Zelfs dat niet. Wij gingen er gewoon lopend doorheen als er bij de gewone kassa weer is lange rijen stonden. Werd nooit wat van gezegd.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:13 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik zag laatst iemand met de fiets in de Mac Drive rijden, volgens mij zeiden ze er niets van.
Het is toch voor rijdende voertuigen?
Nee. Die mensen kunnen er niets aan doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:16 schreef Bot13 het volgende:
en nou ga je hier klagen
Sorry hoor, maar als je nou een beetje ballen had was je daar blijven staan en gewoon gewacht, jammer dan dattie mensen die achter je komen er niet bij kunnen.
Jij wacht dan immers nog op je bestelling he..![]()
Maargoed; het moet ook niet gekker worden met de mc..![]()
![]()
Dit lijkt me effectiever en zorgt ervoor dat ik m'n frustraties vrij snel kwijt zal zijn. Zo'n brief klinkt zeikerig maar opkroppen is veel slechter.quote:McDonalds McDrive
t.a.v. filiaalmanager
Straatje 12
1234 AB Lutjebroek
Lutjebroek, 29 juli 2005
geachte heer/mevrouw,
In verband met parkeerproblemen heb ik recent een scooter aangeschaft voor woon/werk verkeer. Zojuist wilde ik na afloop van mijn werk wat te eten halen in uw restaurant. Uit het oogpunt van snelheid koos ik uw –overigens lege- McDrive.
Een correcte doch niet al te vriendelijke medewerker maakte mij vervolgens erg direct duidelijk dat scooters niet gewenst waren en dat ik maar naar binnen moest komen. Ik heb dit nergens duidelijk aangegeven zien staan en voelde me daarom nogal geschoffeerd.
Hoewel ik me realiseer dat er ook genoeg overlast gevende scooters rondrijden vallen deze m.i. in de categorie lawaaiGolfjes-op-slechts-2-wielen en worden 4 wielige aso-soortenoten wel gewoon toegelaten. Daar een scooter ook geen grotere druk op uw organisatie legt ontgaat mij de logica achter deze regel.
Een vriendelijk verzoek dit voortaan niet meer te doen en vervolgens een geleverde bestelling had mij evengoed verbaasd maar dit had ik zonder mokken geaccepteerd. Een duidelijk bordje ook. Maar weggestuurd worden niet.
Ik wil benadrukken dat de medewerker het weliswaar wat ongelukkig bracht maar dat zijn weigering waarschijnlijk een kwestie van uitgevoerd beleid is en dat dit dus uitdrukkelijk geen klacht tegen de betreffende medewerker is. Ik verzoek u slechts om bijstelling van uw beleid op dit vlak te overwegen danwel om dit duidelijk aan te geven.
Met vriendelijke groet,
MouseOver
Zal ik een zakje mcdonaldszout in de envelop leegkiepen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:21 schreef Rikoko het volgende:
Heel goed, en nu moeten we alleen nog een virus aan de brief toevoegen om de wrok compleet te maken
Nee, maar dat is mijn probleem niet. Kwaad worden op medewerkers is bij dat soort ketens vaak nutteloos en flauw.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Maar weet je zeker dat het aan het beleid lag of dat de medewerker gewoon een slechte dag gehad heeft?
quote:
Shit, wilde ik net postenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:32 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik een stapel scooterpauper- en huilliereplies verwacht. Die dus tot nu toe uitblijven. Ik ga maar eens een postzegel zoeken.
Of je krijgt een MacLarenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef Koewam het volgende:
Nee, naar Kassa, de televisie![]()
Kun je waarschijnlijk een jaar gratis eten of zo?
Heheh, die is wel grappig hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:45 schreef Berkery het volgende:
[..]
Of je krijgt een MacLaren![]()
Erg flauwe grap ja, ik maakte hem vanmiddag zelf nog toen iemand vroeg of ik een Big Mac, MacKroket of MacChicken wilde hebbenAlles voor een tvp
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:04 schreef LangeJan het volgende:
Ik kan mij een verhaal herinneren dat er ook iemand met een scooter werd weggestuurd en gevraagd werd binnen te bestellen.
En toen reed ie dus met zijn scooter het "restaurant" binnenStrakke actie
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:04 schreef LangeJan het volgende:
Ik kan mij een verhaal herinneren dat er ook iemand met een scooter werd weggestuurd en gevraagd werd binnen te bestellen.
En toen reed ie dus met zijn scooter het "restaurant" binnenStrakke actie
Mag je vinden. Na 300dkm autokm's kon ik kiezen: auto houden of weer naar school.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:41 schreef TC03 het volgende:
Ik vind je wel een beetje pauper met een scootert.Als ik mensen die ruim boven de 16 zijn op een scooter zie heb ik altijd het idee dat het zwakzinnigen zijn die hun autorijbewijs niet konden halen.
Dat laatste helpt zeker.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:50 schreef MouseOver het volgende:
mochten ze niet de moeite nemen om binnen zeg een weekje te reageren stuur ik een afschrift naar mcdonalds nederland
Aha, dat moet ik dan ook maar eens doen, maar dan met een verzonnen verhaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:19 schreef r_one het volgende:
De volgende dag meteen McDonalds Nederland gemaild, binnen een week een excuusbrief met 2 waardebonnen voor een menu ter compensatie op de mat.![]()
Mag jij vinden, ik heb altijd het idee, daar heb je weer zo een slimerik die nooit in de file staat geen wegenbelasting hoeft te betalen en geen parkeerprobleem heeft, en voor een euro of 3 per week op zijn werk komt. Kortom ook ik heb mijn auto ingeruild, voor een brommert ipv een scootert, ideaal. Trouwens al mijn rijbewijzen mag overal op rijden(is ook mijn werk) denk toch dat je het verkeerd ziet, laat jij je maar lekker uitmelken,goed voor de economie, stap ik straks op de brommert.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:41 schreef TC03 het volgende:
Ik vind je wel een beetje pauper met een scootert.Als ik mensen die ruim boven de 16 zijn op een scooter zie heb ik altijd het idee dat het zwakzinnigen zijn die hun autorijbewijs niet konden halen.
Het is niet alleen de veiligheid. Ook het feit dat een groep fietsers niet noodzakelijk in dezelfde volgorde voorbij de praatpaal, het eerste en tweede raam kunnen komen maakt het ondoenlijk ervoor te zorgen dat iedereen krijgt wat hij besteld en betaald heeft. Zie het dan maar eens uit te vogelen als 3 vmbo brugklassen een vrij uur hebben en besluiten om met z'n alles door de drive te fietsen. Bovendien ben je onverstaanbaar met je helm en je knetterende brommer.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:54 schreef Delenlill het volgende:
Fietsen en scooters mogen niet door de drive vanwege de veiligheid, in de meeste drives zitten een bocht, en als er een auto aan komt rijden kunnen ze scooters/fietsen makkelijk over het hoofd zien.
MO is toevallig wel een hele aardige gladiool.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:07 schreef Sjoe538 het volgende:
Hallo gladiool die-met-scooter-de-McDrive-is-uitgestuurd
En paard en wagens dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:19 schreef lesley het volgende:
het mag inderdaad van het hoofdkantoor niet, dus deze brief heeft weinig zin denk ik zo
Waren er in 1930 ook al McDrive's dan ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Haha, ik ben een paar jaar terug een keer met paard en wagen door de McDrive gegaan en dat was geen enkel probleem.Milkshake gekocht, paard en wagen geparkeerd en lekker opgedronken.
Was wel lachen, dat meisje deed net of het de gewoonste zaak van de wereld was dat er een paard en wagen door de McDrive kwam.
Ja, en da de andere mensen dan zo kijken van he hij is door de MCdrive gegaan en komt zijn voedsel hier opvroten, mooi man....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:59 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat ook leuk is om langs de macdrive gaan, voedsel ophalen, en dan daar binnen gaan zitten![]()
zal ik dan maar effe gaan zeiken over die ongelovelijk irritante scooterrijertjes die denken dat ze zomaar overal tussendoor kunnen rijden, ik heb soms de neiging mn stuur om te gooien als er weer zo een even tussendoorkomtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:32 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik een stapel scooterpauper- en huilliereplies verwacht. Die dus tot nu toe uitblijven. Ik ga maar eens een postzegel zoeken.
McAmishquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:27 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Waren er in 1930 ook al McDrive's dan ?![]()
McAmishquote:Op zaterdag 30 juli 2005 08:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Haha, ik ben een paar jaar terug een keer met paard en wagen door de McDrive gegaan en dat was geen enkel probleem.
Het is altijd NIET de bedoeling. Heb je ooit al 's gezien dat als je ergens kwam dat er iemand stond die zegt "Ja dat is de bedoeling ja" ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:42 schreef spenky het volgende:
ging ook een keer op de fiets door de mc drive... werd ook weggestuurd.
"het is niet te bedoeling"
prima brief, doe ik ook altijd als ik me ergens aan irriteer.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:19 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee. Die mensen kunnen er niets aan doen.
[..]
Dit lijkt me effectiever en zorgt ervoor dat ik m'n frustraties vrij snel kwijt zal zijn. Zo'n brief klinkt zeikerig maar opkroppen is veel slechter.
Als Mac-NL. idd zo dom zou zijn om een dergelijke regel in te voeren... is het dan niet handig om ff een bordje op te hangen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:19 schreef lesley het volgende:
het mag inderdaad van het hoofdkantoor niet, dus deze brief heeft weinig zin denk ik zo
Vriend van me reed heel vroeger keer met scooter benzinestation binnen herinner ik me nuquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:42 schreef dop het volgende:
rijd met je paard fiets of brommer naar binnen
wedden dat ze zich de volgende keer niet zo makkelijk meer wegsturen
* ctrl-f doet......quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:46 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[McAmish]
Die grap was al gemaakt. Jammer. Helaas.
Motoren mogen ook niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als Mac-NL. idd zo dom zou zijn om een dergelijke regel in te voeren... is het dan niet handig om ff een bordje op te hangen?
Mogen motoren wel trouwens? Waar ligt de grens?
2 posts daarboven slimpiequote:Op zondag 31 juli 2005 10:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
* ctrl-f doet......
Volgens mij was ik in dit topic de eerste hoor
McDonalds betitelt zichzelf ook als restaurant.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:29 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
Jezus, in je brief noem je de macdonalds een restaurant? Een afhaalchinees is nog meer een restaurant dan de macdonalds.
Voor 12 piek ga ik in de stad lekker luxe pizza eten met drinken, voorafje en toetje. Bij de macdonalds schrans ik voor 20 piek aan miniatuur hamburgertjes en koude franse frietjes tussen de krijsende kutkinderen en ga met een onverzadigde honger weer op zoek naar een andere vorm van voedsel.
Alleen de milkshake is goed. Dat dan weer wel.
Als je het repetoire van Junkiesietze gelezen hebt, begrijp je het wel.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:39 schreef SureZal het volgende:
mag niet ivm veiligheidsvoorschriften ofzo.
werk nu al 3 jr. bij de MacD maar heb het nooit begrepen...
En waarom? Als je werk nou net te ver weg is voor de fiets en er vaak files staan dan is de scooter toch een mooi alternatief?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:41 schreef TC03 het volgende:
Junkiesietze gedraagt zich echt niet ineens beter als hij die neon onder z'n crx heeft hangenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Als je het repetoire van Junkiesietze gelezen hebt, begrijp je het wel.![]()
Die boekt de kleutertjes van het zebrapad aan het eind van de Drive en komt dan hier huilen dat die g%&(*(&v^*(d&($@ kutkindertjes zomaar overstaken en dat nu z'n neon een krasje heeft opgelopen omdat zo'n dom wicht met haar K3-kettinkje achter z'n Yokohama uitlaat bleef hangen.
Leuk cadeautje van de Mek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:30 schreef MouseOver het volgende:
* UPDATE *
Antwoord van McDonalds.
[[url=http://x1.putfile.com/8/21306244425-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
M'n complimenten, de brief heeft precies de juiste toon en zit erg goed in elkaar.
Het argument van veiligheid voor scooters zelf vind ik niet zo heel sterk omdat auto's immers niet met 70 door die drive horen te vliegen. Aan de andere kant gebeurt dat in de praktijk natuurlijk wel en dan sta je er mooi tussen met je scootertje.
Op het argument van veiligheid voor het eigen personeel was ik zelf eerlijk gezegd niet opgekomen. Daar kan ik me best wat bij voorstellen en dat vind ik dus een stuk belangrijker.
Die maaltijdbon is mooi meegenomen maar eigenlijk gaat het om de brief. Ik ben tevreden
edit: ik kan er nu trouwens ook wel bijzetten dat het om Grutjebroek ging.
Hmm, tja, daar had ik nog niet direct aan gedacht. Edit em even, wil je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:42 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zie half Fok trouwens al naar de Mek van "Lutjebroek" crossen op de scooter
Wees dan de volgende keer ook niet zo dom om een plaatsnaam te noemen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:50 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hmm, tja, daar had ik nog niet direct aan gedacht. Edit em even, wil je?
Positieve reclame bij een goede afhandeling, ere wie ere toekomt. Maar je hebt gelijk dat het mensen op ideeen kan brengenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wees dan de volgende keer ook niet zo dom om een plaatsnaam te noemen.![]()
Ik zie junkiesietze al naar ***** crossen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:04 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Positieve reclame bij een goede afhandeling, ere wie ere toekomt. Maar je hebt gelijk dat het mensen op ideeen kan brengen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:08 schreef American_Nightmare het volgende:
Hebben ze toch netjes opgelost weer.
wel ff de juiste taal gebruikenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:16 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga ook mailen dat ik niet toegelaten werd met mn scooter, maar dan bij de drive in waardanook. Gratis eten, whehhe![]()
![]()
Bijna goed, mis echter nog: kenkah heorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:38 schreef veldmuis het volgende:
[...]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:10 schreef koentjuh18 het volgende:
hehe...
wat een simpele ziel ben je dan zeg..zouden er werkelijke zulke domme mensen op de wereld zijn?
Meesterlijk stukje, maar inderdaad kanker hoer hoort er nog in thuis
Stukje Veldmuis:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Bijna goed, mis echter nog: kenkah heor
voor de rest:![]()
idd. Probeer het gewoon eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Bijna goed, mis echter nog: kenkah heor
voor de rest:![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |