En zijn: Er schuilt een advocaat in mij. Of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef H4ze het volgende:
En zack is een lachertjeMet z'n 50 man in arizona.
Oh oh oh, wat is-ie intelligent... Ik vind die zack echt een kneus hoor... zo'n backstreet boy loser. En Toni ook... vies wijf is dat en ze voelt zich zo stoer...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef Heleen17 het volgende:
[..]
En zijn: Er schuilt een advocaat in mij. Of iets dergelijks.![]()
Hoe sneu kun je zijn......
Iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:25 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Oh en die gast met die tatoeages... eerst Dave helemaal afzeiken, vervolgens horen dat de huigige bewoners mogen bepalen wie er blijft en dan ineens naar Dave toe met zo'n verhaal van "Nee, hebt het verkeerd begrepen"...![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar hij maakte wel een "fysieke bedreiging" en mag dus niet meer gekozen worden om te blijvenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:47 schreef drdolittle het volgende:
WHaa.. Ik heb het vanavond gemist![]()
Was er echt security nodig voor za(c)k?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: SVP spoilertags gebruiken bij dit soort mededelingen
[ Bericht 66% gewijzigd door Copycat op 02-08-2005 23:45:34 (Tags toegevoegd) ]Sappig !!
Ik ook sinds vanmiddagquote:
Dat had ik laatst ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:37 schreef H4ze het volgende:
Ik keek laatst trouwens ff of er over deze serie nog iets op internet te vinden was. Was ff vergeten dat paradise hotel al fckn oud is. De frontpage van de eerste site waar ik naar toeging stond gelijk een megaspoiler... Stupid me![]()
![]()
"Ik ben echt niet jaloers hoor!" Vandaar die vuile blikkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Zack en Amy passen goed bij elkaarik had t liefst Matt terug gezien, maar Beau is ook goed
Ik vond het wel merkwaardig dat Holly Melanie koos
Ik denk dat Holly ook wel in dr achterhoofd had dat wanneer ze die andere zou kiezen...scott dit niet echt tof zou vinden. En scott is voor holly de belangrijkste persoon in 't hotelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Zack en Amy passen goed bij elkaarik had t liefst Matt terug gezien, maar Beau is ook goed
Ik vond het wel merkwaardig dat Holly Melanie koos
Precies wat ik dacht....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:17 schreef Heleen17 het volgende:
Zack: 'Jullie zijn bang voor mij, omdaqt ik het spel beter speel.'
Yeah right! Waarom ligt hij er dan uit en waarom mag hij niet eens opnieuw verkozen worden? Ik vind niet dat je het spel dan goed speelt eigenlijk.....
Je vergeet Melanie.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht....
Ik moest trouwens ontzettend lachen om al die frusti's: "Dave, Tara, Charla en Keith gaan eruit" om vervolgens zelf geen enkele stem te krijgen.
Mja ik denk niet dat ze dat "barbie groepje" haat. Tenminste, zo komt ze niet op mij over. Ze wil gewoon winnen met Scott, maar ze gaat geen keiharde naaistreken tegen Charla enzo uithalen. Durft ze niet en heeft ze 't karakter niet voor. Denk ik dan dus mensen die de serie al es gezien hebben..niet spoilen ajbquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:47 schreef Loontjah het volgende:
Ja en holly is tegen dave-charla groepje... die doet gewoon mee... Maar ze lokt het nu wel zelf uit mocht er iets gebeuren !
Ja idd toch wel. Vond 't eerst best meevallen, maar in de aflevering van vandaag...kwam ze heel dom over. Ik was ook weggelopen van dat gesprek wat je als laatste zag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:10 schreef Christine het volgende:
Wat een dom mokkel is die Holly toch
"ik vind het jammer dat je niet vraagt hoe ik me voel nu Melani weg is."quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:57 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ja idd toch wel. Vond 't eerst best meevallen, maar in de aflevering van vandaag...kwam ze heel dom over. Ik was ook weggelopen van dat gesprek wat je als laatste zag.
Precies. Ik zat toen bestwel vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:59 schreef Christine het volgende:
[..]
"ik vind het jammer dat je niet vraagt hoe ik me voel nu Melani weg is."
"oh, dus je zou toch voor haar gekozen hebben?"
Ja die valt in twee uitzendingen volledig door de mand. T'is eigenlijk maar een jaloers kreng...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:10 schreef Christine het volgende:
Wat een dom mokkel is die Holly toch
Ben wel benieuwd hoe het nu af gaat lopen eigenlijk. De mannen hebben ook hun alleys en rivals opgeschreven, daar is nog niks mee gedaan...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die valt in twee uitzendingen volledig door de mand. T'is eigenlijk maar een jaloers kreng...
als ik even snel tel zijn er nu nog negen over. Als er nu weer twee weggaan blijft het aantal telkens oneven terwijl ze uiteindelijk toch stelletjes moeten creeren voor de finale.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het nu af gaat lopen eigenlijk. De mannen hebben ook hun alleys en rivals opgeschreven, daar is nog niks mee gedaan...
Ik zat te denken dat de volgende keer natuurlijk iedereen weer dezelfde partner kiest, en dat Tom dan alleen overblijft. Als hij dan ook een van zijn alleys mee moet nemen.... kan me alleen niet meer herinneren wie hij had opgeschreven eigenlijk. Scott en Beau toch? Nouja, dan gaat dus één van hun ook nog es weg. Ofzo.
Hoeveel afleveringen zouden het nog zijn?
Daar zat ik ook al aan te denken ja, maar in dat geval zou Dave naar huis moeten. Als Tom overblijft iig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:46 schreef TheVulture het volgende:
als ik even snel tel zijn er nu nog negen over. Als er nu weer twee weggaan blijft het aantal telkens oneven terwijl ze uiteindelijk toch stelletjes moeten creeren voor de finale.
Ik denk dat de man die volgende week overblijft zelf niet hoeft te vertrekken maar juist degene die hij als rivaal heeft opgeschrevenHeti s nl nooit tweemaal hetzelfde in PH
Ik denk dat Dave of Keith overblijft... en dan kan Beau of Scott vertrekkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken ja, maar in dat geval zou Dave naar huis moeten. Als Tom overblijft iig.
Overigens denk ik dat het aantal oneven blijft totaan de finale...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |