Hee Flesquote:
O.a. die jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:35 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hee Fles
Deze geheimzinnige waar Dude over spreekt, ''***'' hebben wij daar een hekel aan, en heeft hij zijn snikkel getoond?!![]()
Ieuwwwww!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O.a. die ja
En die snikkel krijg ik sindsdien niet meer van mijn netvlies
Lolquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O.a. die ja
En die snikkel krijg ik sindsdien niet meer van mijn netvlies
nee dat dacht ik ffquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:35 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hee Fles
Deze geheimzinnige waar Dude over spreekt, ''***'' hebben wij daar een hekel aan, en heeft hij zijn snikkel getoond?!![]()
Ik begreep het zo:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lol
Had hij die echt gepost, of heeft iemand hem een streek geleverd?
Ja oké, maar AMD kwam in dat cryptische gedoe van ons ook voor natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat dacht ik ffmaar kennelijk gaat het over iemand anders
Uiteraardquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja oké, maar AMD kwam in dat cryptische gedoe van ons ook voor natuurlijk.
Lees je ff in zegquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:53 schreef gurlie het volgende:
En wie moest er dan precies dood?
Pfff, wat een moeite allemaal zeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees je ff in zegmij smeer je geen ban aan hoor
ah de geheimtaal wordt stukje bij beetje ontrafelt ...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat dacht ik ffmaar kennelijk gaat het over iemand anders
Mja, als hij het ongevraagd stuurt idd. toch zoiets plaatsen vind ik ook weer wat ver gaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik begreep het zo:
Hij stuurde die foto naar meisjes op Fok! Tot één ervan daar zo van walgde dat die de foto publiek heeft gemaakt.
Ja daar kan je op wachten natuurlijk, als je dat soort foto's rondstuurt
Het gaat nou niet bepaald om iemand die het krediet verdiend heeft om tegen zichzelf in bescherming genomen te wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, als hij het ongevraagd stuurt idd. toch zoiets plaatsen vind ik ook weer wat ver gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |