Het hele zwikje daarzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:16 schreef Oldbie het volgende:
[..]
echt? Ook noordoostpolder flevoland mensen?
Ik mag eerst, ik mag eerstquote:
Hm, da's dan niet hier... Ik zie wel een angstig zwarte wolk aankomen boven westelijk Utrecht. Ga daar nu even onder lopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Flinke bliksem in Utrecht Centrum!!!!
Goed ideequote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm, da's dan niet hier... Ik zie wel een angstig zwarte wolk aankomen boven westelijk Utrecht. Ga daar nu even onder lopen.
Zet de afzuiger wat zachter.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:23 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik sta aan de westkant van mijn huis en zie de wolken naar me toe komen.
Ik sta aan de oostkant van mijn huis en zie de wolken naar me toe komen.
Huh?!?
Je wordt overvallen door die wolken.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:23 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik sta aan de westkant van mijn huis en zie de wolken naar me toe komen.
Ik sta aan de oostkant van mijn huis en zie de wolken naar me toe komen.
Huh?!?
* schemerlampje aandoet en weer naar buiten loopt*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je wordt overvallen door die wolken.
Je kan je vast opmaken voor de ergste noodweer sinds eeuwen
Als ik nu naar oosten kijk (naar Amsterdam) is het vet donker de lucht, mjah maybe gaat die onweerswolk naar jou toequote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:26 schreef Againzender het volgende:
Hm, buitje lijkt langs Amsterdam te trekken....
Hij zakt weer inquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:26 schreef AcidTrance het volgende:
Ten zuidooste van Haarlem zie ik een mega onweerswolk onstaan, dat ding stijgt als ik weet niet wat.
Gezien de radarbeelden zal die wel noordoostelijk trekken![]()
nou, hij lijkt de zuidoost-kant van de stad te raken maar trekt zo verder naar het NO richting Flevopolder.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:28 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Als ik nu naar oosten kijk (naar Amsterdam) is het vet donker de lucht, mjah maybe gaat die onweerswolk naar jou toe![]()
Foto's!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ontstaat wat mammatus boven utrecht oost nu
lange leven het zeeklimaatquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:35 schreef -Mk- het volgende:
Het gedeelte dat Noord Nederland zou bereiken splitst zich op, waarbij het onderste ervoor kiest om Duitsland binnen te gaan en daar verder te activeren.
welke omgevingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:37 schreef dutch-mamma het volgende:
Onweer (op afstand) neemt opeens toe...! Flink geknetter in de verte. Het is verder weer droog.
Almerequote:
Droog!! Zeg dat wel. Ik zie blauwe lucht zo droogquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:37 schreef dutch-mamma het volgende:
Onweer (op afstand) neemt opeens toe...! Flink geknetter in de verte. Het is verder weer droog.
Is volgens mij een Noordzeestation (IN zee dus), maar ik ben vergeten welke...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef JoeKurr het volgende:
Iemand enig idee waar het meteo-station met de code EHFD ligt? (KNMI zegt ergens op de Noordzee)
Die melden namelijk mist, 450 meter zicht, vertikaal zicht 0 meter
Temperatuur daar 16o, en het waait daar met 11kts uit het oosten.
Zal dan wel op de noorzee zijn. Moeilijk om een plaatsnaam te noemenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef JoeKurr het volgende:
Iemand enig idee waar het meteo-station met de code EHFD ligt? (KNMI zegt ergens op de Noordzee)
Die melden namelijk mist, 450 meter zicht, vertikaal zicht 0 meter
Temperatuur daar 16o, en het waait daar met 11kts uit het oosten.
Plaatsgenoot!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:40 schreef Radjesh het volgende:
Jah in Almere is het nu bezig met donderen
Donkere lucht drijft over
Zal ik nu maar gaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Het lijkt in Utrecht wel gewoon droog te gaan blijvenDan ga ik maar eens naar huis zometeen
Ik zit in Waterwijk-Oost en ga soon naar Lelystad wie verteld mij hoe het weer zich gaat bezighouden?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:42 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Plaatsgenoot!![]()
Waar zit jij ongeveer? Gaat lekker tekeer in de verte...
Filmwijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:42 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Plaatsgenoot!![]()
Waar zit jij ongeveer? Gaat lekker tekeer in de verte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |