En je pilske laten likken wel dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:50 schreef Chriz2k het volgende:
Mag niet van God.
Fantaseer je ook wel eens dan dat je met je pik door dr snor heen schuurt?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:14 schreef Brilaap het volgende:
V: Waar denk je aan?
A: Neuken met een boterhete arabische chick.
Barst maar los .
**Done*
Ja inderdaad, geil ons eens op.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom posten hier nou alleen maar mannelijke users
![]()
PUB bestaat voornamelijk uit mannelijke users.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom posten hier nou alleen maar mannelijke users
![]()
Wijze postquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:46 schreef Catch22- het volgende:
als je zegt dat je aan je vriendin denkt zit je hier keihard te liegen
De eerste vrouw die hier post en er wordt meteen zo gereageerdquote:
Haha serieus. Ben ik de eerste vrouw die hier post.. nouja zeg!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
De eerste vrouw die hier post en er wordt meteen zo gereageerd![]()
*profiel checkt: waar in 'omgeving Eindhoven' woon je?
Ja volgens mij ben je de eerste vrouw...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:50 schreef Classique het volgende:
[..]
Haha serieus. Ben ik de eerste vrouw die hier post.. nouja zeg!
maar, iig niet IN Eindhoven, al kom ik daar toch wel erg vaak! Gezellig daar!
Nee hoor ik heb hier ook al gepostquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:50 schreef Classique het volgende:
[..]
Haha serieus. Ben ik de eerste vrouw die hier post.. nouja zeg!
maar, iig niet IN Eindhoven, al kom ik daar toch wel erg vaak! Gezellig daar!
Toch niet Veghel he...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef Classique het volgende:
Eh, als ik dat zeg, herkent mijn neef me hier straks nog, denk ik. En ik heb geen zin in van die veelbetekende blikken van hem tijdens familiefeestjes omdat hij deze post van mij -toevallig- heeft gelezen misschien.
Maar laat ik zeggen, zo'n 25km er vandaan.
Daar woont mijn omaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:01 schreef Sessy het volgende:
[..]
Toch niet Veghel he...![]()
(daar woon ik namelijk)
Is dat een school of zo? Ik ben in Veghel nooit naar school geweest, ik zat vroeger op 't Lorentz Casimir in Eindhoven en in 4 vwo ging ik van school en deed ik vwo staatsexamenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:04 schreef Molluck het volgende:
[..]
Daar woont mijn oma![]()
Maar het Zwijsen is wel ok
edit: hmnn, aan je leeftijd te zien ben je het Zwijsen wel ontgroeid
Een kutschool... Driekwart zijn kakkers en verwende villawijkkrengen, de rest zijn of zo nerd als wat of zo gek als een deur.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:09 schreef Molluck het volgende:
Het Zwijsen is de enige middelbare school in Veghel (en directe omgeving)
En het Lorentz Casimir...tsja, ongetwijfeld een heel goede school
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:10 schreef Sessy het volgende:
[..]
Een kutschool... Driekwart zijn kakkers en verwende villawijkkrengen, de rest zijn of zo nerd als wat of zo gek als een deur.![]()
Moest van ma... Zij wilde niet dat ik op een school zou zitten waar ze ook mavo hadden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:14 schreef cultheld het volgende:
Waarom zat je er dan op?
Moesten we niet toen tegen jullie in de interlyceale?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
Kakkers zitten er op mijn school ook genoeg (van Maerlant heb je dan vast ook wel van gehoord) maar die vallen heel erg mee, daar kan ik me nog redelijk mee meten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |