Kom dan ook eens opdagen in die topics lievquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:29 schreef Brechtje het volgende:
Jammer dat het niveau zo laag wordt in de slowchat.
Ik lees veel mee in slowchat, maar post er niet zoveel zoals je ziet, heb er niet echt wat te melden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:31 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Kom dan ook eens opdagen in die topics liev
Als iedereen dat deed waren er nog maar 20 topics geweest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik lees veel mee in slowchat, maar post er niet zoveel zoals je ziet, heb er niet echt wat te melden.
Ik merk het.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik lees veel mee in slowchat, maar post er niet zoveel zoals je ziet, heb er niet echt wat te melden.
Puik plan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:31 schreef Chriz2k het volgende:
Misschien helpt het als je verplicht bent met een PI te posten.
Dat komt dus eigenlijk wel sinds jij met dat gedoe met die avatar bent begonnen. Hoe hebben we het anders 120 delen in het verleden hebben kunnen posten? Naast jou zijn er nog wel een paar mensen waar ik nog nooit van gehoord heb maar die wel enorm baggeren in de SC.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat komt niet dor mij hoor..
Knoekie heeft een avatar. Ik maak hem na. Is het dan mijn fout dat de rest van PUB ook zo'n avatar wilquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat komt dus eigenlijk wel sinds jij met dat gedoe met die avatar bent begonnen. Hoe hebben we het anders 120 delen in het verleden hebben kunnen posten? Naast jou zijn er nog wel een paar mensen waar ik nog nooit van gehoord heb maar die wel enorm baggeren in de SC.
Vroeger deden we nog uren over een topic, nu lijkt het wel een wedstrijdje en is een SC topic van een 30 minuten bijna geen uitzondering meer.![]()
We zijn er al mee bezigquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat komt dus eigenlijk wel sinds jij met dat gedoe met die avatar bent begonnen. Hoe hebben we het anders 120 delen in het verleden hebben kunnen posten? Naast jou zijn er nog wel een paar mensen waar ik nog nooit van gehoord heb maar die wel enorm baggeren in de SC.
Vroeger deden we nog uren over een topic, nu lijkt het wel een wedstrijdje en is een SC topic van een 30 minuten bijna geen uitzondering meer.![]()
Helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jaco is nou wel erg irritant bezig met steeds te melden dat hij dat topic zo leuk vond.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
als in: PUB Slowchat #148 Kut Jimi
* Jaco90 ligt weer dubbel.
De mods kunnen zelf erg goed uitzoeken wie er baggerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaco is nou wel erg irritant bezig met steeds te melden dat hij dat topic zo leuk vond..
Dan vraag ik me af wat jij hier nog steeds doetquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef BObNL het volgende:
[..]
De mods kunnen zelf erg goed uitzoeken wie er baggeren
En toch post jij wel eens slowchat in andere topicsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:08 schreef Modwire het volgende:
Nee, slowchat vind ik geen zak aan, daar heb ik msn voor..
Een opmerking mag best. Écht!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:24 schreef Modwire het volgende:
Ik vind dat een leuke zijdelingse, misschien ietwat offtopic, opmerking in een topic moet kunnen. Jullie vinden blijkbaar van niet. Daar zit ik mee.
Dat is dan wel zwaar lullig niet? Dat als Jantje 1 slowchat-achtige opmerking plaatst, Pietje 3 en Grietje 6, dan zou Jantje dus het bokje zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een opmerking mag best. Écht!
Maar 10 achter elkaar niet. En dan is het misschien zo dat er 9 mensen voor jou waren waardoor ook jij de dupe bent van maar 1 offtopic reactie.
Dat is dan gewoon pech hebben! We kunnen daar geen rekening mee houden.
Offtopic is offtopic en zoals ik ook al in het andere topic zei, een paar mogen best wel.
Nou nee, meestal verwijder/edit ik de laatste slowchatposts. Waar meestal Jantje 1 niet bij zit dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is dan wel zwaar lullig niet? Dat als Jantje 1 slowchat-achtige opmerking plaatst, Pietje 3 en Grietje 6, dan zou Jantje dus het bokje zijn.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
PUB SC #154; Gezelligheid alom!
Jaco loopt de boel te verstieren
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:51 schreef Jaco90 het volgende:
Hmm.. je wilt tog niet dat ik overlijd?
quote:
En dubbel als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:07 schreef brainster het volgende:
Masturberen
Bagger van de eerste klasse
Dat valt wel mee.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:54 schreef Ayaxola het volgende:
Dit is een soort naaitopic zie ik nu?
Neequote:Op maandag 29 augustus 2005 15:54 schreef Ayaxola het volgende:
Dit is een soort naaitopic zie ik nu?
Jouw topic is al wat verouderd, ik laat die ene nog even staanquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:45 schreef Jaguarized het volgende:
De reacties van Naar welke programma's kijk jij? mogen gemergd worden in [Centraal] Pubers en televisie Eerste topic is dubbel.
Het is wel vreemd om 2 dubbele topics te laten staan. Als ik die van mezelf die er eerder was, een schop geef, dan telt je argument al niet eens meer. In andere fora worden ze gewoon gemergd.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jouw topic is al wat verouderd, ik laat die ene nog even staan! Anders kunnen we alles wel centraal maken
!
Hij was ook maar 20 minuten eerder. Niet zo miepen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:00 schreef MaRySe het volgende:
Ik was even bezig met een topic verjaardagen gevraagd en snel opent iemand anders zo een topic![]()
In andere fora wordt ook niet alles gemergd.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is wel vreemd om 2 dubbele topics te laten staan. Als ik die van mezelf die er eerder was, een schop geef, dan telt je argument al niet eens meer. In andere fora worden ze gewoon gemergd.
Ik heb het daar al met brainster over gehad.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:00 schreef MaRySe het volgende:
Ik was even bezig met een topic verjaardagen gevraagd en snel opent iemand anders zo een topic![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In andere fora wordt ook niet alles gemergd.
En jouw topic staat niet meer in het lijstje en dat andere topic is maar een deel van je onderwerp wat wat nieuwer is.
Nee, behalve als ie meer dan een half jaar oud is en ver onderaan staat (bijvoorbeeld waar 2 á 3 maanden niet meer in gereageerd is, ik noem maar wat)quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp mag het zomaar dat ik een nieuw topic open terwijl het originele even niet meer in de lijst voorkomt?
Ja hoor, maar ik kan wel elke keer hetzelfde zeggen en jij ook, dat schiet niet op.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:16 schreef Jaguarized het volgende:
Als ik behoefte heb om er over te mailen dan merk je dat in je Inbox. Ik ben van mening dat dit een feedback topic is waarin dit soort dingen besproken mogen worden!
Dat staat er niet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
Het topic van pekel was er eerder en daar gaat het om.
Jammer maar helaas, ik zei al dat je met pekel kon overleggen of hij jullie OP erin wilden zetten.
Doe je dat niet, heb jij pech maar het topic was dubbel en gaat op slot.
En ik vind het erg teleurstellend dat je dan ook nog even snel de OP aanpast met "Stelletje kneuzen hier" .
Maar wat jij wil Maryse !
Heey jij! Mailen!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:36 schreef brainster het volgende:
ijsmeis, dat topic van pekel mag dan wel eerder zijn, als je gewoon even aandacht besteed aan het inhoudelijke van Maryse's topic dan zou je het volgende hebben gelezen. Er was een geweldige OP, enkele regels waar men zich aan moest houden en dat soort zaken, zodat het topic niet vol komt te staan met "dag maand". Daar hadden we daadwerkelijk overnagedacht.
* brainster stopt nu maar, dit heeft gewoon geen zin.
En ik heb tegen jou via msn gezegd "Vraag even aan pekel hoe en wat" waarna jij zei "aa, dankje!" .quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:36 schreef brainster het volgende:
ijsmeis, dat topic van pekel mag dan wel eerder zijn, als je gewoon even aandacht besteed aan het inhoudelijke van Maryse's topic dan zou je het volgende hebben gelezen. Er was een geweldige OP, enkele regels waar men zich aan moest houden en dat soort zaken, zodat het topic niet vol komt te staan met "dag maand". Daar hadden we daadwerkelijk overnagedacht.
* brainster stopt nu maar, dit heeft gewoon geen zin.
Ach... nu maakt het niet meer zoveel uit. Ik stop maar met zeiken, straks lijkt het nog alsof ik het erg vindquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik heb tegen jou via msn gezegd "Vraag even aan pekel hoe en wat" waarna jij zei "aa, dankje!" .
ik had m al gesloten voordat ik je post las.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:11 schreef Jaguarized het volgende:
De bange kakkers
Bagger, geen meerwaarde, geen niveau, slotje.![]()
Bijna nog echt ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik had m al gesloten voordat ik je post las.
Het is hier idd geen slowchattopic, was er iets?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:06 schreef Jaguarized het volgende:
Lekker rustig hier.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het is hier idd geen slowchattopic, was er iets?
Nee hoor, je kunt ook best overdag dronken zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 09:40 schreef Brechtje het volgende:
En het is weer ochtend, maar meteen een slotje?
Zoiezo een baggertopic, vooral in PUB.quote:Op zondag 4 september 2005 10:32 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt ook best overdag dronken zijn.
Je zeurtquote:Op zondag 4 september 2005 10:41 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zoiezo een baggertopic, vooral in PUB.
open zulke topics maar in onzin.![]()
Ik heb geen idee, sorryquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand van de crew enig idee waar Brechtje trouwens is? Die was gisterochtend ineens offline en Yvonne was ook al niet in FokRadio.
Hehe.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand van de crew enig idee waar Brechtje trouwens is? Die was gisterochtend ineens offline en Yvonne was ook al niet in FokRadio.
Geeft niks Brechtjequote:Op woensdag 7 september 2005 06:54 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Hehe.
Ons internet lag eruit.De modem ergens was kapot en zou even duren tot ze hem gingen repareren.
Dus mijn excuses!
Sorry IJsmeis.
Ik kan niet zomaar een topic openen zonder daar met de andere mods over te hebbenquote:Op woensdag 7 september 2005 18:36 schreef Talena het volgende:
Ik wil gvd een Miss/Mister pub. topic!
Ijsmeis doet valse beloftes
*druk aan het bespreken.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan niet zomaar een topic openen zonder daar met de andere mods over te hebben.
En ik heb Brechtje nog niet gesproken, dus even geduld aub.
PUB SC #200 - Deel Tweehonderd alweer! Feest! *O*quote:Op donderdag 8 september 2005 21:11 schreef Gizmore het volgende:
Kan een modje trouwens dedie teveel staat even weghalen? Zodat alles weer netjes op 1 regel staat
Ik kan de OP niet wijzigen
Die worden gemerged, doorgegeven aan de FA'squote:Op vrijdag 9 september 2005 19:56 schreef Jaguarized het volgende:
Wat heb jij geflikt op school #2
wat voor een geintjes haalde jij uit bij je leraren?
Gaat allebei over hetzelfde alleen ander woordgebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |