abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29289451
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:11 schreef typtypo het volgende:
Op zondag 31 juli 2005 11:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]
[..]

Nee ik hanteer alleen hun normen, iets wat ze toch willen.
En bekeerde moslims zijn dode moslims.
[..]

Dat is nu net het probleem. Het hoeft dus ook niet aangemerkt te worden als godsdienst maar als staatsvorm, welke een bedreiging is voor de democratie.
[..]

Afgedwongen en tegenwoordig in stand gehouden door militaire macht.
[..]

Niet in de laatste plaats door vriendelijke mede moslims die zichzelf opblazen en 20 anderen.
[..]

Dus 98% sharia zeg jij. Ik heb het overigens nooit beweerd. Ik denk dat het meer wishful thinking is van jouw kant.
[..]

Neen, de totale onvermogen om aan haat in hun harten iets te doen waardoor er een voordurende haat en wraak georienteerde verrotte maatschappij daar de boventoon voert. Een prettige samenlevings vorm die ze hier met alle plezier in willen voeren om onze zo armlastige cultuur te verrijken.
[..]

Op een aantal kleine rijke oliestaatjes na, weinig.
Als je hanteert naar hen normen en waarden, ben je zelf ook een facist.. Nou ja aangenaam dan he.
Ik heb het over bekeerde autochtonen.. Bekeert naar de Islam.

Integendeel. NLs grootste partij op het momemt is CDA en is een Christelijke partij en voert nog steeds een pro democratisch ( anti kabinet mensen mogen nieuwe topic openen) beleid. Zo is het ook in TR waar ze meer seculier zijn in NL en grootste partij is een moslimpartij.

Elke militare instantie heeft als doel, zijn systeem te beschermen voor elke soort bedreiging.

Het zijn dezelfde moslims die niets konden uitvoeren onder beleid van Saddam die zich nu wel opblazen. Als verzet tegen een vijand die hun land bezet.

98% van Sharia zeg ik. naast een tal van resultaten op Googke. Google eens.

Natuurlijk joh, eerst midden oosten volledig imperiaal koloniseren uitbuiten en afslachten als schapen en dan raar op kijken als Arabieren ( ook christelijke ) haat hebben tegenonver westerse landen.. Raar he?
pi_29289466
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:22 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Hehe, niet mijn schuld hoor
haha, toch voel je je aangesproken
  zondag 31 juli 2005 @ 12:29:44 #153
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_29289485
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:27 schreef Triggershot het volgende:
Natuurlijk joh, eerst midden oosten volledig imperiaal koloniseren uitbuiten en afslachten als schapen en dan raar op kijken als Arabieren ( ook christelijke ) haat hebben tegenonver westerse landen.. Raar he?
Die haat is alleen maar gebaseerd op religieuze gronden.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 31 juli 2005 @ 12:30:59 #154
60090 Akkersloot
pi_29289510
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:20 schreef Triggershot het volgende:
nee aan friesland.
Nee omdat een groot deel van die Mohammedanen daar gewoon zo achterlijk zijn.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  zondag 31 juli 2005 @ 12:31:51 #155
60090 Akkersloot
pi_29289527
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:19 schreef Triggershot het volgende:
Aldus een satanfanaat.
Dus iedereen die Mohammed een pedofiel noemt is een satanfanaat ?
pi_29289546
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:29 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Die haat is alleen maar gebaseerd op religieuze gronden.
of op jou manier van praten en bemoeien terwijl je er neits mee te maken hebt.
pi_29289553
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:30 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Nee omdat een groot deel van die Mohammedanen daar gewoon zo achterlijk zijn.
In friesland?
pi_29289562
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:31 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dus iedereen die Mohammed een pedofiel noemt is een satanfanaat ?
Kan, maar van jou weet ik het zeker!
pi_29289579
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In friesland?
Die zijn er hier evenveel als Boeddhisten, dus heel weinig...
  zondag 31 juli 2005 @ 12:36:43 #160
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29289617
quote:
Op zondag 31 juli 2005 11:53 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dat is volgens mij niet het punt. In een democratische rechtsstaat hoort de vrijheid van meningsuiting, zeker over een ideologie. En dat is dat gene wat bij nazi's als Donner, Balkenende, Bos, Rouvoet en Van der Vlies ontbreekt met hun steun aan art. 146.
Waarom zijn Donner c.s. nazi's ?
pi_29289643
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:36 schreef Alicey het volgende:

[..]

Waarom zijn Donner c.s. nazi's ?
Dat heeft hij al eens uitgelegd:

Omdat zij de intrekking van die wet op smalende godslastering hebben tegengehouden en Akkie dat een fascistische wet vindt
pi_29289648
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:35 schreef The_Viper het volgende:

[..]

Die zijn er hier evenveel als Boeddhisten, dus heel weinig...
boedha was ook een moslim
  zondag 31 juli 2005 @ 12:40:01 #163
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29289681
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:38 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

Dat heeft hij al eens uitgelegd:

Omdat zij de intrekking van die wet op smalende godslastering hebben tegengehouden en Akkie dat een fascistische wet vindt
Ah, een onderbouwing van de kwallteit die we gewend zijn..
pi_29289721
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:40 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ah, een onderbouwing van de kwallteit die we gewend zijn..
Inderdaad. Onderbouwing, die alleen uit het brein van een krankzinnige kan voortkomen
pi_29289866
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als je hanteert naar hen normen en waarden, ben je zelf ook een facist.. Nou ja aangenaam dan he.
Ik heb het over bekeerde autochtonen.. Bekeert naar de Islam.

Integendeel. NLs grootste partij op het momemt is CDA en is een Christelijke partij en voert nog steeds een pro democratisch ( anti kabinet mensen mogen nieuwe topic openen) beleid. Zo is het ook in TR waar ze meer seculier zijn in NL en grootste partij is een moslimpartij.

Elke militare instantie heeft als doel, zijn systeem te beschermen voor elke soort bedreiging.

Het zijn dezelfde moslims die niets konden uitvoeren onder beleid van Saddam die zich nu wel opblazen. Als verzet tegen een vijand die hun land bezet.

98% van Sharia zeg ik. naast een tal van resultaten op Googke. Google eens.

Nee ik hanteer de normen die een moslim graag wil hanteren in het kader van begip voor zijn cultuur.
En bekeerde allochtonen die anders niet mochten trouwen met de vrouw van hun dromen?
Hoe ubermenschlich is dat wel niet? Belachelijk dat je eerst moslim moet worden om te trouwen, niet dat dat ik zou willen overigens. Het is te gek voor woorden dat dit soort fascisme in onze maatschappij mogelijk is. Het moet met alle macht bestreden worden. Bedankt voor de stof die je me steeds aanreikt om het argument dat de islam hier niet thuis hoort, kracht bij te zetten.

Het CDA is en politieke partij en geen kerk.

Dus de nederlandse militaire instituties ook. Okee bedankt.

Je bedoel al zarkawie? Een jordanees. Zijn land, laat me niet lachen.

98% sharia zegt mij meer dat we de moslim dus niet nodig hebben om het als nog te verneuken.

Dus de kolonisatie die op dit moment plaats vindt door moslims mag ook bestreden worden.
Met al die haat jegens het westen en toch hier komen wonen.

Raar he?
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_29290035
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:49 schreef typtypo het volgende:

[..]

Nee ik hanteer de normen die een moslim graag wil hanteren in het kader van begip voor zijn cultuur.
En bekeerde allochtonen die anders niet mochten trouwen met de vrouw van hun dromen?
Hoe ubermenschlich is dat wel niet? Belachelijk dat je eerst moslim moet worden om te trouwen, niet dat dat ik zou willen overigens. Het is te gek voor woorden dat dit soort fascisme in onze maatschappij mogelijk is. Het moet met alle macht bestreden worden. Bedankt voor de stof die je me steeds aanreikt om het argument dat de islam hier niet thuis hoort, kracht bij te zetten.

Het CDA is en politieke partij en geen kerk.

Dus de nederlandse militaire instituties ook. Okee bedankt.

Je bedoel al zarkawie? Een jordanees. Zijn land, laat me niet lachen.

98% sharia zegt mij meer dat we de moslim dus niet nodig hebben om het als nog te verneuken.

Dus de kolonisatie die op dit moment plaats vindt door moslims mag ook bestreden worden.
Met al die haat jegens het westen en toch hier komen wonen.

Raar he?
Zelfde normen waar je tegen bent en facistisch noemt volgens je eigen interpretatie. Ik heb het over bekeerde autochtonen. Neem van der ven nou als voorbeeld. Waar zou je hem heen sturen?
Wie heeft het over trouwen? Volgens mij heb jij niet alles op een rijtje. Beetje last van schizofrenie?
Ik bestrijd liever radicaal islam en mensen die de islam facistisch noemen liever op zelfde manier.

CDA is een Christelijk vertegenwoordiger van regering..

De Nederlandse ook ja.. waarom zou NL een uitzondering moeten zijn? Of probeer je hier een onbewuste boodschap door te geven. waarna je later reageert als "dat heb ik niet gezegd"?

Ik had over alle zelfmoordplegers maar goed jij bracht hem op. Wat kon hij tijdens Saddams bewind?

Nee, moslims kunnen nog beide kanten op.. Ze kunnen misschien mee doen in verneuken of verbeteren. Hangt maar van hen af die hun stem laten horen,.(niet alleen moslims overigens)

Als je land gekoloniseerd wordt en bezet door een buitenlands overmacht.. Ga jij ook niet ff rustig inloggen op msn. Genoeg Westerlingen die Ook midden oosten hadden en zich daar bevinden.. Is geen uitzondering in beiden gevallen toch?

Zeker vreemd!
pi_29290080
@ typtypo ,

Vat me niet verkeerd probeer je niet te beledigen ofzo, je komt met goede argumenten enzo.. ben het niet met je eens. en probeer jou alleen mijn manier van denken uit te leggen..

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2005 12:58:47 ]
pi_29290266
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, maar ja, maar ja, maar ja, maar ja, maarrrrrrr... je begrijpt wel wat ik bedoel

Toch?

...
pi_29290298
quote:
Op zondag 31 juli 2005 13:05 schreef The_Viper het volgende:

[..]

Ja, maar ja, maar ja, maar ja, maar ja, maarrrrrrr... je begrijpt wel wat ik bedoel

Toch?

...
hehe,

ja maar , jij toch ook wat ik bedoel
  zondag 31 juli 2005 @ 13:08:48 #170
60090 Akkersloot
pi_29290339
quote:
Net als Julius Caesar en Cleopatra.
pi_29290367
quote:
Op zondag 31 juli 2005 13:08 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Net als Julius Caesar en Cleopatra.
nee, net als jij

Nu pas snap ik akkersloot..

Toen duitsland voor 1e wereld oorlog nog verschillende aparte staten waren, maakte een vorst van een staat een slimme list. Hij zorgde ervoor dat alle staten een gezamenlijke vijand kregen om zo een eenheid te vormen.. En een sterke vuist tegen aanvallen te hebben.. Met zijn islam gebash probeert Akkersloot ook de moslims te verenigen van hun apartheid en verschillen onderelkaar..

Eigenlijk is Akkersloot gewoon een moslim maar ondercover actief.. Omdat hij een schepping van Allah is.

( zelfde manier van denken als Akkersloot conclusies trekken van dingen die je niet eens aan elkaar kunt knopen. )

[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2005 13:13:15 ]
pi_29290813
quote:
Op zondag 31 juli 2005 13:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

nee, net als jij

Nu pas snap ik akkersloot..

Toen duitsland voor 1e wereld oorlog nog verschillende aparte staten waren, maakte een vorst van een staat een slimme list. Hij zorgde ervoor dat alle staten een gezamenlijke vijand kregen om zo een eenheid te vormen.. En een sterke vuist tegen aanvallen te hebben.. Met zijn islam gebash probeert Akkersloot ook de moslims te verenigen van hun apartheid en verschillen onderelkaar..

Eigenlijk is Akkersloot gewoon een moslim maar ondercover actief.. Omdat hij een schepping van Allah is.

( zelfde manier van denken als Akkersloot conclusies trekken van dingen die je niet eens aan elkaar kunt knopen. )
Als jij dit zo ziet dan snap ik nu ook jouw probleem

Jij ziet alles in een iets te groot perspectief
pi_29290884
quote:
Op zondag 31 juli 2005 13:24 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Als jij dit zo ziet dan snap ik nu ook jouw probleem

Jij ziet alles in een iets te groot perspectief
idd lost in darkness
pi_29291006
quote:
Op zondag 31 juli 2005 12:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zelfde normen waar je tegen bent en facistisch noemt volgens je eigen interpretatie. Ik heb het over bekeerde autochtonen. Neem van der ven nou als voorbeeld. Waar zou je hem heen sturen?
Wie heeft het over trouwen? Volgens mij heb jij niet alles op een rijtje. Beetje last van schizofrenie?
Ik bestrijd liever radicaal islam en mensen die de islam facistisch noemen liever op zelfde manier.

CDA is een Christelijk vertegenwoordiger van regering..

De Nederlandse ook ja.. waarom zou NL een uitzondering moeten zijn? Of probeer je hier een onbewuste boodschap door te geven. waarna je later reageert als "dat heb ik niet gezegd"?

Ik had over alle zelfmoordplegers maar goed jij bracht hem op. Wat kon hij tijdens Saddams bewind?

Nee, moslims kunnen nog beide kanten op.. Ze kunnen misschien mee doen in verneuken of verbeteren. Hangt maar van hen af die hun stem laten horen,.(niet alleen moslims overigens)

Als je land gekoloniseerd wordt en bezet door een buitenlands overmacht.. Ga jij ook niet ff rustig inloggen op msn. Genoeg Westerlingen die Ook midden oosten hadden en zich daar bevinden.. Is geen uitzondering in beiden gevallen toch?

Zeker vreemd!
Je heb het over de drie die bekeerd zijn en ik heb het over de rest die moet bekeren om te trouwen.
Dat is de enige manier dat een weldenkende westerling nog naar de islam over gaat.
Fascisme in ieder geval.

Het CDA is een partij gekozen door het volk. Niet meer niet minder.

Als jij niet normaal kan discussieren dan begin je maar een persoon te demoniseren.
Ik denk dat een mod maar moet ingrijpen.

Wat zarkawi kon tijdens het saddam bewind is ongestoord rond reizen tussen afghanistan, pakistanen en het midden oosten. Iets wat hij nu ook kan.

Er hoeft aan dit systeem niets veranderd te worden. Op zijn hoogst maatregelen nemen die een staatsgevaarlijke doctrine buiten de deur houdt. Daar hebben we moslims nooit en te nimmer bij nodig.

Begin 1900 in turkije aantal christenen +/- 30% nu is het aantal 0.5%. Een oorlog duurt soms lang om te winnen. Ter meerdere eer en glorie van de ummah (islamitische heil staat) doet ieder zijn deel als goede moslim betaamt. De een legt bommen de ander poept kinderen uit maar het doel blijft hetzelfde. De islamistisch heerschappij van de wereld. Dit is geen verzinsel van mij maar moslims zeggen het zelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door typtypo op 31-07-2005 13:40:22 ]
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_29291102
quote:

[..]

Als dank hebben de taliban boedistische beelden in afghanistan opgeblazen.

Laat ze hun eigen afgodsbeeld, de maansteen in mekka, opblazen.
www.jihadwatch.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')