abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29369269
Het blijft zo heerlijk irriteren aan die kleuters van een Amy Zack, Beau, Alex, Kristen en last but not least Toni. Wat een stel ongelofelijk zielig zootje mensen zijn dat...

Ik hoop echt dat Tara en Keith winnen en anders Charla. Holly vind ik ook wel lief...

Maar Tara en Keith

Die woede van het gepeupel tegen de Barbie-clan is vooral het feit dat ze zijn verslagen in hun eigen spel. Tough luck...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_29371177
Dave was echt ge-wel-dig bezig. Hoe hij heel kalm verzocht om hem even met rust te laten (tegen Andon) en dat Toni niet met d'r handen in z'n gezicht moest wapperen _0_ Zó kan je natuurlijk ook converseren
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:39:25 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29371908
Dave moet winnen
Niet meer actief op Fok!
pi_29373242
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef H4ze het volgende:
En zack is een lachertje Met z'n 50 man in arizona.
En zijn: Er schuilt een advocaat in mij. Of iets dergelijks.
Hoe sneu kun je zijn......
pi_29373308

Ehm...tsja.....
pi_29373583
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef Heleen17 het volgende:

[..]

En zijn: Er schuilt een advocaat in mij. Of iets dergelijks.
Hoe sneu kun je zijn......
Oh oh oh, wat is-ie intelligent... Ik vind die zack echt een kneus hoor... zo'n backstreet boy loser. En Toni ook... vies wijf is dat en ze voelt zich zo stoer...

Oh en die gast met die tatoeages... eerst Dave helemaal afzeiken, vervolgens horen dat de huigige bewoners mogen bepalen wie er blijft en dan ineens naar Dave toe met zo'n verhaal van "Nee, hebt het verkeerd begrepen"...
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:30:11 #57
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29373807
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:18 schreef Heleen17 het volgende:
[afbeelding]
Ehm...tsja.....
pi_29374011
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:25 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]

Oh en die gast met die tatoeages... eerst Dave helemaal afzeiken, vervolgens horen dat de huigige bewoners mogen bepalen wie er blijft en dan ineens naar Dave toe met zo'n verhaal van "Nee, hebt het verkeerd begrepen"...
Idd
volgens mij bedoelde andon dat dave geen aansluiting bij charla moest zoeken.

namelijk dat Charla 4x negatief over dave praatte (psychopaat, vieze voeten, en nog 2 keer iets van in die trant, 3 waren verborgen voor dave), juist DAT wou andon dave erop attenderen.. (dat ze geen vriendin is)
pi_29374367
Die Andon had niet meer bij mij in de buurt moeten komen als hij zo onbeschoft was. Maar Dave blijft wel steeds "cool" ondanks alle persoonlijke aanvallen. Bovendien zijn die aanvallen gewoon dingen die iedereen in dat huis doet... De pot verwijt de ketel...
pi_29374472
WHaa.. Ik heb het vanavond gemist

Was er echt security nodig voor za(c)k?
Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
pi_29374610
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:47 schreef drdolittle het volgende:
WHaa.. Ik heb het vanavond gemist

Was er echt security nodig voor za(c)k?
Nee, maar hij maakte wel een "fysieke bedreiging" en mag dus niet meer gekozen worden om te blijven
pi_29375785
I love Tara....
I love Tara....
I love Tara....

pi_29376093
Charla is lekker..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: SVP spoilertags gebruiken bij dit soort mededelingen

[ Bericht 66% gewijzigd door Copycat op 02-08-2005 23:45:34 (Tags toegevoegd) ]
Sappig !!
pi_29383272
Ik ben wel heel benieuwd wie er mogen blijven vanavond! Ik heb de hele serie al een keer gezien maar ik weet het echt niet meer. Van de mannen komt alleen Matt in aanmerking, imo. En van de vrouwen... Amanda?

PS Als ik Holly was, dan had Scott nu echt ruzie met me
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:05:06 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29385608
Ja, ik vind ook dat Scott zich onbeschoft gedraagt tegenover Holly. Voor haar is het absoluut niet leuk dat Melanie is teruggekomen. En Scott doet net alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Zagen jullie gisteren hoe Toni aan kwam rennen? Dat zag er echt debiel uit. Met die hotsende tieten van haar
Ik vind Holly het mooiste meisje in Paradise
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:35:32 #66
51748 H4ze
wait...what?
pi_29396081
Holly is cute ja
*BURP*
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:37:38 #67
51748 H4ze
wait...what?
pi_29396158
Ik keek laatst trouwens ff of er over deze serie nog iets op internet te vinden was. Was ff vergeten dat paradise hotel al fckn oud is. De frontpage van de eerste site waar ik naar toeging stond gelijk een megaspoiler... Stupid me
*BURP*
pi_29396246
ik weet wie er gaat winnen
pi_29397433
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef Epsilux het volgende:
dus?

hork dan op uit dit topic
pi_29398916
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef Epsilux het volgende:
Ik ook sinds vanmiddag

Een collega die de originele serie heeft gezien kon haar mond niet houden....

Maar toch blijft het leuk om te kijken.... zometeen zit ik weer voor de buis
  woensdag 3 augustus 2005 @ 18:04:38 #71
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29398987
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:37 schreef H4ze het volgende:
Ik keek laatst trouwens ff of er over deze serie nog iets op internet te vinden was. Was ff vergeten dat paradise hotel al fckn oud is. De frontpage van de eerste site waar ik naar toeging stond gelijk een megaspoiler... Stupid me
Dat had ik laatst ook.
Ik heb 'm gelukkig snel genoeg weggeklikt, en de spoiler uit m'n geheugen verbannen. (Soort van). Normaal lees ik altijd de spoilers, maar ik vind het eigenlijk een stuk leuker zonder.
pi_29400907
Zack: 'Jullie zijn bang voor mij, omdat ik het spel beter speel.'

Yeah right! Waarom ligt hij er dan uit en waarom mag hij niet eens opnieuw verkozen worden? Ik vind niet dat je het spel dan goed speelt eigenlijk.....

[ Bericht 0% gewijzigd door Heleen17 op 03-08-2005 20:25:24 ]
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:38:48 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29401492
Zack en Amy passen goed bij elkaar ik had t liefst Matt terug gezien, maar Beau is ook goed Ik vond het wel merkwaardig dat Holly Melanie koos
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:41:27 #74
51748 H4ze
wait...what?
pi_29401579
Haha zack Goeie entertainment weer. En Holly wordt imho echt steeds sweet'er/cute'er imho
*BURP*
pi_29401618
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Zack en Amy passen goed bij elkaar ik had t liefst Matt terug gezien, maar Beau is ook goed Ik vond het wel merkwaardig dat Holly Melanie koos
"Ik ben echt niet jaloers hoor!" Vandaar die vuile blikken

Zack ineens poeslief doen met z'n speech, eikel En Andon mag al helemaal oppleuren, wat een galbak is dat zeg.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:42:58 #76
51748 H4ze
wait...what?
pi_29401623
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat Holly ook wel in dr achterhoofd had dat wanneer ze die andere zou kiezen...scott dit niet echt tof zou vinden. En scott is voor holly de belangrijkste persoon in 't hotel Een eventuele ruzie met hem zou ze denk ik niet trekken.
*BURP*
pi_29401773
Ja en holly is tegen dave-charla groepje... die doet gewoon mee... Maar ze lokt het nu wel zelf uit mocht er iets gebeuren !
Sappig !!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:04:17 #78
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29402372
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:17 schreef Heleen17 het volgende:
Zack: 'Jullie zijn bang voor mij, omdaqt ik het spel beter speel.'

Yeah right! Waarom ligt hij er dan uit en waarom mag hij niet eens opnieuw verkozen worden? Ik vind niet dat je het spel dan goed speelt eigenlijk.....
Precies wat ik dacht....

Ik moest trouwens ontzettend lachen om al die frusti's: "Dave, Tara, Charla en Keith gaan eruit" om vervolgens zelf geen enkele stem te krijgen.
pi_29402951
Ik sla in principe geen vrouwen maar voor Toni maak ik graag een uitzondering, t'is tenslotte een halve vent.

En ik erger me ook kapot aan die Desiree, was de eerst week helemaal voor Charla en draait als een blad aan een boom om en vlucht in de klauwen van Amy Cs. wat een kuthoer....
pi_29403035
Oh ja en die Zack is gewoon een grote kleuter:

Over Charla, Keith, Tara en Dave:

"Ik zal bij het diner vragen om geen contact meer met me te zoeken na dit programma."

Punt 1 willen ze niet eens contact met die kneus en Punt 2 maakte hij er op het moment supreme een hele andere speech van. Erg typisch.
pi_29403352
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:04 schreef Christine het volgende:
[..]

Precies wat ik dacht....

Ik moest trouwens ontzettend lachen om al die frusti's: "Dave, Tara, Charla en Keith gaan eruit" om vervolgens zelf geen enkele stem te krijgen.
Je vergeet Melanie.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:50:49 #82
51748 H4ze
wait...what?
pi_29404098
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:47 schreef Loontjah het volgende:
Ja en holly is tegen dave-charla groepje... die doet gewoon mee... Maar ze lokt het nu wel zelf uit mocht er iets gebeuren !
Mja ik denk niet dat ze dat "barbie groepje" haat. Tenminste, zo komt ze niet op mij over. Ze wil gewoon winnen met Scott, maar ze gaat geen keiharde naaistreken tegen Charla enzo uithalen. Durft ze niet en heeft ze 't karakter niet voor. Denk ik dan dus mensen die de serie al es gezien hebben..niet spoilen ajb Wat dat zelf uitlokken betreft...ik denk dat 't risico op een ruzie met Scott groter was geweest als ze die Melanie niet had gekozen.

Verder vind ik Dave en Keith ook coole gasten. Spelen 't gewoon goed, en blijven rustig (hoewel 't ze laatst ook bijna teveel werd..maar dat kan ik me wel voorstellen). Respect dat keith zo rustig bleef in dat voorval met zack. Profi Als ik daar had gezeten had ik 'm op z'n bek geslagen Hetzelfde geldt natuurlijk voor Dave.

Verder moet ik nou m'n bek houden, want zo opgaan in een eigenlijk domme reality-soap is niets voor mij Maar mensen en situaties analyseren is wel leuk.
*BURP*
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 16:12:50 #83
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29446000
man wat heb jij een vertekent beeld van PH ( @ TS )

Die domme desiree en tom hebben dus ook de kant van amy gekozen
En die Beau snap ik helemaal niet... Dave heeft Beau eruit gezet met het geld dat ALEX en KRISTIN hebben gejat.. en dat heeft Dave gedaan om de groep tevreden te stellen. Want zelf wilde hij Beau eigenlijk niet wegstemmen... komt Beau terug en dan jankt ie Dave af... sukkeltje
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_29447561
Hulde aan: Charla, Tara, Keith, Dave

Amy is een vette zeug samen met Toni. Ik zou Zack z'n hoofd graag willen molestreren met een knuppel, dat geldt overigens ook voor Andon en Holly. Desiree is een kutmeeloper en Tom een gestoorde transeksueel, die zijn aap in zijn reet mag stoppen.

Zó dat moest er ff uit
4
pi_29448765
Nou Dave valt toch een beetje door de mand nu met zijn actie tegenover Scott...

Matt opdragen wat hij moest antwoorden bij Pandora's box om zo bij Scott in het gevlei te komen en door MAtt in het spel te houden zijn eigen positie te verbeteren ten koste van Scott.

Ik kan Charla Dave Keith en Tara heel goed begrijpen tot nu toe. Hun samenzwering is een reactie op de Amy-clan met hun achterlijke gedoe. Maar Scott heb ik daar altijd een beetje buiten zien staan en dan snap ik Dave niet dat ie iemand met wie ie nog een redelijk goeie band heeft zo probeert te naaien.

Zo'n afspraak met vrienden om elkaar niet weg te stemmen is helemaal te begrijpen, zeker in het licht van het spel maar ik zou diezelfde vrienden niet gaan naaien want dat is wel een tikkie achterbaks...
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:10:11 #86
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29450001
Wat een dom mokkel is die Holly toch
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:57:00 #87
51748 H4ze
wait...what?
pi_29452081
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 20:10 schreef Christine het volgende:
Ja idd toch wel. Vond 't eerst best meevallen, maar in de aflevering van vandaag...kwam ze heel dom over. Ik was ook weggelopen van dat gesprek wat je als laatste zag.
*BURP*
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:59:55 #88
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29452140
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 21:57 schreef H4ze het volgende:

[..]

