Zijn met haar telefoon gemaaktquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:48 schreef Forumschorem het volgende:
Geile foto's trouwens. Ben benieuwd waar die vandaan komen. Van de webcam w/s. Iemand interesse?
Dat zeg ik dusquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:47 schreef Poncho het volgende:
[..]
C. is geniaal. Deze niet.
Hoogstaand, niet tokkie-achtig.
Humoristisch, niet a-humoristisch.
Zo'n debiel persoon moet toch wel een kloon zijn?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:49 schreef Shirley het volgende:
Als Priscilla een kloon is, is het echt de meest zielige kloon ooit.
Maar door wie? Sommige door haarzelf w/s maar die andere zoals in dit topic? Who's the lucky guy!?quote:
Haar ex die hier ook lid isquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:52 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Maar door wie? Sommige door haarzelf w/s maar die andere zoals in dit topic? Who's the lucky guy!?
Cite your source.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:01 schreef tonks het volgende:
Ik zal mijn eeuwige geheim ook maar bekend maken.
AMD64 stuurt naaktfoto's van zijn penis naar meisjes
Ik wil gewoon weten hoe jij aan die info komt.quote:
De vuns.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:01 schreef tonks het volgende:
Ik zal mijn eeuwige geheim ook maar bekend maken.
AMD64 stuurt naaktfoto's van zijn penis naar meisjes
Van het meisje natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:05 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten hoe jij aan die info komt.
Je mag ze ook mailen.quote:
Te laat.. Pool kwam langs..quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:07 schreef Swoos het volgende:
PicsPics
Pics. Liefst naakt, half mag ook.
Ik wacht.
Als hij een groter plaatje zou nemen zouden de pixels niet meer kloppen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Het is maar een mini plaatje uit een msn icoontje.
Toch niet al te groot he?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Te laat.. Pool kwam langs..
maar mijn msn adres zie je in m'n profielik heb een leuk zipje
![]()
Bififoto's zijn altijd handig om bij de hand te hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:13 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Zit je echt te springen om die lul van die mafkees te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |