Hee Flesquote:
O.a. die jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:35 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hee Fles
Deze geheimzinnige waar Dude over spreekt, ''***'' hebben wij daar een hekel aan, en heeft hij zijn snikkel getoond?!![]()
Ieuwwwww!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O.a. die ja
En die snikkel krijg ik sindsdien niet meer van mijn netvlies
Lolquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O.a. die ja
En die snikkel krijg ik sindsdien niet meer van mijn netvlies
nee dat dacht ik ffquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:35 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hee Fles
Deze geheimzinnige waar Dude over spreekt, ''***'' hebben wij daar een hekel aan, en heeft hij zijn snikkel getoond?!![]()
Ik begreep het zo:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lol
Had hij die echt gepost, of heeft iemand hem een streek geleverd?
Ja oké, maar AMD kwam in dat cryptische gedoe van ons ook voor natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat dacht ik ffmaar kennelijk gaat het over iemand anders
Uiteraardquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja oké, maar AMD kwam in dat cryptische gedoe van ons ook voor natuurlijk.
Lees je ff in zegquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:53 schreef gurlie het volgende:
En wie moest er dan precies dood?
Pfff, wat een moeite allemaal zeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees je ff in zegmij smeer je geen ban aan hoor
ah de geheimtaal wordt stukje bij beetje ontrafelt ...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat dacht ik ffmaar kennelijk gaat het over iemand anders
Mja, als hij het ongevraagd stuurt idd. toch zoiets plaatsen vind ik ook weer wat ver gaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik begreep het zo:
Hij stuurde die foto naar meisjes op Fok! Tot één ervan daar zo van walgde dat die de foto publiek heeft gemaakt.
Ja daar kan je op wachten natuurlijk, als je dat soort foto's rondstuurt
Het gaat nou niet bepaald om iemand die het krediet verdiend heeft om tegen zichzelf in bescherming genomen te wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, als hij het ongevraagd stuurt idd. toch zoiets plaatsen vind ik ook weer wat ver gaan.
Naar mijn weten heeft hij nooit foto's van anderen gepostquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat nou niet bepaald om iemand die het krediet verdiend heeft om tegen zichzelf in bescherming genomen te worden
liever nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:21 schreef Gizmore het volgende:
Gaat het nu nog steeds over AMD zn geslachtsdeel?
Nee hoorquote:
Ooooh, gaat het daarover.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:21 schreef Gizmore het volgende:
Gaat het nu nog steeds over AMD zn geslachtsdeel?
Zekerquote:
vrolijk is idd beterquote:
En vond je het een gemis?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ooooh, gaat het daarover.Die heb ik al gezien
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
PffDaar liet je me even schrikken hoor.
Bijna iedereen die wel eens rondzwerft in GCSCquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ooooh, gaat het daarover.Die heb ik al gezien
Hier D.Rose of Qu meende ik (schiet even als het niet klopt) en in het orginele topic postte Tonks hemquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bijna iedereen die wel eens rondzwerft in GCSC
Wie had nog meer ook weer een foto van zn geslachtsdeel gepost? Was nog iemand anders, weet alleen ff niet meer wie, en nee: ik was het niet
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bijna iedereen die wel eens rondzwerft in GCSC
Wie had nog meer ook weer een foto van zn geslachtsdeel gepost? Was nog iemand anders, weet alleen ff niet meer wie, en nee: ik was het niet
welk originele topic?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:30 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hier D.Rose of Qu meende ik (schiet even als het niet klopt) en in het orginele topic postte Tonks hem
Ik heb geen foto's kunnen maken, bij gebrek aan onweerquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:30 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hier D.Rose of Qu meende ik (schiet even als het niet klopt) en in het orginele topic postte Tonks hem
voeg zelf warmte / suiker / zout / karamel toequote:
Dat zijn we dan ook niet gewend van jequote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
teringgaat weer hard hier, net als ik ff aan het werk ben
ik kliktequote:
Idem hierquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's kunnen maken, bij gebrek aan onweer
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
qu ? Echt? Of heeft hij met google gespeeld ?
Dat msn avatars soms TMI zijn ?quote:
ik zal het wel weer zijn jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik meende ook dat jij dat was.. maar weet t alleen niet meer zeker
geef je het nu toe of moet ik nog een keer nadenken over wat je daarmee bedoelt?quote:
en hoe laat was je weer wakker?quote:
ga maar aan nikky, yvonne of danny vragenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
geef je het nu toe of moet ik nog een keer nadenken over wat je daarmee bedoelt?
Hoezo? Hebben die m IRL gezien dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
ga maar aan nikky, yvonne of danny vragen
Too Much Info.quote:
wat denk jequote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet echt gedaan?
Nu welquote:
qu63 izmyneemquote:
ik ga ff een linkje zoeken voor je..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Laat maar, ik wil het niet weten eigenlijk
waarop zeg ik dan ja of nee?quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
ONZ(OMER) FOKMEET
vanaf daar en dan ff naar beneden scrollen
Tegen 12 uurquote:
niet mijn bifiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |