Ja, dat is ook precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:00 schreef McCarthy het volgende:
Stop adoptie van Afrikanen!
ik heb het ook niet zo op Feyenoord supporters, ben ik nu ook een racist?
er zou iets in de policy moeten voor onterecht beschuldigingen van racisme
Beetje ondankbaar ben je wel hoor. Wij doen al het mogelijke om je een beetje op te voeden en dan ga jij janken bij de modjes.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:00 schreef McCarthy het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:00 schreef McCarthy het volgende:
en dat uit de mond van de oudste kleuter van nederlandquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beetje ondankbaar ben je wel hoor. Wij doen al het mogelijke om je een beetje op te voeden en dan ga jij janken bij de modjes..
Die informatie heb je ergens anders vandaan geplukt, snaak. Kom op vertel eens gauw, wie heeft jou dat ingefluisterd???quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:04 schreef McCarthy het volgende:
[..]
en dat uit de mond van de oudste kleuter van nederland
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:07 schreef McCarthy het volgende:![]()
het forum is weer leuk
dat moge duidelijk zijn
Hasta la Vista, baby.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:07 schreef McCarthy het volgende:![]()
het forum is weer leuk
dat moge duidelijk zijn
ik ga nu even the terminator kijken
Ja, echt nodig in een sticky topic.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:10 schreef pberends het volgende:
tvp
Het topic neigde teveel naar racisme, iets dat ik zeker niet "eeuwig" of vaak gebruik. Het topic was al vergevorderd toen ik het topic zag, en dacht dat het de beste manier was om het bij 1 deel te houden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:18 schreef DaveM het volgende:
Waarom dicht Sidekick?
Ik had nog een reaktie klaarliggen op jouw post in deel 1
En er valt nog genoeg over te discussiėren.
Of hou je er gewoon niet van als jouw eeuwige "racisme" argument weerlegd wordt?
Nog even en wij worden ook geband McCarthy.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:19 schreef McCarthy het volgende:
hij heeft wel een punt sidekick
sommige mensen hier (ik noem geen name) nemen te makkelijk het woord racist in de mond.
Slachtofferrol - alertquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:24 schreef DaveM het volgende:
[..]
Nog even en wij worden ook geband McCarthy.
Net als lucida, sjun, Lemmeb, PJORourke, Speedfreak1 en weet ik veel wie nog meer.
Het is wel duidelijk welke wind hier de laatste tijd waait...
En ik denk dat jouw persoonlijke mening steeds meer bepaalt welke topics een vervolg krijgen en welke niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:22 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het topic neigde teveel naar racisme, iets dat ik zeker niet "eeuwig" of vaak gebruik. Het topic was al vergevorderd toen ik het topic zag, en dacht dat het de beste manier was om het bij 1 deel te houden.
Jouw situatie staat volledig los van al die anderen. Bij de anderen ging het niet om racisme, en bij jou wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:24 schreef DaveM het volgende:
[..]
Nog even en wij worden ook geband McCarthy.
Net als lucida, sjun, Lemmeb, PJORourke, Speedfreak1 en weet ik veel wie nog meer.
Het is wel duidelijk welke wind hier de laatste tijd waait...
In overleg met een FA is hiertoe besloten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:29 schreef DaveM het volgende:
[..]
En ik denk dat jouw persoonlijke mening steeds meer bepaalt welke topics een vervolg krijgen en welke niet.
Inderdaad. Voor mensen die vaak MyAT gebruiken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, echt nodig in een sticky topic.![]()
Maak je om mij niet druk.quote:
Turkije bij de EU, deel 15quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:19 schreef McCarthy het volgende:
hij heeft wel een punt sidekick
sommige mensen hier (ik noem geen name) nemen te makkelijk het woord racist in de mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |