Correctie: (meestal) Amerikaanse afgelikte boterhammen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Afgelikte boterham is een betere benaming.
Er zit zeker weer een web-logje aan te komen???quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:16 schreef pberends het volgende:
Op Discovery zie je regelmatig die spotjes van:
"Verscheidenheid in culturen - een groot goed".
Gaan ze binnenkort ook zo'n filmpje uitzenden dat over Iran gaat?
"Onthoofdingen, martelingen van homo's, de sharia, geen vrouwenrechten. Verscheidenheid van culturen - een groot goed.".
POL SC is mijn weblog.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zit zeker weer een web-logje aan te komen???
Ik schreef " binnenkort" hè. Dus de vraag is: "hoe lang nog?".quote:
Waarom moet ik me inhouden dan? Ik ben een fatsoenlijke gek.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik schreef " binnenkort" hè. Dus de vraag is: "hoe lang nog?"..
Hoe lang hou jij je nog in, that is.
Ja, en Sjun ontkende de Holocaust niet ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom moet ik me inhouden dan? Ik ben een fatsoenlijke gek.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:16 schreef pberends het volgende:
"Onthoofdingen, martelingen van homo's, de sharia, geen vrouwenrechten. Verscheidenheid van culturen - een groot goed."
quote:
* pberends is playing Chicago - Hard To Say I'm Sorry.mp3quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:32 schreef Tafkahs het volgende:
Pberends is al een tijdje niet meer te handhaven, maar hij bedoelt het volgens mij wel goed.
Jaja, houd maar weer op over die weblogs. Genoeg ruimte om op die weblogs, of op je eigen, erop door te gaan. Niet hier.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zit zeker weer een web-logje aan te komen???
Kan ik er wat aan doen dat het woord "web-log" tegenwoordig een bepaalde connotatie heeft? Maar anyway ik mag dat woord niet meer gebruiken???quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jaja, houd maar weer op over die weblogs. Genoeg ruimte om op die weblogs, of op je eigen, erop door te gaan. Niet hier.
Je hebt idd meerdere culturen nodig om te zien dat de Westerse cultuur er met kop en schouders bovenuit steektquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:16 schreef pberends het volgende:
Op Discovery zie je regelmatig die spotjes van:
"Verscheidenheid in culturen - een groot goed".
Gaan ze binnenkort ook zo'n filmpje uitzenden dat over Iran gaat?
"Onthoofdingen, martelingen van homo's, de sharia, geen vrouwenrechten. Verscheidenheid van culturen - een groot goed.".
Dat lijkt Boris Jeltsin wel...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:48 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Toen had Amerika nog een goeie president.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:48 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Toen had Amerika nog een goeie president.
Of dat Balkenende een onderzoek instelt naar Playmobil omdat de naam op Playboy lijkt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:11 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Hillary dit soort afbeeldingen nooit onder ogen krijgt...
Die weblogs laten we nu achter ons, en niet zozeer het woord op zichzelf is niet gewenst, maar gewoon verwijzingen (en dan vooral trollende) willen we niet meer hebben.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat het woord "web-log" tegenwoordig een bepaalde connotatie heeft? Maar anyway ik mag dat woord niet meer gebruiken???
Oost, west, thuis best is een prima leuze.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:02 schreef MrX1982 het volgende:
Je hebt idd meerdere culturen nodig om te zien dat de Westerse cultuur er met kop en schouders bovenuit steekt
Alleen is dat vast niet de bedoeling van dat spotje
Cultuur is meer dan een enkel individu.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:18 schreef Bluesdude het volgende:
Oost, west, thuis best is een prima leuze.
Maar je eigen afkomst -dus jezelf- superieur vinden is zum kotzen.
En dit artikeltje dan: http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=ticket_to_hellquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:11 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Hillary dit soort afbeeldingen nooit onder ogen krijgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |