je bedoelt Malfoy....Draco Malfoy of in het nederlands Draco Malfidus..quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:04 schreef IrisVrede het volgende:
ennuh hoe heet die gast ook alweer hmm hmm je weet wel die blonde naja die loopt gewoon weer zo ontzettend te kutten dat ie voldermort verzwakt
Dat is nog wel de beste gok, denk ik. Ik gok zelf op een ouderwetse sidekick-opoffering van Ron.quote:Op maandag 14 november 2005 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik gok erop dat 1 van Harry's vrienden Voldemort vermoordt, of dat ze het met z'n allen doen. De jongeren bedoel ik dan hè, Hermione, Ron, Neville en Luna.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:04 schreef IrisVrede het volgende:
dat ie voldermort verzwakt
Vervolgens kan voldermort dan mee
WAT.... en voor maar 12,50 ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:22 schreef Lu_uK het volgende:
ik heb de nederlandse al binnen, ik dacht dat ie gewoon verkoch werd. in bilhoven in utrecht lag het boek gewoon bij de plus te koop voor 12.50
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screw them.
We're going home.
Slakhoornquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:17 schreef Paltos het volgende:
Weet iemand hoe Slughorn heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |