De keus was ook niet gemakkelijk voor hem!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Dave gaat me zo langzamerhand toch wel een beetje irriteren. Hij wil zo graag door iedereen aardig gevonden worden dat ie tegenover iedereen doet alsof het zijn beste vriend is. Door het spel wordt ie echter gedwongen om afspraken te schenden en dat maakt hem de zwarte piet.
Het is gewoon niet handig om de avond voor de stemming tegen Beau te zeggen dat ie hem niet nog een keer zou weg stemmen. Met Keith en Scott had ie zo ongeveer dezelfde afspraken.
Dan ben je wel onwijs naïef bezig hoor want je weet dat je een afspraak moet schenden...
YESSSSSSSSSSSquote:
duh!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:07 schreef TheVulture het volgende:
Nou Dave is dus officieel een huichelaar. Gewoon toegeven dat je je beste maatje Keith in het hotel zou wegstemmen als hij moest kiezen tussen hem en Scott.
Dat vind ik toch wel een huichelachtige actie, het spel gaat bij hem dus duidelijk voor vriendschap...
Dat is idd zo, Keith, Dave Tara en Charla zullen op een gegeven moment tegen elkaar moeten stemmen maar de afspraak was dat pas te doen als ze nog met zijn vieren over zijn. Dave gaf echter aan serieus te overwegen Keith nu al weg te sturen ten faveure van Holly en Scott en dan ben je dus niet oprecht bezig.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
duh!. Je kunt moeilijk vriendjes blijven met iedereen en uiteindelijk is het toch ieder koppel voor zich. Je kunt in het begin nog wel een beetje samenzweren, maar nu is het moment gekomen dat ze het tegen elkaar moeten opnemen. Dus of Keith/Tara en Dave/Charla nu eerst Scott/Holly wegsturen of niet... uiteindelijk zullen ze tegen elkaar moeten stemmen. Maar ja, dat doen ze pas als het echt niet anders kan
. Hypocriet gedoe
Degene die de vraag voorleest is toch niet perse degene die die vraag ook daadwerkelijk in Pandora's Box heeft gestopt? Volgens mij had Dave daar geen invloed op.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:23 schreef TheVulture het volgende:
Tara had het ook prima door dat Dave bij Pandora's box bewust een vraag over Amy aan haar stelde (een vrij nutteloze vraag want iedereen weet hoe zij en Amy over elkaar denken) om zo nog maar eens het vuurtje op te stoken tussen die twee zodat als Amy de macht zou hebben gehad zij Tara zou wegstemmen en Charla buiten schot zou blijven, want dan waren zijn kansen ook gelijk verkeken.
Tara had achterhaald dat Dave de vraag zelf in de box had gestopt....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Degene die de vraag voorleest is toch niet perse degene die die vraag ook daadwerkelijk in Pandora's Box heeft gestopt? Volgens mij had Dave daar geen invloed op.
Ah okay, dat heb ik dan gemist... tot twee keer toe, zelfsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Tara had achterhaald dat Dave de vraag zelf in de box had gestopt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.owww ik ben zo benieuwd hoe het nu uiteindelijk in elkaar zit met die finale!!!
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:30 schreef dayslover het volgende:
Ik weet al hoe het in elkaar zit, omdat dit een herhaling is haha.
Echt? dat wist ik nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:30 schreef dayslover het volgende:
Ik weet al hoe het in elkaar zit, omdat dit een herhaling is haha.
zal wel weer om half 7 zijn ongeveerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:49 schreef ReMSie het volgende:
Kan nergens vinden wanneer de laatste aflevering wordt uitgezonden, weet iemand dat mischien? ga morgen op vakantie, dus moet ff opgenomen worden![]()
Morgen (12 augustus) rond half 7!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:49 schreef ReMSie het volgende:
Kan nergens vinden wanneer de laatste aflevering wordt uitgezonden, weet iemand dat mischien? ga morgen op vakantie, dus moet ff opgenomen worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Что было, то прошло..
En is dat dan gewoon het oude RTL5? Want ik zag vanmorgen tijdens het inprogrammeren van de video (ben niet thuis vanavond maar wil het natuurlijk wél zienquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:52 schreef Andoire het volgende:
Het komt dus om half 7 op RTL 5
Niks respect, gewoon slim.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:23 schreef TheVulture het volgende:
Respect voor Keith dat hij zich bij zijn keuze toch aan zijn woord t.o.v. met name Charla heeft gehouden want ik denk dat ik die Dave gewoon weg had gestuurd...
Ik wil niet langer over 'de groep van Dave' spreken. Dave is de enige die het spel echt smerig heeft gespeeld en heeft zelfs zijn bondgenoten Keith en Tara willen bedriegen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:54 schreef Skoetje het volgende:
Weten jullie wat nog het allerergste is...
Dat ze gaan zeggen dat heel Amerika de groep van Dave enzo haat...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |