Ja hoor, maar ik kan wel elke keer hetzelfde zeggen en jij ook, dat schiet niet op.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:16 schreef Jaguarized het volgende:
Als ik behoefte heb om er over te mailen dan merk je dat in je Inbox. Ik ben van mening dat dit een feedback topic is waarin dit soort dingen besproken mogen worden!
Dat staat er niet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
Het topic van pekel was er eerder en daar gaat het om.
Jammer maar helaas, ik zei al dat je met pekel kon overleggen of hij jullie OP erin wilden zetten.
Doe je dat niet, heb jij pech maar het topic was dubbel en gaat op slot.
En ik vind het erg teleurstellend dat je dan ook nog even snel de OP aanpast met "Stelletje kneuzen hier" .
Maar wat jij wil Maryse !
Heey jij! Mailen!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:36 schreef brainster het volgende:
ijsmeis, dat topic van pekel mag dan wel eerder zijn, als je gewoon even aandacht besteed aan het inhoudelijke van Maryse's topic dan zou je het volgende hebben gelezen. Er was een geweldige OP, enkele regels waar men zich aan moest houden en dat soort zaken, zodat het topic niet vol komt te staan met "dag maand". Daar hadden we daadwerkelijk overnagedacht.
* brainster stopt nu maar, dit heeft gewoon geen zin.
En ik heb tegen jou via msn gezegd "Vraag even aan pekel hoe en wat" waarna jij zei "aa, dankje!" .quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:36 schreef brainster het volgende:
ijsmeis, dat topic van pekel mag dan wel eerder zijn, als je gewoon even aandacht besteed aan het inhoudelijke van Maryse's topic dan zou je het volgende hebben gelezen. Er was een geweldige OP, enkele regels waar men zich aan moest houden en dat soort zaken, zodat het topic niet vol komt te staan met "dag maand". Daar hadden we daadwerkelijk overnagedacht.
* brainster stopt nu maar, dit heeft gewoon geen zin.
Ach... nu maakt het niet meer zoveel uit. Ik stop maar met zeiken, straks lijkt het nog alsof ik het erg vindquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik heb tegen jou via msn gezegd "Vraag even aan pekel hoe en wat" waarna jij zei "aa, dankje!" .
ik had m al gesloten voordat ik je post las.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:11 schreef Jaguarized het volgende:
De bange kakkers
Bagger, geen meerwaarde, geen niveau, slotje.![]()
Bijna nog echt ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik had m al gesloten voordat ik je post las.
Het is hier idd geen slowchattopic, was er iets?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:06 schreef Jaguarized het volgende:
Lekker rustig hier.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het is hier idd geen slowchattopic, was er iets?
Nee hoor, je kunt ook best overdag dronken zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 09:40 schreef Brechtje het volgende:
En het is weer ochtend, maar meteen een slotje?
Zoiezo een baggertopic, vooral in PUB.quote:Op zondag 4 september 2005 10:32 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt ook best overdag dronken zijn.
Je zeurtquote:Op zondag 4 september 2005 10:41 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zoiezo een baggertopic, vooral in PUB.
open zulke topics maar in onzin.![]()
Ik heb geen idee, sorryquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand van de crew enig idee waar Brechtje trouwens is? Die was gisterochtend ineens offline en Yvonne was ook al niet in FokRadio.
Hehe.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand van de crew enig idee waar Brechtje trouwens is? Die was gisterochtend ineens offline en Yvonne was ook al niet in FokRadio.
Geeft niks Brechtjequote:Op woensdag 7 september 2005 06:54 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Hehe.
Ons internet lag eruit.De modem ergens was kapot en zou even duren tot ze hem gingen repareren.
Dus mijn excuses!
Sorry IJsmeis.
Ik kan niet zomaar een topic openen zonder daar met de andere mods over te hebbenquote:Op woensdag 7 september 2005 18:36 schreef Talena het volgende:
Ik wil gvd een Miss/Mister pub. topic!
Ijsmeis doet valse beloftes
*druk aan het bespreken.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan niet zomaar een topic openen zonder daar met de andere mods over te hebben.
En ik heb Brechtje nog niet gesproken, dus even geduld aub.
PUB SC #200 - Deel Tweehonderd alweer! Feest! *O*quote:Op donderdag 8 september 2005 21:11 schreef Gizmore het volgende:
Kan een modje trouwens dedie teveel staat even weghalen? Zodat alles weer netjes op 1 regel staat
Ik kan de OP niet wijzigen
Die worden gemerged, doorgegeven aan de FA'squote:Op vrijdag 9 september 2005 19:56 schreef Jaguarized het volgende:
Wat heb jij geflikt op school #2
wat voor een geintjes haalde jij uit bij je leraren?
Gaat allebei over hetzelfde alleen ander woordgebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |