De kans is natuurlijk groot dat andere ''leveranciers'' hier nu ook beter op gaan letten en dat het gez**k weer van voren af aan begint. En het is SpeedyGJ die het topic *beheert* en mogelijk als 1ste aangesproken wordt.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:37 schreef LuukBes het volgende:
http://saturn.unibe.ch/rs(...)/current/n1bcurr.jpg
Whattefuck is dat huge systeem links van IJsland ?! Een ultra-mega-rolwolk ?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:41 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Lol, heb het niet in de gaten met 20Mbit, zal hem linken met een url i.p.v. img'en.
Ik ook, maar ik word er niet echtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zelfs met 8mbit moest ik nog wachten![]()
2 MB/s doet wonderen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zelfs met 8mbit moest ik nog wachten![]()
Ik zal hem zodadelijk thuis met de glasvezel eens binnentrekken dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:43 schreef LuukBes het volgende:
[..]
2 MB/s doet wonderen.
Maar het is wel een coole foto als je inzoomed.
Klopt, er werdt net op weerwordt dat we hiervoor moesten oppassen, daarom juist.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:42 schreef it_was_me het volgende:
[..]
De kans is natuurlijk groot dat andere ''leveranciers'' hier nu ook beter op gaan letten en dat het gez**k weer van voren af aan begint. En het is SpeedyGJ die het topic *beheert* en mogelijk als 1ste aangesproken wordt.
Je krijgt een melding van beveiliging of zow, dan moet je even op ja-yes klikken.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:45 schreef KillerDream het volgende:
[..]
De pagina kan niet worden weergegeven
Het lijkt wel 1 enorme rolwolkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:37 schreef LuukBes het volgende:
http://saturn.unibe.ch/rs(...)/current/n1bcurr.jpg
Whattefuck is dat huge systeem links van IJsland ?! Een ultra-mega-rolwolk ?
ja, dat gaat weer lekker daarquote:
misschien niet..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:42 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Haha
Maareuh, die krul boven GB is een lage drukgebied he? Dus als die even de buien uit Frankrijk zijn kant op trekt, dan.....
Wishfull thinking zeker?
Dat is Utrecht? Hier ook vanuit west een nare lucht die over de centrales op Lage Weide aan komt zetten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
zonnetje met een hoop bewolking in het WSW die ik niet helemaal vertrouw....
Ah dan zit je er zowat midden in nuquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is Utrecht? Hier ook vanuit west een nare lucht die over de centrales op Lage Weide aan komt zetten.
Alles activeert nog, er komen nieuwe buien aan, ben erg benieuwd wat de buien in frankrijk gaan doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:01 schreef Bensel het volgende:
het is nog goed aan het activeren niet?
Waarom ontstaan die krengen altijd boven frankrijk? Waarom niet boven flevolandquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Alles activeert nog, er komen nieuwe buien aan, ben erg benieuwd wat de buien in frankrijk gaan doen.
Ik zit dichtbij CS, naast de Daalsetunnel. Nog geen regen, 't lijkt wel te gaan waaien, maar dit kantoor is weerwaarnemingsdicht op ruiten na. Ga zo eens een buitenonderzoek doen!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah dan zit je er zowat midden in nu
Ik kijk toe vanuit Rijnsweerd
raad eens wie het recht op zich af ziet komen...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:02 schreef Againzender het volgende:
Een donkere lucht nadert Amsterdam vanuit het zuiden..... raad eens wie er zo wil gaan fietsen
Niet huilen, d'r is wat onderweg...!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:03 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Waarom ontstaan die krengen altijd boven frankrijk? Waarom niet boven flevoland
raad eens wie 60km noordelijk nog zit te wachtenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:09 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
raad eens wie het recht op zich af ziet komen...![]()
Ik zal proberen niet alles op te makenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
raad eens wie 60km noordelijk nog zit te wachten
Ik straks, als ik op de fiets zitquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:09 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
raad eens wie het recht op zich af ziet komen...![]()
als het al komt....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:14 schreef Party_P het volgende:
wat in frankrijk zit komt pas over een paar uur, gelukkig
Idd, maar heb zo mijn twijfels voor deze keer ook weer.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:14 schreef Party_P het volgende:
wat in frankrijk zit komt pas over een paar uur, gelukkig
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:16 schreef Oldbie het volgende:
Ik vind dit topic een stuk minder leuk zo zonder plaatjesIk heb geen idee wat er allemaal gebeurd
Ik ga toch echt weekend vieren zo. De wind is weer gaan liggen trouwens, 't Ziet er niet echt spectaculair uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Dekentje trekt nu ook over Utrecht-Oost heen... ik blijf wel even een uurtje over hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |