abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29294047
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:48 schreef ChrisVi het volgende:

[..]

Onder welke rots kom jij vandaan
Joh, als je niet normaal mee kan doen met een discussie, hou dan je waffel.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_29295247
Ligt aan je sociale omgeving.
pi_29296645
quote:
Op zondag 31 juli 2005 11:16 schreef nozem het volgende:

[..]

Je leest het altijd inderdaad: "Eerst testen en dan pas zonder condoom!"

Hoeveel mensen doen dat ECHT?
ik
enjoy life!
  zondag 31 juli 2005 @ 16:59:50 #104
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_29297333
Het grootste probleem van neuken zonder condoom is dat er teveel soa's zijn die je niet opmerkt totdat het echt goed fout gaat. Nadat ik me heb laten testen doe ik het ook niet meer onveilig met iemand die dat niet heeft laten doen. Wat is nou helemaal de moeite om zo'n test te laten doen, het kost nagenoeg niets.

Aan "maar het risico was zo klein" heb je niet zoveel meer als je eenmaal 10 soa's aan je lijf hebt hangen denk ik zo.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_29297472
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:57 schreef prinsrob het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig mensen besmet met het HIV virus dacht ik. En zelfs als een meisje daarmee besmet is en je hebt geen anale sex is de kans dat je het zelf overneemt geloof ik erg klein.
[..]

Als de maatschappij dat aanbiedt zou het vreemd zijn er geen gebruik van te maken. Maar dit is off topic.
Lekker ding ben jij zeg?
Zit je hier allemaal pubers op te stoken hetzelfde te gaan doen omdat jij de kans te verwaarlozen vind?
Als ik ouder was van het meisje die jij te pakken neemt zonder, zou ik je aan je ballen ophangen aan de hoogste boom.
Bah onverantwoordelijk gedrag, ga je diep schamen jij.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29297502
quote:
Op zondag 31 juli 2005 10:53 schreef ChrisVi het volgende:

[..]

Ik hoop dat het gezegde boontje komt om zijn loontje bij jou uitkomt.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29299319
quote:
Op zondag 31 juli 2005 17:05 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Lekker ding ben jij zeg?
Zit je hier allemaal pubers op te stoken hetzelfde te gaan doen omdat jij de kans te verwaarlozen vind?
Als ik ouder was van het meisje die jij te pakken neemt zonder, zou ik je aan je ballen ophangen aan de hoogste boom.
Hij heeft wel gelijk. De kans is zeer klein, of die te verwaarlozen is, is aan iedereen zelf in te schatten.
pi_29299452
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:15 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk. De kans is zeer klein, of die te verwaarlozen is, is aan iedereen zelf in te schatten.
Ja maar de volgende die hij zonder neukt kan mijn dochter zijn. En dan ga ik hetzelfe doen als zhe-devill Graag zelfs. En dan gaan we foto's maken en op FOK! zetten al zal het mijn laatste post hier zijn
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
pi_29299487
quote:
Op zondag 31 juli 2005 15:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

Joh, als je niet normaal mee kan doen met een discussie, hou dan je waffel.
quote:
Op zondag 31 juli 2005 10:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toch is het wel zo dat hogere inkomensgroepen meer gevrijwaard blijven van ziektes dan lagere inkomensgroepen. De vraag is wel in hoeverre dat voor soa's geldt.
quote:
Op zondag 31 juli 2005 11:16 schreef DS4 het volgende:

[..]A. in de onderklasse zijn er genoeg onverzekerden.
Dus er is een gedeelte van de mensheid die minder zijn ?
En dat is de onderklasse ?
  zondag 31 juli 2005 @ 18:22:37 #110
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_29299517
Volgens mij is het niet eens zo heel erg gevaarlijk als je naar de 'scoringskans' van een soa kijkt.

Alleen doet die kans er niet zo heel erg meer toe als je te horen krijgt dat jíj tot dat minimale percentage behoort dat Aids krijgt.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_29299639
quote:
Op zondag 31 juli 2005 17:05 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]
Wat mij sterk opvalt is dat er mensen hier zijn die niet echt geloven in gevaar van aids.
"Het is iets van de condoom fabriek om je bang te maken of de kans is te verwaarlozen dat je het krijgt.

Ik hoop dat als deze "wezens" iemand er mee besmeten in de goot terecht komen en lang lijden.
Want als het aan mij ligt verdienen ze niet eens een pijnstiller.

Dit geld uiter aard niet voor mensen die bvb door bloedtransfusie of aanranding aids oplopen, nee enkelt voor diegene die bewust het risico genomen hebben
pi_29299704
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:21 schreef ChrisVi het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dus er is een gedeelte van de mensheid die minder zijn ?
En dat is de onderklasse ?
Als je ze gaat beoordelen naar maatstaven zoals gelden in de bovenklasse dan voldoen ze daar niet aan ja.
pi_29299753
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:27 schreef ChrisVi het volgende:

[..]

Wat mij sterk opvalt is dat er mensen hier zijn die niet echt geloven in gevaar van aids.
"Het is iets van de condoom fabriek om je bang te maken of de kans is te verwaarlozen dat je het krijgt.

Ik hoop dat als deze "wezens" iemand er mee besmeten in de goot terecht komen en lang lijden.

Dit geld uiter aard niet voor mensen die bvb door bloedtransfusie of aanranding aids oplopen, nee enkelt voor diegene die bewust het risico genomen hebben
Zeg je dat ook van mensen die roken en longkanker krijgen? Of die autorijden en een ongeluk krijgen? Vanwaar die haat, verklaar dat eens?
pi_29299909
Jeetje wat een onvertrokken reacties. Neuken zonder condoom staat echt niet gelijk aan moord. Er zijn altijd nog 2 partijen bij seks betrokken. Als mijn dochter bewust zou kiezen met iemand te neuken zonder condoom en zij kreeg HIV, dan kan ze zichzelf voor de kop slaan. Ik zou dan echt niet boos worden op die kerel.
pi_29299971
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:37 schreef KonnieKipke het volgende:
Jeetje wat een onvertrokken reacties. Neuken zonder condoom staat echt niet gelijk aan moord. Er zijn altijd nog 2 partijen bij seks betrokken. Als mijn dochter bewust zou kiezen met iemand te neuken zonder condoom en zij kreeg HIV, dan kan ze zichzelf voor de kop slaan. Ik zou dan echt niet boos worden op die kerel.
En wat ook weleens vergeten wordt: die kerel heeft het ooit ook van iemand anders opgelopen; is in die zin ook "slachtoffer".
pi_29300076
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:27 schreef ChrisVi het volgende:

[..]

Je hebt risico's en risico's. Je kunt zeggen dat het dom is om zonder condoom te neuken maar feit is dat bijna iedereen dat op den duur wel eens doet, getest of niet getest. Mensen worden doodsbang gemaakt door reclamespotjes en op internet. De kans om HIV op te lopen wordt enorm uitvergroot, een perfecte manier om de bevolking angst aan te praten om toch vooral met condoom te neuken. (En ja, daar vaart Durex best goed bij..) Bij mij is dat bijvoorbeeld prima gelukt, ik ben door de jaren heen doodsbang geworden om HIV op te lopen. Wanneer je dan eens met een expert (een arts bijvoorbeeld) gaat praten en je angsten aan deze persoon voorlegt dan hoor je in alle gevallen dat je eigenlijk een te verwaarlozen kans hebt om HIV op te lopen als hetero in Nederland, simpelweg omdat deze ziekte zich ook anno 2005 voornamelijk beperkt tot risicogroepen (junks, homo's, asielzoekers)

Dat sluit de mogelijkheid geenszins uit, iedereen kan HIV krijgen, maar ik snap goed dat mensen zich niet gek laten maken door risico's die kleiner dan het risico om vandaag nog een dodelijk ongeluk te krijgen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_29300116
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:37 schreef KonnieKipke het volgende:
Tenzij die kerel wist dat hij besmet was. Dan zouden zijn ballen rijp zijn voor de strop.
pi_29300167
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:45 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Tenzij die kerel wist dat hij besmet was. Dan zouden zijn ballen rijp zijn voor de strop.
Dan nog is de kans minimaal om HIV te krijgen (zie statistieken vorige pagina).
  zondag 31 juli 2005 @ 18:49:48 #119
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29300246
Waarom ligt de nadruk altijd op HIV en aids? De kans dat je dat oploopt na éénmaal of zelfs meerdere malen sex met een HIV-positief iemand is inderdaad heel klein. Maar goed, dan is er nog een hele rits andere soa die een verwoestend effect kunnen hebben, ik noem Chlamydia. Ik heb eens gelezen dat éénderde van alle gevallen van onvruchtbaarheid bij de vrouw door b.v. afgelosten eileiders te herleiden is tot een eerdere Chlamydia-infectie (die in heel veel gevallen zonder enig symptoon verloopt).
Wat ik ook vreemd vind is dat soa altijd gekoppeld worden aan mensen die losse contacten en one-night-stands hebben. Juist die mensen gebruiken vaak een condoom en laten zich testen. Een leefstijl die imo veel 'gevaarlijker' is, is die van de seriële monogamie; veel mensen hebben vanaf zo ongeveer hun 16de langere of kortere relaties die zich achter elkaar opvolgen. Meestal stoppen ze dan binnen een paar maanden met condoomgebruik omdat zij aan de pil is en ze elkaar 'wel vertrouwen'. Immers, je doet het toch alleen met elkaar? Wat ze vergeten is dat je niet alleen met je huidige vriend of vriendin het bed induikt, maar ook met al zijn of haar exen. En dan laat ik de trouwheid nog achterwege. Ik ken heel veel mensen die zo leven en zich nog nooit van hun leven hebben getest...Daar zouden ze zich bv. eens op moeten richten in altijd reclamecampagnes, die nu alleen maar lijken te gaan over vakantievriendjes e.d.
pi_29300625
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 19:28 schreef DS4 het volgende:
De kans op ziektes is bijzonder klein. Eea uiteraard wel afhankelijk van de persoon waarmee je het doet.

Om een indruk te geven: indien je onbeschermd sex hebt met een dame die aids heeft, is de kans ongeveer 0,2% dat je besmet raakt bij vaginaal contact.
Ja oneerlijk is dat.......vrouwen worden wel veel sneller besmet als een man aids heeft (weet niet meer hoeveel procent...5%? 25%?).
Als een man aids heeft en 20 vrouwen verkracht heb je dr al weer een paar aids gevallen bij....
pi_29300748
quote:
Op zondag 31 juli 2005 19:06 schreef tulpje6 het volgende:

[..]

Ja oneerlijk is dat.......vrouwen worden wel veel sneller besmet als een man aids heeft (weet niet meer hoeveel procent...5%? 25%?).
Als een man aids heeft en 20 vrouwen verkracht heb je dr al weer een paar aids gevallen bij....
Dat kun je uitrekenen. De kans om HIV te krijgen na eenmalig receptief vaginaal contact van een seropositief persoon is 0,1%.
Als die 20 vrouwen verkracht is de kans dat een van hen HIV heeft opgelopen, eh.... 2%
pi_29300915
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:31 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Zeg je dat ook van mensen die roken en longkanker krijgen? Of die autorijden en een ongeluk krijgen? Vanwaar die haat, verklaar dat eens?
Mensen die longkanker krijgen hebben hun zelf.
Mensen die een ander dood rijden omdat ze bvb vonden dat je 160 in een woonwijk kunt rijden.
Afmaken.
Mensen die bewust een ander ingevaar brengen verpelen hun rechten.
pi_29301033
De bekende Amsterdamse kunstenaar Peter Klashorst neukt al jaren Afrikaanse vrouwen in de reet als een soort van kunst-suicide-project, maar heeft nog geen HIV, hoe kan dat in godsnaam?
pi_29301351
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:43 schreef nozem het volgende:
[..]
Wanneer je dan eens met een expert (een arts bijvoorbeeld) gaat praten en je angsten aan deze persoon voorlegt dan hoor je in alle gevallen dat je eigenlijk een te verwaarlozen kans hebt om HIV op te lopen als hetero in Nederland, simpelweg omdat deze ziekte zich ook anno 2005 voornamelijk beperkt tot risicogroepen (junks, homo's, asielzoekers)
gelul

Mensen met hiv/aids wereldwijd 39 miljoen
volwassenen 37 miljoen
kinderen (<15) 2,2 miljoen

Nieuwe hiv-infecties wereldwijd 4,9 miljoen
volwassenen 4,3 miljoen
kinderen (<15) 640.000

Aidsdoden in 2004 3,1 miljoen
volwassenen 2,6 miljoen
kinderen (<15) 510.000

Nieuwe hiv-infecties per dag 14.000

Hiv in Nederland 2004
Per 1 augustus 2004:
9732 patiënten met een hiv-infectie; 2172 (23%) vrouwen, 7474 (77%) mannen en 86 kinderen
Van de 843 nieuwe gevallen in 2004 is 44 procent besmet via homoseksueel contact onder mannen en eveneens 44 procent via heteroseksueel contact.

Het totale aantal mensen met een hiv-infectie in Nederland wordt geschat op 16.000 tot 23.000. Dit is hoger dan het aantal geregistreerde patiënten, omdat niet iedereen zich bewust is van
zijn hiv-status.

Sterfte
Het aantal gevallen van aids is sinds 1996 gedaald van 15.3 gevallen per 100 behandelde patiënten tot iets meer dan 1 per 100 nu. Ook de sterfte onder behandelde patiënten is afgenomen, van 4.54 gevallen per 100 behandelde patiënten in 1996 tot 1.37 in 2002. De sterfte neemt echter de laatste twee jaar weer toe tot 1.95 in 2004.

Bron: Stichting HIV Monitoring. Meer informatie
pi_29302037
7474 mannen dus
Gek he zouden al die mannen zulke types zijn als de TS?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')