise Hotel contestants, despite Keith & Tara's offer to take everyone.
quote:
Post show interviews: Keith grills Charla
Posted by david on 2003-10-14

In post show audio interviews on a Canadian, morning radio show, Keith, Tara, Charla and Dave talk about their experiences. Keith and Tara said that they changed their mind about taking everyone to Los Vegas--they decided that it was a bad idea. Dave said that "it was never about the money" and that he would have given the money away. Dave tried to make Charla look bad for taking the $250,000 and not splitting it. Then, Keith grilled Charla and asked, "Are you going to give Dave some money and if so, how much?" She said that she could not discuss this publically, but she planned to give Dave some money. When Keith was asked how much that he would suggest, Keith said, "$125,000." Moreover, Keith said that he was certain that if Dave had won, Dave would have split the money with Charla. Keith was angry that Charla cut Dave out.
Bron
*BURP*
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:38:45 #162
51748 H4ze
wait...what?
pi_29586105
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:35 schreef Lolalala het volgende:
Wie is er vanavond uit gegaan?
Euh. Was laatste aflevering

Keith en Charla hebben gewonnen. Hierna konden ze ervoor kiezen om het gewonnen geld met hun partner te delen. Keith deelde 't met Tara, Charla deelde 't niet met Dave.

spoilertags niet meer nodig lijkt me
*BURP*
pi_29586113
Ja, maar dit is allemaal oud
Hoe zou het NU, dus in 2005, met ze gaan. Met Tara en Keith dan, want ik geloof niet dat Dave en CHarla nog vrienden zijn

en zouden Amy en Zack nog samen zijn?
Что было, то прошло..
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:42:48 #164
51748 H4ze
wait...what?
pi_29586161
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:39 schreef Andoire het volgende:
Ja, maar dit is allemaal oud
Hoe zou het NU, dus in 2005, met ze gaan. Met Tara en Keith dan, want ik geloof niet dat Dave en CHarla nog vrienden zijn

Ja ik weet ook wel dat 't oud is. Maar ik dacht, ik deel dit toch ff met jullie

Een vriendschap tussen dave en charla geloof ik ook niet in. Die zouden toch in no time ruzie krijgen. Ze zijn echt TE verschillend.
*BURP*
pi_29586193
Charla met dat pijpbekkie... ze kan altijd not een pornobedrijfje beginnen

Nou ja, in elk geval wel een goed einde... Dave heeft het spel redelijk gespeeld, maar wilde iedereen wel érg graag te vriend houden en kon zijn keuzes niet verdedigen... wat ook moeilijk is als je zo'n stel kneuzen tegenover je hebt zitten. Charla heeft het spel helemaal goed gespeeld.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:46:35 #166
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29586217
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Damn wat een leuk stel die Keith en Tara....
zouden ze nou een echt koppeltje zijn?

Ik ben ook wel benieuwd of er nu nog stelletjes van over zijn eigenlijk.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:58:53 #167
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29586398
Ik vond een fansite over Dave...
quote:
He is currently working on a book that may be published in 2006.
en
quote:
He lives with his beautiful girlfriend Carrie and her amazing daughter Charlotte.
Bron: http://www.daveboston.com
pi_29586606
Kut zeg, gewoon gemist!
Wie stemde op wie?
pi_29586638
Paradise Hotel will re-air this summer on the Fox Reality Network, 2 years after it premiered in 2003 and was a hit show amongst 12-29 year-olds. This time, each of the 30 hour-long episodes will air accompanied by recent interviews of cast members. You'll get a whole new perspective as burning questions are answered by most of the cast of the original show, ranging from winners Keith and Charla to tough-luck star Dave to firecracker Toni to lovestruck Zack and Amy. The Fox Reality Channel ( www.foxreality.com ) is owned by Fox and features 24/7 reality tv programming. It is currently available through Direct TV and some local cable systems.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:40:11 #170
51748 H4ze
wait...what?
pi_29587280
Op die site van dave is ook te lezen in 1 vd comments dat Keith en Tara al een tijd uit elkaar zijn:
quote:
From: (Rory) (Sat 15 Jan 2005 02:58:46 PM EST)
Read some of Daves comments on the current status of the players... Keith and Tara broke up a LONG time ago.
*BURP*
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:43:27 #171
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29587352
betekent dit dat het gewoon dezelfde serie is ( dus PH1 met de originele cast ) en dan met nog meer interviews van de cast?
... over uitmelken gesproken...
PieAir
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:48:49 #172
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_29587465

Wat een mongool is die Dave ook en sneu dat Tara en Keith allang weer uit elkaar zijn .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_29587547
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 20:43 schreef jpg97 het volgende:
betekent dit dat het gewoon dezelfde serie is ( dus PH1 met de originele cast ) en dan met nog meer interviews van de cast?
... over uitmelken gesproken...
mja ze kunnen best een nieuwe zooi Toni's ergens vandaan plukken toch?
ik begrijp nog steeds niet waarom ik dit zo een leuk programma vond
pi_29601990
Ik heb net de titelsong gedownload

Is dit nummer speciaal voor dit programma geschreven want het slaat de spijker wel op zijn kop?
  zondag 14 augustus 2005 @ 00:40:27 #175
64792 Mryc
play me one more song
pi_29617839
Gewéldig programma haha, echt bijzonder jammer dat het afgelopen is, al dat roddelen over elkaar, complotjes smeden, hielen likken van elkaar, etc. Heerlijk elke dag onder het eten.
Ik ben bang dat de Nederlandse versie één grote flop gaat worden. En dan alleen al puur om het feit dat de mensen in de eerste serie eigenlijk totaal geen idee hadden waar ze zich in zouden storten .
  zondag 14 augustus 2005 @ 10:28:55 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29622674
Ik had gelezen dat Dave zou winnen, dus daar ging ik vanaf het begin ook vanuit. Nu was de einduitslag ook nog een verrassing voor mij
Niet meer actief op Fok!
pi_29630578
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:39 schreef Andoire het volgende:

Ik las net ergens dat ze gaan trouwen
  zondag 14 augustus 2005 @ 16:14:30 #178
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29631137
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:56 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik las net ergens dat ze gaan trouwen
Oh... Zack and about 50 guys hebben die Amy dus geneukt en nu is ze zwanger...
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:47:32 #179
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29635331
Dave op die site van hem

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:07:27 #180
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_29640706
Tis ook echt een sjappie die Dave, mên!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_29644917
"GET YOUR DRINKS HERE! SIGNED BY ME!"

maandag 15 augustus 2005 @ 09:05:49 #182
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29648946
Ach toch wel knap hoe Dave zich staande heeft weten te houden tussen al die pseudo populaire macho mannen en huppeltroela's.
Ik bedoel, hij is verreweg de lelijkste eruit, en dan moet je je ergens anders mee weten te handhaven.

Keith heeft het spel veruit het beste gespeeld, en is de terechte winnaar geweest
PieAir
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:17:49 #183
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_29661795
komt er nou een Nederlandse versie van paradise Hotel??
.
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:19:40 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29661848
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:17 schreef Marseille het volgende:
Ja:
Paradise Hotel op Veronica!
pi_29750539
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:17 schreef Marseille het volgende:
Ja en een nieuwe amerikaanse versie .
Do it again now
  donderdag 18 augustus 2005 @ 13:16:16 #186
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_29751095
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 12:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Ja en een nieuwe amerikaanse versie .
Dat zijn toch alleen geruchten?
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 18:25:55 #187
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29817845
Ik wil een Hoe Is het met: Special!
pi_29822656
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 18:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil een Hoe Is het met: Special!
Zo iets is er nu ook.
In Amerika heb je een speciale zender van Fox en die zend nu Paradise hotel nog een keer uit maar dan met allemaal achteraf reacties van de gasten.
Do it again now
pi_31683410
*schop!*

Dave gaat trouwen.
quote:
"I am thrilled to announce my engagement to Carrie Fisher, my girlfriend of the last 20 months. She is an amazing friend, lover, and partner, and I am really looking forward to spending the rest of my life with her. We will be married at a huge wedding in New York City in June of 2006, more details to come for those who care. Paradise Hotel friends on the invitation list include Beau, Tara, Scott, Holly, and Amanda."

Dave en z'n verloofde Carrie

En een update over de cast:
quote:
"Zack has matured the most. He came across really well- with new perspective on his experience, and with the utmost respect for his castmates. Beau and Tara were very funny- both pursuing the entertainment industry- and Tara appeared with her pet monkey. Toni was the same old Toni and Keith was as cocky as ever. Charla was completely without regrets about the money."
(aldus Dave op z'n site)

[ Bericht 8% gewijzigd door Chanty87 op 25-10-2005 18:10:20 (foto'tje erbij) ]
pi_31683640

Dave en z'n verloofde Carrie

DUS, want editten deed ie niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')