Ja idd toch wel. Vond 't eerst best meevallen, maar in de aflevering van vandaag...kwam ze heel dom over. Ik was ook weggelopen van dat gesprek wat je als laatste zag.
"ik vind het jammer dat je niet vraagt hoe ik me voel nu Melani weg is."
"oh, dus je zou toch voor haar gekozen hebben?"

vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:06:14 #89
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_29452302
Wat een heerlijke serie is dit toch. Wel een 13 in een dozijn concept, maar met hele goede casting! De programmamakers manipuleren wel heel erg: het is nogal opvallend dat zo ongeveer alle 'twists & turns' in het voordeel van de Barbie Group uitvallen. Maar zonder hen zou het ook niet leuk zijn. Dave, Charla, Tara en Keith hebben een lekker verfrissende kijk op de zaken in PH.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:16:31 #90
51748 H4ze
wait...what?
pi_29452586
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 21:59 schreef Christine het volgende:

[..]

"ik vind het jammer dat je niet vraagt hoe ik me voel nu Melani weg is."
"oh, dus je zou toch voor haar gekozen hebben?"

Precies. Ik zat toen bestwel van
*BURP*
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:55:43 #91
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_29453587
Ik zit me ook elke keer weer vreselijk te irriteren aan die lui, maar leuk is het wel!

Ik irriteer me vooral aan Amy en die smerige Toni met dat achterlijke gedrag. Nou ja, aan het hele Amy groepje en dan die Desiree hoe ze vandaag huilend zei: You stay, tegen queen Amy, gatver!
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_29463243
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 20:10 schreef Christine het volgende:
Ja die valt in twee uitzendingen volledig door de mand. T'is eigenlijk maar een jaloers kreng...
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:20:17 #93
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29463622
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja die valt in twee uitzendingen volledig door de mand. T'is eigenlijk maar een jaloers kreng...
Ben wel benieuwd hoe het nu af gaat lopen eigenlijk. De mannen hebben ook hun alleys en rivals opgeschreven, daar is nog niks mee gedaan...

Ik zat te denken dat de volgende keer natuurlijk iedereen weer dezelfde partner kiest, en dat Tom dan alleen overblijft. Als hij dan ook een van zijn alleys mee moet nemen.... kan me alleen niet meer herinneren wie hij had opgeschreven eigenlijk. Scott en Beau toch? Nouja, dan gaat dus één van hun ook nog es weg. Ofzo.

Hoeveel afleveringen zouden het nog zijn?
pi_29463776
Ik vind die Amy echt een beetje gestoord
Hoe ze tekeer ging tegen Keith toen hij hem eruit stemde, well duh, dat is het spel.
Man wat een jankerd is dat kind, die denkt dat het echt is...
Ik vind ze allemaal erg gemeen doen tegen de barbieclan.
pi_29464099
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:20 schreef Christine het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoe het nu af gaat lopen eigenlijk. De mannen hebben ook hun alleys en rivals opgeschreven, daar is nog niks mee gedaan...

Ik zat te denken dat de volgende keer natuurlijk iedereen weer dezelfde partner kiest, en dat Tom dan alleen overblijft. Als hij dan ook een van zijn alleys mee moet nemen.... kan me alleen niet meer herinneren wie hij had opgeschreven eigenlijk. Scott en Beau toch? Nouja, dan gaat dus één van hun ook nog es weg. Ofzo.

Hoeveel afleveringen zouden het nog zijn?
als ik even snel tel zijn er nu nog negen over. Als er nu weer twee weggaan blijft het aantal telkens oneven terwijl ze uiteindelijk toch stelletjes moeten creeren voor de finale.

Ik denk dat de man die volgende week overblijft zelf niet hoeft te vertrekken maar juist degene die hij als rivaal heeft opgeschreven Heti s nl nooit tweemaal hetzelfde in PH

't is wel lastig om na te gaan in hoeverre dit allemaal geregiseerd is door de redactie. Ik bedoel, het was natuurlijk logischer geweest om de vrouw die moest vertrekken haar rivale mee te laten nemen. Als je als redactie Charla en Tara erin wilt houden kun je hier erg mee manipuleren.... die rivaliteit is natuurlijk goed voor de kijkcijfers en als Charla of Tara moest vertrekken was die rivaliteit zo goed als weggeweest...
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:48:09 #96
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29464134
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:46 schreef TheVulture het volgende:
als ik even snel tel zijn er nu nog negen over. Als er nu weer twee weggaan blijft het aantal telkens oneven terwijl ze uiteindelijk toch stelletjes moeten creeren voor de finale.

Ik denk dat de man die volgende week overblijft zelf niet hoeft te vertrekken maar juist degene die hij als rivaal heeft opgeschreven Heti s nl nooit tweemaal hetzelfde in PH
Daar zat ik ook al aan te denken ja, maar in dat geval zou Dave naar huis moeten. Als Tom overblijft iig.

Overigens denk ik dat het aantal oneven blijft totaan de finale...
pi_29464283
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 12:48 schreef Christine het volgende:

[..]

Daar zat ik ook al aan te denken ja, maar in dat geval zou Dave naar huis moeten. Als Tom overblijft iig.

Overigens denk ik dat het aantal oneven blijft totaan de finale...
Ik denk dat Dave of Keith overblijft... en dan kan Beau of Scott vertrekken
pi_29464462
Hilarisch programma, ik ga er iedere dag weer voor zitten...

Amy:
toch wel de meest trieste figuur in de serie. Heeft al 100 keer gedaan alsof ze weg wil, en alsof haar paradise hotel "vrienden" belangrijker zijn dan winnen .... en die zogenaamde "vrienden" trappen er nog in ook... toch knap dat ze er nog steeds in zit...
Jammer dat ze zo sneu is, en Zack leuk vindt... hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar??? Zeker na zijn uitspraken in de eerste aflevering over haar. Is iedereen vergeten dat hij toen boos was dat hij met haar de kamer moest delen, en hij haar niet goed genoeg vond? Hij heeft er iig wel overheen gemogen. Ook grappig dat niemand die domme doos even verteld dat hij alle andere vrouwen in PH ook al heeft lopen aflebberen...

Scott:
Beetje jammer dat hij maar niet duidelijk een kant kan kiezen. Hij hoort toch bij het Amy-groepje, maar probeert ondertussen CHarla's groepje te vriend te houden. Dat gaat hem nog opbreken natuurlijk. Ook jammer dat hij die domme doos van een Holly nog niet gedumpt heeft

Holly:
Wat een sneu nietszeggend persoon. Volgens mij is zeuren haar grootste hobby...

Beau:
Ach ja, beetje kort van geheugen zullen we maar zeggen. Raar dat hij Amy ook nog steeds om zich heen kan hebben...

Tom:
Dat is een beetje een valsspeler. Hij denk het slim aan te pakken door te doen alsof hij bij het Charla groepje hoort. Of hun iig steunt. Ondertussen is hij allang door de mand gevallen natuurlijk... Samen met Desiree, die van het "constant in my ear" van Charla naar het "constant in my ear" van Amy is gegaan... alleen heeft ze het laatste niet door. Erg dom om van groep te switchen, dat is wel DE manier om er snel uit te liggen natuurlijk...

Dave:
Ik vind hem ook sneaky, al hoort dat bij het spel. Het handige is dat hij wel erg stabiel is als het om Charla gaat. Dat maakt alles weer makkelijker voor het Charla groepje. Liefde maakt blind, dat is wel duidelijk...

Tara:
Vind ik wel okee. Wel jammer dat ze het met tegenstanders aanpapt, dat staat niet zo netjes. Maar ach... tijdens oorlog is alles geoorloofd.

Charla:
Die heeft gewoon de beste allianties gesloten. Ze moet wel iets minder zielig gaan doen, want dat ben ik nou wel beu onderhand...

Keith:
Als je het mij vraagt de meest slimme gast in het hotel. Heeft de juiste beslissingen genomen. Iedere keer. Best respect voor die gozer hoe hij zich door Zack niet gek liet maken...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_29470782
Voor degenen die dit nog niet gezien hebben:)

Eigenlijk moet de topictitel gewijzigd worden, volgens mij is Amy de meest gehate persoon op Paradise Hotel

Go Charla
pi_29472202
Damn wat is die Tara toch een gruwelijk lekkere chick... daar zou ik echt zo verliefd op kunnen worden, helemaal mijn type...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')