bronquote:AMSTERDAM - Wim Duisenberg is op 70-jarige leeftijd overleden. De Franse politie heeft bekendgemaakt dat hij dood is gevonden in z'n villa in het zuidwesten van Frankrijk. Over de doodsoorzaak is nog niets bekend.
De PvdA'er was de eerste president van de ECB (Europese Centrale Bank). Hij leidde ook de Nederlandsche Bank en was jarenlang minister.
terwijl je het van Martin Toonder van mijlenver zag aankomen natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2005 17:19 schreef Againzender het volgende:
Best wel onverwacht dit....
van wie verwacht je het wel dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:20 schreef renz0r het volgende:
[..]
Piet Römer.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef Herald het volgende:
van wie verwacht je het wel dan?
Dan is er toch iets mis met je herinneringen......maar ach.. altijd leuk om nog eens over de euro te zeiken, al is het nu ten koste van een lijk....quote:Op zondag 31 juli 2005 17:19 schreef SunChaser het volgende:
Sja, zielig voor zn nabestaanden enzo, maar mensen van 70+ gaan nu eenmaal een keer dood. Ik zal me hem iig herinneren als een van de mensen die ons de voordelen van euro hebben voorgelogen.
Is Wim ineens heilig? Ik zeg toch dat ik t zielig vind, maar mensen gaan nu eenmaal een keer dood.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:22 schreef teamlead het volgende:
.. altijd leuk om nog eens over de euro te zeiken, al is het nu ten koste van een lijk....
Vind ik niet.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:19 schreef Againzender het volgende:
Best wel onverwacht dit....
Open een topic in KLB joh.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is Wim ineens heilig? Ik zeg toch dat ik t zielig vind, maar mensen gaan nu eenmaal een keer dood.
Compassie speelt zich af op een ander vlak dan de inborst van de overledene.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:24 schreef HarigeKerel het volgende:
De man die ons de euro in de maag heeft gesplitst en getrouwd was met dat Greta monster? en de drugsdealende zoon van Greta uit een Thaise bak haalde zodat hij kon vluchten?
Nee eigenlijk kan ik daar weinig goeds over kwijt, eigenlijk.
Ik voel me enerzijds niet erg aangesproken maar anderzijds heb ik het idee dat dat wel de bedoeling was.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:29 schreef Yildiz het volgende:
Verkapt- zie - mij - eens - stoer - er - niks - om - geven - posts....
post dan niet ofzo
Gecondoleerd aan de nabestaanden.
Het was meer op andere users bedoeld, maar okey.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:33 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ik voel me enerzijds niet erg aangesproken maar anderzijds heb ik het idee dat dat wel de bedoeling was.
Dat houdt in dat je de eerste regel uit mijn post niet hebt gelezen of niet hebt begrepen.
Als ik jou was zou ik me alvast voorbereiden op het overlijden van Joop Doderer, Johnny Kraaijkamp, Willem van Kooten en Rijk de Gooijerquote:Op zondag 31 juli 2005 17:34 schreef QyRoZ het volgende:
Wow, onverwachts. En jong.
Zal wel natuurlijk zijn, in zijn geval slecht karma dus.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:34 schreef fembol het volgende:
Hmmz doodsoorzaak niet bekend?
True. Hij heeft heel recent nog die Dexia-zaak tot een goed einde gebracht.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:39 schreef Tafkahs het volgende:
nou ja, hij was natuurlijk wel gestopt met een hele drukke baan met grote verantwoordelijkheid. Dat gaat wel vaker zo.
De doodsoorzaak zal wel officieel vastgesteld moeten worden. Kan zijn dat hij alleen daar was en dat iemand hem heeft gevonden. Vooralsnog ga ik uit van een natuurlijke dood.quote:Ik ben wel nieuwsgierig wat de politie hiermee te maken heeft...
Jij snapt het verschil niet tussen het overlijden van iemand die ziek is en iemand die gezond is - qua onverwachtheid?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik me alvast voorbereiden op het overlijden van Joop Doderer, Johnny Kraaijkamp, Willem van Kooten en Rijk de Gooijer
We houden het nieuws scherp in de gaten.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True. Hij heeft heel recent nog die Dexia-zaak tot een goed einde gebracht.
[..]
De doodsoorzaak zal wel officieel vastgesteld moeten worden. Kan zijn dat hij alleen daar was en dat iemand hem heeft gevonden. Vooralsnog ga ik uit van een natuurlijke dood.
Sinds de dood van Arafat heeft ze zichzelf natuurlijk geheel op Wim gericht en dat kan maar zolang goed gaanquote:Op zondag 31 juli 2005 17:43 schreef Tafkahs het volgende:
Misschien werd hij wel doodziek van dat pro-palestijnen gejammer van zijn onbegrepen vrouw
RIP trouwensquote:143 tt-EEN 143 zo 31 jul 17:40:13
economie
HULDE VOOR OVERLEDEN WIM DUISENBERG
De Franse premier Dominique de Villepin
heeft als eerste hulde gebracht aan de
in zijn land overleden Europese top-
bankier Wim Duisenberg.
De Villepin roemt de "erg belangrijke
rol die Duisenberg speelde bij de
invoering van de euro en in het behoud
van de stabiliteit van de munt".
Op die manier was Duisenberg een van de
pioniers van de Europese eenmaking, zo
zei de Villepin nog.
Duisenberg werd zondag dood
aangetroffen in zijn villa in het
zuiden van Frankrijk.
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:50 schreef Tafkahs het volgende:
ik vond de Eric van Muiswinkel persiflage leuk,
je-zus wat is die Albert Heijn rete-duur geworrrden. O wacht het is in joerows, dan moet je het door 2en delen..![]()
Ja, dat is wel treurig. Dat zie je vaker, dan werkt iemand zijn hele leven keihard en net wanneer hij het wat rustiger aan gaat doen valt hij dood neer. Dan heb je dus uiteindelijk helemaal voor niets gewerkt.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:56 schreef Dementor het volgende:
Heel hard gewerkt en dat heeft hij moeten bekopen met zijn leven.
Hij er zal het er wel van genomen hebben hoor de afgelopen jarenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:58 schreef Dependy het volgende:
[..]
Ja, dat is wel treurig. Dat zie je vaker, dan werkt iemand zijn hele leven keihard en net wanneer hij het wat rustiger aan gaat doen valt hij dood neer. Dan heb je dus uiteindelijk helemaal voor niets gewerkt.
Dat gevoel had ik ook bij hem. Ik ben wel benieuwd wat nou de doodsoorzaak is. Volgens TF1 is ie in zijn zwembad dood aangetroffen.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:48 schreef Adfundum het volgende:
Altijd gedacht dat hij de 100 wel zou halen.
Zoals?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:01 schreef pberends het volgende:
Hij heeft veel slechts gedaan voor Europa en Nederland, maar alsnog RIP.
Hier staat op de Zwitserse teletext dat Duisenberg in het zwembad is gevonden!?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
RIP mr. Duisenberg
Wordt trouwens wel geheimzinnig gedaan rond zijn dood is het niet?
.quote:Ex-EZB-Präsident Wim Duisenberg ist tot
31.07.2005 17:54
AVIGNON - Der frühere Präsident der Europäischen Zentralbank (EZB), Wim Duisenberg, ist tot. Der 70-Jährige sei leblos im Schwimmbad seiner Villa gefunden worden, teilte die Polizei im südfranzösischen Faucon mit
De euro.quote:
Dat pleit alleen nog maar extra voor hemquote:Op zondag 31 juli 2005 18:00 schreef alex4allofyou het volgende:
Dat zn vrouw de palestijnen ondersteunt zegt toch niets over hem??
Hij heeft ons voordelen voorgeschoteld die er helemaal niet waren.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:00 schreef alex4allofyou het volgende:
Je kan hem niet de euro-inflatie verwijten want het zijn de winkels geweest
die er misbruik van gemaakt hebben.
Zoals 'niks', maar pberends moet altijd in elk topic even laten zien dat 'ie niet spoort.quote:
Jeemig, heb je dan echt geen fatsoen in je donder en maar blijven zeiken over iemand die net is overleden?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij heeft ons voordelen voorgeschoteld die er helemaal niet waren.
Dus als Zalm, Wilders, Balkenende, Bush of Marijnissen overleidt mag je ook alleen maar goede dingen over hen zeggen?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Jeemig, heb je dan echt geen fatsoen in je donder en maar blijven zeiken over iemand die net is overleden?
Ja. Wat moet die man een incasseringsvermogen hebben gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |