quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:30 schreef dayslover het volgende:
Ik weet al hoe het in elkaar zit, omdat dit een herhaling is haha.
Echt? dat wist ik nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:30 schreef dayslover het volgende:
Ik weet al hoe het in elkaar zit, omdat dit een herhaling is haha.
zal wel weer om half 7 zijn ongeveerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:49 schreef ReMSie het volgende:
Kan nergens vinden wanneer de laatste aflevering wordt uitgezonden, weet iemand dat mischien? ga morgen op vakantie, dus moet ff opgenomen worden![]()
Morgen (12 augustus) rond half 7!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:49 schreef ReMSie het volgende:
Kan nergens vinden wanneer de laatste aflevering wordt uitgezonden, weet iemand dat mischien? ga morgen op vakantie, dus moet ff opgenomen worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Что было, то прошло..
En is dat dan gewoon het oude RTL5? Want ik zag vanmorgen tijdens het inprogrammeren van de video (ben niet thuis vanavond maar wil het natuurlijk wél zienquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:52 schreef Andoire het volgende:
Het komt dus om half 7 op RTL 5
Niks respect, gewoon slim.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:23 schreef TheVulture het volgende:
Respect voor Keith dat hij zich bij zijn keuze toch aan zijn woord t.o.v. met name Charla heeft gehouden want ik denk dat ik die Dave gewoon weg had gestuurd...
Ik wil niet langer over 'de groep van Dave' spreken. Dave is de enige die het spel echt smerig heeft gespeeld en heeft zelfs zijn bondgenoten Keith en Tara willen bedriegen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:54 schreef Skoetje het volgende:
Weten jullie wat nog het allerergste is...
Dat ze gaan zeggen dat heel Amerika de groep van Dave enzo haat...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |