je bedoelt Malfoy....Draco Malfoy of in het nederlands Draco Malfidus..quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:04 schreef IrisVrede het volgende:
ennuh hoe heet die gast ook alweer hmm hmm je weet wel die blonde naja die loopt gewoon weer zo ontzettend te kutten dat ie voldermort verzwakt
Dat is nog wel de beste gok, denk ik. Ik gok zelf op een ouderwetse sidekick-opoffering van Ron.quote:Op maandag 14 november 2005 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik gok erop dat 1 van Harry's vrienden Voldemort vermoordt, of dat ze het met z'n allen doen. De jongeren bedoel ik dan hè, Hermione, Ron, Neville en Luna.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:04 schreef IrisVrede het volgende:
dat ie voldermort verzwakt
Vervolgens kan voldermort dan mee
WAT.... en voor maar 12,50 ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:22 schreef Lu_uK het volgende:
ik heb de nederlandse al binnen, ik dacht dat ie gewoon verkoch werd. in bilhoven in utrecht lag het boek gewoon bij de plus te koop voor 12.50
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screw them.
We're going home.
Slakhoornquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:17 schreef Paltos het volgende:
Weet iemand hoe Slughorn heet?
jaja 100% dat het de goede is. misschien wilden ze de engelse in de aanbieding doen maar hebben ze perongelijk alle nederlandse gedaan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:06 schreef Smittend het volgende:
[..]
WAT.... en voor maar 12,50 ?
Hij kost 19,50 en de gebonden versie 23,50.
Weet je zeker dat 't de goede is?
Hm, dat klinkt niet echt geweldig. Hoewel ik me er wel iets bij kan voorstellen, de ziel ligt aan gruzelementen nu.quote:
En het is een element.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt niet echt geweldig. Hoewel ik me er wel iets bij kan voorstellen, de ziel ligt aan gruzelementen nu.![]()
Necroot?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Rufus Schobbejak.Echt een naam uit een Dagobert Duck boekje.
Necroot klinkt daarentegen wel weer goed.
Ah.quote:
Zeur.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ah.
En hoe is Phlegm vertaald?
Ukkepulk.quote:En Pygmy Puff, daar ben ik ook benieuwd naar.
quote:As many of you know, in Harry Potter and the Half-Blood Prince, we learned of a character called R.A.B. that played a key role involving a locket and Voldemort's Horcrux. There has been a great deal of speculation and reports about the possible identity of that character. Yesterday, the Dutch version of Harry Potter and the Half-Blood Prince was released, and the identity of the character is translated as "R.A.Z." The name Sirius Black is translated as Sirius "Zwarts", with a 'Z.' Please note: While this is NOT positive confirmation of who the character is ( most are speculating Regulus Black), it certainly is intriguing. Let the discussions begin again! Thanks to the many readers who wrote in.
Update: This apparently is the same situation in the Norwegian edition of Half-Blood Prince, where his last name is translated as 'Svaart'.
Ik ga even kijken. Edit: ik kan het zo snel niet zien in het stuk wat jij noemt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef SSID het volgende:
En toch wordt hij al genoemd, lees het maar terug.
Nou ja, hij probeert Harry er wel in te luizen om voor hem te werken. Maar echt een slechte vent is het niet nee.quote:Wat mij er aa opviel was dat negatieve personages meestal ook een slechte naam hebben (Malfidus betekend De Slechte). En positieve mensen hebben een positieve naam. Nou is Schobbejak niet echt een positieve naam, maar hij speelt wel een positieve rol.
Wie is het hier niet mee eens?
Ik zal wel blind zijn, maar na 4 keer lezen zie ik het nog niet, in de nederlandse en engelse versie niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:00 schreef SSID het volgende:
Op een gegeven moment lopen ze van de lift naar Arthurs kantoor. Voor ze daar komen worden ze aangehouden door Romeo Wolkenveld, over "huurwapens". Arthus verbetert m (Vuurwapens). Als ze dan verder lopen wordt Schobbejak tusdsen neus en lippen door genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |