quote:

Ow zo kan iedereen deze belangrijke nuttige post zienquote:Op maandag 5 september 2005 19:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eens.
Ik zeg als dit topic vol is pas stemmen.
Door de PUB mods en 3 willekeurige neutrale users
en dan moeten ze ook een motivatie geven bij elk antwoord waarom wel en niet

Is het neit gewoon handiger om het hetzelfde te organiseren als de miss en minster fok! verkiezingen?quote:Op maandag 5 september 2005 19:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow zo kan iedereen deze belangrijke nuttige post zien

Dat gewoon iedereen kan stemmen ? of hoe bedoel jequote:Op maandag 5 september 2005 19:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Is het neit gewoon handiger om het hetzelfde te organiseren als de miss en minster fok! verkiezingen?

gesloten topic je kan je foto's mailen en er kan gestemd worden via de mail en er zitten limieten aan.quote:Op maandag 5 september 2005 19:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat gewoon iedereen kan stemmen ? of hoe bedoel je

Perfect !quote:Op maandag 5 september 2005 19:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
gesloten topic je kan je foto's mailen en er kan gestemd worden via de mail en er zitten limieten aan.
Klaaaaar

Maar...maar... ik wil op Melanie stemmen! En ik ben een meisje...quote:Op maandag 5 september 2005 20:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Perfect !
Maar wel pas stemmen als na een bepaalde datum zodat mensen zich kunnen opgeven
En dan vrouwen op jongens en andersom.

tuurlijk niet.quote:Op maandag 5 september 2005 20:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Perfect !
Maar wel pas stemmen als na een bepaalde datum zodat mensen zich kunnen opgeven
En dan vrouwen op jongens en andersom.

Ok goed danquote:Op maandag 5 september 2005 20:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
tuurlijk niet.
Iedereen die mailt moet de nick van de zogehete miss en mister naar zijn keuze mailen
Maargoed dit kan niet door ons worden georganiseeerd dus ik denk een slotje en dat de Modjes het achter meoten opstarten.

Stemmen hoeft nog niet. Lees maar eens de Openingspost.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:55 schreef Talena het volgende:
ijsmeis
Wees nou een keer een moderator en maak een stem, foto, en slowchat topic.

Ik las de feedback net pas en eigenlijk heb je gelijkquote:Op maandag 5 september 2005 20:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
tuurlijk niet.
Iedereen die mailt moet de nick van de zogehete miss en mister naar zijn keuze mailen
Maargoed dit kan niet door ons worden georganiseeerd dus ik denk een slotje en dat de Modjes het achter meoten opstarten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |