Joh, als je niet normaal mee kan doen met een discussie, hou dan je waffel.quote:
ikquote:Op zondag 31 juli 2005 11:16 schreef nozem het volgende:
[..]
Je leest het altijd inderdaad: "Eerst testen en dan pas zonder condoom!"
Hoeveel mensen doen dat ECHT?
Lekker ding ben jij zeg?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:57 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen besmet met het HIV virus dacht ik. En zelfs als een meisje daarmee besmet is en je hebt geen anale sex is de kans dat je het zelf overneemt geloof ik erg klein.
[..]
Als de maatschappij dat aanbiedt zou het vreemd zijn er geen gebruik van te maken. Maar dit is off topic.
quote:Op zondag 31 juli 2005 10:53 schreef ChrisVi het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gezegde boontje komt om zijn loontje bij jou uitkomt.
Hij heeft wel gelijk. De kans is zeer klein, of die te verwaarlozen is, is aan iedereen zelf in te schatten.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Lekker ding ben jij zeg?
Zit je hier allemaal pubers op te stoken hetzelfde te gaan doen omdat jij de kans te verwaarlozen vind?
Als ik ouder was van het meisje die jij te pakken neemt zonder, zou ik je aan je ballen ophangen aan de hoogste boom.
Bah onverantwoordelijk gedrag, ga je diep schamen jij.
Ja maar de volgende die hij zonder neukt kan mijn dochter zijn. En dan ga ik hetzelfe doen als zhe-devillquote:Op zondag 31 juli 2005 18:15 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. De kans is zeer klein, of die te verwaarlozen is, is aan iedereen zelf in te schatten.
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Joh, als je niet normaal mee kan doen met een discussie, hou dan je waffel.
quote:Op zondag 31 juli 2005 10:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toch is het wel zo dat hogere inkomensgroepen meer gevrijwaard blijven van ziektes dan lagere inkomensgroepen. De vraag is wel in hoeverre dat voor soa's geldt.
Dus er is een gedeelte van de mensheid die minder zijn ?quote:Op zondag 31 juli 2005 11:16 schreef DS4 het volgende:
[..]A. in de onderklasse zijn er genoeg onverzekerden.
Wat mij sterk opvalt is dat er mensen hier zijn die niet echt geloven in gevaar van aids.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als ik ouder was van het meisje die jij te pakken neemt zonder, zou ik je aan je ballen ophangen aan de hoogste boom.
Bah onverantwoordelijk gedrag, ga je diep schamen jij.
Als je ze gaat beoordelen naar maatstaven zoals gelden in de bovenklasse dan voldoen ze daar niet aan ja.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:21 schreef ChrisVi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus er is een gedeelte van de mensheid die minder zijn ?
En dat is de onderklasse ?
Zeg je dat ook van mensen die roken en longkanker krijgen? Of die autorijden en een ongeluk krijgen? Vanwaar die haat, verklaar dat eens?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:27 schreef ChrisVi het volgende:
[..]
Wat mij sterk opvalt is dat er mensen hier zijn die niet echt geloven in gevaar van aids.
"Het is iets van de condoom fabriek om je bang te maken of de kans is te verwaarlozen dat je het krijgt.
Ik hoop dat als deze "wezens" iemand er mee besmeten in de goot terecht komen en lang lijden.
Want als het aan mij ligt verdienen ze niet eens een pijnstiller.
Dit geld uiter aard niet voor mensen die bvb door bloedtransfusie of aanranding aids oplopen, nee enkelt voor diegene die bewust het risico genomen hebben
En wat ook weleens vergeten wordt: die kerel heeft het ooit ook van iemand anders opgelopen; is in die zin ook "slachtoffer".quote:Op zondag 31 juli 2005 18:37 schreef KonnieKipke het volgende:
Jeetje wat een onvertrokken reacties. Neuken zonder condoom staat echt niet gelijk aan moord. Er zijn altijd nog 2 partijen bij seks betrokken. Als mijn dochter bewust zou kiezen met iemand te neuken zonder condoom en zij kreeg HIV, dan kan ze zichzelf voor de kop slaan. Ik zou dan echt niet boos worden op die kerel.
Je hebt risico's en risico's. Je kunt zeggen dat het dom is om zonder condoom te neuken maar feit is dat bijna iedereen dat op den duur wel eens doet, getest of niet getest. Mensen worden doodsbang gemaakt door reclamespotjes en op internet. De kans om HIV op te lopen wordt enorm uitvergroot, een perfecte manier om de bevolking angst aan te praten om toch vooral met condoom te neuken. (En ja, daar vaart Durex best goed bij..) Bij mij is dat bijvoorbeeld prima gelukt, ik ben door de jaren heen doodsbang geworden om HIV op te lopen. Wanneer je dan eens met een expert (een arts bijvoorbeeld) gaat praten en je angsten aan deze persoon voorlegt dan hoor je in alle gevallen dat je eigenlijk een te verwaarlozen kans hebt om HIV op te lopen als hetero in Nederland, simpelweg omdat deze ziekte zich ook anno 2005 voornamelijk beperkt tot risicogroepen (junks, homo's, asielzoekers)quote:Op zondag 31 juli 2005 18:27 schreef ChrisVi het volgende:
[..]
Wat mij sterk opvalt is dat er mensen hier zijn die niet echt geloven in gevaar van aids.
"Het is iets van de condoom fabriek om je bang te maken of de kans is te verwaarlozen dat je het krijgt.
Ik hoop dat als deze "wezens" iemand er mee besmeten in de goot terecht komen en lang lijden.
Want als het aan mij ligt verdienen ze niet eens een pijnstiller.
Dit geld uiter aard niet voor mensen die bvb door bloedtransfusie of aanranding aids oplopen, nee enkelt voor diegene die bewust het risico genomen hebben
Tenzij die kerel wist dat hij besmet was. Dan zouden zijn ballen rijp zijn voor de strop.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:37 schreef KonnieKipke het volgende:
Jeetje wat een onvertrokken reacties. Neuken zonder condoom staat echt niet gelijk aan moord. Er zijn altijd nog 2 partijen bij seks betrokken. Als mijn dochter bewust zou kiezen met iemand te neuken zonder condoom en zij kreeg HIV, dan kan ze zichzelf voor de kop slaan. Ik zou dan echt niet boos worden op die kerel.
Dan nog is de kans minimaal om HIV te krijgen (zie statistieken vorige pagina).quote:Op zondag 31 juli 2005 18:45 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Tenzij die kerel wist dat hij besmet was. Dan zouden zijn ballen rijp zijn voor de strop.
Ja oneerlijk is dat.......vrouwen worden wel veel sneller besmet als een man aids heeft (weet niet meer hoeveel procent...5%? 25%?).quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:28 schreef DS4 het volgende:
De kans op ziektes is bijzonder klein. Eea uiteraard wel afhankelijk van de persoon waarmee je het doet.
Om een indruk te geven: indien je onbeschermd sex hebt met een dame die aids heeft, is de kans ongeveer 0,2% dat je besmet raakt bij vaginaal contact.
Dat kun je uitrekenen. De kans om HIV te krijgen na eenmalig receptief vaginaal contact van een seropositief persoon is 0,1%.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:06 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Ja oneerlijk is dat.......vrouwen worden wel veel sneller besmet als een man aids heeft (weet niet meer hoeveel procent...5%? 25%?).
Als een man aids heeft en 20 vrouwen verkracht heb je dr al weer een paar aids gevallen bij....
Mensen die longkanker krijgen hebben hun zelf.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zeg je dat ook van mensen die roken en longkanker krijgen? Of die autorijden en een ongeluk krijgen? Vanwaar die haat, verklaar dat eens?
gelulquote:Op zondag 31 juli 2005 18:43 schreef nozem het volgende:
[..]
Wanneer je dan eens met een expert (een arts bijvoorbeeld) gaat praten en je angsten aan deze persoon voorlegt dan hoor je in alle gevallen dat je eigenlijk een te verwaarlozen kans hebt om HIV op te lopen als hetero in Nederland, simpelweg omdat deze ziekte zich ook anno 2005 voornamelijk beperkt tot risicogroepen (junks, homo's, asielzoekers)
Dat maak jij ervan. Indien je begrijpend leest zou je weten dat ik financieel bedoel. En JA, daarin heb je een onderklasse. Weet je wat: post jij hier even de politiek correcte term, kijk ik of ik hem duidelijk genoeg vind om hem in het vervolg te gebruiken, zodat jij je niet druk hoeft te maken om niets.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:21 schreef ChrisVi het volgende:
Dus er is een gedeelte van de mensheid die minder zijn ?
En dat is de onderklasse ?
bron: http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=4493316quote:als ie em er op tijd uithaald, vind ik dat even veilig als condoom hoor.
Meeroken kan ook dodelijk zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:17 schreef ChrisVi het volgende:
[..]
Mensen die longkanker krijgen hebben hun zelf.
Mensen die een ander dood rijden omdat ze bvb vonden dat je 160 in een woonwijk kunt rijden.
Afmaken.
Mensen die bewust een ander ingevaar brengen verpelen hun rechten.
En toch verliezen dagelijks mensen in deze maatschappij hun recht op vrijheid.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
NIEMAND kan zijn rechten verspelen in een beschaafd land (en denk er over na en bedenk dan hoe beschaafd ik jou vind gezien jouw opmerkingen).
Enig idee hoeveel er fout kan gaan bij zo'n testje?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:53 schreef marlieske het volgende:
Ik ben nog nooit met iemand naar bed geweest zonder condoom als hij zich niet eerst liet testen op SOA's, zelf heb ik me na iedere partner ook laten testen.
Heel fijn en geruststellend om te weten dat je niets met je mee draagt, en schamen hoef je je er totaal niet voor een zeer eenvoudig testje en erg fijn voor je toekomstige partner.
Het delen van een bed is ook een kwestie van goed vertrouwen.
Als je als vrouw bepaalde ziektes op loopt kan dat betekenen dat je geen kinderen meer kan krijgen, niet dat ik ze nu al zou willen maar om een L*L hannes mijn kinderwens te laten verwoesten vind ik ook behoorlijk erg.
Of zoals je tegenwoordig weer best veel ziet tienermoeders, fijn met je 17 vertellen tegen je ouders dat ze al opa en oma worden.
Om over dood gaan een robbertje sex nog maar te zwijgen.
Schijnbaar snappen hier veel mensen nog niet dat deelname aan een sexueel actief leven ook verantwoordelijk heden met zich meebrengt niet alleen voor jezelf maar ook voor je partner.
Dat mag je inderdaad wel hopen ja...quote:Op zondag 31 juli 2005 20:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
En toch verliezen dagelijks mensen in deze maatschappij hun recht op vrijheid.
Wat een asociale maatschappij leven wij toch in.
Tuurlijk verlies je rechten als je iemand onrecht aandoet.
Als jij perongeluk een hersencel hebt hou je je aan je eigen Signature:quote:
Een mens heeft in beginsel slechts grondrechten en die verlies je niet.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
En toch verliezen dagelijks mensen in deze maatschappij hun recht op vrijheid.
Wat een asociale maatschappij leven wij toch in.
Tuurlijk verlies je rechten als je iemand onrecht aandoet.
Ik heb het niet gezienquote:Op zondag 31 juli 2005 20:04 schreef Yildiz het volgende:
Vanavond op Jambers
ik zag het net in de reclameoh god hou me vast
Insjallah!![]()
moedertje:
[..]
bron: http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=4493316
Vanavond RTL5, 21.00
Gezien jouw posts (afzeiken hier, geheel zonder nuance daar, slechte beheersing NL taal) vermoedde ik dat je iets van 15 jaar was. Volgens jouw profiel ben je bijna 50...quote:Op zondag 31 juli 2005 21:45 schreef ChrisVi het volgende:
[..]
Als jij perongeluk een hersencel hebt hou je je aan je eigen Signature:
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Kijk of je dom bent daar kan ik niet over oordelen maar wel dat je dom doet
Waarom word hier niet op gereageerd, het is wel het levende bewijsquote:Op zondag 31 juli 2005 19:21 schreef Wojworshebn het volgende:
De bekende Amsterdamse kunstenaar Peter Klashorst neukt al jaren Afrikaanse vrouwen in de reet als een soort van kunst-suicide-project, maar heeft nog geen HIV, hoe kan dat in godsnaam?
Omdat sommigen graag zien dat iedereen met condoom neukt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:31 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Waarom word hier niet op gereageerd, het is wel het levende bewijs![]()
Eensch, jij bent arts, je kunt het weten, sommigen vinden je een mongool als jeje niet om het half jaar laat testen, stelletje gekken, de loterij winnen doe je sneller dan HIV krijgen van een meid.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:49 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Omdat sommigen graag zien dat iedereen met condoom neukt.
Ik ben het met je eens; maar een risicoinschatting is persoonlijk. Als jij iedere avond achter het CS heroinehoertjes neukt zonder condoom ben je onverstandig bezig. Kom je in een studentenkroeg een jongere jaars meid tegen en het klikt en het komt ervan, zal ik niet met het belerende vingertje wijzen en zeggen dat er een condoom om die lul moet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:51 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Eensch, jij bent arts, je kunt het weten, sommigen vinden je een mongool als jeje niet om het half jaar laat testen, stelletje gekken, de loterij winnen doe je sneller dan HIV krijgen van een meid.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:55 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens; maar een risicoinschatting is persoonlijk. Als jij iedere avond achter het CS heroinehoertjes neukt zonder condoom ben je onverstandig bezig. Kom je in een studentenkroeg een jongere jaars meid tegen en het klikt en het komt ervan, zal ik niet met het belerende vingertje wijzen en zeggen dat er een condoom om die lul moet.
Ja mooi roze, met van die gezonde schaamlippen en het ruikt dan ook gewoon goed net als verse visquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 02:06 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Ja mooi roze, met van die gezonde schaamlippen en het ruikt dan ook gewoon goed net als verse vis mossel![]()
Wat lopen er veel heroinehoortjes achter het cs zegquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:55 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens; maar een risicoinschatting is persoonlijk. Als jij iedere avond achter het CS heroinehoertjes neukt zonder condoom ben je onverstandig bezig. Kom je in een studentenkroeg een jongere jaars meid tegen en het klikt en het komt ervan, zal ik niet met het belerende vingertje wijzen en zeggen dat er een condoom om die lul moet.
Goh je zou niet zeggen dat je al "wat" op leeftijd bent je praat namelijk nogal behoorlijk POEP!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 07:54 schreef ChrisVi het volgende:
[..]
Wat lopen er veel heroinehoortjes achter het cs zeg
En al die BALLEN van een studenten die met hun dronken kop pakken wat ze pakken kunnen.
Gelukkig neuken ze veel zonder condoom hebben ze teminste veel kans dat ze de jackpot winnen .
Hopenlijk denken ze dan nog even aan jou, nee nog beter komen even langs bij je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |