abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29521047
Holly is echt een dom meisje, totaal geen inhoud! Ik vond Beau best wel een lekkerding!
pi_29521172
Ik hoop dat Dave en Tara winnen
Die Amy vind ik maar een stomme bitch
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29522630
Dave gaat me zo langzamerhand toch wel een beetje irriteren. Hij wil zo graag door iedereen aardig gevonden worden dat ie tegenover iedereen doet alsof het zijn beste vriend is. Door het spel wordt ie echter gedwongen om afspraken te schenden en dat maakt hem de zwarte piet.

Het is gewoon niet handig om de avond voor de stemming tegen Beau te zeggen dat ie hem niet nog een keer zou weg stemmen. Met Keith en Scott had ie zo ongeveer dezelfde afspraken.
Dan ben je wel onwijs naïef bezig hoor want je weet dat je een afspraak moet schenden...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_29522930
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Dave gaat me zo langzamerhand toch wel een beetje irriteren. Hij wil zo graag door iedereen aardig gevonden worden dat ie tegenover iedereen doet alsof het zijn beste vriend is. Door het spel wordt ie echter gedwongen om afspraken te schenden en dat maakt hem de zwarte piet.

Het is gewoon niet handig om de avond voor de stemming tegen Beau te zeggen dat ie hem niet nog een keer zou weg stemmen. Met Keith en Scott had ie zo ongeveer dezelfde afspraken.
Dan ben je wel onwijs naïef bezig hoor want je weet dat je een afspraak moet schenden...
De keus was ook niet gemakkelijk voor hem!
Zowel Scott als Keith kon hij niet wegsturen!

Het zal nu erg spannend gaan worden allemaal!
Ik volg dit programma nu vanaf de helft ongeveer en ik vind het heel apart!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29523557
Nou Dave is dus officieel een huichelaar. Gewoon toegeven dat je je beste maatje Keith in het hotel zou wegstemmen als hij moest kiezen tussen hem en Scott.

Dat vind ik toch wel een huichelachtige actie, het spel gaat bij hem dus duidelijk voor vriendschap...

pi_29523717
Doen Scott en Holly ook wel eens iets anders dan ruzieen om niks, wat een vermoeiend stel zeg...
pi_29524710
Keith is bang voor slangen maar hij had de hele tijd een slang in ze nek.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:25:40 #108
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29525852
Amybitch eruit
pi_29527514
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:25 schreef Christine het volgende:
Amybitch eruit
YESSSSSSSSSSS
gelukkig maar, ik vind dave en keith echt erg aardig en leuk en best wel oprecht, Dave heeft wat leiderscapaciteiten, hij is niet knap maar ik vind dat hij het goed doet onder de popi's die er rond hebben gelopen.
het lijkt me zenuwbrekend om elke keer op tv te komen en uit te moeten kijken met wat je zegt.
Het lijkt me ook verschrikkelijk moeilijk om zonder bekenden echt uit de verf te komen, wie kun je vertrouwen en wie niet.
Was blij dat dat ene aso grietje eruit ging, tony ofzo?
Wat een wijf was dat zeg?
Maar goed nu gaat het moeilijk worden. Wie gaat er winnen?
Is het Dave die in mijn ogen enorm zijn best doet om eerlijk te blijven en zodoende met moeite soms gelooft wordt? Is het keith? leuke gozer maar toch een beetje veel hoop om te winnen?
Is het scot , die wel aardig is maar niet erg interessant overkomt?
De dames? Charla is apart en anders, ze is een soort Britney Spears, maar omdat ze anders is en niet erg meedoet in de groep gun ik het haar niet echt.
Tara is een erg mooie meid en doet ook leuk mee in de groep en is ook niet erg gemeen geweest, die gun ik het dus wel!En die andere griet is wel leuk maar ook beetje saai en echt een beetje bitchy...
Ik hou het op Tara en Keith of Dave
pi_29527917
Ik vond Amy een stomme snol. .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:22:12 #111
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29527962
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 23:20 schreef Svensational het volgende:
Ik vond Amy een stomme snol. .
Ik vind d'r nog steeds een stomme snol.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:09:33 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29529344
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:07 schreef TheVulture het volgende:
Nou Dave is dus officieel een huichelaar. Gewoon toegeven dat je je beste maatje Keith in het hotel zou wegstemmen als hij moest kiezen tussen hem en Scott.

Dat vind ik toch wel een huichelachtige actie, het spel gaat bij hem dus duidelijk voor vriendschap...

duh! . Je kunt moeilijk vriendjes blijven met iedereen en uiteindelijk is het toch ieder koppel voor zich. Je kunt in het begin nog wel een beetje samenzweren, maar nu is het moment gekomen dat ze het tegen elkaar moeten opnemen. Dus of Keith/Tara en Dave/Charla nu eerst Scott/Holly wegsturen of niet... uiteindelijk zullen ze tegen elkaar moeten stemmen. Maar ja, dat doen ze pas als het echt niet anders kan . Hypocriet gedoe
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 09:09:38 #113
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29534956
Ik zie dubbel

Wat zijn Holly en Tara toch lekker
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_29542222
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

duh! . Je kunt moeilijk vriendjes blijven met iedereen en uiteindelijk is het toch ieder koppel voor zich. Je kunt in het begin nog wel een beetje samenzweren, maar nu is het moment gekomen dat ze het tegen elkaar moeten opnemen. Dus of Keith/Tara en Dave/Charla nu eerst Scott/Holly wegsturen of niet... uiteindelijk zullen ze tegen elkaar moeten stemmen. Maar ja, dat doen ze pas als het echt niet anders kan . Hypocriet gedoe
Dat is idd zo, Keith, Dave Tara en Charla zullen op een gegeven moment tegen elkaar moeten stemmen maar de afspraak was dat pas te doen als ze nog met zijn vieren over zijn. Dave gaf echter aan serieus te overwegen Keith nu al weg te sturen ten faveure van Holly en Scott en dan ben je dus niet oprecht bezig.

Keith probeert verder alleen te voorkomen dat hij het slachtoffer wordt als Scott onverhoopt de macht krijgt...als hij zelf iemand weg mag stemmen zal hij nooit Dave wegstemmen.

Dave is niet oprecht bezig. Tara had het ook prima door dat Dave bij Pandora's box bewust een vraag over Amy aan haar stelde (een vrij nutteloze vraag want iedereen weet hoe zij en Amy over elkaar denken) om zo nog maar eens het vuurtje op te stoken tussen die twee zodat als Amy de macht zou hebben gehad zij Tara zou wegstemmen en Charla buiten schot zou blijven, want dan waren zijn kansen ook gelijk verkeken.

Kortom, Dave probeert ondanks dat het nu nog niet nodig is zijn bondgenoten al uit het spel te werken en dan ben je gewoon een lul...
pi_29542633
Jezus Dave waar ben je in godsnaam mee bezig

Wat een achterbakse lul. Wat heeft Keith hem misdaan om hem nu ineens zo zwart te maken ten faveure van Scott en Holly...
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:13:29 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29543318
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 18:23 schreef TheVulture het volgende:
Tara had het ook prima door dat Dave bij Pandora's box bewust een vraag over Amy aan haar stelde (een vrij nutteloze vraag want iedereen weet hoe zij en Amy over elkaar denken) om zo nog maar eens het vuurtje op te stoken tussen die twee zodat als Amy de macht zou hebben gehad zij Tara zou wegstemmen en Charla buiten schot zou blijven, want dan waren zijn kansen ook gelijk verkeken.
Degene die de vraag voorleest is toch niet perse degene die die vraag ook daadwerkelijk in Pandora's Box heeft gestopt? Volgens mij had Dave daar geen invloed op.

Ik verdacht juist Amy er van deze vraag te hebben genoteerd.
Omdat ze zo nep Interesting this comes up zei en de kans aangreep om nogmaals te verkondigen dat ze al zoveel bereikt had en dat Tara niets bezat om jaloers op te zijn.

Haar ogen spraken ondertussen een heel ander verhaal .

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 10-08-2005 19:30:27 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:15:41 #117
122549 dayslover
"So Are The Days Of My Li
pi_29543385
Ik vind juist Charla 1 van de leuke mensen met Holly, en Ami maar 1 van de minder leuke mensen.
pi_29543749
Nou mensen als iemand nu nog twijfelt aan Dave's integriteit. Het is officieel een lul, wat een achterbaksheid zeg, zo glashard alle leugens aan elkaar rijgen en er dan op aan gesproken worden en nog steeds blijven ontkennen

Dave
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:35:58 #119
122549 dayslover
pi_29543955
Ik vind dat Dave wegmoet maar Charla , Holly en Tara moeten blijven haha
pi_29544116
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Degene die de vraag voorleest is toch niet perse degene die die vraag ook daadwerkelijk in Pandora's Box heeft gestopt? Volgens mij had Dave daar geen invloed op.
Tara had achterhaald dat Dave de vraag zelf in de box had gestopt....
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:45:25 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29544177
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:43 schreef TheVulture het volgende:

Tara had achterhaald dat Dave de vraag zelf in de box had gestopt....
Ah okay, dat heb ik dan gemist... tot twee keer toe, zelfs .
Ik was ws te gefocust op Amy .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:49:59 #122
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29544288
Kut, nu wil ik weten hoe het verder gaat.
pi_29544888
Ik vermoed dat Keith toch voor Charla gaat en Dave er op de koop toe bij neemt. Hij heeft Charla nu eenmaal zijn woord gegeven en hij is wel iemand die zijn woord houdt, ook al heeft Dave hem besodemieterd
  woensdag 10 augustus 2005 @ 20:20:24 #124
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29544963
Ik vind het toch vreemd dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owww ik ben zo benieuwd hoe het nu uiteindelijk in elkaar zit met die finale!!!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 20:30:59 #125
122549 dayslover
pi_29545194
Ik weet al hoe het in elkaar zit, omdat dit een herhaling is haha.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:48:55 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29547059
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:30 schreef dayslover het volgende:
hahaha!2132192!!!!!#)($#)!!

Niet meer actief op Fok!
pi_29547454
Okay... eerst tijdens de uitzending geheimzinnig gaan doen van "wie zal er blijven, en dan tijdens de aftiteling en die voice over van "next time on Paradise Hotel" zie Charla nog eens langskomen...

(Dit is geen spoiler, aangezien het gewoon tijdens de uitzending was...)
pi_29548922
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:30 schreef dayslover het volgende:
Echt? dat wist ik niet
Sappig !!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:51:46 #129
122549 dayslover
pi_29563752
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:08 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Echt? dat wist ik niet
O ik wist niet dat jij dat wist, sorry hoor.

Maar ik vind het nog steeds leuk haha
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:54:34 #130
51748 H4ze
wait...what?
pi_29563822
Hihi.
*BURP*
pi_29565696
Nou nog één uitzending te gaan.

Ik hoop maar een ding, dat Dave uiteindelijk naast de pot pist. Wat een ongelofelijk misbaksel is dat in drie afleveringen tijd geworden zeg. Al die anderen hadden wat hem betreft dus gewoon gelijk...

wat een walgelijk stuk vreten om zo mensen tegen elkaar uit te spelen, zelfs mensen met wie je een verbond hebt gesloten en waarvan je zegt dat het je vrienden zijn.

Respect voor Keith dat hij zich bij zijn keuze toch aan zijn woord t.o.v. met name Charla heeft gehouden want ik denk dat ik die Dave gewoon weg had gestuurd...
pi_29566252
Kan nergens vinden wanneer de laatste aflevering wordt uitgezonden, weet iemand dat mischien? ga morgen op vakantie, dus moet ff opgenomen worden
pi_29566403
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:49 schreef ReMSie het volgende:
Kan nergens vinden wanneer de laatste aflevering wordt uitgezonden, weet iemand dat mischien? ga morgen op vakantie, dus moet ff opgenomen worden
zal wel weer om half 7 zijn ongeveer
pi_29566534
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:49 schreef ReMSie het volgende:
Morgen (12 augustus) rond half 7!
pi_29566946
ah ok, tnkx ! zie alleen dat de zenders veranderd zijn en dat het nu op rtl5 komt ipv. yorin, of zijn ze gewoon alles door elkaar aan het gooien?
  donderdag 11 augustus 2005 @ 23:10:08 #136
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_29570088
Ik baal!! Ik moet morgen to 21:00 werken en kan de finale niet zien.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_29571141
Morgen is er geen yorin meer, maar rtl 7. En als je op tvgids.nl kijkt bij yorin-morgen-avond, dan staat er helemaal geen paradise Hotel

Het komt dus om half 7 op RTL 5

ach ja, ik schrok even dat het helemaal niet kwam , vorig jaar had ik de finale ook al (half) gemist, en nu wil ik toch zien hoe
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Что было, то прошло..
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:23:13 #138
16976 Fling
Fan o' man
pi_29576839
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:52 schreef Andoire het volgende:
Het komt dus om half 7 op RTL 5
En is dat dan gewoon het oude RTL5? Want ik zag vanmorgen tijdens het inprogrammeren van de video (ben niet thuis vanavond maar wil het natuurlijk wél zien ) met m'n duffe hoofd wel dat er ineens geen Yorin meer was maar RTL5 blijft gewoon staan op dezelfde frequentie? Want anders staat er morgen dus niks op m'n videoband
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:54:11 #139
127419 Skoetje
Von Brabant
pi_29581498
Weten jullie wat nog het allerergste is...
Dat ze gaan zeggen dat heel Amerika de groep van Dave enzo haat...

WAHAHAHAHAHAHAHA Zijn hun Amerika zelf ofzo??
1 ding is zeker... ze kunnen niet tegen hun verlies... ook al speelt de groep van Dave het een beetje gemeen door af en toe te liegen.. maar je kan niet zeggen dat het dom is.. wat dom is is om er zo hard op te reageren als de groep van Amy, Zack, Toni etc...
pi_29582077
gevolgd
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:23 schreef TheVulture het volgende:
Respect voor Keith dat hij zich bij zijn keuze toch aan zijn woord t.o.v. met name Charla heeft gehouden want ik denk dat ik die Dave gewoon weg had gestuurd...
Niks respect, gewoon slim.
Keith weet ook wel dat hij hoe dan ook meer kans maakt tegenover Dave dan tegenover Scott. Misschien had hij al in zijn achterhoofd dat de bende nog wel eens terug zou kunnen komen? In dat geval had hij het flink afgelegd tegen Scott.
Keith is gewoon slimmer [zwartmaken van Dave, want zo kwaad was hij volgens mij echt niet, het kwam hem gewoon goed uit ]

wanneer werd dit eerder uitgezonden door Yorin?
ik heb het toen ook gevolgd maar het valt me op dat ik erg veel gewoon helemaal niet meer wist.
Heel Holly & Scott kon ik me niet meer herinneren
pi_29582752
Eens met Wup, waarmee ik ook meteen hoop dat Keith iig wint. Die heeft het het meest elim gespeeld, niet te veel gelogen, maar steeds duidelijk geweest over zijn allianties. Hetzelfde kan trouwens (tot op zekere hoogte) gezegd worden over Charla. Al kon die soms iets te veel bitchen over anderen. Van mij mogen die twee dus wel winnen.

Met volledig eerlijk spelen kun je dit spel nooit winnen. Daarom denk ik dat die twee het het meest verdiend hebben. Goed evenwicht tussen slim spelen, en toch nog enige integriteit weten te bewaren....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_29585143
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:54 schreef Skoetje het volgende:
Weten jullie wat nog het allerergste is...
Dat ze gaan zeggen dat heel Amerika de groep van Dave enzo haat...
Ik wil niet langer over 'de groep van Dave' spreken. Dave is de enige die het spel echt smerig heeft gespeeld en heeft zelfs zijn bondgenoten Keith en Tara willen bedriegen.

Tara Keith en Charla hebben het spel redelijk fair gespeeld. Hun verbond was een reactie op het verbond van de Amy-clan.

Dave is een gruwelijk misbaksel, ik kan het niet genoeg benadrukken..
pi_29585151
wat een vreselijke lui die ex-gasten, zo Dave en Keith onder vuur te nemen.
als ze zelf allemaal zulke heilige boontjes zijn

ze zijn allemaal wel eens een keer niet helemaal eerlijk geweest
Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
pi_29585311
Waarom heeft iedereen eigenlijk zo'n hekel aan Tara, die heeft redelijk netjes gedragen in mijn ogen....
pi_29585397
Gaat toni ook nog ff zeggen dat er eigenlijk anderen in de finale zouden moeten staan..

Je ligt eruit meid.. Duh... en de rest ook
pi_29585451
Nou dit winnen Keith en Charla op hun sloffen denk ik...
pi_29585459
ja .we hoeven nu niet meer op de uitslag te wachten..

de spanning is er meteen af na de partnerswitch
pi_29585526
Ze blijven bezig met de verrassingen, op de valreep nog ..
pi_29585543
Hebben Keith en Charla nu ieder apart een half miljoen dollar gewonnen of 250.000 dollar?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:04:07 #150
51748 H4ze
wait...what?
pi_29585546
Gvd. Ik erger me nogsteeds aan die manhoer Tony
*BURP*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')