Zelfs dat niet. Wij gingen er gewoon lopend doorheen als er bij de gewone kassa weer is lange rijen stonden. Werd nooit wat van gezegd.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:13 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik zag laatst iemand met de fiets in de Mac Drive rijden, volgens mij zeiden ze er niets van.
Het is toch voor rijdende voertuigen?
Nee. Die mensen kunnen er niets aan doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:16 schreef Bot13 het volgende:
en nou ga je hier klagen
Sorry hoor, maar als je nou een beetje ballen had was je daar blijven staan en gewoon gewacht, jammer dan dattie mensen die achter je komen er niet bij kunnen.
Jij wacht dan immers nog op je bestelling he..![]()
Maargoed; het moet ook niet gekker worden met de mc..![]()
![]()
Dit lijkt me effectiever en zorgt ervoor dat ik m'n frustraties vrij snel kwijt zal zijn. Zo'n brief klinkt zeikerig maar opkroppen is veel slechter.quote:McDonalds McDrive
t.a.v. filiaalmanager
Straatje 12
1234 AB Lutjebroek
Lutjebroek, 29 juli 2005
geachte heer/mevrouw,
In verband met parkeerproblemen heb ik recent een scooter aangeschaft voor woon/werk verkeer. Zojuist wilde ik na afloop van mijn werk wat te eten halen in uw restaurant. Uit het oogpunt van snelheid koos ik uw –overigens lege- McDrive.
Een correcte doch niet al te vriendelijke medewerker maakte mij vervolgens erg direct duidelijk dat scooters niet gewenst waren en dat ik maar naar binnen moest komen. Ik heb dit nergens duidelijk aangegeven zien staan en voelde me daarom nogal geschoffeerd.
Hoewel ik me realiseer dat er ook genoeg overlast gevende scooters rondrijden vallen deze m.i. in de categorie lawaaiGolfjes-op-slechts-2-wielen en worden 4 wielige aso-soortenoten wel gewoon toegelaten. Daar een scooter ook geen grotere druk op uw organisatie legt ontgaat mij de logica achter deze regel.
Een vriendelijk verzoek dit voortaan niet meer te doen en vervolgens een geleverde bestelling had mij evengoed verbaasd maar dit had ik zonder mokken geaccepteerd. Een duidelijk bordje ook. Maar weggestuurd worden niet.
Ik wil benadrukken dat de medewerker het weliswaar wat ongelukkig bracht maar dat zijn weigering waarschijnlijk een kwestie van uitgevoerd beleid is en dat dit dus uitdrukkelijk geen klacht tegen de betreffende medewerker is. Ik verzoek u slechts om bijstelling van uw beleid op dit vlak te overwegen danwel om dit duidelijk aan te geven.
Met vriendelijke groet,
MouseOver
Zal ik een zakje mcdonaldszout in de envelop leegkiepen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:21 schreef Rikoko het volgende:
Heel goed, en nu moeten we alleen nog een virus aan de brief toevoegen om de wrok compleet te maken
Nee, maar dat is mijn probleem niet. Kwaad worden op medewerkers is bij dat soort ketens vaak nutteloos en flauw.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Maar weet je zeker dat het aan het beleid lag of dat de medewerker gewoon een slechte dag gehad heeft?
quote:
Shit, wilde ik net postenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:32 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik een stapel scooterpauper- en huilliereplies verwacht. Die dus tot nu toe uitblijven. Ik ga maar eens een postzegel zoeken.
Of je krijgt een MacLarenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef Koewam het volgende:
Nee, naar Kassa, de televisie![]()
Kun je waarschijnlijk een jaar gratis eten of zo?
Heheh, die is wel grappig hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:45 schreef Berkery het volgende:
[..]
Of je krijgt een MacLaren![]()
Erg flauwe grap ja, ik maakte hem vanmiddag zelf nog toen iemand vroeg of ik een Big Mac, MacKroket of MacChicken wilde hebbenAlles voor een tvp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |