Een besneden gozer met Albert piercing voor extra genotquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:55 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Een besneden gozer met Albert piercing voor extra genot![]()
....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
Die geslachtdelen moeten toch ergens heen?![]()
Van mij had je die prijs ook niet gekregen, 2x niet namelijkquote:
*gaat ook opzetten wel de remix van 16 minutenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:59 schreef hollander76 het volgende:
Ik span de kroon met de meest walgelijke muziekDJ Otzi - Anton Aus Tirol.mp3
Nu opstaan heeft![]()
Ik heb de 3.25 versie, maar het is wel walgelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:59 schreef BObNL het volgende:
[..]
*gaat ook opzetten wel de remix van 16 minuten![]()
Ik bin so schon, ik bin so toll.... ich bin deeeeeerrrrrrrrr Anton aus Tirolquote:
En dat maakt het weer rustigquote:
My fritür A wönder dä natürquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:01 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik bin so schon, ik bin so toll.... ich bin deeeeeerrrrrrrrr Anton aus Tirol![]()
Jij zei ooit iets over walgelijke muzieksmaak, tja dan krijg je ditquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:01 schreef fs180 het volgende:
OMG! die zetten ze altijd aan als ik aan het snowboarden ben, als dr iets uit je concentratie haalt
Ik naar Lanzarote, fucking 20 graden buiten, 25 a 30 als gevoelstemperatuur. Oudejaarsavond, met stiefoma naar de Duitse televisie kijkende, gezellig Anton luisteren, maar ook Knock on Wood van Anita Ward en anderen, zoals de Gipsy Kingsquote:
ging mij meer om het skienquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:07 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik naar Lanzarote, fucking 20 graden buiten, 25 a 30 als gevoelstemperatuur. Oudejaarsavond, met stiefoma naar de Duitse televisie kijkende, gezellig Anton luisteren, maar ook Knock on Wood van Anita Ward en anderen, zoals de Gipsy Kings![]()
Maar vooral Anton met 20+ is erg leuk
Ja ook als je even in de schaduuw staatquote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:10 schreef fs180 het volgende:
eerste gedacht van oosterijk -> boarden, was dus zo boardne in frankrijk met -25 en sneeuwstorm enzo, dan weet je hoe warm het is in nederland als het hier sneeuw, vooral wanneer je meer dan 10 minuten stil in een open liftje zit en die sneeuw en wind zit lekker tegen je te blazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |