abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29271373
Ik kan hier niets over vinden (er is ongetwijfeld een topic over?), maar ik vraag me dus af hoe groot de kans is op ziektes als je seks hebt zonder condoom (met meisjes, one night stands, geen anale seks).

Ik kan me herinneren dat de kans op aids te verwaarlozen is. Dit geldt neem ik aan niet voor andere ziektes? (anders zou er niet zo'n big deal van worden gemaakt zou je zeggen)

Dit zijn zo'n beetje de ziektes die je kunt krijgen:

*klik*

Kijk, als de kans nu 0.1% is dat je zo'n ziekte oploopt wil ik dat risico wel nemen. Het is immers toch te behandelen mocht het fout gaan .

En ja, condooms zjin vervelend .

[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 30-07-2005 19:45:47 (Lay-out verneukend linkje even aangepast.) ]
  Official ESF Kreviewer zaterdag 30 juli 2005 @ 18:47:36 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_29271498
ik dacht 24%..
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_29271505
Al is het maar 0,000001% het kan misschien net verkeerd gaan
Bij mij geld eerst testen daarna zonder (tenzij de andere nog maagd is )
pi_29271518
quote:
Er is een fout opgetreden in deze website. De foutmelding is door ons geregistreerd.
ik dacht 23,5%
Scheren is voor schapen!
pi_29271599
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:50 schreef sk888er het volgende:
Al is het maar 0,000001% het kan misschien net verkeerd gaan
Ja maar dat hou je toch, ik bedoel, zonder condoom vind ik veel fijner, dan wil ik best een klein risico lopen .
pi_29271606
Dat je de kans op aids voor je zelf een aanvaartbaar risico vind is tot daar aan toe.
Maar ga je het je partner wel van te voren vertellen, dat jij wisselende contacten zonder condooms gebruik hebt en er dus de kans op een aids besmetting bestaat voor hun ?
Vind wel dat je de maatschapij niet moet laten opdraaien voor de kosten van je verpleging
pi_29271610
Maar niet een risico van 1/4 .
pi_29271647
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik dacht 23,5%
Misschien heb ik het dan wel naar boven afgerond
Nou, als je het dan handig doet en precies uitrekent en goed gokt, hoef je maar 1 op de 4 keer een condoom te gebruiken om safe te zijn
Heel goed plan. Een condoom is namelijk veel vervelender dan chlamydia of gonorroe of aids..
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_29271662
Ik heb die dingen nog nooit gebruikt:D

Maja is ook pas 2 jaar en met 1 meisje
pi_29271721
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:54 schreef ChrisVi het volgende:
Dat je de kans op aids voor je zelf een aanvaartbaar risico vind is tot daar aan toe.
Maar ga je het je partner wel van te voren vertellen, dat jij wisselende contacten zonder condooms gebruik hebt en er dus de kans op een aids besmetting bestaat voor hun ?
Er zijn maar weinig mensen besmet met het HIV virus dacht ik. En zelfs als een meisje daarmee besmet is en je hebt geen anale sex is de kans dat je het zelf overneemt geloof ik erg klein.
quote:
Vind wel dat je de maatschapij niet moet laten opdraaien voor de kosten van je verpleging
Als de maatschappij dat aanbiedt zou het vreemd zijn er geen gebruik van te maken. Maar dit is off topic.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 18:58:09 #12
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_29271734
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:46 schreef prinsrob het volgende:
Kijk, als de kans nu 0.1% is dat je zo'n ziekte oploopt wil ik dat risico wel nemen. Het is immers toch te behandelen mocht het fout gaan .
Herpes is niet te behandelen.
pi_29271795
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:55 schreef Alcarin het volgende:
Nou, als je het dan handig doet en precies uitrekent en goed gokt, hoef je maar 1 op de 4 keer een condoom te gebruiken om safe te zijn
. Maar als die kans zo groot is weegt het extra genot niet echt op tegen die enge ziektes .
  zaterdag 30 juli 2005 @ 19:01:13 #14
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_29271834
Volgens mij is 23% zwaar overdreven.
pi_29271847
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:58 schreef Lithion het volgende:

[..]

Aah gatverdamme en herpes ziet er ook niet echt smakelijk uit!
pi_29272376
50% kans. je krijgt het wel, of je krijgt het niet
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_29272401
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 19:18 schreef soulfly1983 het volgende:
50% kans. je krijgt het wel, of je krijgt het niet
zo is het
pi_29272462
Hangt natuurlijk van het meisje af waarmee je het doet. Als er allemaal wratten enzo op zitten dan zal de kans groter zijn dan als het er allemaal gezond uit ziet. Ook bij Afrikaanse (dat hele continent neukt als konijnen) hoertjes zou ik oppassen. Maar bij iemand met een goede opleiding en die niet dom is is de kans weer veel kleiner.
pi_29272535
Ik geloof dat je als man maar 1% kans op besmetting hebt bij vaginaal contact.

Wel rot als je ineens allerlei andere vage symptomen krijgt!
  zaterdag 30 juli 2005 @ 19:26:10 #20
5673 heijx
Qui que boue
pi_29272601
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 19:21 schreef Steijn het volgende:
Hangt natuurlijk van het meisje af waarmee je het doet. Als er allemaal wratten enzo op zitten dan zal de kans groter zijn dan als het er allemaal gezond uit ziet.
De klassieke fout. Hij/zij ziet er gezond uit dus hij/zij is het ook.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_29272615
Als je ineens chlamydia hebt, vraag je je wel af hoe je je ooit zo stom hebt kunnen gedragen

zei de ervaringsdeskundige
En het blijft een ingewikkeld spel van voortdurend aanstoten en aftrekken
pi_29272616
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:58 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een condoom beschermt tegen herpes. Dan zou jejezelf volledig in moeten pakken. En het zal wel veel voorkomen omdat het niet de genezen is. Heeft er misschien iemand statistieken? Safesex bestaat niet.
pi_29272678
De kans op ziektes is bijzonder klein. Eea uiteraard wel afhankelijk van de persoon waarmee je het doet.

Om een indruk te geven: indien je onbeschermd sex hebt met een dame die aids heeft, is de kans ongeveer 0,2% dat je besmet raakt bij vaginaal contact.

Er zijn besmettelijkere (sexueel overdraagbare) ziektes in omloop overigens...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 19:28:53 #24
80405 CrazyPro
Mie heem is onger mich
pi_29272687
quote:
Hangt natuurlijk van het meisje af waarmee je het doet. Als er allemaal wratten enzo op zitten dan zal de kans groter zijn dan als het er allemaal gezond uit ziet. Ook bij Afrikaanse (dat hele continent neukt als konijnen) hoertjes zou ik oppassen. Maar bij iemand met een goede opleiding en die niet dom is is de kans weer veel kleiner.
Bepaalde hoertjes hebben ook een goed opleiding gevolgd: "Neuken doe je zo"

Maar even zonder gekkigheid opleiding/slim zijn heeft niks te maken met een kleinere kans, kijk maar eens rond in de studentensteden, wat daar niet allemaal rondgeneukt wordt.
Firefox, putting the F back in The WWWeb
Thunderbird, watch the Birdie and reclaim your inbox
pi_29272696
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 19:26 schreef heijx het volgende:
De klassieke fout. Hij/zij ziet er gezond uit dus hij/zij is het ook.
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat iemand die er ongezond uit ziet dat minder snel gezond is.
pi_29272858
Het grootste risico.

Een erg overtuigende commercial, al zeg ik het zelf .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 19:37:30 #27
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_29272955
In 1988 is er in de Journal Of American Medical Asociation een onderzoek gepubliceerd over het risico op aids. Daar werd onderscheid gemaakt tussen seksueel verkeer met mensen uit een risicogroep (homoseksuelen, drugsgebruikers) en mensen die niet uit in een risicogroep zitten.

Bij seks met mensen die niet in een risicogroep zitten was de kans 1 op 5.000.000 miljoen om aids op te lopen bij één seksueel contact zonder condoom. Met condoom is dat gereduceerd tot 1 op 50.000.000.
Als je 500 seksuele contacten hebt gehad (ja, leuk he statistiek) dan is de kans (theoretisch) 1 op 110.000 met condoom en zonder condoom 1 op 16.000

Als je seks hebt met een partner die postief getest is op HIV dan is de kans om het zelf op te lopen vai de betreffende partner met condoom 1 op 5000 en zonder condoom 1 op 500. Stel dat je 500 keer met iemand met HIV naar bed zou gaan dan heb je een kans van 1 op 11 met condoom en zonder condoom een kans van 2 op 3.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_29272981
Je weet toch nooit met wie je partner heeft geneukt en die partner en die partner.
Echt als je iets krijgt piep je wel anders.
pi_29273288
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 19:38 schreef frapogalogliko het volgende:
Je weet toch nooit met wie je partner heeft geneukt en die partner en die partner.
Echt als je iets krijgt piep je wel anders.
Nee dat weet je niet, het gaat dus om de kans zonder extra informatie. Als je zeker weet dat iem. maagd is is de kans nihil natuurlijk.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:07:51 #30
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_29274038
Hoe groot de kans ook is, gewoon altijd sex met een condoom. Ben je iig voor een groot deel safe.
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_29274710
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:46 schreef prinsrob het volgende:
Dit is precies de reden waarom HIV besmettingen weer toenemen. Mensen denken, geheel ten onrechte, dat het te behandelen is. Ten eerste is die behandeling geen pretje en ten tweede wordt het virus in veel gevallen na enkele jaren resistent, waardoor het alsnog misgaat.
Let's play some tetris, motherfucker.
pi_29274830
Ik heb geen zin in een ban maar ik zou je dan toch wel willen toewensen dat je een aantal van je beste vrienden aan Aids verloor. Niet voor die vrienden maar misschien zou het dan tot je botte hersens kunnen doordringen wat een onzin je hier loopt te verkopen. En héél misschien zou je daar iets wijzer van worden.
topic
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
pi_29275268
ach op vakantie had ik opeens een kinderdrang... gewoon me willen voortplanten.
aangezien ik op dat moment aardig dronken was ging het versieren niet zo geweldig en moest ik maar weer handkarren.... maar anders had ik hem er wel in gesjaakt zonder condoom.
(de meiden in de plaats waar mijn ouders een villa hebben zijn ook allemaal dochters van welgestelde mensen dus dan durf ik de gok wel te nemen )
Islam=facisme
pi_29275310
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:34 schreef anne_Chris het volgende:
Ik heb geen zin in een ban maar ik zou je dan toch wel willen toewensen dat je een aantal van je beste vrienden aan Aids verloor. Niet voor die vrienden maar misschien zou het dan tot je botte hersens kunnen doordringen wat een onzin je hier loopt te verkopen. En héél misschien zou je daar iets wijzer van worden.
topic
Moeilijke jeugd gehad ofzo?

Ik vind het wel een aardig topique
pi_29276724
De kans op HIV is inderdaad erg jklein, maar niet afwezig. Andere soa's liggen letterlijk voor het oprapen (met name Chlamydia..)
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:40:17 #36
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_29276758
Het is gewoon allemaal gelul, lobbywerk van Durex en consorten...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_29276835
Kansbereking is tof!
Vooral als het om je gezondheid gaat met mogelijk de dood tot gevolg!

Als je je nog eens verveeld, ga een potje Russisch roulette spelen! Ook spannend, maar in ieder geval direct resultaat! Wel minder spannend dan over 10 jaar erachter komen dat je HIV hebt, maar je kunt het in ieder geval in je eentje spelen.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:45:52 #38
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29276921
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:49 schreef DarkDancer het volgende:
(de meiden in de plaats waar mijn ouders een villa hebben zijn ook allemaal dochters van welgestelde mensen dus dan durf ik de gok wel te nemen )
Ja... want die krijgen geen geslachtsziektes...
pi_29277179
quote:
Alle anderen ook
Ondertussen is ze uitgewoonder dan de villa van jullie en loopt de chlamydia er met emmers tegelijk uit

Maar doe waar je zin in hebt
pi_29277189
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:45 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ja... want die krijgen geen geslachtsziektes...
Dat is idd alleen voor paupers
pi_29277208
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:40 schreef whoops het volgende:
Het is gewoon allemaal gelul, lobbywerk van Durex en consorten...
pi_29277411
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:52 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Alle anderen ook
Ondertussen is ze uitgewoonder dan de villa van jullie en loopt de chlamydia er met emmers tegelijk uit

Maar doe waar je zin in hebt
sorry in onze kringen begeven we ons niet met tyfushoeren en macho's.
Islam=facisme
pi_29277530
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:59 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

sorry in onze kringen begeven we ons niet met tyfushoeren en macho's.
Dat denk jij.
Ondertussen zit het grietje van de tandarts met coke achter haar neusvleugels Johnny in zijn woonwagen te pijpen.

Jouw naïviteit zal je wel beschermen, wees niet bang.
pi_29279816
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 19:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het grootste risico.

Een erg overtuigende commercial, al zeg ik het zelf .
!
pi_29286986
Indien je je posting serieus is
quote:
Ook bij Afrikaanse (dat hele continent neukt als konijnen).
Indien bovenstaande serieus was van jou.
Je kunt je profiel veranderen
Je bent nml vergeten er bij te zetten dat je een racist bent.
quote:
Maar bij iemand met een goede opleiding en die niet dom is is de kans weer veel kleiner.
Iemand die niet dom is gebruikt nml een condoom
pi_29287084
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 21:43 schreef SlaadjeBla het volgende:
Kansbereking is tof!
Vooral als het om je gezondheid gaat met mogelijk de dood tot gevolg!

Als je je nog eens verveeld, ga een potje Russisch roulette spelen! Ook spannend, maar in ieder geval direct resultaat! Wel minder spannend dan over 10 jaar erachter komen dat je HIV hebt, maar je kunt het in ieder geval in je eentje spelen.
Noem eens een getal onder de 5 miljoen...
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_29287135
Ik geloof dat chlamydia redelijk veel voorkomt. Het probleem hiermee is dat je er mee rondloopt en er verder niks van merkt, maar je dan ondertussen wel anderen ermee besmet. Vrouwen worden er op den duur onvruchtbaar van, wordt er op tijd niks aan gedaan.
Clamydia is ook éen van de oorzaken dat vrouwen tegenwoordig vaker onvruchtbaar zijn, samen met dat ze vaak op latere leeftijd nog kinderen willen.

Ik vind het dus egoistisch om te neuken zonder condoom, wie weet hoeveel vrouwen door jou later moeite hebben met zwanger worden (stel je zou chlamydia hebben)
pi_29287207
Prins rob
Eerst een paar algemene zinnen die voor zichzelf spreken.
Elk jaar komen er meer mensen met aids bij (denk eraan elk vallen er ook doden door de gevolgen van b.v.aids)
Ieder jaar worden er steeds meer gevallen van soa's ondekt (wereldwijd)

En onderschat de macht van het getal niet.
Denk aan piramide vorm:
Vrouw a wipt dhr b en c welke voor hun beurt de dames d,e,f,g gewipt hebben.
jij wipt a, de kans dat a wat heeft is niet 1persoon maar 6.
Ik weet niet hoevaak jij van plan bent onveilige sex te hebben en met wie (of hoeveel), maar hoe vaker je het risico neemt des te meer neemt de factor toe dat je een keer iets op zult lopen.
Als je geen respect hebt voor je eigen lichaam, probeer het dan wel op te brengen voor je medemens, jij doet actief mee aan promotie voor verspreiding van soa's welke de gemeenschap weer mag betalen.
Ik hoop dat jouw toekomstige one night stands meer verstand gebruiken en jouw kunnen uitleggen dat met een condoom veiliger is.
Iedereen weet dat een condoom niet alles 100% voor je regelt maar wel ruim 90 % als het niet meer is.
Ik heb de andere posts niet goed gelezen, maar realiseer je ook dat wanneer jij zonder condoom wipt er ook een grotere kans bestaat dat dame in kwestie ZWANGER kan worden en wat de gevolgen daarvan van zijn.
Of ben jij dan zo iemand die zegt wie het vind mag het houden, want dan verdien je echt helemaal geen respect.
pi_29287462
Mensen maken zich druk om de zaken waar ze bang voor gemaakt worden. B.v. in het verkeer: hard rijden is slechts verantwoordelijk voor 3% van de ongevallen. Niet opletten in het verkeer voor 30% van de gevallen. De meeste mensen durven niet hard te rijden of bij iemand in de auto te zitten die hard rijdt. Want dat is 'levensgevaarlijk'. Maar met z'n allen een beetje beppen in de auto (10x zo gevaarlijk), daar hoor je niemand over. Want: men is daar niet bang voor...

Neuken zonder condoom, het wordt door de maatschappij erin gegoten: levensgevaarlijk. Dus ben je een rund als je dat doet.

Maar: roken is gevaarlijker. Nou is de maatschappij nu ook bezig met mensen bang maken voor roken, maar toch.

En geloof me, longkanker is niet prettiger dan sterven aan aids.

Dus diegenen die hier moord en brand schreeuwen over mensen die zonder condoom neuken: als je rookt, kijk eens in de spiegel. Rook je niet, dan zal je vast wel iets anders doen wat ook 'gevaarlijk' is...

BTW: onze maatschappij is doorgedraaid op het gebied van veiligheid. Ik zou zeggen: leef.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_29287652
quote:
Laat ik het zo zeggen, ik woon in een huis waar Jan Modaal alleen van kan dromen. Maar ook ik heb risico gelopen. Het lag niet eens aan mij, maar aan mijn ex die het woordje trouw een geheel eigen interpretatie gaf en zeer creatief was met de waarheid. Da's dan heel leuk dat je in een freakin' villa woont, maar die beschermen nog steeds niet tegen soa's, en die meiden kunnen wel te goeder trouw handelen, je weet nooit met wie ze in bed liggen en met wie die jongens in bed liggen...

Met andere woorden , bullshit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')