2 keer per weekquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:20 schreef Beach het volgende:
Hoevaak doe jij het?
Waarmee doe je het?
Hulpmiddelen?
Waar denk je aan?
Waar doe je het?
Bed? Badkamer? Tuinhuisje?
Barst maar los![]()
Dat hoef ik echt niet te weten hoor, en ik denk ook niet dat iemand dat interessant vindtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:55 schreef Escape2Dawn het volgende:
1 keer per dag en net nog gedaan...
Dat zei mijn ex ook altijd....tot ze in een dronken bui mij mastruberend opelde...quote:
Jouw ex is een verraadster. Ik doe het echt niet. En ik word ook niet dronken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:36 schreef marcel1985 het volgende:
[..]
Dat zei mijn ex ook altijd....tot ze in een dronken bui mij mastruberend opelde...
Iedereen doet t dat is een feit!![]()
quote:
Ik lul niet, want ik ben vrouwelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:52 schreef P8 het volgende:
[..]
![]()
je lult. niet masturberen is nog tot daar aan toe, maar ook nooit dronken worden![]()
jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:18 schreef diehgk het volgende:
Zeg Beach jij hebt toch bij liefde.leerlingen.com gewerkt
bull shit, kan nooit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:46 schreef Nienix het volgende:
97 % van de mannen mastubeert
en de rest liegt
Of die 97% kan niet geloven dat die 3% gewoon geen behoefte heeft om zelf iets met zn pik te doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:46 schreef Nienix het volgende:
97 % van de mannen mastubeert
en de rest liegt
scherp, heel scherpquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Of die 97% kan niet geloven dat die 3% gewoon geen behoefte heeft om zelf iets met zn pik te doen.![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:54 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik lul niet, want ik ben vrouwelijk.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:52 schreef P8 het volgende:
[..]
![]()
je lult. niet masturberen is nog tot daar aan toe, maar ook nooit dronken worden![]()
Sommige mensen zijn heel benieuwd heur!quote:
Dat soort dingen ga ik hier niet posten als ik net 1 dag geregistreerd staquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:59 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn heel benieuwd heur!
welkom op Fok! trouwens
ach, dat doe ik nog steeds niet, en zal ik hier ook nooit doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:02 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Dat soort dingen ga ik hier niet posten als ik net 1 dag geregistreerd sta
En bedankt!
4 - 5x per weekquote:Hoevaak doe jij het?
linksquote:Waarmee doe je het?
geenquote:Hulpmiddelen?
Wil je niet weten...quote:Waar denk je aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bed. Heel soms badkamer, maar dat ligt niet lekker en een tuinhuisje heb ik niet.quote:Waar doe je het?
Bed? Badkamer? Tuinhuisje?Don't hurry, be crappy!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |