Een besneden gozer met Albert piercing voor extra genotquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:55 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Een besneden gozer met Albert piercing voor extra genot![]()
....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
Die geslachtdelen moeten toch ergens heen?![]()
Van mij had je die prijs ook niet gekregen, 2x niet namelijkquote:
*gaat ook opzetten wel de remix van 16 minutenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:59 schreef hollander76 het volgende:
Ik span de kroon met de meest walgelijke muziekDJ Otzi - Anton Aus Tirol.mp3
Nu opstaan heeft![]()
Ik heb de 3.25 versie, maar het is wel walgelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:59 schreef BObNL het volgende:
[..]
*gaat ook opzetten wel de remix van 16 minuten![]()
Ik bin so schon, ik bin so toll.... ich bin deeeeeerrrrrrrrr Anton aus Tirolquote:
En dat maakt het weer rustigquote:
My fritür A wönder dä natürquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:01 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik bin so schon, ik bin so toll.... ich bin deeeeeerrrrrrrrr Anton aus Tirol![]()
Jij zei ooit iets over walgelijke muzieksmaak, tja dan krijg je ditquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:01 schreef fs180 het volgende:
OMG! die zetten ze altijd aan als ik aan het snowboarden ben, als dr iets uit je concentratie haalt
Ik naar Lanzarote, fucking 20 graden buiten, 25 a 30 als gevoelstemperatuur. Oudejaarsavond, met stiefoma naar de Duitse televisie kijkende, gezellig Anton luisteren, maar ook Knock on Wood van Anita Ward en anderen, zoals de Gipsy Kingsquote:
ging mij meer om het skienquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:07 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik naar Lanzarote, fucking 20 graden buiten, 25 a 30 als gevoelstemperatuur. Oudejaarsavond, met stiefoma naar de Duitse televisie kijkende, gezellig Anton luisteren, maar ook Knock on Wood van Anita Ward en anderen, zoals de Gipsy Kings![]()
Maar vooral Anton met 20+ is erg leuk
Ja ook als je even in de schaduuw staatquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:10 schreef fs180 het volgende:
eerste gedacht van oosterijk -> boarden, was dus zo boardne in frankrijk met -25 en sneeuwstorm enzo, dan weet je hoe warm het is in nederland als het hier sneeuw, vooral wanneer je meer dan 10 minuten stil in een open liftje zit en die sneeuw en wind zit lekker tegen je te blazen
De macarena!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:10 schreef hollander76 het volgende:
Ook erg, maar lang niet zo walgelijk als Anton, en sommige jonge PUB-gangers zullen het misschien zelfs niet kennenLos Del Rio - Macarena.mp3
![]()
Ik ski nietquote:
man wie kent die nou niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:10 schreef hollander76 het volgende:
Ook erg, maar lang niet zo walgelijk als Anton, en sommige jonge PUB-gangers zullen het misschien zelfs niet kennenLos Del Rio - Macarena.mp3
![]()
Skien gaat veel sneller, soepeler, mooier, spectaculairder.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:10 schreef fs180 het volgende:
skieen zuigt btw
geef mij maar sneeuw en een funpark + board in de winterquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:11 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ski niet![]()
Ik bruin bij in de zon![]()
Ieder zijn ding, maar geef mij de zon maar in de winter....... heerlijk![]()
Jij kent Deep Purple ook nietquote:
Altijd beter dan k3quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja idd, zelfs me nichtje van 3 kent t![]()
of is ze onderhand al 6?
onzin, behalve dat het sneller gaat, dat hangt er heel erg van af.. je kan wel beter sneller omdat je stabieler bent, de rest is onzinquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:12 schreef BObNL het volgende:
[..]
Skien gaat veel sneller, soepeler, mooier, spectaculairder.
Maar borden kan er ook mee door
iik ken deep purple wel, heb er alleen niets op mn pc staan, dus zegt het me eigenlijk nietsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jij kent Deep Purple ook niet![]()
Weet ik veel, maar is het walgelijker dan DJ Otzi, nee he![]()
![]()
borderquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
onzin, behalve dat het sneller gaat, dat hangt er heel erg van af.. je kan wel beter sneller omdat je stabieler bent, de rest is onzin
Ik heb er een cd vanquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:16 schreef BObNL het volgende:
[..]
Welkom Welkom Bij dUh Dri3 Bigghuhtjes?
Ik heb dit nog gevonden, heerlijk nummer trouwensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:16 schreef fs180 het volgende:
en dj otzi is echt het ergste van het ergste
heb boarden sneller geleerd, en zodra je het kan kun je dingen blijven leren, wat bij skieen niet zo is.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:16 schreef BObNL het volgende:
[..]
border
vind borden er no niet zo super uitzien. denk wel dat skien makkelijker is
![]()
Kan je nog een lkkr chickie van 6 mee scorenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:17 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik 24 nummers doen het goed op feestjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |