Het is maar wat je er zelf van maakt. Je kunt de prophecy ook negeren. Maar Harry heeft zichzelf nu de taak gegeven Voldemort af te maken, dus ik denk echt wel dat Harry hem vermoord.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef Molluck het volgende:
Ik dacht dat die prophecy betekende dat óf Voldemort Harry moest vermoorden óf dat Harry Voldemort moest vermoorden...
Ik denk dat we wel aan kunnen nemen dat dat laatste het geval is, maar ik geloof niet dat Snape Voldemort zal doden...
Nou, er zijn in ieder geval al 2 horcruxes vernietigd voor zover ik me herinner.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:00 schreef Molluck het volgende:
Ja, het zou nogal een anti-climax zijn als Harry in deel 7 al die horcruxen opspoort en vernietigd (voor zover dat nog niet gebeurd is, ik denk namelijk dat ze niet allemaal meer intact zijn) en dat Snape of iemand anders Voldemort vervolgens vermoordt...
Ik zie het eerder andersom gebeuren, dat the Order die horcruxen vernietigt bijvoorbeeld en dat Harry dan Voldemort doodt.
"En Harry was vanaf dan een normale jongen. (en ivm met laatste woord) Oja, Harry heeft nadien nooit meer last gehad van zijn scar..."quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:09 schreef MeneerTim het volgende:
Haha, ja mooie anticlimax. Ergens onderaan bladzijde 212 "Hermelien zwaait met de Daily Prophet. Hey, moet je nou lezen, Sneep heeft Voldemort vermoord. Harry beseft dat de Horcruxen nep waren en laat van verbijstering zijn smekkie in alle smaken uit zijn mond vallen".
Of Harry wordt gedood, Voldemort neemt het ministerie over en enkele tientallen jaren van pure darkness komen opzetten!quote:Op maandag 14 november 2005 19:21 schreef LedZep het volgende:
Hehe, laten we eerlijk zijn. Hoe realistisch komt het over dat een (dan) 17 jarige tovenaar die niet eens zoveel talent heeft de grootste duistere tovenaar verslaat? Ik zou het wel een heel slap einde vinden. Zo van, nou, en toen was Harry nét ietsje sneller dan Voldemort draaide hem de strot om. Nee, het zou veel leuker zijn als iemand anders het deed. En aangezien Dumbledore dood is, en iedereen nu denkt dat Snape overgelopen is, zou ik dat best leuk vinden.
je bedoelt Malfoy....Draco Malfoy of in het nederlands Draco Malfidus..quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:04 schreef IrisVrede het volgende:
ennuh hoe heet die gast ook alweer hmm hmm je weet wel die blonde naja die loopt gewoon weer zo ontzettend te kutten dat ie voldermort verzwakt
Dat is nog wel de beste gok, denk ik. Ik gok zelf op een ouderwetse sidekick-opoffering van Ron.quote:Op maandag 14 november 2005 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik gok erop dat 1 van Harry's vrienden Voldemort vermoordt, of dat ze het met z'n allen doen. De jongeren bedoel ik dan hè, Hermione, Ron, Neville en Luna.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:04 schreef IrisVrede het volgende:
dat ie voldermort verzwakt
Vervolgens kan voldermort dan mee
WAT.... en voor maar 12,50 ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:22 schreef Lu_uK het volgende:
ik heb de nederlandse al binnen, ik dacht dat ie gewoon verkoch werd. in bilhoven in utrecht lag het boek gewoon bij de plus te koop voor 12.50
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screw them.
We're going home.
Slakhoornquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:17 schreef Paltos het volgende:
Weet iemand hoe Slughorn heet?
jaja 100% dat het de goede is. misschien wilden ze de engelse in de aanbieding doen maar hebben ze perongelijk alle nederlandse gedaan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:06 schreef Smittend het volgende:
[..]
WAT.... en voor maar 12,50 ?
Hij kost 19,50 en de gebonden versie 23,50.
Weet je zeker dat 't de goede is?
Hm, dat klinkt niet echt geweldig. Hoewel ik me er wel iets bij kan voorstellen, de ziel ligt aan gruzelementen nu.quote:
En het is een element.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt niet echt geweldig. Hoewel ik me er wel iets bij kan voorstellen, de ziel ligt aan gruzelementen nu.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |