Foto's!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ontstaat wat mammatus boven utrecht oost nu
lange leven het zeeklimaatquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:35 schreef -Mk- het volgende:
Het gedeelte dat Noord Nederland zou bereiken splitst zich op, waarbij het onderste ervoor kiest om Duitsland binnen te gaan en daar verder te activeren.
welke omgevingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:37 schreef dutch-mamma het volgende:
Onweer (op afstand) neemt opeens toe...! Flink geknetter in de verte. Het is verder weer droog.
Almerequote:
Droog!! Zeg dat wel. Ik zie blauwe lucht zo droogquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:37 schreef dutch-mamma het volgende:
Onweer (op afstand) neemt opeens toe...! Flink geknetter in de verte. Het is verder weer droog.
Is volgens mij een Noordzeestation (IN zee dus), maar ik ben vergeten welke...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef JoeKurr het volgende:
Iemand enig idee waar het meteo-station met de code EHFD ligt? (KNMI zegt ergens op de Noordzee)
Die melden namelijk mist, 450 meter zicht, vertikaal zicht 0 meter
Temperatuur daar 16o, en het waait daar met 11kts uit het oosten.
Zal dan wel op de noorzee zijn. Moeilijk om een plaatsnaam te noemenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:39 schreef JoeKurr het volgende:
Iemand enig idee waar het meteo-station met de code EHFD ligt? (KNMI zegt ergens op de Noordzee)
Die melden namelijk mist, 450 meter zicht, vertikaal zicht 0 meter
Temperatuur daar 16o, en het waait daar met 11kts uit het oosten.
Plaatsgenoot!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:40 schreef Radjesh het volgende:
Jah in Almere is het nu bezig met donderen
Donkere lucht drijft over
Zal ik nu maar gaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Het lijkt in Utrecht wel gewoon droog te gaan blijvenDan ga ik maar eens naar huis zometeen
Ik zit in Waterwijk-Oost en ga soon naar Lelystad wie verteld mij hoe het weer zich gaat bezighouden?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:42 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Plaatsgenoot!![]()
Waar zit jij ongeveer? Gaat lekker tekeer in de verte...
Filmwijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:42 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Plaatsgenoot!![]()
Waar zit jij ongeveer? Gaat lekker tekeer in de verte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |