abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:52:24 #1
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29333914
In dit hotel is niets wat het lijkt

Relaties worden opgebouwd, vriendschappen verbroken en vuile spelletjes gespeeld.

Je hebt de leuke eerlijke mensen:

en De minder leuke:

en elke week zullen er mensen afvallen en bijkomen.

Afscheid nemen is nooit leuk in PH:

Elke werkdag om 18.35 op Yorin!
Vervolg op: [topic]http://forum.fok.nl/topic/543322[/url]

[ Bericht 51% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 01-08-2005 20:02:15 ]
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:53:44 #2
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29333954
Aub met spoilertags werken, ik heb het nog niet gezien.
pi_29333982
Een nieuw topic en kunnen we er ook gelijk even rekening mee houden dat er ook mensen voor het eerst kijken
pi_29334156
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:04:16 #5
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29334417
Nog maar 7 afleveringen
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:17:48 #6
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_29334930
Die amy is een domme snol, en die gast van haar is ook een dikke lul.
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:18:37 #7
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29334966
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:17 schreef Varr het volgende:
Nou ik vind dr leuk..en Toni is ook mn heldin
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:24:04 #8
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29335165
Voor de duidelijkheid... wie heeft het nou met wie gedaan tot nu toe?
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:24:38 #9
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29335187
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:17 schreef Varr het volgende:
Twee arrogante, imbiciele en gewelddadige relnichten. Leuk stelletje.
pi_29340649
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:24 schreef Christine het volgende:

[..]

Twee arrogante, imbiciele en gewelddadige relnichten. Leuk stelletje.
Idd, wat een ongelooflijk gênante vertoning van Amy d'r "legertje". Echt belachelijk en kinderachtig hoe zij met Charla, Dave, Keith en Tara omgaan. IMO zijn dat de enigen die tenminste nog een beetje normaal kunnen doen. Wat een schijnheilig stel zeg, toen ze nog in het spel zaten allemaal lief en aardig doen, en nu ze eruit gekickt zijn trekken ze hun grote bek open. Wie is er dan schijnheilig?
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:35:01 #11
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29340728
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:33 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Wie is er dan schijnheilig?
Juist omdat ze schijnheilig weredn voorgelogen door het Charla groepje en nu door de TV uitzendingen zien hoe erg ze belazerd zijn.
pi_29340821
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Juist omdat ze schijnheilig weredn voorgelogen door het Charla groepje en nu door de TV uitzendingen zien hoe erg ze belazerd zijn.
Een beetje liegen tegen Dave dat Charla zoveel over 'm roddelt terwijl dat bullshit is, dat noem ik backstabben. En dan nog geen reden om zo kinderachtig te gaan stoken en bitchen, er kan geeneens een normale conversatie gevoerd worden zonder dat ze gaan gillen en schreeuwen. Stelletje huilies, en vooral Amy. "ik ga naar huis hoor, want nu ben ik helemaal in me eentje" en nu weer de grote bitch uithangen. Zum kotzen
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:40:28 #13
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29340956
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:37 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Een beetje liegen tegen Dave dat Charla zoveel over 'm roddelt terwijl dat bullshit is, dat noem ik backstabben. En dan nog geen reden om zo kinderachtig te gaan stoken en bitchen, er kan geeneens een normale conversatie gevoerd worden zonder dat ze gaan gillen en schreeuwen. Stelletje huilies, en vooral Amy. "ik ga naar huis hoor, want nu ben ik helemaal in me eentje" en nu weer de grote bitch uithangen. Zum kotzen
Charla liep wel degelijk achter Dave's rug om over hem te praten. PUNT
En Amy besloot te blijven om de bitch uit te hangen en er voor te zorgen dat er nog iemand tegen die Botox-bitch en pruillip inging
pi_29341098
Niet eens is met de TT ..
Do it again now
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:44:32 #15
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29341123
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Niet eens is met de TT ..
Ik wel
Ben de enige hier, en daarom koos ik juist voor deze TT
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:54:59 #16
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29341615
Ben wel blij dat het herhaald word. Want heb maar gezien t.m de aflevering van morgen en de rest maar half half vanwege andere verplichitngen etc..
pi_29342202
Echt een fantastisch programma dit, ik zit me echt geweldig te ergeren aan dat clubje rondom Amy en Zack, wat hebben die mensen een ongelofelijke plaat voor hun kop door die Keith Tara Charla en Dave van een samenzwering te beschuldigen terwijl ze er zelf mee zijn begonnen. Die arrogantie, echt om te kotsen. En Amy mag van een cliff donderen, misselijkmakend kut kind.

Charla is wel een dramaqueen, maar toch iets oprechter dan het gepeupel rondom Amy.

Mijn favorieten zijn Keith en met name Tara, wat een ongelofelijk lekker, stoere chick is dat...

Vanavond echt genoten van de terugkeer van de oude scheinheilige garde, heerlijke irritatie-tv. Morgen wordt nog leuker denk ik met de comeback van Toni de vleesgeworden schijnheiligheid....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:10:56 #18
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29342310
Mag ik ook even zeggen dat Amanda echt geweldige koppen trekt als ze weer een verrassing heeft.. dat kan Tanja Jess nooit zo leuk
pi_29342475
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mag ik ook even zeggen dat Amanda echt geweldige koppen trekt als ze weer een verrassing heeft.. dat kan Tanja Jess nooit zo leuk
Ik vermoed ook dat de Nederlandse versie het bij lange na niet gaat halen bij de Amerikaanse versie. Wij zijn toch iets beschaafder dan die Amerikanen, die hebben overal schijt aan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_29342611
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
In dit hotel is niets wat het lijkt
[afbeelding]

Relaties worden opgebouwd, vriendschappen verbroken en vuile spelletjes gespeeld.

Je hebt de leuke eerlijke mensen:
[afbeelding]

en De minder leuke:
[afbeelding]
en elke week zullen er mensen afvallen en bijkomen.
[afbeelding]

Afscheid nemen is nooit leuk in PH:
[afbeelding]

Elke werkdag om 18.35 op Yorin!
Vervolg op: [topic]http://forum.fok.nl/topic/543322[/url]
Je middelste twee plaatjes staan omgekeert
Do it again now
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:19:37 #21
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29342668
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Je middelste twee plaatjes staan omgekeert
Zeg ik vond die jankende Toni al grappig genoeg..jouw opmerking was al overbodig
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:20:12 #22
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29342692
Ik vind het wel typisch dat er twee kampen zijn.... één kamp met Amy als aanvoerder, en één kamp met Dave als aanvoerder. En ze staan lijnrecht tegenover elkaar, terwijl Dave en Amy best goed met elkaar overweg kunnen.
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:23:08 #23
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29342834
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef Christine het volgende:
Ik vind het wel typisch dat er twee kampen zijn.... één kamp met Amy als aanvoerder, en één kamp met Dave als aanvoerder. En ze staan lijnrecht tegenover elkaar, terwijl Dave en Amy best goed met elkaar overweg kunnen.
Ik vind het grappig dat iedereen Dave als leider ziet. Ik zie duidelijk Charla als leider. Die echt heel goed (daarvoor moet k dr een compliment geven) iedereen bespeelt, zonder dat ze doorhadden wat er gebeurde totdat de bom barstte.
pi_29343702
ik weet wie er wint.
zal ik vertellen wie?

en de winnaar was .......................................................
pi_29344014
De vorige 2 die dat deden mochten wieberen
pi_29344487
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:52 schreef Duiveltja het volgende:
De vorige 2 die dat deden mochten wieberen
je dreigment is duidelijk. zeg niks meer.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:39:43 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29345742
En tjoh, was Zack even stoer "Er wachten 50 man op je in Arizona" . Ik erger me rot aan die lui, eerlijk waar, ik werd er gewoon misselijk van hoe ze deden. Dit kan alleen maar escaleren en ik vind het ook onverantwoordelijk van de productie. Beau is me ontzettend tegengevallen
Niet meer actief op Fok!
pi_29349726
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Charla liep wel degelijk achter Dave's rug om over hem te praten. PUNT
En Amy besloot te blijven om de bitch uit te hangen en er voor te zorgen dat er nog iemand tegen die Botox-bitch en pruillip inging
Wie zegt dat dat negatief was? Ik heb d'r iig nooit horen zeggen dat Dave een sukkel is of iets in die zin. Of dat zal wel weer aan mij liggen
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 09:14:18 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29350527
In het begin heeft Charla eens gezegd dat ze niet naast Dave wilde slapen met zijn stinkvoeten oid.
Maar dat is zowat het enige.
Iedereen heeft wel eens wat over een ander gezegd in het begin. Ze moeten eens ophouden te zeiken. Er is een verschil tussen *iets* over een ander zeggen en dan maar één keer en moedwillig een ander zwart proberen te maken. Ik vind Dave wel een vuile leugenaar iig, want hij zegt altijd van alles en achteraf doet hij alsof hij er niets van weet.
Toch sta ik achter het Dave-kamp, omdat ik het kamp van Amy en Zack verschrikkelijk onvolwassen en irritant vind. Hun dreigementen slaan drie keer nergens op. Ze zijn zielig en ze stellen zich ongelooflijk aan
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:25:41 #30
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_29352968
Ik geniet echt van deze serie! Heb het tijdens de eerste ‘run’ gedeeltelijk gezien, maar het is pas echt mooi als je alles vanaf het begin hebt meegemaakt. Prachtig hoe verschrikkelijk wispelturig veel van de kandidaten zijn! (Al wekt dat tegelijkertijd haatgevoelens bij mij op) Echt genieten nu al die oude kandidaten terugkomen; hun hele schaapachtige, sneue mentaliteit komt nu naar boven: “Wij zijn de originals; dood aan alle newbies!” Bizar hoe Beau vrolijk met ze meedoet, terwijl hij een paar weken geleden nog zo blij was van iedereen en al het backstabben af te zijn! En o.a. Kristin, die zo beledigd was door Beau’s afscheid, waarom laat zij dáár niets van horen?! Nog best dapper van Amanda dat zij aansluiting zoekt bij de CharlaClan (hoe wordt Charla trouwens genoemd, wat ze de hele tijd wegbliepen? “Whorela” ofzo?). Anywayyy… ik wacht nog op meer oldbies die de CharlaClan steunen. Ik hoop stiekem dat Toni inziet hoe hypocriet haar oude groepje eigenlijk is en compleet 180 graden omdraait; dat zou wel iets voor haar zijn. Alex sluit zich zonder denken aan bij de bullies. Oh en wat is die Andon een lul zeg. Een beetje Dave dissen, terwijl hij hem amper kent! Ts!

Heerlijk, zo’n show waar je de mensen echt grondig kunt haten. Ik hoop dat de Nederlandse versie ook zo tof wordt, al is het grotendeels de Amerikaanse mentaliteit die dit zo mooi maakt…
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_29353048
Ongelooflijk dat er mensen zijn die dat domme trailer-trash "leuke, eerlijke mensen" noemt. Maar ieder zijn of haar mening

Ik denk dat de Nederlandse versie ook minder wordt omdat het nieuwe er af is. Iedereen die mee doet weet een beetje wat er gebeurt en wat de beste tactiek is. Namelijk zoek zo snel mogelijk een maatje, al heeft ie zweetvoeten, en stick to him 'til the end.
'Boy, it's like a sauna in here'
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 11:35:47 #32
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_29353196
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:29 schreef Staps.nl het volgende:
Ongelooflijk dat er mensen zijn die dat domme trailer-trash "leuke, eerlijke mensen" noemt. Maar ieder zijn of haar mening

Ik denk dat de Nederlandse versie ook minder wordt omdat het nieuwe er af is. Iedereen die mee doet weet een beetje wat er gebeurt en wat de beste tactiek is. Namelijk zoek zo snel mogelijk een maatje, al heeft ie zweetvoeten, en stick to him 'til the end.
Natuurlijk zijn er genoeg mogelijkheden voor de makers om nieuwe verrassingen te bedenken, of de regels net iets aan te passen.

Wat ik me afvraag: gaat deze versie ook meerdere maanden duren? En wordt alles ook semi-live uitgezonden? (Zodat nieuwe gasten de serie al hebben kunnen volgen en oude gasten kunnen zien wat er verder met hun vrienden gebeurt)
pi_29354659
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:35 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er genoeg mogelijkheden voor de makers om nieuwe verrassingen te bedenken, of de regels net iets aan te passen.

Wat ik me afvraag: gaat deze versie ook meerdere maanden duren? En wordt alles ook semi-live uitgezonden? (Zodat nieuwe gasten de serie al hebben kunnen volgen en oude gasten kunnen zien wat er verder met hun vrienden gebeurt)
Volgens mij wel.
Anders haal je het hele effect weg lijkt mij
Do it again now
pi_29354873
In de Amerikaanse versie is ook genoeg aan de regels gesleuteld om het een beetje spannend te houden. Dat is waar. Maar als je net als Charla altijd Dave kiest moet het niet mis kunnen gaan of?

Misschien een regel dat je een maximum aantal keren dezelfde partner mag hebben. Maar wat dan in het geval van echte liefde?
'Boy, it's like a sauna in here'
pi_29354916
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:31 schreef Staps.nl het volgende:

Misschien een regel dat je een maximum aantal keren dezelfde partner mag hebben. Maar wat dan in het geval van echte liefde?
Dan hebben ze gewoon pech.
Het schijnt dat er ook belgen bij ons gaan mee doen dus het zou wel weer twee kampen worden van Belgen tegen de Nederlanders
Do it again now
pi_29355415
Nog een paar uurtjes..

Wat ik me afvraag. zullen ze een securiy team achter de hand hebben, voor het geval het wel uit de hand zou lopen?
Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:25:09 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29356541
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:48 schreef drdolittle het volgende:
Nog een paar uurtjes..

Wat ik me afvraag. zullen ze een securiy team achter de hand hebben, voor het geval het wel uit de hand zou lopen?
ja dat vraag ik me ook af. Gisteren dreigde het bijna te escaleren tussen Zack en Keith
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:49:36 #38
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_29357299
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:31 schreef Staps.nl het volgende:
In de Amerikaanse versie is ook genoeg aan de regels gesleuteld om het een beetje spannend te houden. Dat is waar. Maar als je net als Charla altijd Dave kiest moet het niet mis kunnen gaan of?
Wat een onzin; Charla en Dave hebben gewoon geluk gehad! In de Amerikaanse versie was het lang niet altijd de partnerkeuze waardoor werd bepaald wie er naar huis ging, maar waren het ook vaak de nieuwkomers, of de ‘uitdagingen’. Als Alex en Amy king & queen waren geworden, dan was Charla er onmiddellijk uitgevlogen, zonder dat Dave daar iets aan had kunnen doen. Ze hebben gewoon geboft!
pi_29359571
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja dat vraag ik me ook af. Gisteren dreigde het bijna te escaleren tussen Zack en Keith
Niet zozeer door kieth maar wel van Zack z'n kant af
Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
pi_29360460
Kom op he, er zitten helemaal geen 100% eerlijke mensen in PH. iedereen spant wel samen.
Nou ja, behalve Scott en Holly misschien. Die vind ik toch wel redelijk neutraal blijven. je ziet ze eigenlijk ook niet vaak.

Maar wat hypocriet om the zeggen dat je dat nooit zou doen. En prachtig dat daarop dan elke keer meteen die beelden volgen waarop ze aan het samenspannen zijn. Ziet meteen iedereen hoe hypocriet ze zijn.
Vraag me af wat ze daar zelf over zeggen als ze zoiets terug zien.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:39:08 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29362868
Ja, het is wel lekker makkelijk om thuis achter de buis iedereen af te zeiken. Een opmerking over een ander is zo snel gemaakt... . Ik vind het echt asociaal dat ze zo komen zieken. Ik was echt een beetje van slag van het gedrag van Beau. Ik vind het heel stoer van Amanda dat ze niet met de oude kliek meegaat; ze is in mijn achting gestegen. En inderdaad, Scott en Holly doen niet mee met het geouwehoer
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:12:26 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29363833
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:56 schreef drdolittle het volgende:
Niet zozeer door kieth maar wel van Zack z'n kant af
Dat escaleert vanavond dan ook flink...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:12:45 #43
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29363841
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat escaleert vanavond dan ook flink...
Heb er zin in!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:31:29 #44
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29367362
Wie mag er nou terug komen?

in spoiler graag
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:32:19 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29367398
Zack. Finally justice!! Jammer dat ze niet op het moment supreme de security lieten komen om Zack eruit te smijten ik hoop dat Amanda en Matt worden gekozen om terug te komen
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:32:46 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29367416
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:31 schreef mitt het volgende:
Wie mag er nou terug komen?

in spoiler graag
dat wordt morgen bekend gemaakt
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:38:18 #47
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29367612
Wat is die Zack een watje zeg. Mensen bedreigen, geweldig stoer. Leuk ook van Amy, dat ze erom moet lachen, en die snol van een Kristin moet ook altijd maar lolletjes hebben over de ruggen van anderen.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:40:53 #48
51748 H4ze
wait...what?
pi_29367708
Gvd, wat een heerlijke serie is dit

Charla en heel 't groepje waar ze bij zit Juist de manier waarop charla (en de rest van dat groepje) dit spel speelt, maakt mij een fan van haar (en hun). Hoewel ze 't nu zelf ook duidelijk niet cool meer vinden zo te zien. Maar ach, 't zijn ook maar mensen he.

En zack is een lachertje Met z'n 50 man in arizona.
*BURP*
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:44:47 #49
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29367860
Ik hoop dat ze Amanda en die gitarist terugstemmen.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:55:35 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29368234
In ieder geval had Dave gelijk dat het groepje van Zack voor schut staat. Vooral Toni... ben je 30 en gedraag je je nog zo Lof voor Charla! Ik zou t niet kunnen!
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')