Dat gebruik ik alleen om van de harde af te komen...mag dat ook ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:46 schreef Catch22- het volgende:
als je zegt dat je aan je vriendin denkt zit je hier keihard te liegen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:55 schreef Taproot het volgende:
Wat hulpmiddelen betreft heb k nog n leuke tip, nog een ontdekking die ik gedaan heb.
Je blaast zo n redband voor op het strand half op, en plooit deze dubbel, zodat je net een reuzelip hebt. De binnenkant bevochtig je met speeksel/massageolie en dan je leuter ertussensteken.
Ik denk dat die 3% zijn eigen piemel niet KAN VINDEN.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Of die 97% kan niet geloven dat die 3% gewoon geen behoefte heeft om zelf iets met zn pik te doen.![]()
Dikke boom dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 05:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Hoevaak doe jij het?
2 keer per half uur
Waarmee doe je het?
beiden handen tegelijk
Hulpmiddelen?
een dikke zwarte anale banzai dildo
Waar denk je aan?
mijn kinderren natuurlijk
Waar doe je het?
in de boom in de achtertuin
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:19 schreef Noltie het volgende:
Hoevaak doe jij het? 10 keer per week minimaal![]()
Waarmee doe je het? Rechterhand
Hulpmiddelen? Linkerhand
Waar denk je aan? Vriendin en consorte![]()
Waar doe je het? Eigen kamertje
Bed? Badkamer? Tuinhuisje? Bed, stoel, grond... overal waar plek is![]()
Kouwe kak noemen we datquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:19 schreef Molluck het volgende:
Ik denk, laat ik me eens mild uitdrukken, maar eigenlijk deel ik die mening wel
![]()
Ik ken wel een aantal mensen die daar op school zitten en die vallen best mee, maar de meeste mensen daar zijn wel (wannabe)upper-class ja![]()
hoi jorisquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:55 schreef Escape2Dawn het volgende:
1 keer per dag en net nog gedaan...
goeie tip! ik heb nog een liptonice standbal, van een vriendin gekregenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:55 schreef Taproot het volgende:
Wat hulpmiddelen betreft heb k nog n leuke tip, nog een ontdekking die ik gedaan heb.
Je blaast zo n redband voor op het strand half op, en plooit deze dubbel, zodat je net een reuzelip hebt. De binnenkant bevochtig je met speeksel/massageolie en dan je leuter ertussensteken.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:22 schreef Enzo18 het volgende:
die strandbal gaf ze zeker niet voor niets
Zovaak ik wilquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:20 schreef Beach het volgende:
Hoevaak doe jij het?
Waarmee doe je het?
Hulpmiddelen?
Waar denk je aan?
Waar doe je het?
Bed? Badkamer? Tuinhuisje?
Barst maar los![]()
Jij hebt toch de hele dag niets te doen..quote:Op woensdag 14 september 2005 18:55 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Ik ga me maar 's effe lekker aftrekken
Hallo. Mijn naam is Wouter, en ik wil het graag over masturberen hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:54 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
Valt op, is het openbaar dan is er binnen enkele seconde radiostilte....![]()
en nu het anoniem is ken niemand ze mond erover houden![]()
3 a 4 keer per dagquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:20 schreef Beach het volgende:
Hoevaak doe jij het?
Waarmee doe je het?
Hulpmiddelen?
Waar denk je aan?
Waar doe je het?
Bed? Badkamer? Tuinhuisje?
Barst maar los![]()
is 2x per maand niet hetzelfde als 1x in twee weken?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:00 schreef Ivatje het volgende:
Ik vrij 2x per maand en ik masturbeer 1x in twee weken met een vibrator.
Vibrator is sneller, wordt niet moe en heeft geduld...ha
En ik krijg sterkere en langere org. met een vibrator dan met mijn vriend. Met mijn vriend is ook lekker, maar iets minder intensief.
kamer als in woonkamer waar iedereen is?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:07 schreef Ghosty het volgende:
en om nog ff ontopic te reageren:
Hoevaak doe jij het? 0-7 keer per week
Waarmee doe je het? geen idee
Waar denk je aan? neuken?
Waar doe je het? kamer
neuken? als in:quote:en om nog ff ontopic te reageren:
Hoevaak doe jij het? 0-7 keer per week
Waarmee doe je het? geen idee
Waar denk je aan? neuken?
Waar doe je het? kamer
mn eigen kamer?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:15 schreef Beach het volgende:
[..]
kamer als in woonkamer waar iedereen is?![]()
als in: niet de pijplippen van Jett en Brechtje als mijn slaaf, maar gewoon neuken?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:56 schreef Sjekkedelik het volgende:
[..]
neuken? als in:
ik denk er wel aan hoewel ik niet weet hoe het moet.
![]()
Zekers. Maar er word dan niet gebeft als ze een snor heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:25 schreef blup het volgende:
[..]
Fantaseer je ook wel eens dan dat je met je pik door dr snor heen schuurt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |