abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29432045
Owja, daar stond dat onder. Dat detail had ik niet onthouden, bedankt.

Regulus A. Black klinkt wel logisch ja
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_29432436
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 21:53 schreef Lod het volgende:

[..]

Ik las zojuist op een nieuwsgroep de suggestie dat het Borgin of Burkes zou kunnen zijn. Zeker omdat één van de twee van het bestaan van het locket op de hoogte is. Dus het is nog lang niet zeker dat het om Black gaat
wie zijn dat dan
pi_29433762
Ik geloof ook dat ik heb gelezen dat Rowling in een interview zei dat het Regulus was.
Maar zou niet meer weten waar...
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:14:07 #104
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_29433924
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:50 schreef Cerbie het volgende:
Owja, daar stond dat onder. Dat detail had ik niet onthouden, bedankt.

Regulus A. Black klinkt wel logisch ja
Beetje TE logisch...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 06:31:56 #105
13250 Lod
Sapere aude!
pi_29438895
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 23:10 schreef Nepthys het volgende:

wie zijn dat dan
De eigenaren van de winkel "Borgin en Burkes".......
GNU Terry Pratchett
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:54:58 #106
94162 Biff-Tannen
"Think, McFly!"
pi_29453569
Covers van de kids-versies:

Covers van de grote-mensen-versies:

vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:06:38 #107
71919 wonderer
pi_29453890
Ik vind beide series wel wat hebben als cover... jammer alleen dat de auteursnaam niet consistent is geplaats.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_29460784
hehehe ik vind de volwassen cover eigenlijk mooier maar ja boeiend het gaat om het verhaaaaaaaal
pi_29461871
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:06 schreef wonderer het volgende:
Ik vind beide series wel wat hebben als cover... jammer alleen dat de auteursnaam niet consistent is geplaats.
Ja ..dat vind ik ook niet mooi..ook het verschil in de groot afgedrukte tekst is irritant..de ene keer Harry Potter groot en de andere keer een gedeelte van de titel groot..errug vervelend....
Maar qua afbeeldingen op de cover vind ik de volwassen versie mooier.
pi_29462723
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 10:57 schreef Smittend het volgende:

zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:16:15 #111
77755 polly_rulez
interessante boodschap >>
pi_29463548
harry kan volgens mij de horcrux niet zijn:

waarom zou Voldemort eerst een horcrux van Harry maken en hem vervolgens meteen proberen te doden??

doesn't make any sense...
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:41:01 #112
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_29465199
Dunno.. Ik denk ook niet dat Harry een horcrux kan zijn, Voldemort's stukje ziel kan toch niet in Harry zitten, veel te veel liefde toch? En anders zou Harry eerst zichzelf moeten vermoorden en daarna Voldy (wat al onmogelijk is), lijkt me een beetje drastisch voor een kinderboek.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:41:18 #113
94162 Biff-Tannen
"Think, McFly!"
pi_29465205
quote:

[..]

Ja ..dat vind ik ook niet mooi..ook het verschil in de groot afgedrukte tekst is irritant..de ene keer Harry Potter groot en de andere keer een gedeelte van de titel groot..errug vervelend....
Hier ben ik het volledig mee eens
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 16:27:27 #114
126522 Samsonneke
pi_29467912
quote:

[..]

*eensch is* De afbeeldingen van de volwassenversie zien er een stuk mooier uit
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 17:23:33 #115
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_29468905
Ik denk eerlijk gezegd dat Dumbledore wel degelijk dood is, maar dat het wel een onderdeel is van een master plan van Dumbledore.

Ergens aan het begin noemt Hagrid dat hij een gesprek tussen Snape en Dumbledore heeft gehoord en dat Snape iets weigeren maar Dumbledore erop stond dat hij het ging doen. Dit is denk ik significant. Bij de dood van Dumbledore wil Rowling iedereen op het verkeerde been zetten denk ik, en dat doet ze dan ook verdomde goed. Verder wijst er niets significants op dat Dumbledore nog leeft.

Die DumbledoreIsNotDead site is wel aardig. Zitten wel een paar kul argumenten tussen, maar het overzicht is wel aardig.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 17:25:30 #116
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_29468927
Wat is overigens het verschil tussen de volwassenversie en de kinderversie?
pi_29469047
De kaft
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:18:21 #118
126522 Samsonneke
pi_29469927
Jep, de inhoud is voor de rest gewoon hetzelfde.
pi_29503063
Ik heb ook het gevoel dat Dumbledore niet dood is en dit een heel groot uitgezet plan is om Voldemort in het ootje te nemen. Misschien hoop ik dat wel gewoon, want ik ben er nog steeds kapot van ...
Maar de argumeneten op die site zijn zeker niet slecht en hebben mij enigzins overtuigd dat hij niet dood is. Het hele boek draait om non verbal spells en dan zal juist de half blood prince Dumbledore ombrengen met een verbal spell? Iets te opvallend en te gemakkelijk voor een machtige tovenaar als Dumbledore (ondanks dat hij verzwakt was). Hij komt terug en zal Voldie eens flink een poepie laten ruiken
We sure are cute for two ugly people.
  maandag 8 augustus 2005 @ 15:08:11 #120
13250 Lod
Sapere aude!
pi_29503150
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 14:59 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat Dumbledore niet dood is en dit een heel groot uitgezet plan is om Voldemort in het ootje te nemen. Misschien hoop ik dat wel gewoon, want ik ben er nog steeds kapot van ...
Maar de argumeneten op die site zijn zeker niet slecht en hebben mij enigzins overtuigd dat hij niet dood is. Het hele boek draait om non verbal spells en dan zal juist de half blood prince Dumbledore ombrengen met een verbal spell? Iets te opvallend en te gemakkelijk voor een machtige tovenaar als Dumbledore (ondanks dat hij verzwakt was). Hij komt terug en zal Voldie eens flink een poepie laten ruiken
Er wordt in het boek ook vermeld dat niet alle spreuken non-verbal gedaan kunnen worden. Waarschijnlijk is de Aveda daar eentje van, zeker omdat in de boeken iedereen die spreuk hardop zegt.
Het moge duidelijk zijn dat het Harry is die Voldie een poepje moet laten ruiken, waarom zou Dumbledore dan nog terug moeten komen?
GNU Terry Pratchett
  maandag 8 augustus 2005 @ 15:12:15 #121
13250 Lod
Sapere aude!
pi_29503201
Wel grappig trouwens, geen enkele (amateur) goochelaar kan nu nog met goed fatsoen abada cadabra zeggen bij zijn goochel act
GNU Terry Pratchett
  maandag 8 augustus 2005 @ 15:28:58 #122
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_29503386
ik heb deel 1 en deel 3 nog in een andere uitvoering. Met zwart wit foto's op de kaft. Vrij strak.
Ik vind ze niet zo mooi trouwens, maar ik heb ze allebei gekregen. dus vandaar.
So Long and Thanks for All the Fish
pi_29504079
Weet je wat het is met al die theoriën?
Ze klinken allemaal zo aannemelijk!!
Nou weet ik het helemaal niet meer
pi_29539482
Uit!

Heerlijk geschreven. Netwerker Slughorn is een heerlijke aanwinst. Echt genoten van zijn feestjes. Heel herkenbaar allemaal

Ook Snape blijft een mooi character, mijn favoriet. Ik dacht het hele boek dat Voldemort de Half Blood Prince zou zijn. Dat Dumbledore dood zou gaan dacht ik toen ik het boek kreeg en de kaft zag. Hij is ook wel echt dood net als dat Snape ook echt wel goed is. Eigenlijk.

Wel wat rare verhaallijnen en zaken die zomaar ophielden of niet werden verklaard. Het hele schaduwen van Draco door de house elfs kwam maar 1 keer terug. Wat deed Tonks nou echt boven toen ze Harry tegenkwam. Wat deed Malfoy nu precies gedurende het boek? Waarom zag ie er zo slecht uit. Hij hoefde toch niet meer te doen dan te regelen dat de DE's naar binnen konden?

En zoals eerder gepost: HP is maar een matige wizard t.o.v. zijn imago. Tenenkrommend is toch wel dat hij zuigt 'at occlumency'

Maar.. desalniettemin bovenstaand klinkt te negatief: het is een HEERLIJK boek. BInnenkort weer eens lezen, misschien weer eens beginnen bij deel 1
'Boy, it's like a sauna in here'
  woensdag 10 augustus 2005 @ 16:18:47 #125
88233 Steve
Still the best.
pi_29539817
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:45 schreef Staps.nl het volgende:

Waarom zag ie er zo slecht uit. Hij hoefde toch niet meer te doen dan te regelen dat de DE's naar binnen konden?
Hij moest er voor zorgen dat Dumbledore dood ging. Daarom die ketting, en daarna die fles met gif erin.
quote:
En zoals eerder gepost: HP is maar een matige wizard t.o.v. zijn imago. Tenenkrommend is toch wel dat hij zuigt 'at occlumency'
Vind ik eigenlijk niet echt zwak. Om echt goed in Occlumency te zijn moet je je gedachten en emoties uit kunnen schakelen. Harry kan zijn emoties niet goed verbergen. Dat kan soms irritant zijn, maar ik vind dat toch een mooi iets.
En Rowlings bedoeling is nou dat Harry gewoon een gewone, normale tovernaar is.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:22:03 #126
13250 Lod
Sapere aude!
pi_29543537
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:45 schreef Staps.nl het volgende:
Wat me wel altijd al heeft verbaasd is dat hij niet begonnen is met het worden van een animagus. Leek mij voor de hand liggend dat hij dat ging doen naar evenbeeld van zijn vader.
GNU Terry Pratchett
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:55:18 #127
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_29544401
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:20 schreef Lod het volgende:
De meerderheid denkt aan Regulus A. Black, de broer van Sirius.
Ahnee, dude, ik gok nog steeds op Ron Anton Brandsteder.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:29:53 #128
124870 TonnyD.Sacrell
I can see into your Dreams!
pi_29546647
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:55 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

Ahnee, dude, ik gok nog steeds op Ron Anton Brandsteder.
Ik zat eigenlijk aan Richard Anton Brockdin te denken.
Sylar says; "...Hailing frequenties closed, sir."
pi_29548364
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 15:12 schreef Lod het volgende:
Wel grappig trouwens, geen enkele (amateur) goochelaar kan nu nog met goed fatsoen abada cadabra zeggen bij zijn goochel act
Misschien omdat die altijd abracadabra zeggen?
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 07:38:06 #130
13250 Lod
Sapere aude!
pi_29553467
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:45 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Misschien omdat die altijd abracadabra zeggen?
Ik ben dan ook geen amateur goochelaar Maar goed, het klinkt nog steeds akelig als die ene..
GNU Terry Pratchett
pi_29554122
Toen werd aangekondingd dat in deel 5 iemand dood zou gaan, werd dat een hele hype enzow en zat Rowling helemaal dramatisch te doen dat ze het zo erg vond dat ze hem dood moest laten gaan. En dat was dan Sirius, die nou ook weer niet zó'n belangrijke rol had gespeeld eigenlijk...

En nu met boek 6 werd even tussen neus en lippen door vermeld dat er weer iemand dood zou gaan (of ik heb de hele hype gemist ), en dat zou dan Dumbledore zijn, die juist een veel grotere en belangrijkere rol had!! En dat doet haar dan veel minder? Of ze laat het niet merken natuurlijk...

Maar goed, ik vond het wel opvallend

En Dumbledore was wel al oud enzow, als ie in boek 7 was dood gegaan had ik het veel minder erg gevonden. Maar als ie nu echt dood is, en dan nog een heel boek zonder Dumbledore... Wat is Hogwarts nou zonder Dumbledore?!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 11:15:17 #132
62254 Niobium
Domme vragen bestaan niet
pi_29556352
Ja, maar aan de andere kant wat was deel 6 geweest zonder zijn dood....bloedje saai denk ik...
pi_29557226
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:15 schreef Niobium het volgende:
Ja, maar aan de andere kant wat was deel 6 geweest zonder zijn dood....bloedje saai denk ik...
Waarom? Dat Draco niet in staat was de door hem verachte Dumbledore te vermoorden is al een mooie wending an sich. Nu komt er ook nog eens diepe rouw bij. Misschien is dat goed voor de spanning in het verhaal, maar zonder zijn dood was deel 6 ook nog heel erg spannend.
We sure are cute for two ugly people.
pi_29602427
Ben ik de enige die vindt dat harry en ginny een beetje incest gevoel geeft.

het is namelijk zo in een hoekje gepropt met stuk of 7 mensen waar het in de school over gaat.
ik von het veel leuker toen harry achter Cho aan zat zoals de 2 oude boeken. op die manier was er een gevoel dat er buiten hun ook nog andere leerlingen met hun school bezig waren.

Ook vin ik het jammer dat DA niet meer een grote rol had was namelijk heel erg leuk.
pi_29602453
Ik hoorde vandaag dat veel mensen denken dat het litteken van harry een horcrux is
pi_29603181
zou wel een flinke verrassing zijn..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:10:42 #137
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_29603420
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 14:12 schreef Trigga1986 het volgende:
het is namelijk zo in een hoekje gepropt met stuk of 7 mensen waar het in de school over gaat.
ik von het veel leuker toen harry achter Cho aan zat zoals de 2 oude boeken. op die manier was er een gevoel dat er buiten hun ook nog andere leerlingen met hun school bezig waren.
Dat is wel waar. Ron en Hermione, Fleur en Bill, Harry en Ginny. Iedereen binnen het clubje hoofdrolspelers vindt elkaar. Dat is wel een beetje nep. Aan de andere kant, ik sprong wel een gat in de lucht toen Harry met Ginny zoende.

.
pi_29607564
Weten jullie nog in deel 5, dat Harry samen met de Wemels het huis van de familie Zwarts schoon moest maken?
Ik zit dat boek nu toevallig weer te lezen, en op een gegeven moment moeten ze vitrinekasten leeghalen. Dan wordt er een zooitje dingen opgenoemd die ze tegenkomen, waaronder 'een groot medaillon dat niemand open kreeg'. Dus misschien...
En misschien ook niet.

Maar misschien is dit al genoemd door iemand en heb ik dat over het hoofd gezien :-)
pi_29649186
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:18 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Hij moest er voor zorgen dat Dumbledore dood ging. Daarom die ketting, en daarna die fles met gif erin.
[..]
Oh ja dat is ook zo
'Boy, it's like a sauna in here'
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:06:59 #140
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29787161
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:12 schreef Love_My_Baby het volgende:
Weten jullie nog in deel 5, dat Harry samen met de Wemels het huis van de familie Zwarts schoon moest maken?
Ik zit dat boek nu toevallig weer te lezen, en op een gegeven moment moeten ze vitrinekasten leeghalen. Dan wordt er een zooitje dingen opgenoemd die ze tegenkomen, waaronder 'een groot medaillon dat niemand open kreeg'. Dus misschien...
En misschien ook niet.

Maar misschien is dit al genoemd door iemand en heb ik dat over het hoofd gezien :-)
Na het schrijven van dit topic, ben ik toch maar eens hier langs gegaan. Ik denk dat mijn bewering in dat topic hier al heel lang bekend is (hij is uiteraard niet door mijzelf verzonnen) maar dat je dit opmerkt vindt ik wel heel erg treffend bewijs voor deze verklaring. Ik bedoel, als het daadwerkelijk Sirius' broer is die de Horcruxen verzameld heeft dan zou die heel goed verborgen kunnen zijn in het Black House. MAAR, bedenk ik me op het moment van schrijven, waarom heeft hij hem dan niet meteen vernietigd?

Iemand zei dat Snape iets weigerde voor Dumbledore te doen en die Unbreakable Vow zou voorkomen dat Snape het achteraf niet zou durven (ik vond het toen al heel opvallend dat Snape zo snel instemde) Ik las op internet dat Dumbledore's dood een deel van het plan was en nu bedacht ik daar zelf bij dat die zwarte hand van Dumbledore misschien ook een Horcrux was? Maar aan de andere kant slaat het dan nergens op dat Dumbledore doet moet, net zoals dat Voldemort Harry dood wil hebben als zijn litteken een Horcrux is (maar dat vind ik eerlijk gezegd een van de slechtere verklaringen die ik op internet heb gelezen)

"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:02:49 #141
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_29807288
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:06 schreef Molluck het volgende:
Ik bedoel, als het daadwerkelijk Sirius' broer is die de Horcruxen verzameld heeft dan zou die heel goed verborgen kunnen zijn in het Black House. MAAR, bedenk ik me op het moment van schrijven, waarom heeft hij hem dan niet meteen vernietigd?
R.A.B. schrijft:
quote:
To the Dark Lord
I know I will be dead long before you read this but I want you to know that it was I who discovered your secret. I have stolen the real Horcrux and intend to destroy it as soon as I can.
I face death in the hope that when you meet your match you will be mortal once more.

R.A.B.
Het gaat dus om de bewuste Horcrux waar Harry en Dumbledore naar op zoek gaan. Stel dat die werkelijk bewaard was in Grimmauld Place 12 omdat Regulus hem gevonden heeft dan kan die natuurlijk net zo goed nog volledig intact zijn. Regulus was immers van plan de Horcrux te vernietigen toen hij dat briefje schreef maar dat kan misschien nog niet gelukt zijn, bijvoorbeeld doordat hij zelf het loodje legde. Waar de ketting inmiddels gebleven is, is natuurlijk ook niet helemaal duidelijk.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:33:02 #142
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29807902
Hmnn, ik had eigenlijk gehoopt dat Harry een nieuwe mentor zou krijgen. Hij heeft nog veel te leren, hoe spoort hij die Horcruxen op, hoe vernietigt hij ze? En zoveel dodelijke spreuken kent Harry nou ook weer niet als hij het tegen Voldemort op moet nemen...

Maar Regulus was trouwens een Death Eater las ik op internet (hoewel dat natuurlijk niets hoeft te zeggen) en is dood (niet verdwenen, maar er wordt echt gezegd dat hij dood is) Dat briefje wijst er echter weer op dat hij nog best in leven kan zijn...Maar hoe vindt Harry hem dan?
Ik vraag me echt af hoe dik dit boek moet gaan worden. Hoeveel Horcruxes moet Harry nog vernietigen? De hanger is waarschijnlijk vernietigd (of ligt in Grimmauld Place) en de slang leeft zeker nog. Als R.A.B. de hanger te pakken kon krijgen hebben anderen misschien ook Horcruxen gevonden (of hij heeft er meerdere)

Ik ben heel benieuwd naar deel 7 iig
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:40:13 #143
13250 Lod
Sapere aude!
pi_29808074
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:33 schreef Molluck het volgende:
Hmnn, ik had eigenlijk gehoopt dat Harry een nieuwe mentor zou krijgen. Hij heeft nog veel te leren, hoe spoort hij die Horcruxen op, hoe vernietigt hij ze? En zoveel dodelijke spreuken kent Harry nou ook weer niet als hij het tegen Voldemort op moet nemen...
Als we dat zouden weten dan hoefde we boek 7 ook niet meer te lezen
quote:
Maar Regulus was trouwens een Death Eater las ik op internet (hoewel dat natuurlijk niets hoeft te zeggen) en is dood (niet verdwenen, maar er wordt echt gezegd dat hij dood is) Dat briefje wijst er echter weer op dat hij nog best in leven kan zijn...Maar hoe vindt Harry hem dan?
Dat Regulus een Death Eater was en niet meer leeft wordt in de boeken vermeld volgens mij.
Het briefje wijst er alleen op dat hij in leven was toen hij het medaillong ging ophalen er staat echter geen datum op dus het kan ook jaren daarvoor gedaan zijn.
GNU Terry Pratchett
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:48:28 #144
71919 wonderer
pi_29811324
Ik heb ineens het vage vermoeden dat Snape Harry's mentor wordt...
pi_29819974
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 14:48 schreef wonderer het volgende:
NEEEEEEEE
pi_29824480
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 14:48 schreef wonderer het volgende:
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:52:27 #147
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29825107
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:40 schreef Lod het volgende:

[..]

Dat Regulus een Death Eater was en niet meer leeft wordt in de boeken vermeld volgens mij.
Het briefje wijst er alleen op dat hij in leven was toen hij het medaillong ging ophalen er staat echter geen datum op dus het kan ook jaren daarvoor gedaan zijn.
Ja, en dat is dan ook allemaal alleen ALS R.A.B. Regulus Black is

OT: die quote uit je sig, is dat uit Digital Fortress?
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:02:49 #148
13250 Lod
Sapere aude!
pi_29825334
Die komt inderdaad uit Digital Fortress
Niet dat ik de schrijver zo geweldig vind, maar de quote stond me wel aan.
GNU Terry Pratchett
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:04:27 #149
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29825381
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:02 schreef Lod het volgende:
Die komt inderdaad uit Digital Fortress
Niet dat ik de schrijver zo geweldig vind, maar de quote stond me wel aan.
Ik vond 'so dark the con of man' eigenlijk beter
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:50:06 #150
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29826799
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 14:02:51 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')