Nee dat niet. Maar ik vind ze ook leukquote:
daar moet ik ook nog heen v/d week, heb je nog een billy voor mij meegenomen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:43 schreef just me het volgende:
Ik heb een hekel aan mezelf![]()
ben net naar Ikea geweest
Eindelijk kwam ik taxi driver tegen. De goedequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:43 schreef pascalheister het volgende:
welke heb je gehaald dos?
dat denk ik ook en dan kan ik nog net het laatste stuk van Heather Nova zien. Aangezien k Heather Nova al eens gezien heb is de keuze wat makkelijkerquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:43 schreef pascalheister het volgende:
die laatste zou denk ik QOTSA worden eend
Ja hoor! Op de wc of in het park?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:45 schreef SCH het volgende:
Franky, staat je aanbod nog?
ik wist niet meer welke kleur je wilde hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar moet ik ook nog heen v/d week, heb je nog een billy voor mij meegenomen?
Wat ordinair, kan het niet gewoon op de achterbank?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja hoor! Op de wc of in het park?
sommige dingen wil ik niet wetenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja hoor! Op de wc of in het park?
alle wel eens gezien, maar QOTSA spreekt me het meeste aanquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat denk ik ook en dan kan ik nog net het laatste stuk van Heather Nova zien. Aangezien k Heather Nova al eens gezien heb is de keuze wat makkelijker
dat zeg je alleen als je met weer eens teveel spullen bent thuis gekomenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:43 schreef just me het volgende:
Ik heb een hekel aan mezelf![]()
ben net naar Ikea geweest
de classic collection?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Eindelijk kwam ik taxi driver tegen. De goede
Joey Seizoen 1
Platoon was goed en
Eminem Anger management tour.
en ik had Batman 1-4 en The Rocky collection ook nog in de handen maar toch maar weggelegd anders word het wel heel erg veel geld.
ik heb 2 manden gekocht voor in mijn kast en één lamp, valt wel mee tochquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat zeg je alleen als je met weer eens teveel spullen bent thuis gekomen
ja eiken hequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:48 schreef just me het volgende:
[..]
ik wist niet meer welke kleur je wilde hebben![]()
het was zo druk bij de klantenservice en gisteren stond er zo'n grote file dat ik, om bij mijn eigen huis te komen, zelfs een andere afslag heb moeten nemen!
is een onderzoek van Maurice de Hond, naar de intelligentie van de gemiddelde teletekst-voetbal-supporter !quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:51 schreef pberends het volgende:
Waarom zijn de teletekstcijfers veranderd voor het voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |