Als ik jou was zou ik me alvast voorbereiden op het overlijden van Joop Doderer, Johnny Kraaijkamp, Willem van Kooten en Rijk de Gooijerquote:Op zondag 31 juli 2005 17:34 schreef QyRoZ het volgende:
Wow, onverwachts. En jong.
Zal wel natuurlijk zijn, in zijn geval slecht karma dus.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:34 schreef fembol het volgende:
Hmmz doodsoorzaak niet bekend?
True. Hij heeft heel recent nog die Dexia-zaak tot een goed einde gebracht.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:39 schreef Tafkahs het volgende:
nou ja, hij was natuurlijk wel gestopt met een hele drukke baan met grote verantwoordelijkheid. Dat gaat wel vaker zo.
De doodsoorzaak zal wel officieel vastgesteld moeten worden. Kan zijn dat hij alleen daar was en dat iemand hem heeft gevonden. Vooralsnog ga ik uit van een natuurlijke dood.quote:Ik ben wel nieuwsgierig wat de politie hiermee te maken heeft...
Jij snapt het verschil niet tussen het overlijden van iemand die ziek is en iemand die gezond is - qua onverwachtheid?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik me alvast voorbereiden op het overlijden van Joop Doderer, Johnny Kraaijkamp, Willem van Kooten en Rijk de Gooijer
We houden het nieuws scherp in de gaten.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True. Hij heeft heel recent nog die Dexia-zaak tot een goed einde gebracht.
[..]
De doodsoorzaak zal wel officieel vastgesteld moeten worden. Kan zijn dat hij alleen daar was en dat iemand hem heeft gevonden. Vooralsnog ga ik uit van een natuurlijke dood.
Sinds de dood van Arafat heeft ze zichzelf natuurlijk geheel op Wim gericht en dat kan maar zolang goed gaanquote:Op zondag 31 juli 2005 17:43 schreef Tafkahs het volgende:
Misschien werd hij wel doodziek van dat pro-palestijnen gejammer van zijn onbegrepen vrouw
RIP trouwensquote:143 tt-EEN 143 zo 31 jul 17:40:13
economie ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
HULDE VOOR OVERLEDEN WIM DUISENBERG
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
De Franse premier Dominique de Villepin
heeft als eerste hulde gebracht aan de
in zijn land overleden Europese top-
bankier Wim Duisenberg.
De Villepin roemt de "erg belangrijke
rol die Duisenberg speelde bij de
invoering van de euro en in het behoud
van de stabiliteit van de munt".
Op die manier was Duisenberg een van de
pioniers van de Europese eenmaking, zo
zei de Villepin nog.
Duisenberg werd zondag dood
aangetroffen in zijn villa in het
zuiden van Frankrijk.
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:50 schreef Tafkahs het volgende:
ik vond de Eric van Muiswinkel persiflage leuk,
je-zus wat is die Albert Heijn rete-duur geworrrden. O wacht het is in joerows, dan moet je het door 2en delen..![]()
Ja, dat is wel treurig. Dat zie je vaker, dan werkt iemand zijn hele leven keihard en net wanneer hij het wat rustiger aan gaat doen valt hij dood neer. Dan heb je dus uiteindelijk helemaal voor niets gewerkt.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:56 schreef Dementor het volgende:
Heel hard gewerkt en dat heeft hij moeten bekopen met zijn leven.
Hij er zal het er wel van genomen hebben hoor de afgelopen jarenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:58 schreef Dependy het volgende:
[..]
Ja, dat is wel treurig. Dat zie je vaker, dan werkt iemand zijn hele leven keihard en net wanneer hij het wat rustiger aan gaat doen valt hij dood neer. Dan heb je dus uiteindelijk helemaal voor niets gewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |